Ga je ook de Good Morning City Run doen?quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:00 schreef linebear het volgende:
Ik ookwerd al blij toen ik de brief kreeg gisteren
Super! Is ook erg leuk om te doen, heb ik gister gemerkt.quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:01 schreef slacker_nl het volgende:
Hopelijk ga ik toch de marathon meemaken, heb me inmiddels aangemeld als vrijwilliger.
Top!quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:26 schreef SEMTEX het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! geen heuppijntjes meer!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel jammer, ik had nog een fotograaf gespot op een motor die ergens een foto van me maakte, maar ik heb alleen de foto's van Aktiefoto terug kunnen vinden..Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
Kan me zo voorstellen!! Ik denk dat jullie er onwijs van gaan genietenquote:
Puick!quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:26 schreef SEMTEX het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! geen heuppijntjes meer!
Dat denk ik ookquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:47 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Kan me zo voorstellen!! Ik denk dat jullie er onwijs van gaan genieten
Precies, dat lijkt me ook zo leukquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:50 schreef GotC het volgende:
[..]
Dat denk ik ookGewoon zin om weer met zo'n groot evenement mee te doen en de hoofdstad op een andere manier te gaan bekijken
Thanksquote:
quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:44 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Top!![]()
Ik ga zo beginnen met Renate Wennemars 10 km! Ben benieuwd. Het is me nog nooit gelukt me aan een schema te houden dus we shall see
Nu nog op zoek naar een leuk 10 km loopje om heen te werken.
Tussen al mn Vondelparkloopjes heb ik nu een exotisch loopje: http://connect.garmin.com/activity/230122246 (satelliet aanzetten, anders lijk ik door het water te lopen). Kort en langzaam, maar wel leuk!
En ik had nog een foto van de Damloop:Zo fris en fruitig zie ik er echt niet uit na een wedstrijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel jammer, ik had nog een fotograaf gespot op een motor die ergens een foto van me maakte, maar ik heb alleen de foto's van Aktiefoto terug kunnen vinden..![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:44 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Top!![]()
Ik ga zo beginnen met Renate Wennemars 10 km! Ben benieuwd. Het is me nog nooit gelukt me aan een schema te houden dus we shall see
Nu nog op zoek naar een leuk 10 km loopje om heen te werken.
Tussen al mn Vondelparkloopjes heb ik nu een exotisch loopje: http://connect.garmin.com/activity/230122246 (satelliet aanzetten, anders lijk ik door het water te lopen). Kort en langzaam, maar wel leuk!
En ik had nog een foto van de Damloop:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel jammer, ik had nog een fotograaf gespot op een motor die ergens een foto van me maakte, maar ik heb alleen de foto's van Aktiefoto terug kunnen vinden..ziet er goed uit hoor
gewoon relaxt een stukkie lopen
![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zo fris en fruitig zie ik er echt niet uit na een wedstrijd
Het viel mij ook mee, maar de foto's van mn moeder en zus ná de finish bewijzen dat ik daarna pas episch rood wordtquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:58 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]ziet er goed uit hoor
gewoon relaxt een stukkie lopen
quote:
hehe die kwam ik tegen op het schotlandforum ja.. is niet helemaal een echte titel, maar komisch is het wel. Overigens heb ik al een square feet op Islay geadopteerdquote:Op zondag 7 oktober 2012 13:09 schreef motorbloempje het volgende:
Tevens: http://www.highlandtitles.com/
Hoe tof is dat!
Ja dat dachten mijn forumgenoten daar ook.. bleek niet helemaal mogelijk op die manier geloof ikquote:Op zondag 7 oktober 2012 13:12 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, 't ging me ook meer om 't stukje landvoor 250gbp 90m2 kopen om op te kamperen
![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:12 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, 't ging me ook meer om 't stukje landvoor 250gbp 90m2 kopen om op te kamperen
![]()
Het staat wel in de algemene voorwaardenquote:Op zondag 7 oktober 2012 13:14 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja dat dachten mijn forumgenoten daar ook.. bleek niet helemaal mogelijk op die manier geloof ik
http://www.schotlandforum.nl/index.php/topic,6497.0.html Ze gingen al helemaal los daarquote:Op zondag 7 oktober 2012 13:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Het staat wel in de algemene voorwaardenlaat me even in de waan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |