paupertquote:Op zondag 7 oktober 2012 00:33 schreef opgebaarde het volgende:
Jij kan niet eens een fatsoenlijke TT of OP bouwen, misschien je waffel wat minder snel opentrekken?
Gefeliciteerd met het hebben van een mening
Boohoo ga je rukken lamzak.quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:33 schreef opgebaarde het volgende:
Jij kan niet eens een fatsoenlijke TT of OP bouwen, misschien je waffel wat minder snel opentrekken?
Gefeliciteerd met het hebben van een mening
Blijft heerlijk grafiekjequote:
zon goede acteur maakt elke film kijkbaar niet zo zeuren tsquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:14 schreef CamelNLD het volgende:
[..]
We hebben het ver de film niet over de acteur..
eens kijk dat is een bagger filmquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:21 schreef Ierse_Strijder het volgende:
Hij kan nooit zo slecht zijn als The bourne legacy.
Dat kwaadaardige supermens wat tegen het einde van de film nog even uit het niets kwam.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:21 schreef Ierse_Strijder het volgende:
Hij kan nooit zo slecht zijn als The bourne legacy.
Was dat helemaal bij het einde, want ik ben eerder weggelopen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat kwaadaardige supermens wat tegen het einde van de film nog even uit het niets kwam.En de achtervolging hield maar niet op.
Niet met de koplampen..quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:05 schreef -Strawberry- het volgende:
Heb je we opgelet?Dat meisje had met die lampen gerotzooid.
Of heb je het over haar koplampen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
Zitten een paar mooie pareltjes bij. Maar The Wicker Man was echt wel enorm slecht. Net als bijvoorbeeld Honeymoon in Vegas en Bangkok Dangerous.quote:
Die was zelfs nog slechter.quote:
Kick-ass was niet aan jou besteed?quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
Films met Nicolas Cage kun je beter overslaan. Die gast heeft de afgelopen vijf jaar in geen goede film meer gespeeld.
Ik vond de rol van Nicolas Cage in kick-ass ook niet echt briljant.quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kick-ass was niet aan jou besteed?
Seeking justice was ook wel okay.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |