SPOILER: Je hebt UFC 151 gemist?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Dana White's reactieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door THEFXR op 08-10-2012 23:48:31 ]
http://www.mmatko.com/dav(...)fight-video-ces-mma/quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:38 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Ah ja Batista moest aan de bak, staat het ergens makelijk met *cough een legale natuurlijk cough* stream ofzo? Geen zin om een hele event te downloaden voor 1 match
Wat een fantastische gozert is Pat Barry toch, ik probeer inderdaad altijd zijn filmpjes te bekijken, maar had deze nog niet gezien.quote:
Zalig hoe hij die clown even op zijn plek zet!quote:
Wat een prachtige knockoutquote:
geweldig idee om tegen manhoef je handen laag te houdenquote:
Echt 'on the button' en die heerlijke afsluitende afscheids- hammerfist!quote:
Ik vond die move van die gast naar zn knie wel master ninja, alleen jammer dat ie zn gezicht zo open hield voor Manhoef's vuistquote:
Ik vind het dit seizoen redelijk meevallen eigenlijk. Zowel bij de Australiërs, Britten zit wel talent voor zover ik dat in kan schatten. Vind de partijen tot nu toe ook ook zeker niet tegen vallen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:24 schreef THEFXR het volgende:
ik vind tuf niks meer aan er zit geen talent in alleen maar schoften! ik hoop dat iemand een samenvatting van de gevechten maakt.
dat ze onder elkaar keihard treiteren en dat het schooiers/lowlife's zijn!quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:30 schreef Ludd het volgende:
[..]
Ik vind het dit seizoen redelijk meevallen eigenlijk. Zowel bij de Australiërs, Britten zit wel talent voor zover ik dat in kan schatten. Vind de partijen tot nu toe ook ook zeker niet tegen vallen.
Amerikaanse versie kijk ik ook nog. Met Roy Nelson als coach, die gisteren ging klagen bij Dana White dat de weigh in volgens hem niet klopte. Hier deed hij zijn beklag over nadat iemand uit zijn team verloren had.![]()
Wat bedoel je met schoften?
Beetje dit idee: Dan Hardy thinks the “jackasses” on TUF are ruining MMAquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:30 schreef Ludd het volgende:
[..]
Ik vind het dit seizoen redelijk meevallen eigenlijk. Zowel bij de Australiërs, Britten zit wel talent voor zover ik dat in kan schatten. Vind de partijen tot nu toe ook ook zeker niet tegen vallen.
Amerikaanse versie kijk ik ook nog. Met Roy Nelson als coach, die gisteren ging klagen bij Dana White dat de weigh in volgens hem niet klopte. Hier deed hij zijn beklag over nadat iemand uit zijn team verloren had.![]()
Wat bedoel je met schoften?
Ja ik herinner me het gezeik met Chris Leben, Koschek etc. nog goed.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:37 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat ze onder elkaar keihard treiteren en dat het schooiers/lowlife's zijn!
Zoals tussen Tito Ortiz en Ken Shamrock?quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:37 schreef Hooidraad het volgende:
Ik ben TUF 16 wel aan het volgen nu, de Australische (nog niet). Ik vind het lang niet zo leuk meer als eerst, het is altijd maar hetzelfde en groot talent komt ook bijna niet meer op de show af. Als er echt wrijving is tussen de coaches (dus niet als bij Cruz en Faber) dan vind ik het nog wel vermakelijk.
Gonzaga tegen Cormier is een regelrechte mismatch. Napao zal als een puppy door de kooi worden gesmeten. Kan me niet voorstellen dat ze deze match maken.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:45 schreef THEFXR het volgende:
Gonzaga is er vanaf, dus toch tegen Cormier??![]()
The full UFC 153 lineup now includes:
MAIN CARD (Pay-per-view, 10 p.m. ET)
Anderson Silva vs. Stephan Bonnar - light heavyweight fight
Fabio Maldonado vs. Glover Teixeira
Dave Herman vs. Antonio Rodrigo Nogueira
Jon Fitch vs. Erick Silva
Phil Davis vs. Wagner Prado
Demian Maia vs. Rick Story
PRELIMINARY CARD (FX, 8 p.m. ET)
Rony "Jason" Mariano Bezerra vs. Sam Sicilia
Gleison Tibau vs. Francisco Trinaldo
Diego Brandao vs. Joey Gambino
Renee Forte vs. Sergio Moraes
PRELIMINARY CARD (Facebook, 7 p.m. ET)
Chris Camozzi vs. Luiz Cane
Reza Madadi vs. Cristiano Marcello
Waarom niet? Alleen maar goed als Cormier naar de UFC komt.quote:Op maandag 8 oktober 2012 07:18 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Gonzaga tegen Cormier is een regelrechte mismatch. Napao zal als een puppy door de kooi worden gesmeten. Kan me niet voorstellen dat ze deze match maken.
Haha ja idd, dat zal hij zo zeggen. Alleen is Rogan niet altijd serieus te nemen, aangezien hij Bonnar nog gevaarlijk vindt voor The Spiderquote:Op maandag 8 oktober 2012 07:31 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Waarom niet? Alleen maar goed als Cormier naar de UFC komt.
Je hoort het Joe Rogan al zeggen:
"Well in his last fight in Strikeforce he was supposed to fight Frank Mir. Than due to injury Mir was replaced by Gonzaga and Cormier just completely destroyed him, there was nothing he could do. And that is saying a lot because Gonzaga once fought for the title. I am really excited to see him in the UFC, can't wait for that fight."
Bonnar is ook gevaarlijk, het blijft MMA he. Hij is alleen niet zo gevaarlijk als een Jon Jonesquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:31 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Haha ja idd, dat zal hij zo zeggen. Alleen is Rogan niet altijd serieus te nemen, aangezien hij Bonnar nog gevaarlijk vindt voor The Spider
Ik zie niemand een kans maken tegen Mighty Mouse. Kerel is zo technisch en zo verschrikkelijk snel.quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:54 schreef vivelafete het volgende:
Ziet iemand Dodson een kans maken tegen Mighty Mouse?
Ik totaal niet.
Dit.quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:19 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ik zie niemand een kans maken tegen Mighty Mouse. Kerel is zo technisch en zo verschrikkelijk snel.
Dodson heeft echter wel KO power dus dat kan wel interessant worden.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dit.
Maar die flyweights kunnen mij geen 10 seconden boeien.
Dat zijn ook de enige twee die daadwerkelijk iets kunnen. De rest van de divisie stelt werkelijk geen fluit voor. Het is allemaal heel snel maar daar is het ook mee gezegdquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:03 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]Ik vond DJ tegen Benavidez anders een technisch spektakel.
Zie dat weinig, of althans minder bij de andere gewichts klasses.
Idd, 1 harde punch die er 'toevallig' goed opzit kan Dodson de titel opleveren. Dit is wel gelijk de enige manier waarop ik hem zie winnen. Eigenlijk is Ian Mccall de enige geweest die het MM moeilijk heeft kunnen maken. Verder vind ik de gevechten op zich wel okee, maar soms is er wat weinig echt contact omdat beide vechters zo ontzettend snel zijn. Op de een of andere manier vind ik het bij boksen minder erg om naar de hele lichte gewichtsklassen te kijken. De divisie mag ook wel wat dieper worden.quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:19 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ik zie niemand een kans maken tegen Mighty Mouse. Kerel is zo technisch en zo verschrikkelijk snel.
Dodson heeft echter wel KO power dus dat kan wel interessant worden.
Vrijdag waren er ook genoeg gevechten waar alles op safe gespeeld werd, heel tactisch, heel bekeken en weinig contact.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:16 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Idd, 1 harde punch die er 'toevallig' goed opzit kan Dodson de titel opleveren. Dit is wel gelijk de enige manier waarop ik hem zie winnen. Eigenlijk is Ian Mccall de enige geweest die het MM moeilijk heeft kunnen maken. Verder vind ik de gevechten op zich wel okee, maar soms is er wat weinig echt contact omdat beide vechters zo ontzettend snel zijn. Op de een of andere manier vind ik het bij boksen minder erg om naar de hele lichte gewichtsklassen te kijken. De divisie mag ook wel wat dieper worden.
Ik haat niet op de lichtere divisies hoor, ik mis WEC nog altijd. Het boe-geroep uit het publiek vind ik dan ook te idioot voor woorden. Ik kan me alleen wel voorstellen dat er mensen zijn die het allemaal wat minder interessant vinden.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:26 schreef Fenomeno het volgende:
Haten op de lichtere divisies_____!
Die gevechten zijn meestal gruwelijk man, snap dat gebash op Cruz ook nooit zo, die is zo extreem technisch dat het mooi is, ook al heeft hij geen KO power.
Dit dus, ik zie een regen van klapjes/voltreffers en zonder bruises stappen ze weer uit de ring. Alles onder lightweight mag van mij wegquote:Op maandag 8 oktober 2012 18:17 schreef vivelafete het volgende:
Ik mis bij de allerlichtste klasses gewoon een beetje het idee dat elke stoot het einde van de partij kan betekenen, wat toch wel wat doet voor de spanning.
Ik vind Bantam en Feather gewoon tof alleen flyweights vind ik geen zak aan.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:26 schreef Fenomeno het volgende:
Haten op de lichtere divisies_____!
Die gevechten zijn meestal gruwelijk man, snap dat gebash op Cruz ook nooit zo, die is zo extreem technisch dat het mooi is, ook al heeft hij geen KO power.
Ah, daar is ie.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:34 schreef WammesWaggel het volgende:
Ja vechters ik kijk weer mee hoor, vakantie liep wat uit en heb maanden aan events gekeken en moet nu alleen nog TUF!
Bij Struve krijg ik steeds meer het idee dat hij zijn gevechten veel eerder tot een einde kan brengen maar expres de zaak rekt, eerst nog even wat klappen vangen en dan gaat hij pas los![]()
Dus vechters die van jou weg mogen:quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:37 schreef Lesnar het volgende:
[..]
Dit dus, ik zie een regen van klapjes/voltreffers en zonder bruises stappen ze weer uit de ring. Alles onder lightweight mag van mij weg
Dana does not want your money,lolquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:37 schreef Lesnar het volgende:
[..]
Dit dus, ik zie een regen van klapjes/voltreffers en zonder bruises stappen ze weer uit de ring. Alles onder lightweight mag van mij weg
Feather weight kan ik soms ook nog waarderen, met name TKZ. Bantam en Fly mogen direct weg.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:13 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Dus vechters die van jou weg mogen:
Aldo, Siver, Nunes, Lamas, Mendes, Swanson, Korean Zombie, Poirier, Hioki, Koch, Cruz, Barao, Faber, M. McDonald, Wineland, Jorgeson, (Torres), Hominick, Bruce Leeroy, MM, Benavidez, Dodson, McCall, etc etc etc.
Man, wat een saaie boel zou dat worden.
Het publiek heeft altijd gelijk, dat weet hij ook. Money talks.quote:
Barao en Michael McDolo zouden je dood slaan manquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:12 schreef Lesnar het volgende:
[..]
Feather weight kan ik soms ook nog waarderen, met name TKZ. Bantam en Fly mogen direct weg.
Ik krijg dan echt het gevoel naar vechtende liliputers te kijken. No joke.
Cees zou Bigfoot easy pakken denk ik ja, stylewise een nightmare match up voor Bigfoot, net als Cain en Cormier dat waren.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:18 schreef WammesWaggel het volgende:
Joe Rogan was Bigfoot wat mij betreft wat overdreven aan het hypen, zo'n overtuigende super kracht had hij nou ook weer niet... Cees zou hem opvouwen als een gebruikte handdoek na de cardio!
Toch?
Inderdaad, en dan mept Cees nog harder ook. En hij gebruikt kicks.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:19 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Cees zou Bigfoot easy pakken denk ik ja, stylewise een nightmare match up voor Bigfoot, net als Cain en Cormier dat waren.
Zij slaan iedereen hier dood, het zijn immers professionele vechters. Maar ik kan dat beeld van die vechtende dwergen niet uit mijn hoofd zetten. Het is ook geen gehaat, ik vind het gewoon niet aantrekkelijk om naar te kijkenquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:17 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Barao en Michael McDolo zouden je dood slaan man
Het complete flyweight roster ook waarschijnlijk, snap dat gehaat daarop echt niet
CEES doet niet meer meequote:Op maandag 8 oktober 2012 21:18 schreef WammesWaggel het volgende:
Joe Rogan was Bigfoot wat mij betreft wat overdreven aan het hypen, zo'n overtuigende super kracht had hij nou ook weer niet... Cees zou hem opvouwen als een gebruikte handdoek na de cardio!
Toch?
Ach ja, zo gaat dat in MMA. Je bent zo goed als je laatste gevecht.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:21 schreef Fenomeno het volgende:
Speelde imo ook wel met dat Browne echt mega overhyped was trouwens, paar impressive R1 finishes maar allemaal tegen cans (op d'n Struuf na, maar die gaf het met die debiele flying knee weg), en als het gevecht langer dan 5 minuten duurde stortte hij compleet in. Silva was gewoon een klasse beter en was underrated na slachtpartijen tegen DC en Cain.
dan gebeurd er nog niks, die NSAC heeft dan vakantie, Cees vecht niet eerder dan april 2013, mits hij een licentie krijgtquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:25 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Jij zit de dagen op je kalender af te strepen tot 27 december, geef maar toe.
ik geloof het pas als ik hem in the cage zie staan, daarvoor kan alles gebeurenquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:29 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Cees komt gewoon weer neem ik aan
Tja, dat gevoel heb ik ook over bv GSP in November...quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:35 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik geloof het pas als ik hem in the cage zie staan, daarvoor kan alles gebeuren
Dan durf ik niet te kijken, arme Struve.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:31 schreef Lesnar het volgende:
Zou mooi zijn als Struve als kippenkluifje gevoerd wordt aan Cees
Hij zal nu toch eens tegen een top 10-opponent moeten, dat pak rammel komt vanzelfquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:38 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Tja, dat gevoel heb ik ook over bv GSP in November...
Zou het opzich wel sneu voor Struve vinden als zij hem tegenover Cees zouden plannen, zijn ster is zo mooi rijzende en een gruwelijk pak rammel helpt dan niet echt...
fitch laatste match, als ie verliestquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:51 schreef Hooidraad het volgende:
Stappen jullie nog op de hype train van Erick Silva of gaan jullie ouderwets voor Jon Fitch?
Ik denk dat ik toch voor E. Silva ga.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:02 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Zag Cees gisteren voor het eerst in die *Sexy and I know it* clip by the way
Pressure vanuit publiek op scheids voor stand-up zal enorm zijn in Brazil als Fitch de human blanket gaat doen. Ik denk dat Silva hem KO rammelt.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:51 schreef Hooidraad het volgende:
Stappen jullie nog op de hype train van Erick Silva of gaan jullie ouderwets voor Jon Fitch?
Ik denk dat ik toch voor E. Silva ga.
Fuckzooi, was hem aan het kijken, zat op iets meer dan 3 minuten, wifi kapt er kort mee, start weer... Clip removed... KUDTZOOI!quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:27 schreef THEFXR het volgende:
vanaf 4 min gaat mayhem ballistic
clip/video verwijderd door ariel
mayhem werd kwaad op ariel, noemt hem jew, veegt die toys van tafel af, blijft zichzelf patrick noemen, zit aan de camera's en uiteindelijk vlucht hij het gebouw uit.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:11 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Fuckzooi, was hem aan het kijken, zat op iets meer dan 3 minuten, wifi kapt er kort mee, start weer... Clip removed... KUDTZOOI!
Wat heb ik dan allemaal gemist?
Hopelijk komt dit nog ergens online, wil dit wel zienquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:16 schreef THEFXR het volgende:
[..]
mayhem werd kwaad op ariel, noemt hem jew, veegt die toys van tafel af, blijft zichzelf patrick noemen, zit aan de camera's en uiteindelijk vlucht hij het gebouw uit.
Ariel gaat hem achterna en komt na 15 min terug dat mayhem niet wilde terugkomen, daarna vind ariel het zielig voor mayhem, omdat hij ariel heeft geholpen met zijn greencard!
Laat haar en Cyborg gewoon mee doen bij de herenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:01 schreef THEFXR het volgende:
wat gaat dana nu met ronda doen,? behalve haar knallen
[ afbeelding ]
Lorenzo heeft al eerder gezegd dat hij toekomst zag in een vrouwendivisie, denk dat Dana ook wel om is sinds hij zo 'close' is met Rousey.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:01 schreef THEFXR het volgende:
wat gaat dana nu met ronda doen,? behalve haar knallen
[ afbeelding ]
135 of 145 pounds? er is maar diepte voor 1 gewichtsklassequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:05 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lorenzo heeft al eerder gezegd dat hij toekomst zag in een vrouwendivisie, denk dat Dana ook wel om is sinds hij zo 'close' is met Rousey.
Cyborg zit toch allang in de UFC?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Laat haar en Cyborg gewoon mee doen bij de heren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als Marloes er maar bij zit.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:06 schreef THEFXR het volgende:
[..]
135 of 145 pounds? er is maar diepte voor 1 gewichtsklasse
of ze nemen invicta over![]()
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:07 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Cyborg zit toch allang in de UFC?Dat is Wanderlei Silva, niet Evangelista Santos. Waarbij die laatste niet eens in de UFC vecht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 06:52 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Dat is Wanderlei Silva, niet Evangelista Santos. Waarbij die laatste niet eens in de UFC vecht.
Dude.. Dit is een gezellig topic. Waarom moet je altijd met je shit komen spammen?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:01 schreef Intermec het volgende:
Mocht er nog iemand supps willen winnen, check ff mn blog.
Donderstraal gewoon op met je bende.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:37 schreef Intermec het volgende:
omdat ik aardig benje hoeft er niets mee te doen hoor, al word het eraf gegooid zit ik er nog niet mee.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:37 schreef Intermec het volgende:
omdat ik aardig benje hoeft er niets mee te doen hoor, al word het eraf gegooid zit ik er nog niet mee.
Het wordt niet gewaardeerd en het blijft spam. Je komt alleen in dit topic om die blog van je te spammen. Daar zit gewoon niemand, maar dan ook echt niemand op te wachten.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:41 schreef Intermec het volgende:
ik spam niet om het spammen, die discussie hebben we al vaker gehad. maar nogmaals. dan doe er niets mee. mij heb je er niet mee.
Is het niet meer; this is how you hold my dick, bitch.quote:
Gina als Guest Referee en Arianne als ring-girl/announcer...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:38 schreef incognitoomuch het volgende:
Ik zeg: Dana, haal 2 van de pvp greatest women MMA fighters Rousey VS Cyborg in de UFC voor een special event!
Zeg maarrrr.... rond de kerst of oud en nieuw..... Big Money PPV babeh!
je spamt echt op alle forums, mongoolquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:37 schreef Intermec het volgende:
Bonnar is oud, langzaam... maar té eigenwijs om neer te gaan.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:16 schreef roepdeman het volgende:
Ik ben best benieuwd naar Bonnar - Silva. Het incasseringsvermogen van Bonnar is absurd hoog, waardoor hij het wellicht langer weet te houden dan Griffin deed.
Jeumig... zie je hoe langzaam die handen zakken als hij gevloerd is zeg...quote:
Dat denk ik ook... alleen zie ik hem altijd sneller punches happen dan Griffin.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:16 schreef roepdeman het volgende:
Ik ben best benieuwd naar Bonnar - Silva. Het incasseringsvermogen van Bonnar is absurd hoog, waardoor hij het wellicht langer weet te houden dan Griffin deed.
Nou... mij lijkt me dit juist een hele leuke film. Zelfs mijn vriendin, die doorgaans niet teveel van MMA hoeft te zien, wil hem zelfs zien.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:59 schreef WammesWaggel het volgende:
Lijkt mij echt een crap film
Fonzie is ook oud geworden, hij zou het in de MMA vroeger goed gedaan hebben inc zijn jeans en glimmende jasjes.... eeeeeyyyy
Als je het nog 1x doet ga je er zelf af. En spammers gaan direct de prullenbak in. Laatste waarschuwing dus meteen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:37 schreef Intermec het volgende:
Maar hij is één van de weinige vechters die nog de ring instapt, puur omdat hij wilt vechten. Geen gameplan, geen LnP en geen overdaad aan clinchen. Dit is precies het type gevecht wat Pride ooit zo geweldig heeft gemaakt. De matchmaking slaat nergens op, maar je weet haast zeker dat je waar krijgt voor je geld.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:42 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Bonnar is oud, langzaam... maar té eigenwijs om neer te gaan.
Manhoef? Wat heb ik gemist?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:19 schreef roepdeman het volgende:
[..]
Maar hij is één van de weinige vechters die nog de ring instapt, puur omdat hij wilt vechten. Geen gameplan, geen LnP en geen overdaad aan clinchen. Dit is precies het type gevecht wat Pride ooit zo geweldig heeft gemaakt. De matchmaking slaat nergens op, maar je weet haast zeker dat je waar krijgt voor je geld.
Props voor Manhoef btw!
Bedoel je niet One FC? Of heb ik ook iets gemist :pquote:
GLORY 2quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:27 schreef Cardizzle14 het volgende:
[..]
Bedoel je niet One FC? Of heb ik ook iets gemist :p
Manhoef vocht 2 wedstrijden op een dag? 1 in Singapore en een in Belgie?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:31 schreef THEFXR het volgende:
[..]
GLORY 2
Brussels
Vorst Nationaal, Brussel, 6th of October, 2012
is zijn broer,hequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:00 schreef Cardizzle14 het volgende:
[..]
Manhoef vocht 2 wedstrijden op een dag? 1 in Singapore en een in Belgie?
was idd best zieligquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:23 schreef Paxlie het volgende:
WTF @ Mayhem. Dat was gewoon awkward om te kijken
Ik denk aan een kant dat hij het niet kan verkroppen dat hij in de UFC niet zo presteert, als hij in andere organisaties wel deed en daarom zo geknakt is.quote:
patrick, dat probeerde hij te spelen bij ariel,maar hij bleef hangen in zijn rol door de drugsquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:23 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Ik denk aan een kant dat hij het niet kan verkroppen dat hij in de UFC niet zo presteert, als hij in andere organisaties wel deed en daarom zo geknakt is.
Hoe heet zijn personage in 'Here comes the Boom' eigenlijk?
White had hem gevraagd of hij tegen Cormier wilde vechten nadat Mir was uitgevallen met een blessure. Dat heeft hij geweigerd.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:16 schreef n00cL30n het volgende:
Hoe is het trouwens met Meathead?
Heb hem al een tijdje niet meer voorbij zien komen?
en maar klagen dat ie geen geld meer heeftquote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:49 schreef E.H. het volgende:
[..]
White had hem gevraagd of hij tegen Cormier wilde vechten nadat Mir was uitgevallen met een blessure. Dat heeft hij geweigerd.
Zie o.a.:
- http://bleacherreport.com(...)daniel-cormier-fight
- http://bleacherreport.com(...)-fight-makes-me-sick
dat zie je toch zo, dat ie drugged is!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:21 schreef McNulty het volgende:
Zomaar loopt iedereen te zeggen dat mayhem aan de drugs zit. Hij liep gewoon te trollen en ging niet "out of character".
Dacht dat hij mss nog een laatste kans zou krijgen ivm short notice. Ik lig er niet wakker vanquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:02 schreef THEFXR het volgende:
DaMarques Johnson confirms UFC release
zoals verwacht, overweighted en verliezen!
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:30 schreef THEFXR het volgende:
UFC 153 FULL COUNTDOWN
(speciaal voor geo de hd-link)![]()
Hoe is 5 dimes met uitbetalen?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:48 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Voor MMA met afstand 5dimes, unibet en willhill hebben vaak ook aardig aanbod.
Ze geven je helaas niets exra'squote:
Nooit problemen gehad, als je op maandag laat uitbetalen tussen bepaalde tijden betaal je geen processing fee, anders wel.quote:
alleen als hij tapt of als de scheids er tussen springt!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:23 schreef slashdotter3 het volgende:
Oud-beveiliger vervolgd voor in coma slaan inbreker
Lijkt me dat als de tegenstander slap wordt (bewustzijn verliest) je de choke loslaat?
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:33 schreef THEFXR het volgende:
[..]
alleen als hij tapt of als de scheids er tussen springt!
hopen dat hij ook opnieuw moet leren pratentwitter:danawhite twitterde op donderdag 11-10-2012 om 08:26:29Saw the Dr today about my menieres and I'm getn the surgery when I get home from Brazil!!!!!
#getmyfuknlifeback reageer retweet
Ik heb liever dat hij gepulled wordt dan dat hij iemand infecteert.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:03 schreef THEFXR het volgende:
NEEEE, FUCKING HELL OPDE FUCKING WEIGH IN DAY?? YOURE KIDDING ME, RIGHT??
Newcomer Geronimo dos Santos pulled from UFC 153 due to positive Hepatitis B test
Ik vrees dat dit weleens tot gevaarlijke situaties kan leiden. Uitgedroogde vechters in een mma-wedstrijd is nou ook niet iets waar ik op zit te wachten. Of dat nou de warriorspirit naar boven haalt heb ik mijn vraagtekens bij.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:40 schreef n00cL30n het volgende:
Dat dus...
Die nieuwe MMA promotie van Rickson ziet er wel gaaf uit.
Naar mijn idee is dat van die weigh ins ook meer het idee dat ik er mee heb.
Soms lijkt het wel gewoon een race wie het beste kan de- hydraten en hier ook weer het snelste van kan herstellen, in plaats van dat het om het gevecht zelf gaat.
Ik denk juist dat je nu een verhoogde kans hebt, dat mensen dichter bij hun echte gewicht blijven om zo sterk mogelijk te maken. Als er dan boven de 200 pond genoeg gewichtsklassen zijn, lees als meer dan 2, gaat dit helemaal goed komen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:23 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Ik vrees dat dit weleens tot gevaarlijke situaties kan leiden. Uitgedroogde vechters in een mma-wedstrijd is nou ook niet iets waar ik op zit te wachten. Of dat nou de warriorspirit naar boven haalt heb ik mijn vraagtekens bij.
twitter:MMASupremacy twitterde op vrijdag 12-10-2012 om 22:07:49Jake Shields tests positive for a prohibited substance for his UFC 150 bout and gets a 6 month suspension from Colorado SAC.#MMA #UFC reageer retweet
[Centraal] MMA topic #176 Womens MMAquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:17 schreef Fenomeno het volgende:
Hij had beter die paardenmiddelen van Carwin kunnen nemen, dan zou hij misschien ooit nog iemand kunnen stoppen met strikes
Shields werd nog bijna KO geslagen door een van die bullies van Bully beatdownquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:17 schreef Fenomeno het volgende:
Hij had beter die paardenmiddelen van Carwin kunnen nemen, dan zou hij misschien ooit nog iemand kunnen stoppen met strikes
Zinkend schipquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:49 schreef THEFXR het volgende:
Strikeforce just cancelled their Nov 3rd show due to injuries to Mir and Rockhold. Next event will be in January of 2013 at a TBD date and location. No word on that card yet either. I feel bad for all the fighters from not one, but two cancelled Strikeforce shows.
vechters weten nergens van!
Zou het?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:56 schreef Tazmaniac het volgende:
Jake Shields suspended for six months for using a prohibited substance prior to UFC 150
ik geloof er niks vanquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:56 schreef Tazmaniac het volgende:
Jake Shields suspended for six months for using a prohibited substance prior to UFC 150
Ik ga mee..quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:36 schreef THEFXR het volgende:
205 lbs.: Anderson Silva vs. Stephan Bonnar
205 lbs.: Glover Teixeira vs. Fabio Maldonado
265 lbs.: Dave Herman vs. Antonio Rodrigo Nogueira
170 lbs.: Jon Fitch vs. Erick Silva
205 lbs.: Phil Davis vs. Wagner Prado
170 lbs.: Demian Maia vs. Rick Story
yeah, an upset
Additionally, no one will be "saved by the bell". If a fighter appears to be near finishing his opponent, either by submission or strikes, the round will continue until there's a finish or the offense is neutralized.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:23 schreef Tazmaniac het volgende:
Rickson Gracie starting promotion with new MMA rules
Ik denk dat dat wel meevalt. Je kan het subjectieve er af halen, door de rond niet eerder te eindigen dan wanneer beide vechters weer op hun benen staan. Daar is weinig subjectiefs aan, toch?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 09:43 schreef Tazmaniac het volgende:
Veel te subjectief en de meeste ref's zijn nu al zo onwetend.
Bad idea!
Succes met een LnP vechter....! Rondes van 30 minuten.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 09:48 schreef Ludd het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel meevalt. Je kan het subjectieve er af halen, door de rond niet eerder te eindigen dan wanneer beide vechters weer op hun benen staan. Daar is weinig subjectiefs aan, toch?
Dat wel, ook met jury. Net de TUF aflevering van vandaag gekeken. Dat was duidelijk een partij voor een derde ronde. Toch scoorde 2 juryleden de eerste ronde een 10-8, waardoor er geen derde ronde kwam. Wanneer er een derde ronde kwam, had de nu verliezer waarschijnlijk gewonnen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 10:03 schreef Fyodor het volgende:
Er gebeuren nu al genoeg rare dingen, laat staan dan.
10 euro op E. Silva by (T)KOquote:Anderson Silva vs. Stephan Bonnar
Tja.. ik zie het maar als retirement fight voor Bonnar, dan is deze match-up nog enigszins begrijpelijk.
Houdt overigens niet in dat het geen klapper kan worden, maar winnen zal Bonnar nooit.
Glover Teixeira vs. Fabio Maldonado
Maldonado viel erg tegen en Teixeira wordt de hemel in gehyped.
I guess Teixeira's hype is legit
Dave Herman vs. Antonio Rodrigo Nogueira
Nogueira
Jon Fitch vs. Erick Silva
Enige lefty die gigantisch op z'n flikker gaat krijgen.
E. Silva is furreal boys!!
Phil Davis vs. Wagner Prado
Davis gaat verrassen, mark my words! (T)KO finish voor Mr. Wonderful.
Let the Wonderful era continue!!![]()
Demian Maia vs. Rick Story
Rick Story
Doet me denken aan die leraar uit de karate kid.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 04:33 schreef slashdotter3 het volgende:
http://www.break.com/pranks/how-not-to-block-a-punch-2378480
Deze lul zou ik dus nooit als instructeur willen hebben
Je hebt best wat vertrouwen in Herman, Taz. Ik ben bereid Nogueira nog het voordeel van de twijfel te geven. Schaub heeft hij tegen de verwachtingen in lekker geKO'd en hij MIr in de pocket, totdat hij een sub win wilde. Ik denk dat hij het nog in zich heeft en Herman heeft in de UFC nou nog niet echt wat laten zien, zelfs Einemo had hem nog een paar keer in de problemen gebracht.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 10:42 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik heb er zin in!!
[..]
10 euro op E. Silva by (T)KO
10 euro op Davis by (T)KO
20 euro op Herman
10 euro op Herman, E. Silva & Cane combo
-----------
¤ 50.00 --> Potentiële uitbetaling: ¤ 210.50
Yeah I know.. couple of long shots
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
Ik zit klein op Andy by decision @ 5quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:42 schreef Geo4kant het volgende:
Silva - Bonnar haalt einde van de partij: Yes @ 3,5.. zou Bonnar zijn chin het uithouden? Ik denk wel dat hij er een decision uit kan slepen(dat het naar decision gaat, niet dat hij wint)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de spoiler het totaaloverzicht. Check zelf of ik geen fouten heb gemaakt.
Mocht dat zo zijn, DM maar even.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
Wat? Mijn kansen.. daar gaan ze.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:09 schreef Tazmaniac het volgende:
True that!
Alleen er vervallen geen events
Dat wilde ik in season 1 doen maar daar was iedereen toen tegen![]()
Prelims om 02.00quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:18 schreef Tazmaniac het volgende:
Yeah, I guess.
Hebben we al een time table?
Ga je het vieren met wat viagra of wat? 2 uur volhouden rightquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:45 schreef Splackavellie02 het volgende:
Bonnar
Teixeira
Big Nog
Fitch
Davis
Ik krijg stipt 12u vanavond m'n birthday sex, dus ben tegen 2u wel klaar voor de UFC.
Dat heb ik ook voorspeldquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:15 schreef Tazmaniac het volgende:
Teixeira by submission?
You could make a whooooolatta money if you are right about that one
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:15 schreef Tazmaniac het volgende:
Teixeira by submission?
You could make a whooooolatta money if you are right about that one
Die was bij mij ook kutquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:31 schreef Fyodor het volgende:
Toch jammer dat ik het laatste event verknald had met maar 1 goede pick![]()
Dit gaat nog spannend worden, close finish!
Dan droom jij wel raar want waarom zou een ex judoka tegen een kickboxer/boxer gaan .. ietsen, dat is ook niet duidelijk wat er precies zou gebeuren..quote:
Dromen zijn wel vaker raar, de kans dat ik zowel Arianny als Brittnet al tongende in het bubbelbad van de sauna aantref is relatief klein, maar toch droom ik over dat soort zakenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan droom jij wel raar want waarom zou een ex judoka tegen een kickboxer/boxer gaan .. ietsen, dat is ook niet duidelijk wat er precies zou gebeuren..
Ik ben het in alle opzichten met deze post eensquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:19 schreef Cardizzle14 het volgende:
Anderson Silva
Glover Teixeira
Antonio Rodrigo Nogueira
Erick Silva
Phil Davis
Demian Maia
Al die optimisten die voor Bonnar gaan, ik zou de hele buurt bij elkaar schreeuwen vannacht als het
zou gebeuren, en ik gun het hem echt. Maar zie het gewoon niet gebeuren
Nou.. ik denk dat die kans veel groter is hoor.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:02 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dromen zijn wel vaker raar, de kans dat ik zowel Arianny als Brittnet al tongende in het bubbelbad van de sauna aantref is relatief klein, maar toch droom ik over dat soort zaken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn dromen zijn ook altijd raar.
ik heb de playboy videoclip van brittany nog in de aanbiedingquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:02 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dromen zijn wel vaker raar, de kans dat ik zowel Arianny als Brittnet al tongende in het bubbelbad van de sauna aantref is relatief klein, maar toch droom ik over dat soort zaken
Hubba hubba kom maarrrrrquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:40 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik heb de playboy videoclip van brittany nog in de aanbieding
Denk je een hartstilstand te krijgen van die upset dan?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:34 schreef Cardizzle14 het volgende:
Zo de AED staat klaar, ik heb mijn helm op. Nu al klaar voor de grootste upset sinds everrrr.
Ook ging ik het Prado wel, vond het destijds best klote om hem zo te zien balen.
Wie kijkt er live?
Als dat gebeurt dan heb je een concurrent minder in de TUP.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Denk je een hartstilstand te krijgen van die upset dan?
Als ik hier op zou reageren als ik zou willen had ik vanavond weer een ban dus.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:11 schreef Cardizzle14 het volgende:
[..]
Als dat gebeurt dan heb je een concurrent minder in de TUP.
Ben nieuwsgierig, maar we willen je niet missen natuurlijk dus dm mequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als ik hier op zou reageren als ik zou willen had ik vanavond weer een ban dus.
Dat gun ik die jongeman niet, zijn leven is mij meer waard dan een klein spelletje via een openbaar internet forum
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:34 schreef Cardizzle14 het volgende:
Zo de AED staat klaar, ik heb mijn helm op. Nu al klaar voor de grootste upset sinds everrrr.
Nee.. Andy moet lekker ongeslagen (in de UFC) met pensioenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:27 schreef vivelafete het volgende:
[..]![]()
Het zou zo ontzettend gaaf zijn he!
Buffer en die V-neck was toch al een failquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:55 schreef vivelafete het volgende:
Nu ik de weigh-ins bekeken heb: Nogueira ziet er wel chubby uit zeg!
Hoe Buffer er trouwens bij kwam staan en ook een handje wilde van Nogueira, maar niet kreeg
Genoeg potentiele topgevechten, ik hoop ook dat dat mij wakker houdquote:Op zondag 14 oktober 2012 00:26 schreef Fenomeno het volgende:
Present, ben benieuwd of ik het uit ga houden
Slecht.quote:Op zondag 14 oktober 2012 00:33 schreef ChesterPerry het volgende:
Ik denk dat ik film ga kijken en morgen gelijk terugkijkWaarom zoveel Boooos bij Jon Fitch?
Ref grijpt wel in als Fitch de human blanket gaat doen en 30k carioca's gek wordenquote:Op zondag 14 oktober 2012 00:33 schreef Cardizzle14 het volgende:
[..]
Genoeg potentiele topgevechten, ik hoop ook dat dat mij wakker houd
WAR ERICK SILVA dus
Niet veel nee, check nu de weight ins terug idd Nogueira heeft wel wat vet erbij gekregenquote:Op zondag 14 oktober 2012 00:35 schreef Cardizzle14 het volgende:
[..]
Slecht.
FItch ooit zien vechten?
Hahah hou dat maar zo, gun Fitch die ene niet-hater welquote:Op zondag 14 oktober 2012 00:35 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Niet veel nee, check nu de weight ins terug idd Nogueira heeft wel wat vet erbij gekregen![]()
Ja of niet, wie niet horen wil moet maar voelenquote:Op zondag 14 oktober 2012 00:35 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Ref grijpt wel in als Fitch de human blanket gaat doen en 30k carioca's gek worden
Ja de gewone prelims, facebook prelims zijn altijd eerder en worden niet op ufc.tv getoond want die komen niet op tv.quote:Op zondag 14 oktober 2012 00:51 schreef slashdotter3 het volgende:
Nog 1 uur te gaan
http://www.ufc.tv/ufc/event/prelims/1755
Strepsil honing/citroen hierquote:Op zondag 14 oktober 2012 00:51 schreef Geo4kant het volgende:
Zo lekker Cherry Cola en Chupa Chupssmisschien dat ik dadelijk nog een omelet maak.
HAHAHA, sinaasappel hier, geen grap.quote:
Huh hier nog niet?quote:
Verkoudenquote:Op zondag 14 oktober 2012 00:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Het is pas de 14e.. heb je nu al je hele salaris er door heen gejaagd?
Deed ie bij TUF ook, ik denk ook niet dat hij dat er nog uit gaat krijgen..quote:Op zondag 14 oktober 2012 01:10 schreef slashdotter3 het volgende:
Die Marcello rent achteruit met z'n kin omhoog
Die heb ik ookquote:Op zondag 14 oktober 2012 01:07 schreef Geo4kant het volgende:
Ik was de salmiak lollies vergetendie eet ik eerst.
Ik dacht al waar blijft hijquote:Op zondag 14 oktober 2012 01:16 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Die heb ik ook![]()
Nu de laatste alweer
Die heb ik al sinds de bewuste nacht hahahaquote:Op zondag 14 oktober 2012 01:16 schreef Geo4kant het volgende:
Godver Carjizzle waarom heb jij nou ook die sig
Valt me nu pas opquote:Op zondag 14 oktober 2012 01:18 schreef Cardizzle14 het volgende:
[..]
Die heb ik al sinds de bewuste nacht hahaha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |