abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 oktober 2012 @ 10:58:26 #276
373754 mossad_agent
Ha-Mossad le-Modiin ule-Tafkid
pi_117724622
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2012 10:42 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het is de vraag nog maar of het bewijs dan wel standhoudt.
Neemt niet weg dat een verdachte zonder uitkering beter beschermd wordt door de wet dan je oma.
En we blijven maar doorgaan over de AOW'er... daar zal in de praktijk geen controle komen maar blijf er maar over doorhameren....

Goede zaak dat ze nu bij de bijstandfrauderende weedkwekers zo naar binnen kunnen.
pi_117724671
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 10:58 schreef mossad_agent het volgende:

[..]

En we blijven maar doorgaan over de AOW'er... daar zal in de praktijk geen controle komen maar blijf er maar over doorhameren....

Goede zaak dat ze nu bij de bijstandfrauderende weedkwekers zo naar binnen kunnen.
Juist
pi_117725281
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2012 10:39 schreef Leandra het volgende:

[..]

Kun je met de nieuwe wet bij iedere AOW'er zo binnenstappen en de laden doorzoeken? Ja.
Kun je bij een verdachte zo binnenstappen en de laden doorzoeken? Nee, en als je dat wel doet dan zal het bewijsmateriaal voor de rechter geen stand houden.
Oorzaak:

Gevolg:
De nieuwe wet..
  maandag 8 oktober 2012 @ 11:26:42 #279
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_117725492
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 11:20 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Oorzaak:

Gevolg:
De nieuwe wet..
Welke UWV-uitkeringen vallen precies onder deze nieuwe wet?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 8 oktober 2012 @ 11:28:28 #280
373754 mossad_agent
pi_117725565
- en...hoeveel fokkertjes hebben al controle gehad??
- hoeveel fokkertjes zitten nu zwetend op zolder?
pi_117725807
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 11:28 schreef mossad_agent het volgende:
Deuren gebarricadeerd, alu hoedje op... Alex Jones op.. :W

Oh wacht, er komt helemaal niemand.. hmm heb ik me misschien toch te druk gemaakt |:( denkt Leandra of moessie...

Toch maar weer tijd voor de medicatie denkt Leandra en Moessie... :Y
  maandag 8 oktober 2012 @ 11:37:20 #282
6468 zuigmarmot
Kratjes kunnen nu ook voorin
pi_117725857
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 11:28 schreef mossad_agent het volgende:
Ik zweet niet, zoals eerder gesteld kan ik het missen, dus bij mij hebben ze geen pressiemiddel.

Maar er zijn genoeg mensen waarbij dat wel het geval is
Reverend John Hicks: No. Those creatures were demons, creatures of
Satan inhabiting the bodies of our dead. And the demons are still
loose in this world, and the dead must be spiked.
  maandag 8 oktober 2012 @ 11:40:06 #283
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_117725949
Ze hebben bij mij geen reden om te controleren, maar als ze voor de deur staan kan ik ze niet weigeren omdat we kinderbijslag ontvangen, voor een kind van nog geen 2 dat keurig iedere afspraak op het consultatiebureau nakomt.

Maar het feit dat je nu niet meer mag weigeren en dus een ambtenaar die op willekeur wenst te bekijken hoe het er bij jou thuis aan toe gaat, is wat deze wet zo absurd maakt.
Niet of ze het waarschijnlijk wel of niet zullen doen, maar dat ze het recht hebben om het te doen zonder enige verdenking of zelfs maar een vermoeden.
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 8 oktober 2012 @ 11:44:43 #284
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_117726090
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 11:35 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Deuren gebarricadeerd, alu hoedje op... Alex Jones op.. :W

Oh wacht, er komt helemaal niemand.. hmm heb ik me misschien toch te druk gemaakt |:( denkt Leandra of moessie...

Toch maar weer tijd voor de medicatie denkt Leandra en Moessie... :Y
Als je niet het fatsoen of de mogelijkheid hebt inhoudelijk te reageren, is het wel heel triest als je je verlaagt tot het belachelijk maken van andere users.
Je bent wellicht vergeten dat je in NWS zit?
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 8 oktober 2012 @ 11:52:53 #285
373754 mossad_agent
pi_117726367
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2012 11:44 schreef Leandra het volgende:

[..]

Als je niet het fatsoen of de mogelijkheid hebt inhoudelijk te reageren, is het wel heel triest als je je verlaagt tot het belachelijk maken van andere users.
Je bent wellicht vergeten dat je in NWS zit?
Ja ach...het is maar wat je belachelijk vind. Ik vind zijn reactie wel goed gezien het feit dat bepaalde users continue uitgaan van het ergste en meest onwaarschijnlijke scenario, namelijk de AOW'ers in plaats van frauderende bijstandpaupers. Die users blijven maar wijzen naar het oh zo oneerlijke scenario en blijven maar vergelijken met criminelen..... vind dat je zelf ook niet wat kinderachtig?
  maandag 8 oktober 2012 @ 11:57:12 #286
385098 Chastity.
Trotse Gilf
pi_117726504
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 11:52 schreef mossad_agent het volgende:

[..]

Ja ach...het is maar wat je belachelijk vind. Ik vind zijn reactie wel goed gezien het feit dat bepaalde users continue uitgaan van het ergste en meest onwaarschijnlijke scenario, namelijk de AOW'ers in plait ats van frauderende bijstandpaupers. Die users blijven maar wijzen naar het oh zo oneerlijke scenario en blijven maar vergelijken met criminelen..... vind dat je zelf ook niet wat kinderachtig?
Snap dan de nieuwswaarde van dit topic niét. Die mogelijkheden voor onaangekondigd huisbezoek zijn er toch al jaren?
  maandag 8 oktober 2012 @ 11:58:50 #287
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_117726566
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 11:52 schreef mossad_agent het volgende:

[..]

Ja ach...het is maar wat je belachelijk vind. Ik vind zijn reactie wel goed gezien het feit dat bepaalde users continue uitgaan van het ergste en meest onwaarschijnlijke scenario, namelijk de AOW'ers in plaats van frauderende bijstandpaupers. Die users blijven maar wijzen naar het oh zo oneerlijke scenario en blijven maar vergelijken met criminelen..... vind dat je zelf ook niet wat kinderachtig?
Het gaat om wat onder deze wet mogelijk is, en dat is een potentiële schending van de privacy van vrijwel alle inwoners.
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 8 oktober 2012 @ 12:00:15 #288
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_117726600
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2012 11:57 schreef Chastity. het volgende:

[..]

Snap dan de nieuwswaarde van dit topic niét. Die mogelijkheden voor onaangekondigd huisbezoek zijn er toch al jaren?
Bij een verdenking, niet willekeurig op basis van het feit dat iemand kinderbijslag ontvangt.
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 8 oktober 2012 @ 12:10:18 #289
373754 mossad_agent
pi_117726892
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2012 11:58 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het gaat om wat onder deze wet mogelijk is, en dat is een potentiële schending van de privacy van vrijwel alle inwoners.
Tja,..... onder de 'terroristenwetgeving' zou dit ook al mogen .... oude wijn, nieuwe zakken, ophef over niets.
Bij mij staat de koffie klaar....en dat terwijl ik geen geld krijg, ik moet slechts betalen.
  maandag 8 oktober 2012 @ 12:53:09 #290
6468 zuigmarmot
pi_117728103
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 12:10 schreef mossad_agent het volgende:

[..]

Tja,..... onder de 'terroristenwetgeving' zou dit ook al mogen .... oude wijn, nieuwe zakken, ophef over niets.
Bij mij staat de koffie klaar....en dat terwijl ik geen geld krijg, ik moet slechts betalen.
Ik stel voor dat we een FOK! meet bij hem gaan houden, waarbij iedereen vrijelijk zijn huis mag doorzoekken, hij heeft er blijkbaar gen problemen mee.

Vergeet niet, het is gemeenschapsgeld, en wij zijn de gemeenschap. Hij heeft ook een onverbreideld vertrouwen in de zelfcorrigerende mogelijkheden van de Democratie, en laten wij nou die democratie zijn, het volk.

Zullen we dit weekend afspreken ? wie maakt er een Facebook event aan (vergeet het niet op openbaar te zetten, hoe meer mensen, hoe beter het de democratie en het volk afspiegeld.

P.S.
Post even je adres, ik ga er vanuit dat je geen problemen daarmee hebt.
  maandag 8 oktober 2012 @ 12:54:16 #291
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_117728134
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 12:10 schreef mossad_agent het volgende:

[..]

Onder de terrorismewetgeving moet er iig nog een aanwijzing zijn
quote:
Voor inzet van bijzondere opsporingsbevoegdheden bij terrorisme is dus niet langer een redelijk vermoeden van een strafbaar feit nodig; aanwijzingen zijn voldoende. Daarvan is sprake als feiten en omstandigheden duiden op de voorbereiding van een terroristische aanslag.
Bron

Met deze wet heb je niets meer nodig, vrijwel iedereen is zelfs in eigen huis vogelvrij verklaard.
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 8 oktober 2012 @ 12:59:46 #292
373754 mossad_agent
pi_117728285
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 12:53 schreef zuigmarmot het volgende:

[..]

Ik stel voor dat we een FOK! meet bij hem gaan houden, waarbij iedereen vrijelijk zijn huis mag doorzoekken, hij heeft er blijkbaar gen problemen mee.

Vergeet niet, het is gemeenschapsgeld, en wij zijn de gemeenschap. Hij heeft ook een onverbreideld vertrouwen in de zelfcorrigerende mogelijkheden van de Democratie, en laten wij nou die democratie zijn, het volk.

Zullen we dit weekend afspreken ? wie maakt er een Facebook event aan (vergeet het niet op openbaar te zetten, hoe meer mensen, hoe beter het de democratie en het volk afspiegeld.

P.S.
Post even je adres, ik ga er vanuit dat je geen problemen daarmee hebt.
Freek jij bent niet welkom. Jij bent geen ambtenaar. Ik wil geen uitkeringstrekkers in mijn huis.

quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 12:54 schreef Leandra het volgende:

[..]

Onder de terrorismewetgeving moet er iig nog een aanwijzing zijn

[..]

Bron

Met deze wet heb je niets meer nodig, vrijwel iedereen is zelfs in eigen huis vogelvrij verklaard.
Niet iedereen...alleen uitkeringstrekkers ;)
  maandag 8 oktober 2012 @ 13:04:23 #293
6468 zuigmarmot
pi_117728408
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 12:59 schreef mossad_agent het volgende:

[..]

Freek jij bent niet welkom. Jij bent geen ambtenaar. Ik wil geen uitkeringstrekkers in mijn huis.

[..]

Ik denk dat je freak bedoelt, zo wordt ik idd meestal omschreven, maar:
Ik ben geen uitkeringstrekken (wel kinderbijslag)
Ik ben inderdaad geen ambtenaar.

Jouw reactie daarentegen spreekt boekdelen, en laat de andere users in dit topic wel zien dat je het blijkbaar wel snapt, maar het nog steeds aan jezelf niet wil toegeven
  maandag 8 oktober 2012 @ 13:08:51 #294
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_117728526
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 12:59 schreef mossad_agent het volgende:
Ja, want als je kinderopvangtoeslag ontvangt (omdat je werkt....) ben je een uitkeringstrekker :')
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_117730025
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 09:51 schreef mossad_agent het volgende:

Klopt... neemt niet weg dat het aard van het beestje zo is dat ik mij goed kan begrijpen dat zo'n controleur wat botter wordt.
Pff, als ik op die ochtend maar een kwart van mijn normale fut had gehad en met dat mens in discussie was gegaan had ik die korting juist niet gehad .. ik was te stil, ik had pijn, ik wou asap weer naar huis lekker onder de hete douche tot de pijn wegtrekt, dus ik zat ja en amen te knikken ondanks het feit dat ik twee jaar onderzoeken etc opnieuw moest doen omdat hun de papieren kwijt waren geraakt.

quote:
Nogmaals...het speerpunt zal 'gewoon' op de bijstand en ww komen te liggen.
Hehe, zoals ik al zei .. je zit zo heftig te kwijlen over die vermeende speerpunt dat je alles andere vergeet

quote:
Yep, profiteren kun je leren..... maar als er verplichtingen uit voortvloeien is de wereld te klein.
Tuurlijk jongen, ik heb er immers voor gekozen om op het verkeerde moment kanker te krijgen, zodat ik lekker kan gaan profiteren .. en dankzij die ziekte zit ik nu in de situatie dat ik mij moet laten welgevallen dat ik in mijn eigen huis nog minder rechten heb dan een crimineel.
Het is dat ik zelfs daarvoor te ziek ben, maar anders zou ik toch echt overwegen om echt crimineel te worden, dan heb ik meer rechten ..
pleased to meet you
  maandag 8 oktober 2012 @ 14:01:12 #296
373754 mossad_agent
pi_117730280
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 13:53 schreef moussie het volgende:

[..]

Hehe, zoals ik al zei .. je zit zo heftig te kwijlen over die vermeende speerpunt dat je alles andere vergeet

[..]

he he zoals ik al zei.. je zit zo heftig op de AOWérs te letten dat je alle andere oplichters vergeet. Die zullen ze pakken , niet de 'gewone' AOWérs of mensen met kinderbijslag.

Mensen in de bijstand, die zullen wel vaker een controle krijgen, en nogmaals..poehoe he, wat een drama. Werk gewoon mee en ze zijn zo weer weg. Je kunt het zo moeilijk maken als je zelf wil.

Vergeet de koffie niet.
  maandag 8 oktober 2012 @ 14:04:15 #297
6468 zuigmarmot
pi_117730393
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 14:01 schreef mossad_agent het volgende:

[..]

he he zoals ik al zei.. je zit zo heftig op de AOWérs te letten dat je alle andere oplichters vergeet. Die zullen ze pakken , niet de 'gewone' AOWérs of mensen met kinderbijslag.

Mensen in de bijstand, die zullen wel vaker een controle krijgen, en nogmaals..poehoe he, wat een drama. Werk gewoon mee en ze zijn zo weer weg. Je kunt het zo moeilijk maken als je zelf wil.

Vergeet de koffie niet.
Je bent vergeten om je adres te posten, voor de FOK Meet
  maandag 8 oktober 2012 @ 14:10:29 #298
373754 mossad_agent
pi_117730589
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 14:04 schreef zuigmarmot het volgende:

[..]

Je bent vergeten om je adres te posten, voor de FOK Meet
Cronjestraat 62
6543 MN Nijmegen

Bel even voor je komt zodat ik weet hoeveel bier ik moet halen: 06-12251782

Tot snel!
pi_117730648
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 14:01 schreef mossad_agent het volgende:

[..]

Vergeet de koffie niet.
De groep alleenstaande AOW'ers is dan ook drie keer zo groot als de bijstandsgerechtigden, en hoeveel mensen zijn er die kinderopvangtoeslag krijgen? Het wil maar niet doordringen dat het erbij betrekken van al die groeperingen, terwijl het volgens jou alleen om de bijstandsgerechtigden gaat, een gevaarlijke ontwikkeling is.

En nee, van mij krijgen ze geen koffie ..
pleased to meet you
  maandag 8 oktober 2012 @ 14:22:47 #300
373754 mossad_agent
pi_117730978
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 14:12 schreef moussie het volgende:

[..]

De groep alleenstaande AOW'ers is dan ook drie keer zo groot als de bijstandsgerechtigden, en hoeveel mensen zijn er die kinderopvangtoeslag krijgen? Het wil maar niet doordringen dat het erbij betrekken van al die groeperingen, terwijl het volgens jou alleen om de bijstandsgerechtigden gaat, een gevaarlijke ontwikkeling is.

En nee, van mij krijgen ze geen koffie ..
Het is een gevaarlijke ontwikkeling als je wat te verbergen hebt. Anders niet. Ik vind het niet gevaarlijk....overigens,...wat is er gevaarlijk aan dat de bel gaat, jij open doet, zij even koffie drinken om weer weg te gaan?? Krijgen de mensen nog eens bezoek!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')