over een democratie?quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:10 schreef espri het volgende:
[..]
ah, ben nu ook bezig op spotnet, ik hou van horror en thrillers, waar gaat ie van jou over?
ik hou niet zo van humorfilms, ja en een goed verhaal in een thriller hou ik van, veel kijkplezier samenquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:13 schreef vannelle het volgende:
Humor, Sasha Baron Cohen zegt je misschien iets?
Thrillers vind ik ook gaaf, horror soms.
Horror moet niet alleen bloed en schreeuwen zijn, mag best een verhaal in zitten.
Charlie Chaplin.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:10 schreef espri het volgende:
[..]
ah, ben nu ook bezig op spotnet, ik hou van horror en thrillers, waar gaat ie van jou over?
Nee, nooit met meneer elektriciteit.quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:30 schreef vannelle het volgende:
[..]
Zekers weet ik dat.
Maar vriendschap kent ook z'n dalen.
Waarom?quote:
Waarom?quote:
Zoals; The good Son?quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:15 schreef espri het volgende:
[..]
ik hou niet zo van humorfilms, ja en een goed verhaal in een thriller hou ik van, veel kijkplezier samen
Ik scrolde naar boven en ik zag het vat en ik dacht Pulver.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:47 schreef Pulver het volgende:
Zo, weer thuis in Den Haag.
Kan die weg ondertussen wel met een blinddoek rijden
[..]
Nee, nooit met meneer elektriciteit.
Die daagt me wel eens uit (op een sportieve manier) maar op het einde win ik altijd van hem
[..]
Waarom?
[..]
Waarom?
En bij deze wil ik iedereen (nogmaals) bedanken voor de felicitaties.
Voor de afterparty borrel:
[ afbeelding ]
Jullie mogen zelf weten wat er inzit. Mag bier zijn, maar ook wijn of whisky
Het was in ieder geval de BESTE 44ste verjaardag die ik heb gehad
niemand zei het nog dus ik vind wel dat er rode wijn in zit, prooooostquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:47 schreef Pulver het volgende:
Zo, weer thuis in Den Haag.
Kan die weg ondertussen wel met een blinddoek rijden
[..]
Nee, nooit met meneer elektriciteit.
Die daagt me wel eens uit (op een sportieve manier) maar op het einde win ik altijd van hem
[..]
Waarom?
[..]
Waarom?
En bij deze wil ik iedereen (nogmaals) bedanken voor de felicitaties.
Voor de afterparty borrel:
[ afbeelding ]
Jullie mogen zelf weten wat er inzit. Mag bier zijn, maar ook wijn of whisky
Het was in ieder geval de BESTE 44ste verjaardag die ik heb gehad
Het is nog wel erg vroeg hoor.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:51 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik scrolde naar boven en ik zag het vat en ik dacht Pulver.![]()
Maar ik kom mijn bed weer uit om aan te schuiven.
klopt, maar wat pulver deed... neequote:Op zondag 7 oktober 2012 20:09 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
* kwiebuske ff andere uitspraak op gaat zoeken
*iets in trand van: ik doe alles.....*
Dan zit er voor jou rode wijn in.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:55 schreef espri het volgende:
[..]
niemand zei het nog dus ik vind wel dat er rode wijn wijn in zit, prooooost
ik ook niet!!quote:
Ik deed toch niets verkeerd?quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:00 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
klopt, maar wat pulver deed... nee
och even bewaren kan best hoor want er zit een hele goede wijn in, anders kan ik morgen niet om 7 uur nuchter op staan....quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:00 schreef Pulver het volgende:
[..]
Dan zit er voor jou rode wijn in.
Alleen één probleem, als ie open is, moet ie op ook.
Dus ik zou zeggen: doe je best!
Normaal wel, maar ik ben me fustkraantje kwijt.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:04 schreef espri het volgende:
[..]
och even bewaren kan best hoor want er zit een hele goede wijn in, anders kan ik morgen niet om 7 uur nuchter op staan....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |