Nee, Sarkozyquote:
ah. ja lijkt erop.quote:
omdat ie japans praat, maar was leuk geweest om publiek te horen inderdaad.quote:Op zondag 7 oktober 2012 09:57 schreef Schunckelstar het volgende:
ja godver, waarom kappen ze koba nou af
bij elk woord wat ie zegt worden die japanners gekquote:Op zondag 7 oktober 2012 09:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
omdat ie japans praat, maar was leuk geweest om publiek te horen inderdaad.
Geweldig dat er eindelijk weer eens een Japanner een goede prestatie levert. dat het publiek tekeer gaat is prachtig. Is goed voor de sportquote:Op zondag 7 oktober 2012 10:00 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
bij elk woord wat ie zegt worden die japanners gek![]()
dat was prachtige tv geweest
Valt wel mee toch, lullig voor Alonso en Webber maar heel leuk voor Kobayashi en Massa, alleen is er geen strijd om P1 geweestquote:
Ze zouden gewoon elk jaar een continent af moeten wisselen. Bijvoorbeeld in 2013 de GP van Europa in Valencia, in 2014 de GP van Azië in Fuji, in 2015 de GP van Amerika in New Jersey etc etc.quote:Op zondag 7 oktober 2012 09:41 schreef LWD-Godius het volgende:
Suzuka is een zeer leuke rijdersbaan maar ik vond de races in Fuji toch leuker om naar te kijken, veel meer inhaalacties en dergelijk.
Volgens mij remde hij op hetzelfde punt als bij zijn eerste inhaalactie. Maar Lewis is natuurlijk ook niet dom, hij zag het al aankomen. Perez moest daarna inderdaad uitwijken. Zonde, maar eigen schuld. Hij had wel kunnen verwachten dat Hamilton hem op zou vangen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 10:07 schreef Desunoto het volgende:
Massa en Kobayashi
Ik had het idee dat Perez zijn inhaalpoging niet helemaal gepland was... alsof hij de remzone van de McLaren verkeerd inschatte en moest uitwijken. Zonde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |