Jij bewaart alle bonnen?quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:21 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben het bonnenkistje uitzoekenwas hard nodig
jawel ik heb het gewoon sommige dagen dat het niet wiltquote:
Op heel veel dingen heb je wel 1/2/3/5 jaar garantiequote:Op zondag 7 oktober 2012 11:23 schreef Grijsbaard het volgende:
Ik bewaar ook de belangrijke bonnetje...
enneh... GOEDEMORGEN!!
Haha ja inderdaad... Wist niet eens dat de DS nog bestond... (grapjequote:Op zondag 7 oktober 2012 11:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Op heel veel dingen heb je wel 1/2/3/5 jaar garantie
dus ja dat vind ik wel belangrijk.
Maar zo kwam ik een bonnetje van mijn DS tegen uit 2007die kan wel weg
Enz.... sommige kunnen dan echt wel weg
Oh ja, dat bewaar ik altijd wel. Maar meestal stop ik het in mijn portemonnee en een paar dagen later denk ik: "Waar was dat bonnetje ook alweer voor?" En dan gooi ik het weg. Zul je net zien dat ik dat bonnetje in de toekomst dan weer nodig heb.quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Op heel veel dingen heb je wel 1/2/3/5 jaar garantie
dus ja dat vind ik wel belangrijk.
Maar zo kwam ik een bonnetje van mijn DS tegen uit 2007die kan wel weg
Enz.... sommige kunnen dan echt wel weg
Mousserende wijn is met bubbeltjes, schat.quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:27 schreef Vinniiee het volgende:
@Fera: Moscato d'Asti ofzoiets. Google zegt mousserende wijn (whattefuck is dat), ik vind me zoet en wit
. Was wel lekker ja
Hoe was jouw zaterdag?
Inderdaad, maar het kan ook droge zijn!quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Mousserende wijn is met bubbeltjes, schat.Meestal is dat zoete, witte wijn.
Dankje, weet ik dat ook weerquote:Op zondag 7 oktober 2012 11:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Mousserende wijn is met bubbeltjes, schat.Meestal is dat zoete, witte wijn.
Dat is lekkerquote:Op zondag 7 oktober 2012 11:27 schreef Vinniiee het volgende:
@Fera: Moscato d'Asti ofzoiets. Google zegt mousserende wijn (whattefuck is dat), ik vind me zoet en wit
. Was wel lekker ja
Hoe was jouw zaterdag?
ik heb daar dus een geldkistje voor...quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Oh ja, dat bewaar ik altijd wel. Maar meestal stop ik het in mijn portemonnee en een paar dagen later denk ik: "Waar was dat bonnetje ook alweer voor?" En dan gooi ik het weg. Zul je net zien dat ik dat bonnetje in de toekomst dan weer nodig heb.
Daarom ook het woordje 'meestal'.quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:28 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Inderdaad, maar het kan ook droge zijn!
Klopt, mijn stiefmoeder heeft ook zo'n opbergplekje.quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is lekker
[..]
ik heb daar dus een geldkistje voor...pleur alles daar in tot het uitpuilt en dat is vaak een teken dat ik het moet uitzoeken
Kloptquote:Op zondag 7 oktober 2012 11:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is lekker
[..]
ik heb daar dus een geldkistje voor...pleur alles daar in tot het uitpuilt en dat is vaak een teken dat ik het moet uitzoeken
Canei.quote:
ik ook .. maar heb teveel rommel laadjesquote:Op zondag 7 oktober 2012 11:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Klopt, mijn stiefmoeder heeft ook zo'n opbergplekje.Maar ik vind het rommelig, want ik hou van opruimen.
Date?quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Canei ga ik maandag met TGND drinken als ik het goed heb
Herkenbaar. Zolang die lades niet opengaan heerst de illusie van een schoon en opgeruimd huis.quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ook .. maar heb teveel rommel laadjes
ik heb toen een keer met een vriend van me sochtends helemaal klem gezopen aan dat spulquote:
Zo zou je het kunnen noemenquote:Op zondag 7 oktober 2012 11:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Date?
[..]
Herkenbaar. Zolang die lades niet opengaan heerst de illusie van een schoon en opgeruimd huis.
Dat jaquote:Op zondag 7 oktober 2012 11:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Date?
[..]
Herkenbaar. Zolang die lades niet opengaan heerst de illusie van een schoon en opgeruimd huis.
Dat is inderdaad wel erg vroeg ja ...quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:33 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb toen een keer met een vriend van me sochtends helemaal klem gezopen aan dat spul
10 uur sochtends al dronken
eens maar nooit meer
Leuk! Veel plezier.quote:
het was een mooie zomerse dag en we waren vrijquote:
Altijd tijd voor alcohol. Biertje anyone?quote:
Dat is wel heel ernstig.quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat jamaar nu was er een la een beetje doorgezakt en toen dacht ik ach.. laat ik het eens gaan opruimen
Held.quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:38 schreef Giertje het volgende:
ik geef belangrijke bonnetjes aan mijn moeder die kan dat beter bewaren dan dat ik dat doe
Het drinkt weg als limonade, heel verraderlijk.quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:40 schreef Giertje het volgende:
[..]
het was een mooie zomerse dag en we waren vrij
en ik was vergeten hoe koppig dat spul is ><
ik vergeet toch zo waar ik dat opbergquote:
No waaaaaaay.quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Altijd tijd voor alcohol. Biertje anyone?
mja datteh weet ik nu welquote:Op zondag 7 oktober 2012 11:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Het drinkt weg als limonade, heel verraderlijk.Een fles is zo leeg.
Ervaringsdeskundige.quote:
Hey Aldo.quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:42 schreef AldoTheApache het volgende:
studeren wil niet lukken
ben ik weer
Doe ik alleen als ik geld van iemand krijg.quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik bewaar alleen maar bonnetjes van spul dat niet houdbaar is.
Af en toe moet ik m'n portemonnee uitmesten alleen want ik neem altijd de bon van supermarkten mee
JAquote:Op zondag 7 oktober 2012 11:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is wel heel ernstig.Ik had dat laatst ook, was die voorkant half eraf gevallen. Dat was niet echt vast te zetten.
ik voel jequote:Op zondag 7 oktober 2012 11:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Hey Aldo.
Mijn boek ligt ook naast me, heel verwachtingsvol.
moguhquote:
whehehehe ja je word er inderdaad lekker duf vanquote:Op zondag 7 oktober 2012 11:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Ervaringsdeskundige.
Ik word slaperig van wijn, dus op een gegeven moment moet ik iets sterkers hebben.
Als ik geld aan iemand uitleen, schrijf ik het in m'n agendaquote:Op zondag 7 oktober 2012 11:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Doe ik alleen als ik geld van iemand krijg.Dan weet ik precies hoeveel.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
JA![]()
oi de hele voorkant
Of dat als je een laadje opentrekt.. het laadje eruit trekt van ellende
Is het lekker?quote:
Leeftijdquote:Op zondag 7 oktober 2012 11:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als ik geld aan iemand uitleen, schrijf ik het in m'n agenda
Ook als ik van iemand geld leen, anders vergeet ik 't weer
dat zijn dingen die ik ook niet snel vergeetquote:Op zondag 7 oktober 2012 11:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Doe ik alleen als ik geld van iemand krijg.Dan weet ik precies hoeveel.
Ja, ik ook ... Volgens mij heb ik ooit geld geleend van ouders van een vriendje, 70 euro ofzo? Ik heb dat volgens mij nooit terug gegeven.quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als ik geld aan iemand uitleen, schrijf ik het in m'n agenda
Ook als ik van iemand geld leen, anders vergeet ik 't weer
Hier alweer bewolktquote:Op zondag 7 oktober 2012 11:47 schreef Vinniiee het volgende:
Het zonnetje schijnt, de lucht is blauw....
maar er is wel kouquote:Op zondag 7 oktober 2012 11:47 schreef Vinniiee het volgende:
Ik kan hier heel vunzig op rijmen, maar ik doe het niet.quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:47 schreef Vinniiee het volgende:
oh doequote:Op zondag 7 oktober 2012 11:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kan hier heel vunzig op rijmen, maar ik doe het niet.
Nee, te erg.quote:
Teletubbies kom maar gauw.quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:47 schreef Vinniiee het volgende:
Fera kom maar gauw?quote:
jaaaa doe doequote:Op zondag 7 oktober 2012 11:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kan hier heel vunzig op rijmen, maar ik doe het niet.
Ik hou van jouquote:Op zondag 7 oktober 2012 11:45 schreef Fera het volgende:
[..]Ik ben sowieso nogal lomp en onhandig wat dat betreft.
Oh oh nog een keerquote:
quote:
De druk ...quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Dat snap ikquote:
Welke vond jij het leukst?quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:51 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Jaaa nog een keer, nog een keer
Dinky winky, dipsy, lala pooooooo
een lekker hapje?quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:51 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Nee, werken vanaf 9. Nu ff hapje eten
Tietentubbie.quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
dan vond ik de teringtubbies grappiger
Jaquote:
pfoow das lang geledenquote:Op zondag 7 oktober 2012 11:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
dan vond ik de teringtubbies grappiger
quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:53 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Broodje filet american + ui + ei + peper + zout
Omnomnomnom
Die stond er ook bij hoor.quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
hoort eigenlijk ook nog een eitje op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |