Nah nu geen pizza, broodje bakpao!quote:Op zondag 7 oktober 2012 01:31 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
pizza here, pizza there, pizza everywhere mawfakka's
Bij fax voelt iedereen zich op z;n gemak.quote:Op zondag 7 oktober 2012 01:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En wie zegt dat jij dat niet bent?
Omdat ik niet kanquote:Op zondag 7 oktober 2012 01:31 schreef Faxie het volgende:
GND, waarom sta jij niet in het meet-lijstje?
Maar tot nu toe vond ik jou leuker overkomenquote:Op zondag 7 oktober 2012 01:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
Bij fax voelt iedereen zich op z;n gemak.
True story.
Beginnersfout.quote:Op zondag 7 oktober 2012 01:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar tot nu toe vond ik jou leuker overkomen
Wat een stem man! Man man man man man man man..............quote:
Ik ook.quote:Op zondag 7 oktober 2012 01:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat een stem man! Man man man man man man man..............
Ik zou met haar trouwen.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 01:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat een stem man! Man man man man man man man..............
Ik zou met haar trouwen.
Get in line!!quote:
klikkkkkzorzzzquote:
zeg dat wel ja O.o.. ik kap er nu echt meequote:
amen.. kippenvel gekregenquote:Op zondag 7 oktober 2012 01:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Live gespeeld![]()
![]()
![]()
Dat maakt het echt zo mooi
Echt hequote:Op zondag 7 oktober 2012 01:35 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
amen.. kippenvel gekregen!!!
Ik ben net een louis vuitton tas, leuk om aan je vriendinnen te laten zien, maar het is het bloed zweet en tranen niet waard.quote:
Dat beloofd wat voor morgen vroegquote:Op zondag 7 oktober 2012 01:34 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
zeg dat wel ja O.o.. ik kap er nu echt mee
Hehequote:
Oja, die cd kun je vast wel vinden. Mooie nummersquote:Op zondag 7 oktober 2012 01:35 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
amen.. kippenvel gekregen!!!
hahahahahaquote:Op zondag 7 oktober 2012 01:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Echt he. Ze hebben volgens mij de hele cover live gespeeld op de premiere. Ik zou mijn linkerbal afstaan om daar bij te mogen zijn
Oke.quote:Op zondag 7 oktober 2012 01:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ben net een louis vuitton tas, leuk om aan je vriendinnen te laten zien, maar het is het bloed zweet en tranen niet waard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |