Jij bewaart alle bonnen?quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:21 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben het bonnenkistje uitzoekenwas hard nodig
jawel ik heb het gewoon sommige dagen dat het niet wiltquote:
Op heel veel dingen heb je wel 1/2/3/5 jaar garantiequote:Op zondag 7 oktober 2012 11:23 schreef Grijsbaard het volgende:
Ik bewaar ook de belangrijke bonnetje...
enneh... GOEDEMORGEN!!
Haha ja inderdaad... Wist niet eens dat de DS nog bestond... (grapjequote:Op zondag 7 oktober 2012 11:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Op heel veel dingen heb je wel 1/2/3/5 jaar garantie
dus ja dat vind ik wel belangrijk.
Maar zo kwam ik een bonnetje van mijn DS tegen uit 2007die kan wel weg
Enz.... sommige kunnen dan echt wel weg
Oh ja, dat bewaar ik altijd wel. Maar meestal stop ik het in mijn portemonnee en een paar dagen later denk ik: "Waar was dat bonnetje ook alweer voor?" En dan gooi ik het weg. Zul je net zien dat ik dat bonnetje in de toekomst dan weer nodig heb.quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Op heel veel dingen heb je wel 1/2/3/5 jaar garantie
dus ja dat vind ik wel belangrijk.
Maar zo kwam ik een bonnetje van mijn DS tegen uit 2007die kan wel weg
Enz.... sommige kunnen dan echt wel weg
Mousserende wijn is met bubbeltjes, schat.quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:27 schreef Vinniiee het volgende:
@Fera: Moscato d'Asti ofzoiets. Google zegt mousserende wijn (whattefuck is dat), ik vind me zoet en wit
. Was wel lekker ja
Hoe was jouw zaterdag?
Inderdaad, maar het kan ook droge zijn!quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Mousserende wijn is met bubbeltjes, schat.Meestal is dat zoete, witte wijn.
Dankje, weet ik dat ook weerquote:Op zondag 7 oktober 2012 11:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Mousserende wijn is met bubbeltjes, schat.Meestal is dat zoete, witte wijn.
Dat is lekkerquote:Op zondag 7 oktober 2012 11:27 schreef Vinniiee het volgende:
@Fera: Moscato d'Asti ofzoiets. Google zegt mousserende wijn (whattefuck is dat), ik vind me zoet en wit
. Was wel lekker ja
Hoe was jouw zaterdag?
ik heb daar dus een geldkistje voor...quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Oh ja, dat bewaar ik altijd wel. Maar meestal stop ik het in mijn portemonnee en een paar dagen later denk ik: "Waar was dat bonnetje ook alweer voor?" En dan gooi ik het weg. Zul je net zien dat ik dat bonnetje in de toekomst dan weer nodig heb.
Daarom ook het woordje 'meestal'.quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:28 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Inderdaad, maar het kan ook droge zijn!
Klopt, mijn stiefmoeder heeft ook zo'n opbergplekje.quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is lekker
[..]
ik heb daar dus een geldkistje voor...pleur alles daar in tot het uitpuilt en dat is vaak een teken dat ik het moet uitzoeken
Kloptquote:Op zondag 7 oktober 2012 11:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is lekker
[..]
ik heb daar dus een geldkistje voor...pleur alles daar in tot het uitpuilt en dat is vaak een teken dat ik het moet uitzoeken
Canei.quote:
ik ook .. maar heb teveel rommel laadjesquote:Op zondag 7 oktober 2012 11:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Klopt, mijn stiefmoeder heeft ook zo'n opbergplekje.Maar ik vind het rommelig, want ik hou van opruimen.
Date?quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Canei ga ik maandag met TGND drinken als ik het goed heb
Herkenbaar. Zolang die lades niet opengaan heerst de illusie van een schoon en opgeruimd huis.quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ook .. maar heb teveel rommel laadjes
ik heb toen een keer met een vriend van me sochtends helemaal klem gezopen aan dat spulquote:
Zo zou je het kunnen noemenquote:Op zondag 7 oktober 2012 11:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Date?
[..]
Herkenbaar. Zolang die lades niet opengaan heerst de illusie van een schoon en opgeruimd huis.
Dat jaquote:Op zondag 7 oktober 2012 11:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Date?
[..]
Herkenbaar. Zolang die lades niet opengaan heerst de illusie van een schoon en opgeruimd huis.
Dat is inderdaad wel erg vroeg ja ...quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:33 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb toen een keer met een vriend van me sochtends helemaal klem gezopen aan dat spul
10 uur sochtends al dronken
eens maar nooit meer
Leuk! Veel plezier.quote:
het was een mooie zomerse dag en we waren vrijquote:
Altijd tijd voor alcohol. Biertje anyone?quote:
Dat is wel heel ernstig.quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat jamaar nu was er een la een beetje doorgezakt en toen dacht ik ach.. laat ik het eens gaan opruimen
Held.quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:38 schreef Giertje het volgende:
ik geef belangrijke bonnetjes aan mijn moeder die kan dat beter bewaren dan dat ik dat doe
Het drinkt weg als limonade, heel verraderlijk.quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:40 schreef Giertje het volgende:
[..]
het was een mooie zomerse dag en we waren vrij
en ik was vergeten hoe koppig dat spul is ><
ik vergeet toch zo waar ik dat opbergquote:
No waaaaaaay.quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Altijd tijd voor alcohol. Biertje anyone?
mja datteh weet ik nu welquote:Op zondag 7 oktober 2012 11:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Het drinkt weg als limonade, heel verraderlijk.Een fles is zo leeg.
Ervaringsdeskundige.quote:
Hey Aldo.quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:42 schreef AldoTheApache het volgende:
studeren wil niet lukken
ben ik weer
Doe ik alleen als ik geld van iemand krijg.quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik bewaar alleen maar bonnetjes van spul dat niet houdbaar is.
Af en toe moet ik m'n portemonnee uitmesten alleen want ik neem altijd de bon van supermarkten mee
JAquote:Op zondag 7 oktober 2012 11:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is wel heel ernstig.Ik had dat laatst ook, was die voorkant half eraf gevallen. Dat was niet echt vast te zetten.
ik voel jequote:Op zondag 7 oktober 2012 11:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Hey Aldo.
Mijn boek ligt ook naast me, heel verwachtingsvol.
moguhquote:
whehehehe ja je word er inderdaad lekker duf vanquote:Op zondag 7 oktober 2012 11:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Ervaringsdeskundige.
Ik word slaperig van wijn, dus op een gegeven moment moet ik iets sterkers hebben.
Als ik geld aan iemand uitleen, schrijf ik het in m'n agendaquote:Op zondag 7 oktober 2012 11:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Doe ik alleen als ik geld van iemand krijg.Dan weet ik precies hoeveel.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
JA![]()
oi de hele voorkant
Of dat als je een laadje opentrekt.. het laadje eruit trekt van ellende
Is het lekker?quote:
Leeftijdquote:Op zondag 7 oktober 2012 11:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als ik geld aan iemand uitleen, schrijf ik het in m'n agenda
Ook als ik van iemand geld leen, anders vergeet ik 't weer
dat zijn dingen die ik ook niet snel vergeetquote:Op zondag 7 oktober 2012 11:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Doe ik alleen als ik geld van iemand krijg.Dan weet ik precies hoeveel.
Ja, ik ook ... Volgens mij heb ik ooit geld geleend van ouders van een vriendje, 70 euro ofzo? Ik heb dat volgens mij nooit terug gegeven.quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als ik geld aan iemand uitleen, schrijf ik het in m'n agenda
Ook als ik van iemand geld leen, anders vergeet ik 't weer
Hier alweer bewolktquote:Op zondag 7 oktober 2012 11:47 schreef Vinniiee het volgende:
Het zonnetje schijnt, de lucht is blauw....
maar er is wel kouquote:Op zondag 7 oktober 2012 11:47 schreef Vinniiee het volgende:
Ik kan hier heel vunzig op rijmen, maar ik doe het niet.quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:47 schreef Vinniiee het volgende:
oh doequote:Op zondag 7 oktober 2012 11:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kan hier heel vunzig op rijmen, maar ik doe het niet.
Nee, te erg.quote:
Teletubbies kom maar gauw.quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:47 schreef Vinniiee het volgende:
Fera kom maar gauw?quote:
jaaaa doe doequote:Op zondag 7 oktober 2012 11:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kan hier heel vunzig op rijmen, maar ik doe het niet.
Ik hou van jouquote:Op zondag 7 oktober 2012 11:45 schreef Fera het volgende:
[..]Ik ben sowieso nogal lomp en onhandig wat dat betreft.
Oh oh nog een keerquote:
quote:
De druk ...quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Dat snap ikquote:
Welke vond jij het leukst?quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:51 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Jaaa nog een keer, nog een keer
Dinky winky, dipsy, lala pooooooo
een lekker hapje?quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:51 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Nee, werken vanaf 9. Nu ff hapje eten
Tietentubbie.quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
dan vond ik de teringtubbies grappiger
Jaquote:
pfoow das lang geledenquote:Op zondag 7 oktober 2012 11:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
dan vond ik de teringtubbies grappiger
quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:53 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Broodje filet american + ui + ei + peper + zout
Omnomnomnom
Die stond er ook bij hoor.quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
hoort eigenlijk ook nog een eitje op
Er zit al ei op. Goed lezenquote:Op zondag 7 oktober 2012 11:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
hoort eigenlijk ook nog een eitje op
ik doe niet aan ninja-editsquote:Op zondag 7 oktober 2012 11:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik zat op Aldo's ninja-edit te wachten
Goddomme, mijn oma zei dat altijd.quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:55 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
goddomme ik moet echt eens leren lezen![]()
Blij zijn of grappig vinden zijn 2 verschillende dingenquote:Op zondag 7 oktober 2012 11:56 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Je bent zo blij met al die reacties
Who cares?quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
nu voel ik me al helemaal oud![]()
Ze is nu zo dement als een deur, maar ze is zeker tof.quote:
Oke..quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Blij zijn of grappig vinden zijn 2 verschillende dingen
Lekkerquote:Op zondag 7 oktober 2012 11:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Who cares?
[..]
Ze is nu zo dement als een deur, maar ze is zeker tof.Als ik bij haar op gezoek was geweest, was ik altijd vijf kilo zwaarder.
Ow, dement is niet tof. Mijn oma werd dat ookquote:Op zondag 7 oktober 2012 11:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Who cares?
[..]
Ze is nu zo dement als een deur, maar ze is zeker tof.Als ik bij haar op gezoek was geweest, was ik altijd vijf kilo zwaarder.
mijn oma was niet dementquote:Op zondag 7 oktober 2012 11:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Who cares?
[..]
Ja, maar op een gegeven moment was het zo erg dat ze een koffiepad vijf keer gebruikte en al met leverworst aankwam als je nog een koekje in je mond had.quote:
Ik hoop dat ik het niet word ...quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ow, dement is niet tof. Mijn oma werd dat ook
Ja, maar de mijne deed dat ook zonder dat ze dement was hoor.quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:59 schreef Giertje het volgende:
[..]
mijn oma was niet dement
maar altijd als ik daar kwam werd ik ziekelijk verwend
quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, maar op een gegeven moment was het zo erg dat ze een koffiepad vijf keer gebruikte en al met leverworst aankwam als je nog een koekje in je mond had.
oow dat geloof ik directquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, maar de mijne deed dat ook zonder dat ze dement was hoor.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, maar op een gegeven moment was het zo erg dat ze een koffiepad vijf keer gebruikte en al met leverworst aankwam als je nog een koekje in je mond had.
Dat zie je toch altijd op die reclames? Vastzittende hoest of kriebelhoest ... Ik heb alleen geen idee hoe dat spul ook alweer heet.quote:
ammoniakquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat zie je toch altijd op die reclames? Vastzittende hoest of kriebelhoest ... Ik heb alleen geen idee hoe dat spul ook alweer heet.
I will swallow ...quote:
quote:
En dan krabben?quote:
Ik kijk nooit tvquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat zie je toch altijd op die reclames? Vastzittende hoest of kriebelhoest ... Ik heb alleen geen idee hoe dat spul ook alweer heet.
probeer bisolvon dat werkte bij mij enorm goedquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kijk nooit tvik ga wel honing kopen.
Thanksquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:05 schreef Giertje het volgende:
[..]
probeer bisolvon dat werkte bij mij enorm goed
Die heb ik ook altijd in huisquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
Wat heel goed werkt tegen kriebelhoest is...hoe heet dat spul ook al weer.
Tis een tabletje dat je alleen maar op recept kan krijgen.
Het heeft ook een kalmerende werking en kan verslavend zijn, maar werkte uitstekend!
Codiene?quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
Wat heel goed werkt tegen kriebelhoest is...hoe heet dat spul ook al weer.
Tis een tabletje dat je alleen maar op recept kan krijgen.
Het heeft ook een kalmerende werking en kan verslavend zijn, maar werkte uitstekend!
veel werkplezierquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:08 schreef MissExpert het volgende:
Pauze voorbij tot over paar uurtje kus
Zing maar eens op het deuntje van 'I will follow'quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Zing maar eens op het deuntje van 'I will follow'
Je wordt er alleen zo suf vanquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
Dit spul
http://www.apotheek.nl/Me(...)px?mId=10704&rId=232
I will swallow, I will swallow you, deep throat baby ...quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Zing maar eens op het deuntje van 'I will follow'
quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:12 schreef Fera het volgende:
[..]
I will swallow, I will swallow you, deep throat baby ...
jij mag wel eens langskomenquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:12 schreef Fera het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Lekkerquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik hebquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
Dit spul
http://www.apotheek.nl/Me(...)px?mId=10704&rId=232
Veel plezierquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:13 schreef Giertje het volgende:
goed tijd voor mijn wekelijks bezoekje aan mijn ouders
Have funquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:13 schreef Giertje het volgende:
Mazzel!quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:13 schreef Giertje het volgende:
Klinkt als een soort verplichting.quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:13 schreef Giertje het volgende:
absoluut, tis goed spulquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, klopt wel, al had ik daar minder last van.
Ik ben echt een wandelende apotheekquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Oh damn. Ik heb alleen maar andere middelen in huis
Whiskey?quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Oh damn. Ik heb alleen maar andere middelen in huis
Ik eet eens per week bij m'n moederquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Klinkt als een soort verplichting.
Doe ze de groetjes van FOK!
Hoi mam, pap je moet de groetjes hebben van .....(insert your fok!naam here)....quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Klinkt als een soort verplichting.
Doe ze de groetjes van FOK!
ach, mijn ouders zijn allebei geëmigreerdquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik eet eens per week bij m'n moeder
M'n vader zie ik zelden omdat hij zo ver weg woont. Mis hem wel soms hoor
Ik heb al m'n medicijntroep in een grote boodschappentas naast de bank staan, zou er eens een fatsoenlijk plekje voor moeten zoekenquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben echt een wandelende apotheek
of nouhja ik heb een medicijnkast vol
Ik moet nog ergens benzo's hebben liggen, maar weet niet meer waar.quote:
Handigquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb al m'n medicijntroep in een grote boodschappentas naast de bank staan, zou er eens een fatsoenlijk plekje voor moeten zoeken
Die hebben we hier ook welquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik moet nog ergens benzo's hebben liggen, maar weet niet meer waar.
M'n temazepam is alleen al overdatum
Owja, en ik gebruik ook ritalin. Zonder gaat het alles ietswat minder gestruktureerd aan toequote:Op zondag 7 oktober 2012 12:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Handig
Pilletje helpt volgens mij al![]()
jij woont dichtbijquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb al m'n medicijntroep in een grote boodschappentas naast de bank staan, zou er eens een fatsoenlijk plekje voor moeten zoeken
schatkaart?quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja idd
Zie het aan kt's schatkaart
quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Owja, en ik gebruik ook ritalin. Zonder gaat het alles ietswat minder gestruktureerd aan toe
Die is echt geniaalquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja idd
Zie het aan kt's schatkaart
Ik dus ook niet, ik heb er een hekel aan. Het lichaam herstelt zichzelf maar weer. Maar kriebelhoest is toch wel irritant, kreeg al last van mijn rugquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:19 schreef Fera het volgende:
Ik slik nooit pillen eigenlijk.Met moeite een ibuprofen als ik hoofdpijn heb.
Fobo van Lola.quote:
Succes!quote:
het stomme is dat ik dat spul elke 4 uur moet innemen. Lekker bedacht als je vergeetachtig bentquote:
Dat is niet erg handig neequote:Op zondag 7 oktober 2012 12:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
het stomme is dat ik dat spul elke 4 uur moet innemen. Lekker bedacht als je vergeetachtig bent
Alarmpjes op je telefoon?quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
het stomme is dat ik dat spul elke 4 uur moet innemen. Lekker bedacht als je vergeetachtig bent
alarmpjes zettenquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ironischquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Succes!![]()
Ik moet over Emotie en Motivatie lezen, maar daar heb ik zelfs de motivatie niet voor.
Haha ik sta er niet opquote:
Nogal ja.quote:
Jij ookquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Nogal ja.Maar jullie zijn veel te leuk.
De schatkaartquote:
quote:
Ik sta elke dag op een ander tijdstip op.quote:
Tering lijkt mij lastigquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik onthoud elke dag wanneer ik opsta het tijdstip en tel daar steeds 4 uur bij op. Dat kan ik dan tenminste wel onthouden
Gaat wel hoorquote:
Kunnen we dus niet over je roddelen nuquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dankje
Maar als fok autist heb ik een smartphone met internetDus ik lurk hier nog wel even
Doeiquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dankje
Maar als fok autist heb ik een smartphone met internetDus ik lurk hier nog wel even
quote:
Hoewel het wel beter is om een ritme te krijgen in je dag, versterkt het effect van de ritalin ook.quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
[..]
Ik sta elke dag op een ander tijdstip op.
Maar ik moet zeggen dat het me wel redelijk af gaat
Als ik het vergeet in te nemen dan word ik wat slaperiger, onoplettender en krijg ik meer trek
I know. Lief van je.quote:
Binnenkort ga ik daar aan werken, het is nu wachten op goedkeuring van het CIZquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoewel het wel beter is om een ritme te krijgen in je dag, versterkt het effect van de ritalin ook.
Good luck!quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Binnenkort ga ik daar aan werken, het is nu wachten op goedkeuring van het CIZ
Dat is goedquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, en dat blijft het ook tot vrijdag (min of meer)
Ik moest even denken waar je op doeldequote:Op zondag 7 oktober 2012 12:24 schreef Vinniiee het volgende:
Oja lola, geen inspiratie gisterenMisschien van de week
Hahaquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik moest even denken waar je op doelde![]()
Ik ben ooit in de woestijn in een 'open topped' auto gaan zitten, zat er een bosje tumbleweed op de zijstoelquote:
Voelde je je toen minder eenzaam?quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:58 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ik ben ooit in de woestijn in een 'open topped' auto gaan zitten, zat er een bosje tumbleweed op de zijstoel
cutequote:Op zondag 7 oktober 2012 12:58 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ik ben ooit in de woestijn in een 'open topped' auto gaan zitten, zat er een bosje tumbleweed op de zijstoel
Nee kaas en komkommersaladequote:Op zondag 7 oktober 2012 12:59 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Met ham, kaas, ei, sla, tomaat, komkommer, augurk, olijven en en en en.....
Sorry.quote:
Je hebt geen smaak?quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:04 schreef Vinniiee het volgende:
Waarom heeft geen enkele winkel iets wat mij aanspreekt
Dan moet je in A'dam gaan shoppenquote:Op zondag 7 oktober 2012 13:04 schreef Vinniiee het volgende:
Niet zeuren, je had pas nog een toffe jas gevonden.quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:04 schreef Vinniiee het volgende:
Moet je over 3 maanden teruggaan, dan is er weer iets heel anders in de modequote:Op zondag 7 oktober 2012 13:04 schreef Vinniiee het volgende:
Omdat je een man bent.quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:04 schreef Vinniiee het volgende:
Beter ga ik dat volgende week doen ja.quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan moet je in A'dam gaan shoppen
v&d?quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:07 schreef Vinniiee het volgende:
Ja hoi ik heb nu overhemden nodig. Tevens voor een bruiloft.
Vrouwen kopen inderdaad alles wat los en vast zitquote:Op zondag 7 oktober 2012 13:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Omdat je een man bent.
Rare conclusies hier boven allemaal.... Jongen, je kunt er niks aan doen, het is genetisch.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vrouwen kopen inderdaad alles wat los en vast zit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 07-10-2012 13:09:19 ]
Ik ben ook wel te koop, wie wilt mij kopen?quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daar ga ik zo even kijken, maar daar hebben ze meestal geen slimfitquote:Op zondag 7 oktober 2012 13:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
v&d?
c&a
of is dat nie sjiek genoeg
Geen vriendin die mee kanquote:Op zondag 7 oktober 2012 13:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]Ben ik gister los gegaan bij de Ikea? he he?
Oh meeeen, dat ging echt goed te keerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik krijg nog stufi van je in de vorm van een etentje.quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ben ook wel te koop, wie wilt mij kopen?
Daar hou je niet van?quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jawel maar die heeft niet zo'n goede smaak
Alles is veels te grof geruit of gestreept.
Andere vriendin zoeken die wel smaak heeftquote:Op zondag 7 oktober 2012 13:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
zoek een fashion homo die kan je uiterst stijlvol kledenquote:Op zondag 7 oktober 2012 13:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Truequote:Op zondag 7 oktober 2012 13:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Andere vriendin zoeken die wel smaak heeft
Ik kan mezelf wel kleden, maar het hangt niet in de winkels hierquote:Op zondag 7 oktober 2012 13:15 schreef Giertje het volgende:
[..]
zoek een fashion homo die kan je uiterst stijlvol kleden
PMS is comingquote:
Dat probleem heb ik ookquote:Op zondag 7 oktober 2012 13:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kan mezelf wel kleden, maar het hangt niet in de winkels hier
Apeldoorn is nog niet eens heel klein. Volgende week maar bijenkorf oidquote:Op zondag 7 oktober 2012 13:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik ook
In die kleine stadjes ben je zo uitgekeken...
Staat nog niet op de bank.quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik krijg nog stufi van je in de vorm van een etentje.
Kleine letters kan ik ook lezen hoor.quote:
Ow jij woont ook in Apeldoorn!quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Apeldoorn is nog niet eens heel klein. Volgende week maar bijenkorf oid
Hoe komt het meis?quote:
Ja daarom moest ik zo vroeg wegquote:Op zondag 7 oktober 2012 13:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ow jij woont ook in Apeldoorn!
ik heb daar familie wonen
Ik doe mee, als ik geld heb.quote:
Ik wil met jou shoppen, jij hebt goede smaak jwzquote:Op zondag 7 oktober 2012 13:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik doe mee, als ik geld heb.
Shoppen ftw.
Op de wallen?quote:
Dat vind ik moeilijk, ben geen veeleisende mannen gewend.quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik wil met jou shoppen, jij hebt goede smaak jwz
Oké ik ben veeleisend, ik wil ook geen borstzakje
Koekjes zijn evilquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
Voor alles een eerste keer toch?quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat vind ik moeilijk, ben geen veeleisende mannen gewend.
Paisleymotievenquote:
Dank je. Ik heb een stuk of 10 van die hemden.quote:
Blokweving.quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
PaisleymotievenOf gewoon een mooie blokweving. Kun je wel een effen kleur pakken, maar toch niet "effen".
quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:26 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Koekjes zijn evilDat is heel normaal hoor, zulke liefde voel ik ook voor mijn diertje. Bij het feit dat mijn ex vrolijk naar het strand is en de hond in de bench heeft gedaan ga ik al grommen ... Dat arme beest had de tijd van zn leven kunnen hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |