Senna dus niet de beste, is dat ook meteen rechtgezet.quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:00 schreef Sinister-D- het volgende:
Ben hier nog een gaaf lijstje tegen gekomen, waarbij de positie in de eindstand van elk F1 seizoen tot op vandaag gekoppeld wordt aan de puntentelling van 2012, daardoor krijg je een overkoepelend kampioenschap over alle rijders die ooit in de top 10 in de eindstand van het kampioenschap stonden
http://f1db.de/statistics/driver/superchampionship_points.html
Dat totaal wordt ook nog eens gedeeld door het aantal actieve jaren in de F1, op basis daarvan krijg je een gemiddeld aantal punten wat een coureur zou halen, en kun je volgens dat nummer zeggen wie de best scorende coureur aller tijden zou zijn in de eindstanden.
http://f1db.de/statistics(...)points_per_year.html
De huidige stand van het 2012 kampioenschap wordt ook al meegeteld btw
Deze lijst zegt ook niet wie de beste is, alleen maar wie het beste heeft gescoord.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:56 schreef Nober het volgende:
[..]
Senna dus niet de beste, is dat ook meteen rechtgezet.
Als je fan bent: ja.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:53 schreef WEST het volgende:
is de race nog het downloaden waard?
Ik heb niks gezien namelijk.
Normaal kijk ik wel alle races. alleen de ochtendraces ben ik geen fan van.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:07 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Als je fan bent: ja.
Anders proberen een samenvatting te vinden. Sommige rondes gebeurde er niet zo veel.
Ik doe het ook al voor 90% op downloads, maar het is wel lastig om de spoilers te ontwijken. Ik ben dan nog wel slim genoeg om niet naar F1 sites te gaan, maar bv. het RTL nieuws en de spits willen nog wel eens 'vol in beeld' hebben wie de winner was.quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:47 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Opstaan, sporten, lunchen terwijl de torrent van de Sky-race binnenloopt en dan kijken. Eigenlijk best wel prima. Misschien ga ik volgend jaar de live-uitzendingen niet eens missen.
Begin was wel spektakel. Daarna kakte het een beetje in, omdat de leider de hele tijd onbedreigd voorop liep.. verder af en toe wat mooie momentjes, maar eigenlijk wel een rustige race. Op 't laatst was kobayashi/button duel nog wel spannend.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:53 schreef WEST het volgende:
is de race nog het downloaden waard?
Ik heb niks gezien namelijk.
Die suffe quasi-grappige standaardzinnetjes van die vent altijd. 'Steken' is kennelijk het nieuwste. Een nieuwe versnellingsbak steken. Tenzij je een Belg bent is steken geen synoniem voor monteren.quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:10 schreef Kleffe_Dop het volgende:
"Het dekseltje op de neus der Mexicaan"
...
"Holy Mik-Mak"
- Olav
Wat gaan we die man toch missen zeg...
Misschien moet hij juist wat minder met Twitter bezig zijn en wat meer bezig zijn met presteren? De teamplayer in Hamilton komt weer naar boven.quote:“Mijn fout, ik ontdek net dat Jenson me nooit heeft gevolgd. Geef hem niet de schuld! Ik moet kennelijk vaker op Twitter komen.”
Een beetje dom, maar het is ook wel vreemd van Button dat hij Hamilton niet volgt terwijl het andersom wel zo is.quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:43 schreef King_Merc het volgende:
Lekker kinderachtig van Hamilton weer.... (Doet me denken aan die ene Facebook aflevering van southpark..)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |