quote:Op zondag 7 oktober 2012 03:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Haha KT kan niet geven maar wel ontvangen
FOK! hosselen is je onmogelijk gemaakt.quote:Op zondag 7 oktober 2012 03:08 schreef kingtoppie het volgende: [..] Nee, die kan ik ook niet gebruiken en fotoboek ook niet.. Ik kan alleen in het openbare gedeelte komen zogezegd...
quote:Op zondag 7 oktober 2012 03:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Haha KT kan niet geven maar wel ontvangen
quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2012 03:13 schreef Faxie het volgende:
Spel is al gedelete, wat een rotzooi![]()
Vermoedde het al toen ik het menu zag
Denk dat het komt omdat opa bakkebaard niet zo goed bij de vrouwtjes ligt oid.quote:Op zondag 7 oktober 2012 03:13 schreef heloef het volgende:
[..]
FOK! hosselen is je onmogelijk gemaakt.
Hij is de Concurrentie aan het uitschakelenquote:Op zondag 7 oktober 2012 03:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Denk dat het komt omdat opa bakkebaard niet zo goed bij de vrouwtjes ligt oid.
Vond deel 1 ruk. Ik hou over het algemeen niet van die 'stoer knallen met een gimmick' spellen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 03:14 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]![]()
![]()
Wat voor spel zoek je?
Heb je Prototype 2 al eens gedaan? die vond ik erg tof.
Haha beentjes wijd jonguhquote:Op zondag 7 oktober 2012 03:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik kan alleen ontvangen niet geven.
jammer.. over dergelijke zaken had ik net nog een discussie in het cafequote:Op zondag 7 oktober 2012 03:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik kan alleen ontvangen niet geven.
Dan zou ik deel 2 ook niet proberen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 03:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vond deel 1 ruk. Ik hou over het algemeen niet van die 'stoer knallen met een gimmick' spellen.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 03:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wacht heel even, even wat glijmiddel pakken
Trustequote:
Ik ben over het algemeen meer van adventures en artistieke/vage spellen, met zo nu en dan een RPG, action-adventure, 1st person shooter, RTS, sim tussendoorquote:Op zondag 7 oktober 2012 03:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dan zou ik deel 2 ook niet proberen.
In principe meer van hetzelfde, maar dan werkt het allemaal nog wat fijner.
toppiequote:
Eigenlijk ongeveer alles.quote:Op zondag 7 oktober 2012 03:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ben over het algemeen meer van adventures en artistieke/vage spellen, met zo nu en dan een RPG, action-adventure, 1st person shooter, RTS, sim tussendoor
quote:Top 100 voor reeks "SEX SC" van 06-10-2012
nr / aantal posts / gebruiker
01 306 Vinniiee
02 255 kingtoppie
03 169 Fera
04 121 JijHebtGeenRokje
05 074 Grijsbaard
06 073 Murdera
07 072 TheGirlNextDoor
08 071 Giertje
09 068 LovelyLady
10 064 AldoTheApache
11 055 -_Guitarist_-
12 045 magnetronkoffie
13 029 heloef
14 027 Braamyo
15 026 Faxie
15 026 muhahaha
17 025 MissExpert
18 021 fietsie
19 020 Koen66
19 020 gewoonmezelf87
19 020 JJH
22 018 Jofunu-kun
23 017 Tamashii
24 015 Royco1
25 013 Adolecens
26 012 dawg
27 008 goldfinger1963
27 008 Samzz
29 007 DaMook
30 006 tijnbrein
31 005 sararaats
31 005 Evie
31 005 Watertornado
34 003 Capstan
35 002 Nixx-
36 001 Perzephone
36 001 Knetterkrankjorum
gegenereerd door het FOK!stats script, klik hier voor meer stats
Ja dat wel. Eigenlijk met films ook. Algehele uitstraling en afwerking vind ik heel belangrijk, genre maakt niet eens zoveel uit.quote:
quote:
Project X?quote:Op zondag 7 oktober 2012 03:26 schreef Ro-ald het volgende:
Meh ik kan niet slapen schreeuwende mensen hier in de buurt
idd en yes pleasequote:Op zondag 7 oktober 2012 08:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hey jij andere mooie dame
Vroeg voor jouw doen?
Koffie?
Ik lig ook nog in bed... Dus koffie laat nog ff op zich wachtenquote:Op zondag 7 oktober 2012 08:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
idd en yes please
lekker geslapen?
Heel erg goed maar te kortquote:Op zondag 7 oktober 2012 08:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik lig ook nog in bed... Dus koffie laat nog ff op zich wachten
Ja heerlijk, Koen is ook pas net wakker
En jij dan?
Mehhh geen tijd om nog ff terug te kruipen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 08:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Heel erg goed maar te kort
ik ben er al uit, ik pak wel ff koffie voor je
Je hoeft toch niet altijd lief te zijn. Altijd is saai.quote:Op zondag 7 oktober 2012 08:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik schijn soms best lief te zijn
Heb nog weinig van je liefde mogen ontvangen vrees ik.quote:Op zondag 7 oktober 2012 08:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
hey meis, lekker geslapen?quote:
Huh wat, maar ik ken jou ook helemaal nietquote:Op zondag 7 oktober 2012 08:38 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Heb nog weinig van je liefde mogen ontvangen vrees ik.
Jahoor, ik zit alweer in de trein richting werk:(quote:Op zondag 7 oktober 2012 08:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hey meis, lekker geslapen?
Hoi ik ben [username].quote:Op zondag 7 oktober 2012 08:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Huh wat, maar ik ken jou ook helemaal niet
eensquote:Op zondag 7 oktober 2012 08:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet altijd lief te zijn. Altijd is saai.
oh in dat geval,* Knetterkrankjorum springt op username en knuffelt hem platquote:Op zondag 7 oktober 2012 08:39 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Hoi ik ben [username].
Fixed.
Wat voor werk doe je als ik vragen mag?quote:Op zondag 7 oktober 2012 08:39 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Jahoor, ik zit alweer in de trein richting werk:(
En jij dan?
In dat geval vergeet ik effe dat je je nog niet hebt voorgesteld, ejaculeer ik prematuur en voel ik me heel vies en gebruiktquote:Op zondag 7 oktober 2012 08:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh in dat geval,* Knetterkrankjorum springt op username en knuffelt hem plat
Ik werk in een hotel en dan bij de horeca.quote:Op zondag 7 oktober 2012 08:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je als ik vragen mag?
en ja heerlijk geslapen ik wou alleen dat ik nog niet wakker was
quote:Op zondag 7 oktober 2012 08:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh in dat geval,* Knetterkrankjorum springt op username en knuffelt hem plat
oh ben je zo snelquote:Op zondag 7 oktober 2012 08:41 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
In dat geval vergeet ik effe dat je je nog niet hebt voorgesteld, ejaculeer ik prematuur en voel ik me heel vies en gebruikt
bediening?quote:Op zondag 7 oktober 2012 08:42 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Ik werk in een hotel en dan bij de horeca.
Oeh loop je naakt?quote:Op zondag 7 oktober 2012 08:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Ik ga er eens uit, heb echt dorst
Ja, twas alweer ff terugquote:Op zondag 7 oktober 2012 08:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh ben je zo snel
kun je wel een tweede ronde aan?
quote:Op zondag 7 oktober 2012 08:43 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Ja, twas alweer ff terug
Op zondag zeker.
Ja vooral. Maar ook roomservice en een buffet voorbereiden(alles klaarzetten voor ontbijt, lunch, diner)quote:
quote:
ah oke, klinkt leukquote:Op zondag 7 oktober 2012 08:47 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Ja vooral. Maar ook roomservice en een buffet voorbereiden(alles klaarzetten voor ontbijt, lunch, diner)
Oh er zijn zat die werk doen puur alleen omdat het werk is helaasquote:Op zondag 7 oktober 2012 08:48 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Is ook zeker leuk, anders zou ik het niet doen
In een hotel werken is sowieso leukquote:Op zondag 7 oktober 2012 08:48 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Is ook zeker leuk, anders zou ik het niet doen
quote:Op zondag 7 oktober 2012 08:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]hihi.. het maakt niet uit wat je aan hebt het kan toch allemaal uit
Ah doe ik ook! Plus keuken en huishouding.quote:Op zondag 7 oktober 2012 08:47 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Ja vooral. Maar ook roomservice en een buffet voorbereiden(alles klaarzetten voor ontbijt, lunch, diner)
Ikea!quote:Op zondag 7 oktober 2012 08:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Vanmorgen een ikea kast halen
alleen hebben ze hem niet uit elkaar gehaald.. dus dat wordt nog even grappig vrees ik
Die periode heb ik gehad. Vaak is het zo dat je werk doet alleen voor werk dat je dan met een chagerijnige smoel op de werkvloer loopt, lekker proffesioneel. Dus daar ben ik vanaf gestapt.quote:Op zondag 7 oktober 2012 08:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Oh er zijn zat die werk doen puur alleen omdat het werk is helaas
moet je lang reizen?
Werksequote:Op zondag 7 oktober 2012 08:59 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Die periode heb ik gehad. Vaak is het zo dat je werk doet alleen voor werk dat je dan met een chagerijnige smoel op de werkvloer loopt, lekker proffesioneel. Dus daar ben ik vanaf gestapt.
Ongeveer 45 min. Het is nu 9u dus worktime!
Als werk? Of als huismoeder?quote:Op zondag 7 oktober 2012 08:54 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ah doe ik ook! Plus keuken en huishouding.
quote:
Mee eenschquote:Op zondag 7 oktober 2012 09:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
schoonouders om de auto te lenen om een ikeakast te halen.
ikea is wel een soort religie bijna.. dus uhm.. sort off
Hier ook, even lekker ontbijtenquote:Op zondag 7 oktober 2012 09:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
zometeen maar eens wat kleding aangooien en make up en haar en shit doen meh geen zin in
hulpverlenersdag? hmm ook weer een dagje met van alles dus?quote:Op zondag 7 oktober 2012 09:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hier ook, even lekker ontbijtenkoffie en straks fietsen ofzo geloof ik. Iets met hulpverlenersdag
Mja met brandweren en ambu's en das leuk voor kinderen..quote:Op zondag 7 oktober 2012 09:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hulpverlenersdag? hmm ook weer een dagje met van alles dus?
Oh de grote auto's van binnen zien en met de brandweer op de foto en mannen in werkpak?quote:Op zondag 7 oktober 2012 09:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja met brandweren en ambu's en das leuk voor kinderen..
Jij bent hulpverlener ?quote:Op zondag 7 oktober 2012 09:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hier ook, even lekker ontbijtenkoffie en straks fietsen ofzo geloof ik. Iets met hulpverlenersdag
Ja zoiets ja !quote:Op zondag 7 oktober 2012 09:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Oh de grote auto's van binnen zien en met de brandweer op de foto en mannen in werkpak?
Oh wauw nee dan snap ik het ! nu wil ik ookquote:
goedemorgen zonnestraaltjequote:
Ah ok, dat heb ik ook, wilde altijd ambulance chauffeur worden vroegerquote:Op zondag 7 oktober 2012 09:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Alleen in mijn eigen huis
Ik heb wel EHBO
mogguhquote:
Coolquote:Op zondag 7 oktober 2012 09:10 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ah ok, dat heb ik ook, wilde altijd ambulance chauffeur worden vroeger.
Buh, vandaag niet zoquote:Op zondag 7 oktober 2012 09:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
goedemorgen zonnestraaltje
Niet alleen voor die kleinequote:Op zondag 7 oktober 2012 09:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mogguh
@ DaMook: ik ben gastouder en ehbo.is verplicht.
Verder is het voor de kleine vast heel erg leuk
De hoop dat het gaat lukken is er niet meer hoorquote:Op zondag 7 oktober 2012 09:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Cool.
Ik wil nog steeds op de dierenambulance.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 09:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
* Knetterkrankjorum drinkt dr koffie snel op, sprint door het huis ondertussen kleding aangooient hmm iets te lang blijven zitten geloof ik.. haaast.
tot vmiddag ofzoof zo in de auto
Ja zeg ik heb copyright op die bijnaam.quote:Op zondag 7 oktober 2012 09:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
goedemorgen zonnestraaltje
quote:Op zondag 7 oktober 2012 09:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja zeg ik heb copyright op die bijnaam.
Nu moet ik aan jou denken als ik zonnestraaltje zeg.quote:
En daar is heul niets mis mee!quote:Op zondag 7 oktober 2012 09:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Nu moet ik aan jou denken als ik zonnestraaltje zeg.
dat heb ik nergens gelezen..quote:Op zondag 7 oktober 2012 09:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja zeg ik heb copyright op die bijnaam.
Geen ideequote:Op zondag 7 oktober 2012 09:15 schreef DaMook het volgende:
[..]
Niet alleen voor die kleine, is gewoon leuk (interessant) zo'n dag
.
Mogguh meisjequote:
Ja hoorquote:
Niet zo serieus.quote:Op zondag 7 oktober 2012 09:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat heb ik nergens gelezen..
We horen het wel na afloopquote:
Sorry Jufo maa r denken aan jo of Pind a dan kies ik toch het tweede.quote:
weetje hoe vroeg het is !quote:
Ontbijt check, slapen zometeen, nachtdienst gehad, gelukkig nu weekend tot donderdag..quote:Op zondag 7 oktober 2012 09:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ohja, ontbijten en dan nog even slapen..
Ik gok een uur of 11quote:Op zondag 7 oktober 2012 09:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik moet eerst eens vinden vanaf hoelaat enzo
Kort geslapen, vroeg op, vanmiddag weer werken..quote:Op zondag 7 oktober 2012 09:43 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ontbijt check, slapen zometeen, nachtdienst gehad, gelukkig nu weekend tot donderdag..
Brr dat soort situaties haat ik ook altijdquote:Op zondag 7 oktober 2012 09:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kort geslapen, vroeg op, vanmiddag weer werken..
12quote:Op zondag 7 oktober 2012 09:44 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik gok een uur of 11. Anders 13 of 14
.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 09:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik heb een blaasje op mijn tongauw en ik ga dus verkouden worden
ga slapen gek !quote:Op zondag 7 oktober 2012 09:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heel vroeg. Wat doe ik nu wakker!
Awww kusje op je tongquote:Op zondag 7 oktober 2012 09:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
nou dat ! Das al genoeg hoorquote:
oohquote:
Ahhhh... * Nixx- aait Knetterquote:Op zondag 7 oktober 2012 09:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Van mij ook, heel stiekumquote:Op zondag 7 oktober 2012 09:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oohmaar ik ken Jou helemaal niet
Wat liefff
Oke, kom je mij koffie brengen dan ? Gewoon Omdat ik lui ben en een meisje.quote:Op zondag 7 oktober 2012 09:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb net al geslapen vanaf 22:50 gister, vind het wel genoeg zo
Nu blijf ik gewoon op
Ik jou ook nietquote:Op zondag 7 oktober 2012 09:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oohmaar ik ken Jou helemaal niet
Wat liefff
quote:Op zondag 7 oktober 2012 09:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Oke, kom je mij koffie brengen dan ? Gewoon Omdat ik lui ben en een meisje.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 08:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Tegen de tijd dat ik er ben is de koffie al koud. Heb je een magnetronnetje?quote:Op zondag 7 oktober 2012 09:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Oke, kom je mij koffie brengen dan ? Gewoon Omdat ik lui ben en een meisje.
ieh jakkes, ik zet zelf welquote:Op zondag 7 oktober 2012 09:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ik er ben is de koffie al koud. Heb je een magnetronnetje?
Zo, dat was makkelijkquote:Op zondag 7 oktober 2012 09:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ieh jakkes, ik zet zelf wel
Ja maar koffie is heilig..quote:Op zondag 7 oktober 2012 09:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zo, dat was makkelijk
Jij luiwammes
Dat moet je aan haar vragenquote:Op zondag 7 oktober 2012 10:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ah ok!
Ik ben nu net pas m'n nest uit
Ik wil wel pics na afloop
Jawel, je hebt sinds kort toch ME?quote:Op zondag 7 oktober 2012 10:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik wil ook pics posten!
Maar ik heb niks nieuws
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Owja, die heb ik gezien!quote:Op zondag 7 oktober 2012 10:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat moet je aan haar vragen
Ik had gister al pics gepost van mijn nieuwe tafeltje
quote:Op zondag 7 oktober 2012 10:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jawel, je hebt sinds kort toch ME?Dat is toch geen nieuw meubelstuk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of ander voorwerp..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Race?quote:Op zondag 7 oktober 2012 10:05 schreef AldoTheApache het volgende:
moguh
Wat een kutrace was het vandaag
Zijn jullie een setje ja?quote:Op zondag 7 oktober 2012 10:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat is toch geen nieuw meubelstuk?
Of ander voorwerp..
Vooruit, voor ik ga slapen nog even een foto van mijn 2 poesjesquote:Op zondag 7 oktober 2012 10:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik wil ook pics posten!
Maar ik heb niks nieuws
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
quote:Op zondag 7 oktober 2012 10:07 schreef DaMook het volgende:
[..]
Vooruit, voor ik ga slapen nog even een foto van mij met 2 poesjes opschoot.
Ze zitten op tafelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Die rechter lijkt op de mijneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
[..]
AhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alleen zitten ze niet bij je op schoot![]()
Dan moet je de spoilers niet openenquote:Op zondag 7 oktober 2012 10:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wil er NIKS over horen nog
Ik ga vanavond op mijn gemak kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Zie editquote:.
quote:Zie editquote:Op zondag 7 oktober 2012 10:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ahh![]()
Alleen zitten ze niet bij je op schoot. Andere foto gekozen dan bedoelt
.
Nu wel opschoot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2012 10:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik wilde je quoten en toen zag ik dus alles
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2012 10:11 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zie edit.
[..]
[..]
Zie edit. Andere foto gekozen dan bedoelt
.
Nu wel opschoot
CuteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Erg jammer ditquote:![]()
![]()
Is een fok!automatismequote:Op zondag 7 oktober 2012 10:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
maar wie quote er dan ook spoilers?![]()
![]()
Ja dat was een beetje dom, maar wel jammerquote:Op zondag 7 oktober 2012 10:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
maar wie quote er dan ook spoilers?
Daar gaat mijn avondje
Als ik de uitslag had willen zien had ik wel al op de FP gekeken
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 07-10-2012 10:15:03 ]![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2012 10:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dat was een beetje dom, maar wel jammer
Daar gaat mijn avondjesorry
Beter had je je spoilers in een quote kunnen doen Aldo, dan quote je alleen maar [..]quote:Op zondag 7 oktober 2012 10:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
maar wie quote er dan ook spoilers?![]()
![]()
ow ja, nu is het mijn schuldquote:Op zondag 7 oktober 2012 10:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Beter had je je spoilers in een quote kunnen doen Aldo, dan quote je alleen maar [..]
ik maak het wel een keer goedquote:
oh no you don'tquote:Op zondag 7 oktober 2012 10:16 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ow ja, nu is het mijn schuld
[..]
ik maak het wel een keer goed
koffie drinken, ben er weg van![]()
![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2012 10:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh no you don't
koffie drinken, ben er weg vanIk zal het onthouden voor de volgende keerquote:Op zondag 7 oktober 2012 10:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik niet! Tis alleen maar een goedbedoelde tip
Zo kun je ook ervoor zorgen dat niemand de url van je foto quote enzoquote:Op zondag 7 oktober 2012 10:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
Ik zal het onthouden voor de volgende keer![]()
![]()
Doei LLquote:Op zondag 7 oktober 2012 10:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh no you don't
koffie drinken, ben er weg van![]()
![]()
best een goeiequote:Op zondag 7 oktober 2012 10:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zo kun je ook ervoor zorgen dat niemand de url van je foto quote enzo
Je kan ook rekening met iemand houdenquote:Op zondag 7 oktober 2012 10:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zo kun je ook ervoor zorgen dat niemand de url van je foto quote enzo
Ohnee het is FOK! nvm![]()
daarom deed ik het in een 3e spoilerquote:Op zondag 7 oktober 2012 10:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je kan ook rekening met iemand houden
Ohnee het is FOK! nvm
Ik zag het, schavuitquote:Op zondag 7 oktober 2012 10:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik heb net lola's avond verpest![]()
![]()
![]()
Weet je, het is al goed zo, ik zat fout.quote:Op zondag 7 oktober 2012 10:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
daarom deed ik het in een 3e spoiler![]()
we zaten allebei foutquote:Op zondag 7 oktober 2012 10:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Weet je, het is al goed zo, ik zat fout.
*knuffel geeftquote:Op zondag 7 oktober 2012 10:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je kan ook rekening met iemand houden
Ohnee het is FOK! nvm
Koffie lola?![]()
![]()
Iemand tips voor n klier in mijn hals die fucking pijn doet! Trekt tot in mn kaak en oor! :"(S. 2014
J. 2016![]()
morfinequote:Op zondag 7 oktober 2012 10:23 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Iemand tips voor n klier in mijn hals die fucking pijn doet! Trekt tot in mn kaak en oor! :"(Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Verwijderenquote:Op zondag 7 oktober 2012 10:23 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Iemand tips voor n klier in mijn hals die fucking pijn doet! Trekt tot in mn kaak en oor! :"(
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Geen idee. Naar de HA gaan?quote:Op zondag 7 oktober 2012 10:23 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Iemand tips voor n klier in mijn hals die fucking pijn doet! Trekt tot in mn kaak en oor! :"(![]()
112 bellenquote:Op zondag 7 oktober 2012 10:23 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Iemand tips voor n klier in mijn hals die fucking pijn doet! Trekt tot in mn kaak en oor! :"(
Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Sinds wanneer heb je er last van? En ben je er al mee naar de HA geweest?quote:Op zondag 7 oktober 2012 10:29 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Iets minder drastisch mag best hoor! Ik ga nog niet dood, doet alleen zeer![]()
sinds donderdag ofzo, denk vaak dat t met verkoudheid samenhangt maar zeker weten doe ik het niet! Doe erwel n sjaal om om het warm te houdenquote:Op zondag 7 oktober 2012 10:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb je er last van? En ben je er al mee naar de HA geweest?S. 2014
J. 2016![]()
Neequote:
Nee dank jequote:Paracetamol 3 keer per dagquote:Op zondag 7 oktober 2012 10:29 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Iets minder drastisch mag best hoor! Ik ga nog niet dood, doet alleen zeer![]()
Lola heeft liever Gevulde Speculaas jongens, opletten!quote:Op zondag 7 oktober 2012 10:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee
[..]
Nee dank je
[..]
Paracetamol 3 keer per dagDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
en dat.. niet te warm houden want ontstekingen gedijen goed op warmtequote:-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.![]()
Straks is het die vleesetende bacterie en is ze morgen doodquote:Op zondag 7 oktober 2012 10:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Waarom moet ze nou weer meteen de huisarts doen?![]()
![]()
sst Ik heb liever gewoon dat de kilo's er weer af vliegenquote:Op zondag 7 oktober 2012 10:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Lola heeft liever Gevulde Speculaas jongens, opletten!
Maar goed dat zit in het koppie en dat koppie wil niet![]()
ijsblokje dan?quote:Op zondag 7 oktober 2012 10:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
en dat.. niet te warm houden want ontstekingen gedijen goed op warmte![]()
net heerlijk gedoucht, nu preppen voor de wedstrijd van vanmiddag
Jij snapt mijn context nietquote:Op zondag 7 oktober 2012 10:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Straks is het die vleesetende bacterie en is ze morgen dood
Hoofd in de vriezer!quote:Op zondag 7 oktober 2012 10:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
en dat.. niet te warm houden want ontstekingen gedijen goed op warmteNiet te druk om maken, dan gaat 't beterquote:Op zondag 7 oktober 2012 10:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
sst Ik heb liever gewoon dat de kilo's er weer af vliegen
Maar goed dat zit in het koppie en dat koppie wil niet
omdat lymfeklieren en ze net kuurtjes heeft gehad dus weerstand is mooi klote. loopt ze ermee door dan gaan de andere lymfeklieren gezellig meedoenquote:Op zondag 7 oktober 2012 10:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Waarom moet ze nou weer meteen de huisarts doen?-insert koosnaampje-
quote:Op zondag 7 oktober 2012 10:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij snapt mijn context niet
[..]
Hoofd in de vriezer!
[..]
Niet te druk om maken, dan gaat 't beter![]()
![]()
Bohh.. Ook jij ziet het niet, ben je ziekjes?quote:Op zondag 7 oktober 2012 10:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
omdat lymfeklieren en ze net kuurtjes heeft gehad dus weerstand is mooi klote. loopt ze ermee door dan gaan de andere lymfeklieren gezellig meedoen
Misschien is het wel een reactie op de kuurtjes... sommige stofjes kunnen de klieren ook doen op zettenquote:Op zondag 7 oktober 2012 10:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
omdat lymfeklieren en ze net kuurtjes heeft gehad dus weerstand is mooi klote. loopt ze ermee door dan gaan de andere lymfeklieren gezellig meedoen![]()
ook een optie die het uitzoeken waard is.. ik zet mn geld op de lymfrklierenquote:Op zondag 7 oktober 2012 10:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Misschien is het wel een reactie op de kuurtjes... sommige stofjes kunnen de klieren ook doen op zetten-insert koosnaampje-
Ik snap hem wel hoor joof. Wees maar gerustquote:Op zondag 7 oktober 2012 10:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Bohh.. Ook jij ziet het niet, ben je ziekjes?![]()
![]()
ik zag het wel. Bewust niet op gereageerdquote:Op zondag 7 oktober 2012 10:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Bohh.. Ook jij ziet het niet, ben je ziekjes?-insert koosnaampje-
kijk nou
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Pfew gelukkig, ik moest al bijna huilenquote:Op zondag 7 oktober 2012 10:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik snap hem wel hoor joof. Wees maar gerust
quote:Op zondag 7 oktober 2012 10:49 schreef LovelyLady het volgende:
kijk nou
Zit zeker spongebob ofzo te kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe je zelfquote:Op zondag 7 oktober 2012 10:48 schreef AldoTheApache het volgende:
het is hier een fucking rommel
studentenkamers![]()
![]()
![]()
kijk nou
smeltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-insert koosnaampje-
quote:Op zondag 7 oktober 2012 10:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zit zeker spongebob ofzo te kijkenThomas de trein
![]()
kijk nou
AhwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first![]()
morguhquote:
Det Som En Gang Var
is de stad los?quote:Op zondag 7 oktober 2012 10:54 schreef Vinniiee het volgende:
Straks eens kijken of ik een paar leuk gekleurde overhemden kan vindenLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Succesquote:Op zondag 7 oktober 2012 10:54 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik ga studeren en bezig zijn
fijne dag allemaal![]()
![]()
oow ja natuurlijkquote:Op zondag 7 oktober 2012 10:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als het goed is wel, eerste zondag van de maand. Maar pas om 12 uur ofzo.
ik ga van de week wel effe dan is het lekker rustig
Det Som En Gang Var
Truequote:Op zondag 7 oktober 2012 10:56 schreef Giertje het volgende:
[..]
oow ja natuurlijk
ik ga van de week wel effe dan is het lekker rustig
Maar door de week kan ik niet![]()
![]()
ik wel tijd zatquote:
moet effe langs game mania AC3 pre-ordenenLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Dan kun je beter door de week gaan jaquote:Op zondag 7 oktober 2012 10:59 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik wel tijd zat
moet effe langs game mania AC3 pre-ordenen![]()
![]()
Mijn tanden zijn ook niet scheef meerquote:Op zondag 7 oktober 2012 11:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tanden kunnen scheef gaan groeien als ie het heel vaak doet?
Maar een speen is ook niet goed, vet lastig af te leren hoor![]()
![]()
uhuh ik kom al het liefst zo min mogelijk in de stadquote:Op zondag 7 oktober 2012 11:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan kun je beter door de week gaan ja
Det Som En Gang Var
Just sayin'quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mijn tanden zijn ook niet scheef meer
Maar een speen is ook niet goed, vet lastig af te leren hoor
Klopt, zelfde eigenlijk. Maar tis zo lekker als ze stil zijn![]()
![]()
Waarom dat?quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:04 schreef Giertje het volgende:
[..]
uhuh ik kom al het liefst zo min mogelijk in de stad![]()
![]()
Good morning.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
altijd zo druk en ik heb daar geen zin in ik wil gewoon kalm aan doen als ik in de stad benquote:
Det Som En Gang Var
quote:goeiemorgen
Det Som En Gang Var
Ha Gier, gisteren leuk gehad?quote:
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Hey Vin. Jij doucht snel.quote:
Ik weet het ik heb zelf tot mijn 4e een speen gehad en daarna pakte ik mijn duim... tot mijn 13equote:Op zondag 7 oktober 2012 11:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Just sayin'
Klopt, zelfde eigenlijk. Maar tis zo lekker als ze stil zijn![]()
![]()
Ah, ja ik heb het liever druk. Stellen die verkopers tenminste niet zo irritant snel of ze kunnen helpenquote:Op zondag 7 oktober 2012 11:10 schreef Giertje het volgende:
[..]
altijd zo druk en ik heb daar geen zin in ik wil gewoon kalm aan doen als ik in de stad ben![]()
![]()
Was ook een geintje.quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik moet nog gaan
Gisteren heb ik fles wijn opgezopen
Wat voor wijn? Was het lekker?
jawel was erg gezelligquote:
Det Som En Gang Var
Mooi zo.quote:Al iets minder down?
Kast uit elkaar en in de auto...schroeven in een zakje en vallend meteen op de grond...in een ander zakje gedaan lopen naar de auto laat ik t zakje in een put vallen...nu stinken mijn handen
-insert koosnaampje-
Pechdagje vandaag?quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Kast uit elkaar en in de auto...schroeven in een zakje en vallend meteen op de grond...in een ander zakje gedaan lopen naar de auto laat ik t zakje in een put vallen...nu stinken mijn handenA man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
oh noesssquote:Op zondag 7 oktober 2012 11:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Kast uit elkaar en in de auto...schroeven in een zakje en vallend meteen op de grond...in een ander zakje gedaan lopen naar de auto laat ik t zakje in een put vallen...nu stinken mijn handen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: