Nah nu geen pizza, broodje bakpao!quote:Op zondag 7 oktober 2012 01:31 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
pizza here, pizza there, pizza everywhere mawfakka's
Bij fax voelt iedereen zich op z;n gemak.quote:Op zondag 7 oktober 2012 01:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En wie zegt dat jij dat niet bent?
Omdat ik niet kanquote:Op zondag 7 oktober 2012 01:31 schreef Faxie het volgende:
GND, waarom sta jij niet in het meet-lijstje?
Maar tot nu toe vond ik jou leuker overkomenquote:Op zondag 7 oktober 2012 01:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
Bij fax voelt iedereen zich op z;n gemak.
True story.
Beginnersfout.quote:Op zondag 7 oktober 2012 01:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar tot nu toe vond ik jou leuker overkomen
Wat een stem man! Man man man man man man man..............quote:
Ik ook.quote:Op zondag 7 oktober 2012 01:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat een stem man! Man man man man man man man..............
Ik zou met haar trouwen.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 01:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat een stem man! Man man man man man man man..............
Ik zou met haar trouwen.
Get in line!!quote:
klikkkkkzorzzzquote:
zeg dat wel ja O.o.. ik kap er nu echt meequote:
amen.. kippenvel gekregenquote:Op zondag 7 oktober 2012 01:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Live gespeeld![]()
![]()
![]()
Dat maakt het echt zo mooi
Echt hequote:Op zondag 7 oktober 2012 01:35 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
amen.. kippenvel gekregen!!!
Ik ben net een louis vuitton tas, leuk om aan je vriendinnen te laten zien, maar het is het bloed zweet en tranen niet waard.quote:
Dat beloofd wat voor morgen vroegquote:Op zondag 7 oktober 2012 01:34 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
zeg dat wel ja O.o.. ik kap er nu echt mee
Hehequote:
Oja, die cd kun je vast wel vinden. Mooie nummersquote:Op zondag 7 oktober 2012 01:35 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
amen.. kippenvel gekregen!!!
hahahahahaquote:Op zondag 7 oktober 2012 01:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Echt he. Ze hebben volgens mij de hele cover live gespeeld op de premiere. Ik zou mijn linkerbal afstaan om daar bij te mogen zijn
Oke.quote:Op zondag 7 oktober 2012 01:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ben net een louis vuitton tas, leuk om aan je vriendinnen te laten zien, maar het is het bloed zweet en tranen niet waard.
http://grooveshark.com/#!/search?q=inceptionquote:Op zondag 7 oktober 2012 01:37 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
hahahahaha
maar ja, het klinkt wel echt .. wow.. gewoon, wow
quote:Op zondag 7 oktober 2012 01:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
Niet zo serieus doen nou he.
Ik ga bijna denken dat je me geloofd.
OMGquote:Op zondag 7 oktober 2012 01:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
http://grooveshark.com/#!/search?q=inception
Deze
Bijzonder dat we qua muziek zoveel overeenkomsten hebbenquote:Op zondag 7 oktober 2012 01:39 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
OMGgracias!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mijn broer heeft een subwoofer in de auto, hij trilt zo die achteruit eruit wahahhahaquote:
ik kan hier echt uuuuuren naar luisteren, vooral dit soort muziekquote:Op zondag 7 oktober 2012 01:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bijzonder dat we qua muziek zoveel overeenkomsten hebben. Maak ik zelden mee.
Ik heb die cd serieus wekenlang grijs gedraait in de autoquote:Op zondag 7 oktober 2012 01:41 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik kan hier echt uuuuuren naar luisteren, vooral dit soort muziek
Dat is dezelfde als die ik linktequote:
Jullie seksuele voorkeur vertoont ook overeenkomstenquote:Op zondag 7 oktober 2012 01:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bijzonder dat we qua muziek zoveel overeenkomsten hebben. Maak ik zelden mee.
Dat was al duidelijk hoorquote:Op zondag 7 oktober 2012 01:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jullie seksuele voorkeur vertoont ook overeenkomsten
ik snap je ja.. clint mansell vind ik ook heerlijk btwquote:Op zondag 7 oktober 2012 01:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb die cd serieus wekenlang grijs gedraait in de auto![]()
(nouja cd, het zijn mp3's maar je snapt mijn punt
)
Hij heeft nog een vet nummer live trouwens, Time meen ik.quote:Op zondag 7 oktober 2012 01:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
I know, i know.
volgende keer doe ik er wel bronvermelding bij.
Is het waarlijk?quote:
Trusten.quote:Op zondag 7 oktober 2012 01:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Goed, ik ga slapen.
Trusten lieve Fokkers
Trusten schatjequote:Op zondag 7 oktober 2012 01:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Goed, ik ga slapen.
Trusten lieve Fokkers
Die ken ik nietquote:Op zondag 7 oktober 2012 01:42 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik snap je ja.. clint mansell vind ik ook heerlijk btwen yann tiersen uiteraard
mgoed, ik ga nu nog ff wat luisteren van je link en dan ga ik naar bed.. dus ik sluit fok alvast.. een liefde peepz.. een liefde :$![]()
Je bedoelt het misschien als dreigement, maar het klinkt als een goed aanbod.quote:Op zondag 7 oktober 2012 01:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oppassen jonge, ik weet waar je bed slaapt
Slaap zachtquote:Op zondag 7 oktober 2012 01:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Goed, ik ga slapen.
Trusten lieve Fokkers
Snap ik, samen lepeltje lepeltjequote:Op zondag 7 oktober 2012 01:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je bedoelt het misschien als dreigement, maar het klinkt als een goed aanbod.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 01:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je bedoelt het misschien als dreigement, maar het klinkt als een goed aanbod.
Wie?quote:Op zondag 7 oktober 2012 01:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Snap ik, samen lepeltje lepeltje![]()
![]()
![]()
Wedden dat ze jaloers word
De dames hier natuurlijk. 2 van die toppers bij elkaar, daar willen ze maar wat graag tussenin kruipenquote:
Omdat gezelligquote:Op zondag 7 oktober 2012 01:46 schreef Flippiee het volgende:
Waarom zit iedereen hier jongen. Hoi, aan degenen niet uit R&P
Waar zat jij dan?quote:Op zondag 7 oktober 2012 01:46 schreef Flippiee het volgende:
Flips werd er alleen maar door aangetrokken.quote:Op zondag 7 oktober 2012 01:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
De dames hier natuurlijk. 2 van die toppers bij elkaar, daar willen ze maar wat graag tussenin kruipen
quote:Op zondag 7 oktober 2012 01:46 schreef Flippiee het volgende:
Terechte omdat.quote:Op zondag 7 oktober 2012 01:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Omdat gezellig
Omdat het kan
Gewoon, omdat
Even rock-paper-scissors om te bepalen wie waar ligtquote:Op zondag 7 oktober 2012 01:47 schreef Murdera het volgende:
Flips werd er alleen maar door aangetrokken.![]()
Maar flips mag er dan ook wel tussen.
Ik hoor er wel goede dingen over.quote:Op zondag 7 oktober 2012 01:47 schreef kingtoppie het volgende:
Heroine is een van die dingen die ik ooit gedaan wil hebben maar tegelijkertijd ook niet omdat het.... Toch wel erg extreem is
Rock Scissor, Dynamitequote:Op zondag 7 oktober 2012 01:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Even rock-paper-scissors om te bepalen wie waar ligt
In de kroegquote:Op zondag 7 oktober 2012 01:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Waar zat jij dan?
[..]
Flips werd er alleen maar door aangetrokken.![]()
Maar flips mag er dan ook wel tussen.
Gesnoven dus.. / gechineest.quote:Op zondag 7 oktober 2012 01:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
nee. Maar die hebben het dan ook 1 keer in hun leven gedaan. (en niet geinjecteerd)
Trustenquote:Op zondag 7 oktober 2012 01:50 schreef Vinniiee het volgende:
Ik duik mijn bed ook inTrusten dames
![]()
Trusten heren
Ik las: ''trusten hoeren''quote:Op zondag 7 oktober 2012 01:50 schreef Vinniiee het volgende:
Ik duik mijn bed ook inTrusten dames
![]()
Trusten heren
als je geen zelfcontrole hebt moet je het niet doen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 01:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gesnoven dus.. / gechineest.
Wel enige vorm van IK WIL MEER of dat niet?
I knowquote:Op zondag 7 oktober 2012 01:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
als je geen zelfcontrole hebt moet je het niet doen.
overigens lijkt het me sowieso geen goed idee om te doen.
Maar feitelijk zou je je hele leven kunnen gebruiken.
Heroine op zich is niet heel erg schadelijk namelijk. Het is het gebrek aan voeding, de slechte leefomstandigheden, vieze naalden, geen geld, continu high worden dat de junkies nekt.
Er zijn mensen met goede banen, die gewoon kunnen gebruiken. Het leven van een junk is dodelijk, niet het gebruik.
Ik ken een FOK!ker die maagd was en zijn eerste keer laten pijpen door een hoer liet doen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 01:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Blablabla,
A, maagd
B, sloeber.
Nee sorry.
Ach waarom niet?....quote:Op zondag 7 oktober 2012 01:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ken een FOK!ker die maagd was en zijn eerste keer laten pijpen door een hoer liet doen.
Jmmr.
Ik zou niet weten waarom niet. En geen idee, zulke mannen ben ik nog niet tegengekomen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 01:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ach waarom niet?....
Ik snap het probleem niet, als je toch al zo onsuccesvol als de neten bent, waarom dan wachten met de hoeren?
Als jij zo een man was, zou jij dan een meisje zoals jij aanspreken?quote:Op zondag 7 oktober 2012 01:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom niet. En geen idee, zulke mannen ben ik nog niet tegengekomen.
Weet ik niet. Ik weet niet wat voor een type man ik zou zijn en ik heb geen idee hoe ik als meisje overkom bij anderen. Zonder die antwoorden kan ik je vraag ook niet objectief beantwoorden.quote:Op zondag 7 oktober 2012 01:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als jij zo een man was, zou jij dan een meisje zoals jij aanspreken?
quote:Op zondag 7 oktober 2012 02:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik dacht precies hetzelfde. Ook maar laatste keer deze SC..
Het type man dat zich laat ontmaagden bij een hoer.. Zal ehm... Redelijk wanhopig in het leven staan...quote:Op zondag 7 oktober 2012 01:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ik weet niet wat voor een type man ik zou zijn en ik heb geen idee hoe ik als meisje overkom bij anderen. Zonder die antwoorden kan ik je vraag ook niet objectief beantwoorden.
Ik heb net al TheGirlNextDoor weggejaagd.quote:Op zondag 7 oktober 2012 02:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gelukkig maar, met zo een gewilde man als jij overleef ik het wel.
Ach, cijfertjes achter de komma...quote:Op zondag 7 oktober 2012 02:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb net al TheGirlNextDoor weggejaagd.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 02:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ach, cijfertjes achter de komma...
Goed bedacht wel, de vraag is dan niet iedere man die maagd is zal zicht laten ontmaagden door een hoer. Zijn zij dan minder wanhopig?quote:Op zondag 7 oktober 2012 02:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het type man dat zich laat ontmaagden bij een hoer.. Zal ehm... Redelijk wanhopig in het leven staan...
Ik denk dat hij de ballen niet zou hebben om uberhaupt een meisje aan te spreken.
Dusja, niet heel raar dat je er nooit een bent tegengekomen.
Waarom en hoe????quote:Op zondag 7 oktober 2012 02:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb net al TheGirlNextDoor weggejaagd.
Omdat dan het hele spel van aantrekken weg is.quote:Op zondag 7 oktober 2012 02:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Goed bedacht wel, de vraag is dan niet iedere man die maagd is zal zicht laten ontmaagden door een hoer. Zijn zij dan minder wanhopig?
Allicht...quote:Op zondag 7 oktober 2012 02:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Goed bedacht wel, de vraag is dan niet iedere man die maagd is zal zicht laten ontmaagden door een hoer. Zijn zij dan minder wanhopig?
Daar zit wat in. Dat lijkt mij persoonlijker ook toffer.quote:Op zondag 7 oktober 2012 02:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Omdat dan het hele spel van aantrekken weg is.
Het is makkelijk om even wat geld neer te gooien, maar de spanning, de ontwikkelingen en voor sommigen natuurlijk ook de liefde voegen zo veel toe..
quote:Op zondag 7 oktober 2012 02:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daar zit wat in. Dat lijkt mij persoonlijker ook toffer.
Tjah, dat ligt aan je eisen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 02:13 schreef kingtoppie het volgende:
Maarja, ze zeggen dat je maar een zooi geluk nodig hebt om een geschikte partner tegen te komen,.. Lang wachten kan dat zijn toch?
Mja ok, mijn definitie voor geschikte partner ligt allicht aan de kant waar weinig mensen aan kunnen voldoen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 02:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Tjah, dat ligt aan je eisen.
Ik persoonlijk heb nooit echt eisen, ik wil gewoon zo fijn leven als mogelijk is.
Goed streven wel.quote:Op zondag 7 oktober 2012 02:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Tjah, dat ligt aan je eisen.
Ik persoonlijk heb nooit echt eisen, ik wil gewoon zo fijn leven als mogelijk is.
Het lange termijn denken schiet er bij mij bij in.quote:
Gezondheidquote:Op zondag 7 oktober 2012 02:20 schreef kingtoppie het volgende:
Wtf moet gewoon +- 10x niezen achter elkaar.
Blijven slapen..quote:Op zondag 7 oktober 2012 02:23 schreef Flippiee het volgende:
Brand in schipholtunnel. Als ik ging omreizen was ik langer onderweg dan aanwezig in Leiden.
kut schipholtunnel ook altijd.. vorige week echt iedere dag vertraging gehad smorgens.. kut kut kut nsquote:Op zondag 7 oktober 2012 02:23 schreef Flippiee het volgende:
Brand in schipholtunnel. Als ik ging omreizen was ik langer onderweg dan aanwezig in Leiden.
wellus!quote:
boeie.quote:Op zondag 7 oktober 2012 02:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geen tandenborstel schone kleding, slaap spullen mee enzo
Ja ik hoor op een willekeurig NS station wekelijks wel een probleem mbt schiphol.quote:Op zondag 7 oktober 2012 02:25 schreef Evie het volgende:
[..]
kut schipholtunnel ook altijd.. vorige week echt iedere dag vertraging gehad smorgens.. kut kut kut ns
[..]
wellus!Goed
daar?
man van veel woorden!quote:
Kan je altijd wel voor bij mij terechtquote:Op zondag 7 oktober 2012 02:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geen tandenborstel schone kleding, slaap spullen mee enzo
quote:
Altijd he?! En vandaag... had de trein om a'dam vertraging, omdat een deel van het personeel er nog niet wasquote:Op zondag 7 oktober 2012 02:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja ik hoor op een willekeurig NS station wekelijks wel een probleem mbt schiphol.
Komt door je vele haarquote:Op zondag 7 oktober 2012 02:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zie je wel dat je geen pedopas nodig zou hebben.
Ik ben een beest.quote:Op zondag 7 oktober 2012 02:29 schreef Evie het volgende:
[..]
Komt door je vele haar![]()
Dan zie je niet dat je een groentje bent
![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2012 02:29 schreef Murdera het volgende:
Ja KT en Evie, zag ik nou iets opbloeien tussen jullie?
Hahahaha Evie tochquote:Op zondag 7 oktober 2012 02:29 schreef Evie het volgende:
[..]jij ook
[..]
Altijd he?! En vandaag... had de trein om a'dam vertraging, omdat een deel van het personeel er nog niet was![]()
Onderweg lawaai.. vroeg iemand wat het was.. zeg ik gewoon: ze zijn het personeel dat te laat was een het liquideren of ze moesten op het dak meeomg
Zag je hem duidelijk ja?quote:Op zondag 7 oktober 2012 02:29 schreef Murdera het volgende:
Ja KT en Evie, zag ik nou iets opbloeien tussen jullie?
Ik ben mezelf nie of noeijitojaoaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
quote:Op zondag 7 oktober 2012 02:31 schreef Evie het volgende:
[..]de vraag is of er iets bloeit met groentjes?
Subtiel subtiel.quote:Op zondag 7 oktober 2012 02:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
De vraag is wanneer KT je gaat volblaffen.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 02:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
De vraag is wanneer KT je gaat volblaffen.
Ik ken haar net want dat ben jijquote:Op zondag 7 oktober 2012 02:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ben mezelf nie of noeijitojaoaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Naja je kent het riedeltje.
Nee,ik typ.quote:Op zondag 7 oktober 2012 02:34 schreef Evie het volgende:
[..]Zo praat je niet tegen bejaarde dames van 180 kilo mur
quote:Op zondag 7 oktober 2012 02:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hahahaha Evie tochWel slordig, niet alle personeel aanwezig..
Werk je bij de ns?quote:Op zondag 7 oktober 2012 02:35 schreef Evie het volgende:
[..]Ik heb een kurk nodig voor in mn waffel af en toe
Dan zou het personeel vervoersgedeelte wat mij betreft weer van de staat zijn. En zouden ze wel functioneren. Dus het lijkt me nietquote:
Hmm....quote:Op zondag 7 oktober 2012 02:36 schreef Evie het volgende:
[..]
Dan zou het personeel vervoersgedeelte wat mij betreft weer van de staat zijn. En zouden ze wel functioneren. Dus het lijkt me niet
quote:Op zondag 7 oktober 2012 02:36 schreef Evie het volgende:
En zouden ze wel functioneren. Dus het lijkt me niet
Denk dat de staat er geen winstbelang bij heeft om het goederenvervoer voor te laten gaan, waardoor er vaak treinen te laat of niet rijden.quote:Op zondag 7 oktober 2012 02:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hmm....
Denk niet dat de staat een beter personeelsbeleid zou opvoeren.
Heb daar nooit zoveel van gemerkt tbh, maar...quote:Op zondag 7 oktober 2012 02:38 schreef Evie het volgende:
[..]
Denk dat de staat er geen winstbelang bij heeft om het goederenvervoer voor te laten gaan, waardoor er vaak treinen te laat of niet rijden.
jij bent van voor die tijdquote:Op zondag 7 oktober 2012 02:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Heb daar nooit zoveel van gemerkt tbh, maar...
Als daar zoveel geld mee opgehaald wordt... Vind ik het niet erg dat daarmee de kosten voor treinkaartjes gedrukt worden
How that so?quote:Op zondag 7 oktober 2012 02:43 schreef PeuRac het volgende:
Evie killed mijn mogelijke sjans met een geile dronken meid
Aaaahwweequote:Op zondag 7 oktober 2012 02:43 schreef Murdera het volgende:
[ afbeelding ]
This is Terry the sheep. Terry was born with his head on upside down. Obviously, he's the black sheep of his flock. I'm not sure if the elves working in God's workshop were drinking on the job that day or what, but that is NOT how you assemble a sheep. If Santa brought that to my house on Christmas I'd probably make a real effort to be better next year.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 02:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kvind je wel lief ergens, ondanks al die gemene woorden.![]()
moet mn lieve vriendinnetjes wel een beetje beschermen he?!quote:Op zondag 7 oktober 2012 02:43 schreef PeuRac het volgende:
Evie killed mijn mogelijke sjans met een geile dronken meid
Schaap Terryquote:Op zondag 7 oktober 2012 02:43 schreef Murdera het volgende:
[ afbeelding ]
This is Terry the sheep. Terry was born with his head on upside down. Obviously, he's the black sheep of his flock. I'm not sure if the elves working in God's workshop were drinking on the job that day or what, but that is NOT how you assemble a sheep. If Santa brought that to my house on Christmas I'd probably make a real effort to be better next year.
ze wilde ineens naar huis toen ik me aandacht aan die meid wilde schenkenquote:
Dus toen heb je evie gedag gezwaaid?quote:Op zondag 7 oktober 2012 02:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ze wilde ineens naar huis toen ik me aandacht aan die meid wilde schenken
Aan evie?quote:Op zondag 7 oktober 2012 02:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Haha weet niet hoe je dat moet bewijzenquote:Op zondag 7 oktober 2012 02:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoe moet ik het bewijzen?
Ik begin wel een beetje moe te worden![]()
Die meid is mn lesbische mattie.. dat weet je toch?!quote:Op zondag 7 oktober 2012 02:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hahahahahahaquote:Op zondag 7 oktober 2012 02:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Aan evie?
Jaja, al die jaloerse bitchesss flippen als ze Evie zien natuurlijk.
dan loop ik mn slaap plek misquote:Op zondag 7 oktober 2012 02:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dus toen heb je evie gedag gezwaaid?
Ik heb wel een idee.quote:Op zondag 7 oktober 2012 02:46 schreef Evie het volgende:
[..]
Haha weet niet hoe je dat moet bewijzenwaar begin je een beetje moe van te worden?
Volblaffings.quote:Op zondag 7 oktober 2012 02:46 schreef Evie het volgende:
[..]
Haha weet niet hoe je dat moet bewijzen
Mannen met ideeen ... bestaat dat?quote:Op zondag 7 oktober 2012 02:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb wel een idee.![]()
Van... Late avond.
quote:
quote:
Je hebt het nu over dat 1 child policy gedoe?quote:Op zondag 7 oktober 2012 02:49 schreef Murdera het volgende:
[..]Jij hebt nooit geschiedenis gehad.
De vraag is wat vrouwen ooit toe hebben gevoegd, behalve een natte warme gleuf.
Overigens zijn de aziaten al heel ver met vrouwen vervangen, top idee.
Ik denk meer dan jij je voor kan stellen. Denk dat er achter iedere "grote man" een enorm grote vrouw met de touwtjes in handen stond. Om even heel eerlijk te zijn!quote:Op zondag 7 oktober 2012 02:49 schreef Murdera het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
quote:Op zondag 7 oktober 2012 02:50 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik denk meer dan jij je voor kan stellen. Denk dat er achter iedere "grote man" een enorm grote vrouw met de touwtjes in handen stond. Om even heel eerlijk te zijn!
Robotsquote:Op zondag 7 oktober 2012 02:49 schreef Murdera het volgende:
nee, geavanceerde fleshlights.quote:Op zondag 7 oktober 2012 02:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
[..]
Je hebt het nu over dat 1 child policy gedoe?
quote:Op zondag 7 oktober 2012 02:50 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik denk meer dan jij je voor kan stellen. Denk dat er achter iedere "grote man" een enorm grote vrouw met de touwtjes in handen stond. Om even heel eerlijk te zijn!Denk je dat serieus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die slaan je niet zo lekker als echte vrouwen..quote:Op zondag 7 oktober 2012 02:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Robots![]()
En de zeuren en zeiken software is er niet in geprogrammeerd.
hit me baby one more timequote:
Ja sterker nog. Van iedere man die iets bereikt heeft in het leven die ik ken, weet ik dat er een vrouw is die er achter staat die de boel regeert.quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2012 02:53 schreef Evie het volgende:
[..]
Ja sterker nog. Van iedere man die iets bereikt heeft in het leven die ik ken, weet ik dat er een vrouw is die er achter staat die de boel regeert.
Tja zelfs grote heersers moeten gebaard wordenquote:Op zondag 7 oktober 2012 02:53 schreef Evie het volgende:
[..]
Ja sterker nog. Van iedere man die iets bereikt heeft in het leven die ik ken, weet ik dat er een vrouw is die er achter staat die de boel regeert.
Ik ben sinds dat ik 10 ben niet meer geslagen door een vrouw en dat wou ik ook zo houden.quote:Op zondag 7 oktober 2012 02:52 schreef Evie het volgende:
[..]
Die slaan je niet zo lekker als echte vrouwen..
ook dat.. maar dat is niet waar ik op doelde.quote:Op zondag 7 oktober 2012 02:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja zelfs grote heersers moeten gebaard worden
quote:Op zondag 7 oktober 2012 02:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben sinds dat ik 10 ben niet meer geslagen door een vrouw en dat wou ik ook zo houden.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 02:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dame, ik wil wel wat vlees overhouden om straks van te genieten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
quote:Op zondag 7 oktober 2012 02:55 schreef Evie het volgende:
[..]
Doe ik iets illegaals?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rustig aan.
Ja dat wist ik al.quote:
De neger die speelt in die serie..quote:Op zondag 7 oktober 2012 02:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja dat wist ik al.
Maar ik ben Hank Moody niet he.
Wat zit je nou te lachen.quote:
Maar welke chick in die serie gaat niet vreemd met Hank Moody?quote:Op zondag 7 oktober 2012 02:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
De neger die speelt in die serie..
Zijn vriendin gaat vreemd met hank moody...
Jaja, je kan jezelf er niet onderuit lullen!quote:Op zondag 7 oktober 2012 02:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar welke chick in die serie gaat niet vreemd met Hank Moody?
Die ene in de WW?quote:Op zondag 7 oktober 2012 02:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Sorry broeder.
Ik had gister nog een leuke blonde voor je in de aanbieding!
Ben van alles op zn tijd, maar niet van het krabbenquote:Op zondag 7 oktober 2012 02:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ben jij zo teder en zacht dan?![]()
Of ben je meer van het bijten enzo?
Ik zag nog een raakbare roodharige in de WW.quote:Op zondag 7 oktober 2012 02:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Sorry broeder.
Ik had gister nog een leuke blonde voor je in de aanbieding!
Waar moet ik mezelf precies onderuit lullen?quote:Op zondag 7 oktober 2012 02:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jaja, je kan jezelf er niet onderuit lullen!
Valt wel mee met vreemdgaande vrouwen in die serie..quote:Op zondag 7 oktober 2012 03:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Waar moet ik mezelf precies onderuit lullen?
Jep.quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2012 03:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zag nog een raakbare roodharige in de WW.
Hehe oke, je houdt van afwisselingquote:Op zondag 7 oktober 2012 03:00 schreef Evie het volgende:
http://racingglaciers.bandcamp.com/jeej muziekje
[..]
Ben van alles op zn tijd, maar niet van het krabben
Ik leg het even uit:quote:Op zondag 7 oktober 2012 02:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ben jij zo teder en zacht dan?![]()
Of ben je meer van het bijten enzo?
Ow ik dacht van de vrouwen die helemaal los gaan enzo....quote:Op zondag 7 oktober 2012 03:03 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik leg het even uit:
Krabben onder de seks is voor huisvrouwen die willen denken dat ze ook kinky seks hebben
Het is net als de marlies dekkers onder de bh's.. een hoop lelijke bandjes die alleen huisvrouwen dragen omdat ze zich er sexie onder denken te voelen.(maar het eigenlijk niet echt!)
Uh hoezo?quote:Op zondag 7 oktober 2012 03:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Tof meisje ja.
ach was ik maar weer 15.
Vrouwen die echt los gaan kunnen dat doen. Maar is denk ik meer een uiting van vrouwen die dat niet kunnen en toch ruig willen kunnen lijkenquote:Op zondag 7 oktober 2012 03:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow ik dacht van de vrouwen die helemaal los gaan enzo....![]()
Nouja wat weet ik er van
Als vrouwen hun nagels in je rug zetten is dat toch meestal een goed teken. Wat Evie zegt herken ik totaal niet.quote:Op zondag 7 oktober 2012 03:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow ik dacht van de vrouwen die helemaal los gaan enzo....![]()
Nouja wat weet ik er van
Ik snap er niks meer vanquote:Op zondag 7 oktober 2012 03:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als vrouwen hun nagels in je rug zetten is dat toch meestal een goed teken. Wat Evie zegt herken ik totaal niet.
Ja die sprak je al best snel aan toen we net binnen warenquote:Op zondag 7 oktober 2012 03:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als we het over dezelfde hebben, die hosselde ik vroeger.
Dan hebben we het over dezelfde.quote:Op zondag 7 oktober 2012 03:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja die sprak je al best snel aan toen we net binnen waren
quote:Op zondag 7 oktober 2012 03:05 schreef Evie het volgende:
[..]
precies laat me geen keuze meer over.
Maar 09060911![]()
whehehe ROFL
Ik heb niet alles gezien maar aflevering 1 begon met Hank die wakker wordt en dat de man van de chick die hij net heeft volgepompt thuis komt.quote:Op zondag 7 oktober 2012 03:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Valt wel mee met vreemdgaande vrouwen in die serie..
beetjequote:Op zondag 7 oktober 2012 03:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Meh, smooth... Beetje obvious niet?
Probleem:quote:Op zondag 7 oktober 2012 03:06 schreef Evie het volgende:
[..]
beetje![]()
Als je dat echt zou willen en een reactie zou willen krijgen. Dan zou ik het voortaan ook even over de DM vragen als ik jou was
speelze en slaapze!quote:Op zondag 7 oktober 2012 03:07 schreef Faxie het volgende:
Ik ga nog even een spelletje spelen en dan slapen enzo
Welk spel?quote:Op zondag 7 oktober 2012 03:07 schreef Faxie het volgende:
Ik ga nog even een spelletje spelen en dan slapen enzo
Nee, die kan ik ook niet gebruiken en fotoboek ook niet..quote:Op zondag 7 oktober 2012 03:08 schreef Evie het volgende:
[..]
Waarom kan je dat niet?
Dan kan je altijd nog PM-en?
Captain Morgane and the Golden Turtlequote:
why?quote:Op zondag 7 oktober 2012 03:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee, die kan ik ook niet gebruiken en fotoboek ook niet..
Ik kan alleen in het openbare gedeelte komen zogezegd...
Zegt me niets.quote:Op zondag 7 oktober 2012 03:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Captain Morgane and the Golden Turtle
Even kijken of het wat is... ik vermoed dat ik 'm over een half uurtje van m'n schijf geflikkerd heb hoor
Heb het al gezienquote:Op zondag 7 oktober 2012 03:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zegt me niets.
Veel plezier en slaap lekker alvast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |