Of je ballen hadden geen functie meer..quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:02 schreef Rucky het volgende:
[..]
Als je na afloop blauwe ballen hebt terwijl je niets gemerkt hebt dan ben je wel een bikkel.
ik blijf sowieso van stroom afquote:Op zondag 7 oktober 2012 18:10 schreef cvboer het volgende:
[..]
Ik hou me wijselijk stil. Ik zou het niet zo doen iig.
quote:
* DJMO verslik zichquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:12 schreef Inlognaam het volgende:
Is dat het verjaardagkadootje voor Kwiebus?
Ik moet er niet aan denken om dergelijke appendages aan te brengen,quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:08 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
tegen blauwe ballen
quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:12 schreef Inlognaam het volgende:
Ja dusquote:
aangezien ie al jarig is geweest...quote:
aaaaaaaaaaaaaaahquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:17 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Shit, ik wilde bezoeker 10.000 van je fotoboek zijn, maar werd 10.002
.........heeft ie em al.quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:27 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
aangezien ie al jarig is geweest...
Wordt het niet neuken en krijgt ie dus echt blauwe ballenquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:27 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
aangezien ie al jarig is geweest...
Volgens mij kan je dat ding in december ook in de kerstboom hangen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:08 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
tegen blauwe ballen
Pfff.......werkte al lang.quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:40 schreef dolfina-chica het volgende:
* dolfina-chica heeft hier de grootste lol...
gooi een balletje op en alle geestjes beginnen te werken
ff wat anders: Hou je er rekening mee dat je nu een ander telefoonnummer hebt wat je aan mensen door moet/kan geven?quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:43 schreef Rucky het volgende:
[..]
Volgens mij kan je dat ding in december ook in de kerstboom hangen.
En dan maar te bedenken dat jij de meeste spirituele bent. Kun je nagaan wat jouw geest wel allemaal niet denktquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:40 schreef dolfina-chica het volgende:
* dolfina-chica heeft hier de grootste lol...
gooi een balletje op en alle geestjes beginnen te werken
Niet gezien maar zullen wel rupsen oid zijn geweest.quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:48 schreef YskaFredriksson het volgende:
De eetproef uit robinson is niet goed voor mijn eetlust! Bah!
Ik hou op dit moment alleen rekening met mijn eigen lichaam want dat doet pijn aan alle kanten.quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:46 schreef vannelle het volgende:
[..]
ff wat anders: Hou je er rekening mee dat je nu een ander telefoonnummer hebt wat je aan mensen door moet/kan geven?
quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:50 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik hou op dit moment alleen rekening met mijn eigen lichaam want dat doet pijn aan alle kanten.
je bent niet deenigequote:Op zondag 7 oktober 2012 19:50 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik hou op dit moment alleen rekening met mijn eigen lichaam want dat doet pijn aan alle kanten.
Eieren die al jaren onder de grond zitten en stug koeienoog met zwarte vloeistof. En idd levende rupsen die nog even in de vinger van de kandidaat beet voordat ie opgevroten werdt.quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:50 schreef vannelle het volgende:
[..]
Niet gezien maar zullen wel rupsen oid zijn geweest.
Als ik dat zou lusten zou ik Robinson al 10x gewonnen kunnen hebben.
Jawel maar ik had de kracht niet meer om de kraan open te draaien dus veel heeft het niet geholpen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:51 schreef DJMO het volgende:
[..]
je bent niet deenigeook papabear en ik hebben spierpijn aan alle kanten
![]()
ben je al in bad geweest?
whahahahahaquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:49 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
En dan maar te bedenken dat jij de meeste spirituele bent. Kun je nagaan wat jouw geest wel allemaal niet denkt
quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:58 schreef Rucky het volgende:
[..]
Jawel maar ik had de kracht niet meer om de kraan open te draaien dus veel heeft het niet geholpen.
spankingquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:06 schreef frederik het volgende:
[..]
of hij is van het type pijn is fijn.
gij niet alleenquote:Op zondag 7 oktober 2012 18:10 schreef cvboer het volgende:
Ik hou me wijselijk stil. Ik zou het niet zo doen iig.
* kwiebuske ff andere uitspraak op gaat zoekenquote:
scherm nog schoon ??quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:12 schreef Inlognaam het volgende:
Doe je ook aan een Rucky massage?quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:09 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
* kwiebuske ff andere uitspraak op gaat zoeken
*iets in trand van: ik doe alles.....*
nog een paar centjes over voor een arme kwiebusquote:
niet ik ....quote:
Zielige kwiebus, aan de riemquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:12 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
nog een paar centjes over voor een arme kwiebus![]()
Of de riem erover.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:15 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Zielige kwiebus, aan de riem
ah, ben nu ook bezig op spotnet, ik hou van horror en thrillers, waar gaat ie van jou over?quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:09 schreef vannelle het volgende:
Fijn voor je.
Wij gaan zo filmpje kijken, gister "The Dictator" gedownload.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |