Nah nu geen pizza, broodje bakpao!quote:Op zondag 7 oktober 2012 01:31 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
pizza here, pizza there, pizza everywhere mawfakka's
Bij fax voelt iedereen zich op z;n gemak.quote:Op zondag 7 oktober 2012 01:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En wie zegt dat jij dat niet bent?
Omdat ik niet kanquote:Op zondag 7 oktober 2012 01:31 schreef Faxie het volgende:
GND, waarom sta jij niet in het meet-lijstje?
Maar tot nu toe vond ik jou leuker overkomenquote:Op zondag 7 oktober 2012 01:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
Bij fax voelt iedereen zich op z;n gemak.
True story.
Beginnersfout.quote:Op zondag 7 oktober 2012 01:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar tot nu toe vond ik jou leuker overkomen
Wat een stem man! Man man man man man man man..............quote:
Ik ook.quote:Op zondag 7 oktober 2012 01:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat een stem man! Man man man man man man man..............
Ik zou met haar trouwen.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 01:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat een stem man! Man man man man man man man..............
Ik zou met haar trouwen.
Get in line!!quote:
klikkkkkzorzzzquote:
zeg dat wel ja O.o.. ik kap er nu echt meequote:
amen.. kippenvel gekregenquote:Op zondag 7 oktober 2012 01:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Live gespeeld![]()
![]()
![]()
Dat maakt het echt zo mooi
Echt hequote:Op zondag 7 oktober 2012 01:35 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
amen.. kippenvel gekregen!!!
Ik ben net een louis vuitton tas, leuk om aan je vriendinnen te laten zien, maar het is het bloed zweet en tranen niet waard.quote:
Dat beloofd wat voor morgen vroegquote:Op zondag 7 oktober 2012 01:34 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
zeg dat wel ja O.o.. ik kap er nu echt mee
Hehequote:
Oja, die cd kun je vast wel vinden. Mooie nummersquote:Op zondag 7 oktober 2012 01:35 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
amen.. kippenvel gekregen!!!
hahahahahaquote:Op zondag 7 oktober 2012 01:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Echt he. Ze hebben volgens mij de hele cover live gespeeld op de premiere. Ik zou mijn linkerbal afstaan om daar bij te mogen zijn
Oke.quote:Op zondag 7 oktober 2012 01:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ben net een louis vuitton tas, leuk om aan je vriendinnen te laten zien, maar het is het bloed zweet en tranen niet waard.
http://grooveshark.com/#!/search?q=inceptionquote:Op zondag 7 oktober 2012 01:37 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
hahahahaha
maar ja, het klinkt wel echt .. wow.. gewoon, wow
quote:Op zondag 7 oktober 2012 01:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
Niet zo serieus doen nou he.
Ik ga bijna denken dat je me geloofd.
OMGquote:Op zondag 7 oktober 2012 01:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
http://grooveshark.com/#!/search?q=inception
Deze
Bijzonder dat we qua muziek zoveel overeenkomsten hebbenquote:Op zondag 7 oktober 2012 01:39 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
OMGgracias!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mijn broer heeft een subwoofer in de auto, hij trilt zo die achteruit eruit wahahhahaquote:
ik kan hier echt uuuuuren naar luisteren, vooral dit soort muziekquote:Op zondag 7 oktober 2012 01:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bijzonder dat we qua muziek zoveel overeenkomsten hebben. Maak ik zelden mee.
Ik heb die cd serieus wekenlang grijs gedraait in de autoquote:Op zondag 7 oktober 2012 01:41 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik kan hier echt uuuuuren naar luisteren, vooral dit soort muziek
Dat is dezelfde als die ik linktequote:
Jullie seksuele voorkeur vertoont ook overeenkomstenquote:Op zondag 7 oktober 2012 01:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bijzonder dat we qua muziek zoveel overeenkomsten hebben. Maak ik zelden mee.
Dat was al duidelijk hoorquote:Op zondag 7 oktober 2012 01:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jullie seksuele voorkeur vertoont ook overeenkomsten
ik snap je ja.. clint mansell vind ik ook heerlijk btwquote:Op zondag 7 oktober 2012 01:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb die cd serieus wekenlang grijs gedraait in de auto![]()
(nouja cd, het zijn mp3's maar je snapt mijn punt
)
Hij heeft nog een vet nummer live trouwens, Time meen ik.quote:Op zondag 7 oktober 2012 01:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
I know, i know.
volgende keer doe ik er wel bronvermelding bij.
Is het waarlijk?quote:
Trusten.quote:Op zondag 7 oktober 2012 01:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Goed, ik ga slapen.
Trusten lieve Fokkers
Trusten schatjequote:Op zondag 7 oktober 2012 01:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Goed, ik ga slapen.
Trusten lieve Fokkers
Die ken ik nietquote:Op zondag 7 oktober 2012 01:42 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik snap je ja.. clint mansell vind ik ook heerlijk btwen yann tiersen uiteraard
mgoed, ik ga nu nog ff wat luisteren van je link en dan ga ik naar bed.. dus ik sluit fok alvast.. een liefde peepz.. een liefde :$![]()
Je bedoelt het misschien als dreigement, maar het klinkt als een goed aanbod.quote:Op zondag 7 oktober 2012 01:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oppassen jonge, ik weet waar je bed slaapt
Slaap zachtquote:Op zondag 7 oktober 2012 01:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Goed, ik ga slapen.
Trusten lieve Fokkers
Snap ik, samen lepeltje lepeltjequote:Op zondag 7 oktober 2012 01:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je bedoelt het misschien als dreigement, maar het klinkt als een goed aanbod.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 01:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je bedoelt het misschien als dreigement, maar het klinkt als een goed aanbod.
Wie?quote:Op zondag 7 oktober 2012 01:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Snap ik, samen lepeltje lepeltje![]()
![]()
![]()
Wedden dat ze jaloers word
De dames hier natuurlijk. 2 van die toppers bij elkaar, daar willen ze maar wat graag tussenin kruipenquote:
Omdat gezelligquote:Op zondag 7 oktober 2012 01:46 schreef Flippiee het volgende:
Waarom zit iedereen hier jongen. Hoi, aan degenen niet uit R&P
Waar zat jij dan?quote:Op zondag 7 oktober 2012 01:46 schreef Flippiee het volgende:
Flips werd er alleen maar door aangetrokken.quote:Op zondag 7 oktober 2012 01:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
De dames hier natuurlijk. 2 van die toppers bij elkaar, daar willen ze maar wat graag tussenin kruipen
quote:Op zondag 7 oktober 2012 01:46 schreef Flippiee het volgende:
Terechte omdat.quote:Op zondag 7 oktober 2012 01:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Omdat gezellig
Omdat het kan
Gewoon, omdat
Even rock-paper-scissors om te bepalen wie waar ligtquote:Op zondag 7 oktober 2012 01:47 schreef Murdera het volgende:
Flips werd er alleen maar door aangetrokken.![]()
Maar flips mag er dan ook wel tussen.
Ik hoor er wel goede dingen over.quote:Op zondag 7 oktober 2012 01:47 schreef kingtoppie het volgende:
Heroine is een van die dingen die ik ooit gedaan wil hebben maar tegelijkertijd ook niet omdat het.... Toch wel erg extreem is
Rock Scissor, Dynamitequote:Op zondag 7 oktober 2012 01:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Even rock-paper-scissors om te bepalen wie waar ligt
In de kroegquote:Op zondag 7 oktober 2012 01:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Waar zat jij dan?
[..]
Flips werd er alleen maar door aangetrokken.![]()
Maar flips mag er dan ook wel tussen.
Gesnoven dus.. / gechineest.quote:Op zondag 7 oktober 2012 01:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
nee. Maar die hebben het dan ook 1 keer in hun leven gedaan. (en niet geinjecteerd)
Trustenquote:Op zondag 7 oktober 2012 01:50 schreef Vinniiee het volgende:
Ik duik mijn bed ook inTrusten dames
![]()
Trusten heren
Ik las: ''trusten hoeren''quote:Op zondag 7 oktober 2012 01:50 schreef Vinniiee het volgende:
Ik duik mijn bed ook inTrusten dames
![]()
Trusten heren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |