Hijs opgelost na afloop??quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:38 schreef Papabear het volgende:
Nieuw huis, nieuwe look.
Rucky vóór:
[ afbeelding ]
Rucky na:
Ik zie geen foto van het resultaat.quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:38 schreef Papabear het volgende:
Nieuw huis, nieuwe look.
Rucky vóór:
[ afbeelding ]
Rucky na:
quote:
Ze herkennen hem op het werk vast niet meer terug, wat een knappe ventquote:
Ik heb het vermoeden dat ik me morgen weer mag voorstellen. Dank je DJMO.quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:56 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ze herkennen hem op het werk vast niet meer terug, wat een knappe vent
ik wilde net vragen wanneer de heggenschaar door jouw bosje stro zou gaan...quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:07 schreef Pulver het volgende:
Aan iedereen hier, omdat het me bejaardag is:
[ afbeelding ]
en @Rucky: ik vond dat lange haar leuker.
plak er maar weer terug aan
wowwww jammieeeeee ik denk even niet aan mn jurk en tast toequote:Op zondag 7 oktober 2012 12:07 schreef Pulver het volgende:
[ afbeelding ]
Pas als ik er over struikel is het vroeg genoegquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:08 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik wilde net vragen wanneer de heggenschaar door jouw bosje stro zou gaan...
Gaat niet, ik heb het als vulling gebruikt in het door gebreide hoofdkussen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:07 schreef Pulver het volgende:
[ afbeelding ]
ik begrijp dat je beenhaar ook erg lang is....quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:10 schreef Pulver het volgende:
[..]
Pas als ik er over struikel is het vroeg genoeg
Dat is mijn beenhaar niet (gniffel gniffel)quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:41 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik begrijp dat je beenhaar ook erg lang is....
ik deed het met plezierquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:06 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat ik me morgen weer mag voorstellen. Dank je DJMO.
Dat komt iets hoger weg?quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:09 schreef Pulver het volgende:
[..]
Dat is mijn beenhaar niet (gniffel gniffel)
Voorquote:Op zondag 7 oktober 2012 13:40 schreef belle1608 het volgende:
feli pulver
ahh nu heb ik Rucky gemist op de foto
Hele verbetering.quote:
bavianen hebben blote konten, dus dat is het ook nietquote:Op zondag 7 oktober 2012 13:09 schreef Pulver het volgende:
[..]
Dat is mijn beenhaar niet (gniffel gniffel)
Wat zal dat koud wezenquote:Op zondag 7 oktober 2012 13:47 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
bavianen hebben blote konten, dus dat is het ook niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |