Tof indeed. En zó balen van je blessurequote:Op zondag 7 oktober 2012 19:06 schreef Yuki het volgende:
[..]
[..]
Goed bezig jij!!
Tof om te lezen dat je er (weer) van geniet
quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:21 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik heb nu 380km gelopen in bijna 5 maanden, waar sta ik dan op de FOK! lijst?
SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uit de OP![]()
Ja, heb er wel genoeg van ook. Maar ja, vandaag iig ondervonden dat ik het advies van m'n fysiotherapeut vooral niet aan m'n laars moet lappen... Ik mag van hem voorlopig niet hardlopen en dat lijkt maar goed ook, want een krappe 4km wandelen was al te veel. Onderrug t/m enkels zijn me verre van dankbaar nu.quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Tof indeed. En zó balen van je blessure![]()
![]()
700 = ongeveer 13km per week. Da's zeker wel haalbaar denk ikquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:33 schreef Sunnythesun het volgende:
Denk dat ik hem ook wel iets lager in ga zetten btw. 700 of zo.. Zal niet iedere week de 15 halen vermoed ik, en andere weken misschien juist weer wat meer.
Haha nee, maar ik zou het gewoon al een kick vinden als ik dat daadwerkelijk zou halen binnen 1 jaar! De challenge voor mezelf zal dan ook worden het zo snel mogelijk te halen denk ikquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
700 = ongeveer 13km per week. Da's zeker wel haalbaar denk ik
Enne, een challenge is geen uitdaging als je 'm gegarandeerd kan halen he
Klinkt goed!!quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:36 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Haha nee, maar ik zou het gewoon al een kick vinden als ik dat daadwerkelijk zou halen binnen 1 jaar! De challenge voor mezelf zal dan ook worden het zo snel mogelijk te halen denk ik
Tegen de tijd dat het 2013 is kan ik 5 km aan één stuk lopen, dan mag er wel een challenge tegenaan vind ik. Nu is de challenge nog die 5k te halenquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
Klinkt goed!!
En sowieso respect dat je het doet hoor! Ik durf (nog) geen challenge aan te gaan![]()
MamaGupquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:39 schreef Guppyfriend het volgende:
M'n moeder heeft vandaag 1:00:22 gelopen op de 10km Singelloop/trots
Wat goed!!!quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:39 schreef Guppyfriend het volgende:
M'n moeder heeft vandaag 1:00:22 gelopen op de 10km Singelloop/trots
Ja, maar dan moet je wel in de wintermaanden doorlopen. Anders moet je alweer meer per week gaan lopen. En elke blessure gooit ook je schema in de warquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:29 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ga maar eens bedenken welke challenge ik mezelf ga opleggen voor volgend jaar. Kleine 800km in een jaar zou gemiddeld 15km per week betekenen. Doable lijkt me
Ja daarom ook op iets minder inzetten.. En blessures reken we maar gewoon niet mee dacht ik zoquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:43 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet je wel in de wintermaanden doorlopen. Anders moet je alweer meer per week gaan lopen. En elke blessure gooit ook je schema in de war
quote:The 15km course follows a spectacular loop from Arrowtown, ascending historic Tobins Track up onto the Crown Terrace before entering the magnificent Glencoe Station. The course sidles around near the base of Mt Beetham before climbing again, to access an old water-race and the original miners trail, which clings to the side of the New Chums Creek gorge. Passing the ruins of a miners cottage, the course reaches a high point above Brackens Gully, some 640 metres above the race start, where outstanding views open up to the Crown Range. The course then maintains altitude through grass and tussock to reveal a new and expansive outlook over the Wakatipu basin to the Remarkables.
Following a steep descent to the Arrow River, competitors join the final stage of the traditional Motatapu Mountain Bike and Marathon course with multiple river crossings leading to the Arrowtown finish-line.
Nu twijfel ik weer... ik wil wel graag ik kijk nogmaals of ik kan schuivenquote:Op zondag 7 oktober 2012 18:38 schreef YUR het volgende:
Even inventariseren voor de Kijkduin-Fok!-Hardloop-meet voor aanstaande zaterdag:
Aanwezig:
YUR
GotC
Quoi
mosselmossel
Swets+ET+kids (?)
Arquero (?)
Guppy (?)
Nog meer? Zie ik iemand over het hoofd?
Of weten de vraagtekens al zeker dat ze wel of niet komen? Graag even laten weten, dan kan ik nadere info verstrekken per PM
Natuurlijk kun je schuivenquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:57 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Nu twijfel ik weer... ik wil wel graag ik kijk nogmaals of ik kan schuiven
quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:53 schreef rechtsedirecte het volgende:
deze voor mijzelf op de to do list gezet... wilde hem dit jaar al doen maar het valt voor mij in een van de meest ongunstigeste tijden van het jaar trainingswijs maar dit jaar moet er zoveel basisconditie zijn dat het gaat lukken.
http://www.iconicadventures.co.nz/motatapu-home/miners-trail/
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |