Jij bewaart alle bonnen?quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:21 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben het bonnenkistje uitzoekenwas hard nodig
jawel ik heb het gewoon sommige dagen dat het niet wiltquote:
Op heel veel dingen heb je wel 1/2/3/5 jaar garantiequote:Op zondag 7 oktober 2012 11:23 schreef Grijsbaard het volgende:
Ik bewaar ook de belangrijke bonnetje...
enneh... GOEDEMORGEN!!
Haha ja inderdaad... Wist niet eens dat de DS nog bestond... (grapjequote:Op zondag 7 oktober 2012 11:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Op heel veel dingen heb je wel 1/2/3/5 jaar garantie
dus ja dat vind ik wel belangrijk.
Maar zo kwam ik een bonnetje van mijn DS tegen uit 2007die kan wel weg
Enz.... sommige kunnen dan echt wel weg
Oh ja, dat bewaar ik altijd wel. Maar meestal stop ik het in mijn portemonnee en een paar dagen later denk ik: "Waar was dat bonnetje ook alweer voor?" En dan gooi ik het weg. Zul je net zien dat ik dat bonnetje in de toekomst dan weer nodig heb.quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Op heel veel dingen heb je wel 1/2/3/5 jaar garantie
dus ja dat vind ik wel belangrijk.
Maar zo kwam ik een bonnetje van mijn DS tegen uit 2007die kan wel weg
Enz.... sommige kunnen dan echt wel weg
Mousserende wijn is met bubbeltjes, schat.quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:27 schreef Vinniiee het volgende:
@Fera: Moscato d'Asti ofzoiets. Google zegt mousserende wijn (whattefuck is dat), ik vind me zoet en wit
. Was wel lekker ja
Hoe was jouw zaterdag?
Inderdaad, maar het kan ook droge zijn!quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Mousserende wijn is met bubbeltjes, schat.Meestal is dat zoete, witte wijn.
Dankje, weet ik dat ook weerquote:Op zondag 7 oktober 2012 11:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Mousserende wijn is met bubbeltjes, schat.Meestal is dat zoete, witte wijn.
Dat is lekkerquote:Op zondag 7 oktober 2012 11:27 schreef Vinniiee het volgende:
@Fera: Moscato d'Asti ofzoiets. Google zegt mousserende wijn (whattefuck is dat), ik vind me zoet en wit
. Was wel lekker ja
Hoe was jouw zaterdag?
ik heb daar dus een geldkistje voor...quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Oh ja, dat bewaar ik altijd wel. Maar meestal stop ik het in mijn portemonnee en een paar dagen later denk ik: "Waar was dat bonnetje ook alweer voor?" En dan gooi ik het weg. Zul je net zien dat ik dat bonnetje in de toekomst dan weer nodig heb.
Daarom ook het woordje 'meestal'.quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:28 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Inderdaad, maar het kan ook droge zijn!
Klopt, mijn stiefmoeder heeft ook zo'n opbergplekje.quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is lekker
[..]
ik heb daar dus een geldkistje voor...pleur alles daar in tot het uitpuilt en dat is vaak een teken dat ik het moet uitzoeken
Kloptquote:Op zondag 7 oktober 2012 11:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is lekker
[..]
ik heb daar dus een geldkistje voor...pleur alles daar in tot het uitpuilt en dat is vaak een teken dat ik het moet uitzoeken
Canei.quote:
ik ook .. maar heb teveel rommel laadjesquote:Op zondag 7 oktober 2012 11:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Klopt, mijn stiefmoeder heeft ook zo'n opbergplekje.Maar ik vind het rommelig, want ik hou van opruimen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |