Ik heb gasten in mijn master zitten die 2 jaar over hun 1-jarige pre-master hebben gedaan, en dan zijn ze nu (3e jaar vanaf begin pre-master dus) naast de reguliere mastervakken nog steeds bezig de laatste pre-master vakken binnen te halen...quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik ben zelf volledig academisch geschoold en ik moet heel eerlijk zeggen dat ik hbo'ers het middels motivatie genoeg heb zien halen, het kaf wordt bij de pre al gescheiden. Ze schieten soms wat te kort op academische vaardigheden, dat ben ik met je eens maar daar is pre ook deels voor. En nogmaals, de personen die door de pre-master komen, niet zelden zwaar zijn er echt wel geschikt voor, dat ze een mindere vooropleiding hebben vind ik geen reden om maar niemand meer toe te laten, zo gaat teveel talent verloren. Ik vind dit een beetje elitair gelul.
Ik denk dat dat aantal percentueel gezien precies hetzelfde is als bij de 'standaard' universitaire studenten. Alsof dat allemaal nobelprijswinnaars in de dop zijn. Over de kwaliteit van voortrajecten kun je discussieren, maar verder heeft elke student evenveel recht om daar te zitten. Als je je zorgen maakt over je groepscijfers dan kun je daar wat van zeggen, of je verbetert jezelf door extracuriculaire activiteiten.quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:29 schreef MoneyTalks het volgende:
Het klopt dat sommige(!) hbo'ers soms meer gemotiveerd zijn. Maar ik denk dat veel hbo'ers enkel voor een master gaan omdat ze dan later meer kunnen verdienen, meer kans op een carrière hebben, of nog geen zin hebben om te gaan werken. Ik denk dat er maar weinig bij zijn die het doen omdat ze graag een academische denkwijze willen ontwikkelen.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:27 schreef Fok-it het volgende:
Verkapt-Ik ben beter dan hbo`ers- topic![]()
Elitaire bal
Zoiets in die richting zoals Wootism zegt.quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:53 schreef Wootism het volgende:
Hahaha altijd dat gezeur van die omhooggevallen uni-balletjes over hbo'ers
Net als die discussie over het feit dat hbo'ers geen studenten genoemd mogen worden...
Lekkere positieve houding TS, jij komt er wel
Deze man weet.quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik ben zelf volledig academisch geschoold en ik moet heel eerlijk zeggen dat ik hbo'ers het middels motivatie genoeg heb zien halen, het kaf wordt bij de pre al gescheiden. Ze schieten soms wat te kort op academische vaardigheden, dat ben ik met je eens maar daar is pre ook deels voor. En nogmaals, de personen die door de pre-master komen, niet zelden zwaar zijn er echt wel geschikt voor, dat ze een mindere vooropleiding hebben vind ik geen reden om maar niemand meer toe te laten, zo gaat teveel talent verloren. Ik vind dit een beetje elitair gelul.
Stuk voor stuk ja. Ga weg man.quote:Op zondag 7 oktober 2012 01:04 schreef Nobu het volgende:
Uitstekend topic. Al die doorgestroomde cursisten zijn stuk voor stuk niet in staat om kritisch na te denken. En dan hebben we het nog niet eens over de stortvloed aan achterlijke vragen.
Okidoki.quote:Op zondag 7 oktober 2012 01:04 schreef Nobu het volgende:
Uitstekend topic. Al die doorgestroomde cursisten zijn stuk voor stuk niet in staat om kritisch na te denken. En dan hebben we het nog niet eens over de stortvloed aan achterlijke vragen.
Heb jij echt tijd om je daarover druk te maken?quote:Op zondag 7 oktober 2012 01:04 schreef Nobu het volgende:
onzinquote:Op zondag 7 oktober 2012 00:24 schreef gargamelnl het volgende:
Universiteiten in Nederland zijn al van discutabel niveau, dus die hbo'ers maken ook weinig uit.
Stuk voor stuk inderdaad. Een enkeling komt redelijk mee, maar zonder uitzondering onder gemiddeld.quote:
Haha. Twee vrienden hebben een pre-master gedaan, allebei >7,5 gemiddeld. Ene inmiddels klaar met z'n master en afgestudeerd met een 8,5. En kritisch denken kunnen ze zeker. Dus ga weg met je 'stuk voor stuk', verzuurd wo'ertje.quote:Op zondag 7 oktober 2012 01:21 schreef Nobu het volgende:
[..]
Stuk voor stuk inderdaad. Een enkeling komt redelijk mee, maar zonder uitzondering onder gemiddeld.
Haha, sprookjes voor het slapen gaan. Leuk. Welterusten.quote:Op zondag 7 oktober 2012 01:24 schreef Vice. het volgende:
[..]
Haha. Twee vrienden hebben een pre-master gedaan, allebei >7,5 gemiddeld. Ene inmiddels klaar met z'n master en afgestudeerd met een 8,5. En kritisch denken kunnen ze zeker. Dus ga weg met je 'stuk voor stuk', verzuurd wo'ertje.
Ok, 50% van de hbo studenten valt af tov het niveau van WO'ers.quote:Op zondag 7 oktober 2012 01:21 schreef Nobu het volgende:
[..]
Stuk voor stuk inderdaad. Een enkeling komt redelijk mee, maar zonder uitzondering onder gemiddeld.
Leuke trol.quote:Op zondag 7 oktober 2012 01:26 schreef Nobu het volgende:
[..]
Haha, sprookjes voor het slapen gaan. Leuk. Welterusten.
Nou nou, leuk trolletje hoor. Echt wo-niveau dit.quote:Op zondag 7 oktober 2012 01:26 schreef Nobu het volgende:
[..]
Alsjeblieft... eenquote:Op zondag 7 oktober 2012 01:26 schreef Nobu het volgende:
[..]
Ten eerste zou jij dit helemaal niet erg moeten vinden maar juist moeten zien als dank. Ik vind jouw type student nog steeds ridicuul. De bedoeling op de universiteit is om jezelf rijker te maken aan kennis. Jij bent alleen bezig met een master om later een beter betaalde baan te krijgen en het boeit jou waarschijnlijk niet eens wat er verteld wordt, zolang je maar je master haalt. Dit vind ik dieptriest en jij bent juist diegene die op een hbo thuishoort. De academie is niet bedoelt voor deze ongein maar om kennis te verschaffen. Jij bent er alleen voor 'het papiertje'.quote:Ik ben werkelijk nog geen goede hbo'er/pre-master tegengekomen op mijn studie. Bij groepsopdrachten ben ik daar de dupe van. Ik kan dan namelijk hun werk gaan lopen verbeteren, waardoor ik onevenredig veel tijd kwijt ben, maar vervolgens wel hetzelfde groepscijfer krijg.
Deze man.quote:Op zondag 7 oktober 2012 01:38 schreef kataklysm het volgende:
In before alle onzekere, identiteitsloze wo'ertjes zonder enige vorm van levenservaring die zich middels een forum willen profileren als iemand die het helemaal heeft gemaakt, maar stiekem nog te min zijn om mijn schoenen te mogen poetsen.
Ga je druk a.u.b. druk maken om minder triviale zaken TS.
Dit, ik heb bij mijn studie samengewerkt met HBO'ers en ik vond het altijd prettig met hun samenwerken. Ze zijn creatiever en veel praktischer dan uni-studenten en ze krijgen gewoon dingen af. De uni-studenten met wie ik heb samengewerkt waren altijd langzaam en hadden veel meer sturing nodig. Ik zat dan wel bij de bouwkunde faculteit en die opleidingen waren daar al vrij praktisch ingericht.quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:27 schreef Fok-it het volgende:
Verkapt-Ik ben beter dan hbo`ers- topic![]()
Elitaire bal
Waarom dat dan? Ja, ik heb de p-route genomen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:19 schreef Pharkus het volgende:
Ik heb meer respect voor degenen die via de pre-master route gaan dan degene die via de p-route gaan. Maar ik ben lichtelijke biased in deze.
Omdat de p-fase niet zoveel voorstelt, dat de praktische ervaring je dan nog ontbreekt, en je hebt al een afgeronde 'studie' op je naam staan als je via de pre-master route gaat.quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:28 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Waarom dat dan? Ja, ik heb de p-route genomen.
Kan er wel wat van zeggen (en dat doe ik trouwens ook), maar op het moment dat je erachter komt dat het fout loopt is het al te laat, en ben je qua cijfer al in de boot genomen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:43 schreef twiFight het volgende:
[..]
Ik denk dat dat aantal percentueel gezien precies hetzelfde is als bij de 'standaard' universitaire studenten. Alsof dat allemaal nobelprijswinnaars in de dop zijn. Over de kwaliteit van voortrajecten kun je discussieren, maar verder heeft elke student evenveel recht om daar te zitten. Als je je zorgen maakt over je groepscijfers dan kun je daar wat van zeggen, of je verbetert jezelf door extracuriculaire activiteiten.
Dit.quote:Op zondag 7 oktober 2012 01:04 schreef Nobu het volgende:
Ja, maar is het echt zo of ben je aan het trollen? Ik moet wel zeggen dat ik af en toe niet al te intelligente mensen zie op het hbo die toch op de een of andere manier hun P halen. En dat wordt dan heel trots op Facebook neergezet enzo, vandaar.quote:
Ik volg al meer vakken dan noodzakelijk is, dus mijn werkdruk ligt al hoger dan de norm. Als daar dan nog extra werkdruk bij komt, doordat een stel hbo'ers geen academische werkwijze hanteren, dan vind ik dat ik wel het recht heb om te klagen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 01:32 schreef PizzaMizza het volgende:
Wat een onzin in de OP
[..]
Ten eerste zou jij dit helemaal niet erg moeten vinden maar juist moeten zien als dank. Ik vind jouw type student nog steeds ridicuul. De bedoeling op de universiteit is om jezelf rijker te maken aan kennis. Jij bent alleen bezig met een master om later een beter betaalde baan te krijgen en het boeit jou waarschijnlijk niet eens wat er verteld wordt, zolang je maar je master haalt. Dit vind ik dieptriest en jij bent juist diegene die op een hbo thuishoort. De academie is niet bedoelt voor deze ongein maar om kennis te verschaffen. Jij bent er alleen voor 'het papiertje'.
Dus ga a.u.b. niet praten over hbo'ers als je er zelf een bent.
Probeer je nu je eigen falen deels af te schuiven op hbo'ers je mede studenten?quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:42 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
Ik volg al meer vakken dan noodzakelijk is, dus mijn werkdruk ligt al hoger dan de norm. Als daar dan nog extra werkdruk bij komt, doordat een stel hbo'ers geen academische werkwijze hanteren, dan vind ik dat ik wel het recht heb om te klagen.
Me meester zecht dat een correctieve speling van het woord "laatje" een standaardistische academische vaardiging hoort te zijn. Gr.gr Kelly uit 2mavo.quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:29 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
De universiteiten willen alleen maar het extra geld die de pre-masters in het laadje brengen.
http://www.dbnl.org/tekst(...)03nieu01_01_0015.phpquote:Op zondag 7 oktober 2012 11:59 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Me meester zecht dat een correctieve speling van het woord "laatje" een standaardistische academische vaardiging hoort te zijn. Gr.gr Kelly uit 2mavo.
Welk falen zou dat moeten zijn?quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:53 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Probeer je nu je eigen falen deels af te schuiven op hbo'ers je mede studenten?
Als ik leraar wilde worden was ik wel naar de Pabo gegaan.quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:37 schreef ZarB het volgende:
Hier ook een schakelaar. Ik volg een aantal vakken met studenten die in hun 3e jaar van de bachelor zitten. Qua niveau doen we niet voor elkaar onder, maar juist de schakelaars lijken vaak wat zelfstandiger uit de bus te komen, omdat ze vrijwel allemaal na hun afstuderen eerst nog gewerkt hebben (gewoon relevante baan, eigen huis etc). De bachelorstudenten zijn vaak nog wat schoolser. Daarbij valt ook op dat de schakelaars hier echt 100% bewust voor hebben gekozen en daarmee ook gemotiveerder zijn. Tuurlijk heb je er prusters tussen zitten, maar die heb je ook in de bachelor! En dan nog is het echt enorm kinderachtig om je superieur te voelen. Gebruik je fantastische kwaliteiten dan om je mede studenten te helpen o.i.d. Al is het natuurlijk makkelijker om lekker verzuurd te mekkeren dat je dan zelf alles wel doet en af te geven op de anderen. Hartstikke prima, maar uiteindelijk wordt niemand er wijzer van. Probeer je inferieure medestudenten wat kennis bij te brengen. Kennisoverdracht is een vak apart, dus als je dat eerst nou eens gaat proberen, mag je daarna weer verder komen klagen.
Ik heb geen problemen met mijn mede WO-bachelors, die hebben de academische werkwijze stuk voor stuk onder de knie, en weten doorgaans de vereiste kwaliteit te bewerkstelligen. Helaas geldt dit niet voor de pre-master studenten. Dit zijn directe waarnemingen, en indirecte waarnemingen op basis van getuigenissen van universitair masterstudenten op andere universiteiten.quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:40 schreef ZarB het volgende:
Het getuigt niet bepaald van intellect om lekker kansloos af te geven op je medestudenten, dus dan hoor je m.i. sowieso niet thuis op het wo. Dus of doe er wat aan, of kap met zeiken. Zo simpel is het gewoon. Probeer het dan nog om te zetten in iets nuttigs, dat geklaag.
Sociaal wenselijk gedrag vertonen jegens cursisten is bij mijn weten geen onderdeel van het curriculum. Daarnaast, of ik er iets aan doe maakt niets uit. Doordat er nu tijd aan allerlei basisvaardigheden moet worden verspild blijven andere, wel interessante onderwerpen onbehandeld.quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:40 schreef ZarB het volgende:
Het getuigt niet bepaald van intellect om lekker kansloos af te geven op je medestudenten, dus dan hoor je m.i. sowieso niet thuis op het wo. Dus of doe er wat aan, of kap met zeiken. Zo simpel is het gewoon. Probeer het dan nog om te zetten in iets nuttigs, dat geklaag.
Alsof dat relevant is.quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:38 schreef Vice. het volgende:
[..]
Dat zeg ik erbij omdat ik het opneem voor hbo'ers als wo'er, dumbass.
Een pabo/sph/mwd-meisje.quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:50 schreef Ryon het volgende:
Mooi, het wekelijkse hbo bash topic.
[ afbeelding ]
Ik zeg helemaal niet dat je d'r mee pronkt. Maak je er zelf van. Wat een verbanden leg jij zeg, weet je zeker dat je niet op het hbo zit?quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:49 schreef Vice. het volgende:
[..]
Dat jij denkt dat ik ermee pronk dat ik op het wo zit, zegt wel meer over jou hoor, lieverd.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:38 schreef Vice. het volgende:
[..]
Dat zeg ik erbij omdat ik het opneem voor hbo'ers als wo'er, dumbass.
Je communiceert in ieder geval als een cursist.quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:49 schreef Vice. het volgende:
[..]
Dat jij denkt dat ik ermee pronk dat ik op het wo zit, zegt wel meer over jou hoor, lieverd.
Lees je eigen post eens terug. En wat haat je op hbo?quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:49 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik zeg helemaal niet dat je d'r mee pronkt. Maak je er zelf van. Wat een verbanden leg jij zeg, weet je zeker dat je niet op het hbo zit?
Niet jij weer, trolletje.quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:50 schreef Nobu het volgende:
[..]
[..]
Je communiceert in ieder geval als een cursist.
Ja, dat ik zeg dat jij pronkt maak je er zelf van. Vreemd. En nu maak je er ook nog van dat ik haat op het hbo. Het moet niet gekker worden. [quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:52 schreef Vice. het volgende:
[..]
Lees je eigen post eens terug. En wat haat je op hbo?
Moet ik het voor je uitkauwen?quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:53 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ja, dat ik zeg dat jij pronkt maak je er zelf van. Vreemd. En nu maak je er ook nog van dat ik haat op het hbo. Het moet niet gekker worden. [
quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:33 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Omdat de p-fase niet zoveel voorstelt, dat de praktische ervaring je dan nog ontbreekt, en je hebt al een afgeronde 'studie' op je naam staan als je via de pre-master route gaat.
Je P.quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:39 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ja, maar is het echt zo of ben je aan het trollen? Ik moet wel zeggen dat ik af en toe niet al te intelligente mensen zie op het hbo die toch op de een of andere manier hun P halen. En dat wordt dan heel trots op Facebook neergezet enzo, vandaar.
Daarover praten met andere lulletjes.quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:44 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
Ik heb geen problemen met mijn mede WO-bachelors, die hebben de academische werkwijze stuk voor stuk onder de knie, en weten doorgaans de vereiste kwaliteit te bewerkstelligen. Helaas geldt dit niet voor de pre-master studenten. Dit zijn directe waarnemingen, en indirecte waarnemingen op basis van getuigenissen van universitair masterstudenten op andere universiteiten.
Ja, bepaalde types wel en bepaalde types niet. Je hebt altijd van die falers die het simpelweg niet aan kunnen qua niveau maar toch door blijven gaan.quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:56 schreef Mishu het volgende:
ik vind dat doorstuderen wel gewoon moet kunnen.
Ik stel niet per definitie dat je een hbo-er bent. Het was een vraag.quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:55 schreef Vice. het volgende:
[..]
Moet ik het voor je uitkauwen?
Je beweert dat ik geen verbanden kan leggen en stelt vervolgens dat ik een hbo'er ben.
Vermoeiend dit.
Seriously, ik ga hier niet meer op in.quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:57 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik stel niet per definitie dat je een hbo-er bent. Het was een vraag.
Ja, maar ik bedoel, ja, toch redelijk wat mensen die redelijk dom zijn die toch hun P halen. En nouja, vind het maar raar. Ik ken mensen die op het hbo zitten en gewoon echt niet intelligent zijn. Evenals wo. Raar.quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:56 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
[..]
Je P.![]()
Mensen die in hun (C&A) pak hun P gaan ophalen.
Mensen die het een prestatie vinden om hun P te halen, man dat wordt je gewoon verplicht, niks belangrijks aan.
Beste is idd om te vertrekken met je achterlijke conclusies.quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:58 schreef Vice. het volgende:
[..]
Seriously, ik ga hier niet meer op in.
Als je een opleiding volgt is het echt geen prestatie om je P te halen, die moet je immers toch halen vordat je een diploma overhandigd kan krijgen. Maar ik begrijp je punt.quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:58 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ja, maar ik bedoel, ja, toch redelijk wat mensen die redelijk dom zijn die toch hun P halen. En nouja, vind het maar raar. Ik ken mensen die op het hbo zitten en gewoon echt niet intelligent zijn. Evenals wo. Raar.
Ik denk eigenlijk dat die groep helemaal niet bestaat.quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:56 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ja, bepaalde types wel en bepaalde types niet. Je hebt altijd van die falers die het simpelweg niet aan kunnen qua niveau maar toch door blijven gaan.
Of ik nou help of niet, beide keren gaat het ten koste van tijd die ik beter had kunnen besteden.quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:52 schreef ZarB het volgende:
Het heeft niets te maken met sociaal wenselijk gedrag. Mijn punt is dat je iets waar je nu tegenaan loopt op een creatieve manier kunt omzetten (alhoewel, creatief hoeft niet eens per se), zodat het je niet meer belemmert in het ontwikkelen van je academische vaardigheden. Het is maar een idee hoor, om het voor jezelf wat draaglijker te maken. Je moet niks van mij.
Heb ook geen verstand van het niveau op hbo's eigenlijk. Nouja, van wat ik wel weet niet al te best en redelijk simpel. Maar ligt ook weer aan de richting. Klopt. Heb ik ook heel veel respect voor, zou ik ook wel willen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:01 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Als je een opleiding volgt is het echt geen prestatie om je P te halen, die moet je immers toch halen vordat je een diploma overhandigd kan krijgen. Maar ik begrijp je punt.
Sommigen zijn ook gewoon doorzetters he, die zijn niet bijster slim maar die besteden de gehele dag louter aan schoolwerk en daarom halen ze het. Respect voor die snuiters.
Ik wou dat ik dat kon, dan had ik allemaal 10'en.
Ken genoeg mensen in mijn omgeving die wel in die groep passen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat die groep helemaal niet bestaat.
Als je hard genoeg wilt kan je het ook al ben je een flappie.
Cheaten?quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:56 schreef Mishu het volgende:
Ik vind het wel een beetje cheaten eerlijk gezegd maar ik vind dat doorstuderen wel gewoon moet kunnen. Ik zou alleen iemand met een hbo-master minder snel aannemen dan iemand met een volledige academische opleiding die zich echt meerdere jaren heeft moeten bewijzen en de klappen van de zweep echt goed kent inmiddels.
Die groep bestaat echt wel. Een vriendin van mij, nu 21, die al zo lang over haar havo doet en echt heel veel leert (allerlei hulpmiddelen ook) maar gewoon de capaciteiten niet heeft om het succesvol te voltooien. Zelfs op Luzac niet. Dan houdt het gewoon op.quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat die groep helemaal niet bestaat.
Als je hard genoeg wilt kan je het ook al ben je een flappie.
Really?quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:03 schreef Ziba het volgende:
[..]
Die groep bestaat echt wel. Een vriendin van mij, nu 21, die al zo lang over haar havo doet en echt heel veel leert (allerlei hulpmiddelen ook) maar gewoon de capaciteiten niet heeft om het succesvol te voltooien. Zelfs op Luzac niet. Dan houdt het gewoon op.
Sommige WO'ers zijn een beetje omhooggevallen...quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:02 schreef Amun90 het volgende:
[..]
Cheaten?
Een HBO diploma is gewoon een erkend Bachelor's diploma.
Ja, echt serieus. En dat terwijl je mensen hebt die vwo halen zonder überhaupt iets uit te voeren. Geen idee, ze komt niet super dom over, maarja, blijkbaar kan ze niet goed leren. Wel zielig, beste is om dan te stoppen en gewoon mbo te gaan doen. Past dan beter. Hoe hard ook.quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Really?
Heb je dan een soort van gat in je hoofd oid? Dat de geleerde stof eruit vloeit..
Je loopt te jankballen over je werkdruk en dat dit deels door je medestudenten komt. Blijkbaar heb je teveel hooi op je vork genomen.quote:
Mensen op VWO zijn ook niet per definitie `slimmer'' kunnen vaak gewoon beter leren, net als dat jouw vriendin niet dom is, ze heeft alleen een leerstoornis. of problemen met haar concentratie o.i.dquote:Op zondag 7 oktober 2012 13:06 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ja, echt serieus. En dat terwijl je mensen hebt die vwo halen zonder überhaupt iets uit te voeren. Geen idee, ze komt niet super dom over, maarja, blijkbaar kan ze niet goed leren. Wel zielig, beste is om dan te stoppen en gewoon mbo te gaan doen. Past dan beter. Hoe hard ook.
Wat is dat nou voor een ruk vergelijking? mensen op de sociale werkplaats kunnen HBO ook niet aanquote:Op zondag 7 oktober 2012 13:10 schreef Vice. het volgende:
Jongens, kijk eens op de sociale werkplaats oid, dat zijn echt mensen die geen wo aankunnen, hoor. Niet iedereen kan wo aan.
Neuh, genoeg achterlijke lui op vwo. Leerstoornis inderdaad, maargoed, ik bedoel: zulke mensen blijven falen en kunnen wo - denk ik - niet aan. Al zijn ze niet super dom.quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mensen op VWO zijn ook niet per definitie `slimmer'' kunnen vaak gewoon beter leren, net als dat jouw vriendin niet dom is, ze heeft alleen een leerstoornis. of problemen met haar concentratie o.i.d
Ik heb dat relletje teruggelezen...quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:59 schreef Ziba het volgende:
[..]
Beste is idd om te vertrekken met je achterlijke conclusies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |