paupertquote:Op zondag 7 oktober 2012 00:33 schreef opgebaarde het volgende:
Jij kan niet eens een fatsoenlijke TT of OP bouwen, misschien je waffel wat minder snel opentrekken?
Gefeliciteerd met het hebben van een mening
Boohoo ga je rukken lamzak.quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:33 schreef opgebaarde het volgende:
Jij kan niet eens een fatsoenlijke TT of OP bouwen, misschien je waffel wat minder snel opentrekken?
Gefeliciteerd met het hebben van een mening
Blijft heerlijk grafiekjequote:
zon goede acteur maakt elke film kijkbaar niet zo zeuren tsquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:14 schreef CamelNLD het volgende:
[..]
We hebben het ver de film niet over de acteur..
eens kijk dat is een bagger filmquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:21 schreef Ierse_Strijder het volgende:
Hij kan nooit zo slecht zijn als The bourne legacy.
Dat kwaadaardige supermens wat tegen het einde van de film nog even uit het niets kwam.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:21 schreef Ierse_Strijder het volgende:
Hij kan nooit zo slecht zijn als The bourne legacy.
Was dat helemaal bij het einde, want ik ben eerder weggelopen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat kwaadaardige supermens wat tegen het einde van de film nog even uit het niets kwam.En de achtervolging hield maar niet op.
Niet met de koplampen..quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:05 schreef -Strawberry- het volgende:
Heb je we opgelet?Dat meisje had met die lampen gerotzooid.
Of heb je het over haar koplampen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
Zitten een paar mooie pareltjes bij. Maar The Wicker Man was echt wel enorm slecht. Net als bijvoorbeeld Honeymoon in Vegas en Bangkok Dangerous.quote:
Die was zelfs nog slechter.quote:
Kick-ass was niet aan jou besteed?quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
Films met Nicolas Cage kun je beter overslaan. Die gast heeft de afgelopen vijf jaar in geen goede film meer gespeeld.
Ik vond de rol van Nicolas Cage in kick-ass ook niet echt briljant.quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kick-ass was niet aan jou besteed?
Seeking justice was ook wel okay.
Die was wel aardig maar daarin speelde hij een wat kleinere rol dus die typeer niet echt als een Cage film. De kwaliteit kwam ook niet van hem.quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kick-ass was niet aan jou besteed?
Seeking justice was ook wel okay.
Daar zit wat in.quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:54 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik vond de rol van Nicolas Cage in kick-ass ook niet echt briljant.
Lekker kinderachtig gozer, topics afsluiten nadat je de persoon in kwestie hebt uitgescholden.quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:56 schreef Pharkus het volgende:
Leaving Las Vegas blijft nog steeds een toppertje.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:58 schreef MrPayne het volgende:
[..]
Lekker kinderachtig gozer, topics afsluiten nadat je de persoon in kwestie hebt uitgescholden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |