He-man stond op spotned?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:16 schreef Sands het volgende:
Weet er iemand nog een leuke/goede actiefilm die ik niet gezien heb?
ik zit op zijn imdb pagina te kijken, maar die kan je toch onmogelijk in dezelfde categorie als de rest plaatsenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:16 schreef dyonvbaal het volgende:
Dit is Tom "Tiny" Lister
[ afbeelding ]
Hij speelt volgens mij net zo lang als het niet al langer is in actie films als Terry Crews...quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:17 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
ik zit op zijn imdb pagina te kijken, maar die kan je toch onmogelijk in dezelfde categorie als de rest plaatsen
Maar Terry Crews is voor de vrouwenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:18 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Hij speelt volgens mij net zo lang als het niet al langer is in actie films als Terry Crews...
met de rest bedoelde ik natuurlijk niet crews/couture, dus dan heb ik liever crews en couturequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:18 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Hij speelt volgens mij net zo lang als het niet al langer is in actie films als Terry Crews...
En als we dan Crews vervangen voor BA Baracus?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:20 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
met de rest bedoelde ik natuurlijk niet crews/couture, dus dan heb ik liever crews en couture
gaat niet gebeuren en ik zie liever couture vertrekken, die heeft bij mij nooit zo'n geweldige indruk achterlaten in de ufc wedstrijden die ik heb gezien en the expandable filmsquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:21 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
En als we dan Crews vervangen voor BA Baracus?Neger voor een neger en als die niet vergelijkbaar zijn... dan dan...
enjoyquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:31 schreef SamuelofSEK het volgende:
ik ga beginnen aan cabin, iemand als michel komt straks vast wel film 2 van de huidige vraag beantwoorden
Nee sorry. Heb buiten net Expendables al lang geen actiefilms meer gezien... zijn bijna altijd comedies...quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:33 schreef Sands het volgende:
Niemand die een leuke actiefilm weet?(die ik nog niet gezien heb
)
Condor Manquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:33 schreef Sands het volgende:
Niemand die een leuke actiefilm weet?(die ik nog niet gezien heb
)
Geloof me, het wordt alleen maar beter!quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:46 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Geloof me, het wordt alleen maar beter!
Blind fury al eens gezien?
Naar actie. Het wordt niet cooler dan dit:quote:
Dat is actie jaquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Naar actie. Het wordt niet cooler dan dit:
[ afbeelding ]
Tenzij dit:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:09 schreef Robby87 het volgende:
Heb je die scene van Seagal nog Sands? Met die auto
De monsters zagen er leuk uitquote:Op zondag 7 oktober 2012 00:23 schreef SamuelofSEK het volgende:
Sands, vertel me eens wat je zo leuk vindt aan cabin? Ik koester nog enige hoop dat ik gewoon een andere cabin in the woods heb gekeken...
Hij was leuker dan The Grey, en Headhunters heb ik niet gezien dus daar kan ik niks over zeggenquote:Op zondag 7 oktober 2012 00:27 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
dan blijven er nog 94 minuten over waar je het nog niet over hebt gehad
Het meest vervelende is dat de zwaar irritante en extreem ongrappige "stoner"quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:27 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond Cabin in the Woods al bij al nog vrij leuk door het laatste half uur, maar die 2 andere films zijn toch beter.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
Ik persoonlijk vond de dialogen erg geestig, en de verklaring voor het "standaard hutje in het bos"verhaal leuk gevonden. Ik vind hem als comedy meer geslaagd dan als horror.quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:27 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
wie? hij ziet er wel net zo irritant als die stoner uitquote:Op zondag 7 oktober 2012 00:44 schreef Sands het volgende:
[ afbeelding ]
Nog meer mensen hier die Jandino Asporaat haten?
Hij deed het NFF presenteren samen met Doutzen Kroes.quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:45 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
wie? hij ziet er wel net zo irritant als die stoner uit
beter doutzen dan dat mens dat elk jaar de oscars komt doenquote:Op zondag 7 oktober 2012 00:46 schreef Sands het volgende:
[..]
Hij deed het NFF presenteren samen met Doutzen Kroes.
Ben blijquote:Op zondag 7 oktober 2012 00:46 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
beter doutzen dan dat mens dat elk jaar de oscars komt doen
maar die gast ken ik niet
*zoekt even snel opquote:Op zondag 7 oktober 2012 00:48 schreef Sands het volgende:
[..]
Ben blij
Volgend jaar Seth MacFarlane als Oscar host
Het zal sowieso beter zijn dan toen Anne Hathaway James Franco het presenteerde.quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:52 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
*zoekt even snel op
ah ted
mijn family guy kennis en american dad kennis (ja alleen die aflevering met je weet wel wie) is wat te summier om er echt een mening over te hebben.
vooral die franco liep daar echt heel vreemd rondquote:Op zondag 7 oktober 2012 00:56 schreef Sands het volgende:
[..]
Het zal sowieso beter zijn dan toen Anne Hathaway James Franco het presenteerde.
Of Billy Crystal voor zijn 10de en dan ook laatste keer.quote:Op zondag 7 oktober 2012 01:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik loop niet echt warm voor die McFarlane.
Doe mij maar Stephen Colbert, Louis CK of, als 't dan toch bekende acteurs moeten zijn, een duo-presentatie van Robert Downey Jr. en Emma Stone.
Ik weet niet wie.quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:52 schreef SamuelofSEK het volgende:
(ja alleen die aflevering met je weet wel wie)
Als ik zou moeten gokken: Zooey.quote:
Zou Disney zich schamen voor die film?quote:
Geen idee. Ik vond hem als kind erg leuk. Ikdenk niet dat ik hem nu nog zou willen zien.quote:Op zondag 7 oktober 2012 07:40 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Zou Disney zich schamen voor die film?
Verbazingwekkend genoeg is er geen HD variant van op nzbindex![]()
Waarom krijg ik het punt dan nietquote:Op zondag 7 oktober 2012 02:00 schreef Njosnavelin het volgende:
Waaghals wist het eigenlijk![]()
Drie films met deze actrice?
[ afbeelding ]
Omdat Disney nog geen Blu-ray heeft uitgebracht, net als met zoveel live-action films van Disney?quote:Op zondag 7 oktober 2012 07:40 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Zou Disney zich schamen voor die film?
Verbazingwekkend genoeg is er geen HD variant van op nzbindex![]()
present.quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:44 schreef Sands het volgende:
[ afbeelding ]
Nog meer mensen hier die Jandino Asporaat haten?
Krijg er spontaan ooraids van.quote:Op zondag 7 oktober 2012 10:54 schreef Sands het volgende:
[..]
Vind je hem ook zo'n fijne stem hebben?![]()
Zeer begrijpelijk, ook zo mooi dat wanneer hij een woord niet kan uitspreken of niet snapt dat hij zijn Antilliaanse afkomst de schuld geeft.quote:
Ik kijk nooit naar uitreikingen. Boring as hell.quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:50 schreef Tem het volgende:
Dat geratel bij de uitreiking van de gouden kalveren was ook vervelend.
Dat is waar, en die bedankjes zijn ook altijd kut. De hoogtepunten waren:quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:51 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik kijk nooit naar uitreikingen. Boring as hell.
Heb een hoop gemist zo te lezenquote:Op zondag 7 oktober 2012 11:52 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat is waar, en die bedankjes zijn ook altijd kut. De hoogtepunten waren:
Rutger Hauer op een lelijke motor
Paul Verhoeven die teleurgesteld is in de Nederlandse regering_!
Lekker wijfquote:
Volgens mij wist Rutger Hauer ook niet helemaal waar hij wasquote:Op zondag 7 oktober 2012 11:52 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat is waar, en die bedankjes zijn ook altijd kut. De hoogtepunten waren:
Rutger Hauer op een lelijke motor
Paul Verhoeven die teleurgesteld is in de Nederlandse regering_!
Te kleine tetten.quote:
quote:
Jammer dat je hier geen mooie plaatjes mag postenquote:
Die heeft er ook bijna geen?quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:58 schreef FireFox1 het volgende:
[..]![]()
Maar die van mijn vriendin mogen er ook wel wezen
Daar lopen de meningen over uiteen.quote:
Of grote Cquote:
Voelde je je aangesproken Njos?quote:
Niks mis met jouw tietenquote:
Getuigenverklaring niet genoeg?quote:
Oh jullie hebben elkaar waarschijnlijk op een meet gezien natuurlijk. Dan geef ik je het voordeel van de twijfel.quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:32 schreef Tem het volgende:
[..]
Oh jullie hebben elkaar waarschijnlijk op een meet gezien natuurlijk. Dan geef ik je het voordeel van de twijfel.
Waar woont ze dan?quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:24 schreef Waaghals het volgende:
Helaas moet ik haar nu weer naar het station brengen
Naar sport kijken is saai.quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:43 schreef Desunoto het volgende:
Straks zenden ze Hitchcocks film 'Suspicion' uit op de Belg.
Ik ga alleen niet kijken want er zijn motorraces en zo.
quote:
Jawelquote:
Neequote:Op zondag 7 oktober 2012 13:45 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Naar jouw kut-films kijken is saai.
• Voetbalquote:Op zondag 7 oktober 2012 13:50 schreef Desunoto het volgende:
Nietes, welles, nietes, welles.
Waarom is sport saai? Het is begrijpelijk dat je sommige sporten niet tof vindt, ik ook niet (vechtsporten bijv.), maar de term sport is heel breed. Er moet toch wel iets zijn dat je leuk vindt?
Nee eigenlijk nietquote:Op zondag 7 oktober 2012 13:50 schreef Desunoto het volgende:
Nietes, welles, nietes, welles.
Waarom is sport saai? Het is begrijpelijk dat je sommige sporten niet tof vindt, heb ik ook (met vechtsporten bijv.), maar de term sport is heel breed. Er moet toch wel iets zijn dat je leuk vindt?
En rugby.quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:57 schreef picodealion het volgende:
Snooker is de enige sport die ik graag kijk.
Rukbyquote:
En darten?quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:57 schreef picodealion het volgende:
Snooker is de enige sport die ik graag kijk.
14? Iets te jong he. Ik heb vanavond weer sex weer met een 21-jarigequote:Op zondag 7 oktober 2012 15:26 schreef Sands het volgende:
[..]
Is dat je voorbeeld? De jonge meisjes hosselaar?
quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:27 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
14? Iets te jong he. Ik heb vanavond weer sex weer met een 21-jarige
Is het jaar alweer voorbij ja?quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:27 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
14? Iets te jong he. Ik heb vanavond weer sex weer met een 21-jarige
Nee, maar hij lijkt er wel op.quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is toch die Rainn Wilson uit The Office?
Dat ben ik op een goede dag.quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is toch die Rainn Wilson uit The Office?
Persoonlijke mening en alles.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:55 schreef SamuelofSEK het volgende:
Sands voor sommige genres ben je geen beste raadgeverThe Grey was vele malen vermakelijker...
quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:01 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Weet ik voor volgende keer in ieder geval welke ik als eerst kan afstrepen, is ook waardevol
Ok, een beetje flauw in dit specifieke geval. Ik had geen films met slechte voorgevoelens als keuzeoptie moeten gevenquote:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:16 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Goeiesmorgens, alles lekker klusman?
Nice!quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:18 schreef RanTheMan het volgende:
[..]Over 2 weekjes hoop ik klaar te zijn
haha tsja iedereen is altijd welkom hoor.. Den Haag is goed bereikbaar.. Maar goed, na 1,5 jaar mag het ook wel een keer af zijn toch? Was even bang voor de Mona-Negert, dus hard doorgewerkt.. Maar mooi voor Mir d'r verjaardag allemaal af..quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:25 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Nice!
Staan we op de lijst als gegadigden voor de housewarming?
Dat zullen ze rond 1950 bij dit ook wel gedacht hebben...quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:34 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
haha tsja iedereen is altijd welkom hoor.. Den Haag is goed bereikbaar.. Maar goed, na 1,5 jaar mag het ook wel een keer af zijn toch? Was even bang voor de Mona-Negert, dus hard doorgewerkt.. Maar mooi voor Mir d'r verjaardag allemaal af..
met mona neger bedoelde ik ook john williams.. Maar goed, ik doe tenminste iets in tegenstelling tot de lui in die programma'squote:Op maandag 8 oktober 2012 13:06 schreef Robby87 het volgende:
Over negerts gesproken Ran... moeten we een belletje plegen naar John Williams (wat een sympathieke vent is dat toch, en hij heeft vast een piemel die heel groot is), om ervoor te zorgen dat je in 'help mijn man is klusser' komt? Heeft je vrouw al gebeld? Of gaat het toch echt dan goedkomen?
Bewijs dat John W. ook goed kan klussen, hij is vooral heel goed in het verbouwen van de slaapkamer:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:37 schreef Sands het volgende:
[..]
Misschien wil hij geen vraag stellen?
Dan moet ie maar met een goed excuus komen...quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:39 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Misschien is hij AFK?
1 uur en 11 minuten geleden online.
Misschien ligt hij nu bovenop Fox zijn zusje?quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:45 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
[..]
Dan moet ie maar met een goed excuus komen...
quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:46 schreef Sands het volgende:
[..]
Misschien ligt hij nu bovenop Fox zijn zusje?
De vriend van mijn zusje is héél sterkquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:46 schreef Sands het volgende:
[..]
Misschien ligt hij nu bovenop Fox zijn zusje?
Ja, en ik heet Cruijffquote:
Je praat inderdaad wel vaak onzinquote:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:56 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Je praat inderdaad wel vaak onzin
Truequote:Op maandag 8 oktober 2012 22:56 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Je praat inderdaad wel vaak onzin
Gelukkig weet je wie het zegt...quote:
Hey Robby!quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:14 schreef Robby87 het volgende:
Is je vriendin weleens bang dat je doormidden knakt Fox, zo tijdens de cohabitatie? Laat ze er iets over los?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:45 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hey Robby!Waarom in een spoiler, je bent toch zeker wel trots op de kleine meid die jou laat neuken met haar?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben zelf meer vd wisselende contacten enzo... met vriendinnen doe je saaie dingen, zoals naar de ikea of die leuke strakke broek kopen waar haar dikke kont nog dikker in uitkomt.
Maar leuk voor je Fox! Wel een gesleep zeker? Met zo'n ketting en bal aan je been?
Kusje
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:41 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Waarom in een spoiler, je bent toch zeker wel trots op de kleine meid die jou laat neuken met haar?!
Ik ben zelf meer vd wisselende contacten enzo... met vriendinnen doe je saaie dingen, zoals naar de ikea of die leuke strakke broek kopen waar haar dikke kont nog dikker in uitkomt.
Maar leuk voor je Fox! Wel een gesleep zeker? Met zo'n ketting en bal aan je been?
Kusje
Hij hapt zo leukquote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:53 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Oh ik ben zo vrolijk zo vrolijk, lala vandaag zo vrolijk :-D
Wonen ze al samen?quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:14 schreef Robby87 het volgende:
Is je vriendin weleens bang dat je doormidden knakt Fox, zo tijdens de cohabitatie? Laat ze er iets over los?
Komt een Antilliaan bij een golfbaan en loopt een beetje rond te kijken. "Kan ik je helpen" vraagt de eigenaar. "Ik wil grrag lid worden" zegt de Antilliaan. "Nou sorry maar we hebben een ledenstop door de vele aanmeldingen. Maar als je 10 minuten naar het noorden loopt dan is er een andere golfclub". Zegt de Antilliaan: "Weet je wel wie ik ben? Ik ben Churandy Martina!". "Owwww...." zegt de eigenaar, "dan is het maar 5 minuten lopen".quote:
Neequote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:41 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Komt een Antilliaan bij een golfbaan en loopt een beetje rond te kijken. "Kan ik je helpen" vraagt de eigenaar. "Ik wil grrag lid worden" zegt de Antilliaan. "Nou sorry maar we hebben een ledenstop door de vele aanmeldingen. Maar als je 10 minuten naar het noorden loopt dan is er een andere golfclub". Zegt de Antilliaan: "Weet je wel wie ik ben? Ik ben Churandy Martina!". "Owwww...." zegt de eigenaar, "dan is het maar 5 minuten lopen".
Zo beter?
doe nog eens 'n poging...quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:41 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Komt een Antilliaan bij een golfbaan en loopt een beetje rond te kijken. "Kan ik je helpen" vraagt de eigenaar. "Ik wil grrag lid worden" zegt de Antilliaan. "Nou sorry maar we hebben een ledenstop door de vele aanmeldingen. Maar als je 10 minuten naar het noorden loopt dan is er een andere golfclub". Zegt de Antilliaan: "Weet je wel wie ik ben? Ik ben Churandy Martina!". "Owwww...." zegt de eigenaar, "dan is het maar 5 minuten lopen".
Zo beter?
Ondanks dat ik de film 40.000 keer heb gezien, kan ik er maar 3 opnoemenquote:
Ook niet.quote:
Misschien zijn je papillen stuk. Of je bent een beroerte aan het krijgen. Hoe dan ook, teleurstelling hoor je niet te proeven. Contacteer je huisarts.quote:
Je stelt me teleurquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:33 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ondanks dat ik de film 40.000 keer heb gezien, kan ik er maar 3 opnoemen
Oh, jij staat nog in de rij voor wie met de meest slechte grappen komt? Schuif eens een plekje naar voren, deze staat op de nominatiequote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:36 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Misschien zijn je papillen stuk. Of je bent een beroerte aan het krijgen. Hoe dan ook, teleurstelling hoor je niet te proeven. Contacteer je huisarts.
Niet zo gepikeerd doen, schatje van mequote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:02 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Oh, jij staat nog in de rij voor wie met de meest slechte grappen komt? Schuif eens een plekje naar voren, deze staat op de nominatie
Als ik wist dat ik genomineerd kon worden voor slechtste grap had ik natuurlijk minder goed mijn best gedaanquote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:02 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Oh, jij staat nog in de rij voor wie met de meest slechte grappen komt? Schuif eens een plekje naar voren, deze staat op de nominatie
*Meldt.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:08 schreef Robby87 het volgende:
wat een klasbak is dit toch zeg... Net 21 grams gezien, erg onder de indruk, hier nog meer liefhebbers?
Die moet ik nog zien, rest wel van hem gezien.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:09 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
*Meldt.
Babel. Lekker on-hollywoods gefilmd.
Prima locatie, leuk verhaal, goed geacteerd, soms te langdradig.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:11 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Die moet ik nog zien, rest wel van hem gezien.
Wat vond je van Babel?
doe es een fatsoenlijke hint danquote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:30 schreef picodealion het volgende:
Kom Robby, gooi je filmkennis eens in de strijd.
Als je het over de duvel hebt..quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 08:53 schreef dyonvbaal het volgende:
http://geektyrant.com/new(...)-back-condorman.html
Jahquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:07 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Als je het over de duvel hebt..
En dat is dan deel II? Of ben je niet met de prequel begonnen?quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:35 schreef DragonFodder het volgende:
Ga zo beginnen aan deel drie van mijn xmen marathon
Boeienquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:35 schreef DragonFodder het volgende:
Ga zo beginnen aan deel drie van mijn xmen marathon
quote:
Nee,originele trilogie. Was alweer een tijdje gekeden.quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:36 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
En dat is dan deel II? Of ben je niet met de prequel begonnen?
Ben ik dan de enige die films zo goed als nooit terug kijkt...quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:44 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Nee,originele trilogie. Was alweer een tijdje gekeden.
Jaquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:45 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ben ik dan de enige die films zo goed als nooit terug kijkt...
Ik doe het ook weinig, behalve die uit de erotische segmenten. Dat blijven tijdloze klassiekers... de dialogen, de spanningsbogen, climaxes en plotwendingen! Ik bedoel, een lief vrouwtje doet de deur open voor een loodgieter, de gootsteen is vestopt van het arme mens. En dan denk je, zo! Wat een goed verhaal, ik ga er eens lekker voor zitten. En enkele bloedstollende seconden later staat hij haar gewoon keihard te neuken op de keukentafel! Je verzint het toch niet, hoe komen ze erop?!quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:45 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ben ik dan de enige die films zo goed als nooit terug kijkt...
Elke keer naar de zelfde lul kijken word ook zo saai...quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:03 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik doe het ook weinig, behalve die uit de erotische segmenten. Dat blijven tijdloze klassiekers... de dialogen, de spanningsbogen, climaxes en plotwendingen! Ik bedoel, een lief vrouwtje doet de deur open voor een loodgieter, de gootsteen is vestopt van het arme mens. En dan denk je, zo! Wat een goed verhaal, ik ga er eens lekker voor zitten. En enkele bloedstollende seconden later staat hij haar gewoon keihard te neuken op de keukentafel! Je verzint het toch niet, hoe komen ze erop?!
Fantasie van een maagdquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:03 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik doe het ook weinig, behalve die uit de erotische segmenten. Dat blijven tijdloze klassiekers... de dialogen, de spanningsbogen, climaxes en plotwendingen! Ik bedoel, een lief vrouwtje doet de deur open voor een loodgieter, de gootsteen is vestopt van het arme mens. En dan denk je, zo! Wat een goed verhaal, ik ga er eens lekker voor zitten. En enkele bloedstollende seconden later staat hij haar gewoon keihard te neuken op de keukentafel! Je verzint het toch niet, hoe komen ze erop?!
Je moeder heeft wel een harde keukentafel moet ik zeggen, maar gelukkig wel een oppervlak die niet zo snel vies oogt.quote:
Dat scheelt dan weer. Zal het aan haar doorgeven. zal ze vast blij mee zijnquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:20 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Je moeder heeft wel een harde keukentafel moet ik zeggen, maar gelukkig wel een oppervlak die niet zo snel vies oogt.
je bedoelt het plugje er op zetten?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:13 schreef Sands het volgende:
Iemand een idee hoe ik makkelijk een ethernetkabel kan maken? Dat lukte me gisteren niet echt
Het plugje ja...quote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:18 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
je bedoelt het plugje er op zetten?
A - dat moet met een speciale tang
B - de huls strippen
C - de aders niet strippen
D - op de goede volgorde leggen tussen 2 vingers
E - in het plugje drukken
F - aantrekken met de tang
Moeten ze in een WCD dan is het helemaal doodsimpel, want dan moet je de kabel ongeveer 3cm strippen en kun je ze 1 voor 1 er in stoppen
maar waar loop je tegen aan?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:24 schreef Sands het volgende:
[..]
Het plugje ja...
Tang heb ik, maar ik heb 2 linkerhanden![]()
Dan is de snelste manier naar de Praxis ofzo rijden en een kabel kopen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:24 schreef Sands het volgende:
[..]
Het plugje ja...
Tang heb ik, maar ik heb 2 linkerhanden![]()
Bedanktquote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:28 schreef RanTheMan het volgende:
duidelijker kan ik het niet uitleggen
De kabel loopt door de muur, anders had ik dat wel gedaanquote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:51 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Dan is de snelste manier naar de Praxis ofzo rijden en een kabel kopen.
Ja dat had ik al begrepen. Ik kijk vanavond wel als ik thuis ben.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:23 schreef RanTheMan het volgende:
de juiste volgorde van de aders is cruciaal he, anders gaat t echt niet werken, maar als hij door de muur loopt, zet er dan deze op: [ afbeelding ] doodsimpel aan te sluiten
Meid, kom je dagen nog wel door zo? Misschien moet je eens een filmpje kijken, doe je dat weleens? Dat is ook goed voor je gemiddelde, gewoon doen! Ik zie jou altijd zo altijd onderaan aan het eind van elke maand.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:32 schreef Sands het volgende:
[..]
Ja dat had ik al begrepen. Ik kijk vanavond wel als ik thuis ben.
Al 5+ dagen geen fatsoenlijk internet door UPC en idioten die over kabels struikelen
Nee eigenlijk niet meer...ik huil mezelf nu elke avond in slaap terwijl ik naar Marco Borsato luister.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:55 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Meid, kom je dagen nog wel door zo? Misschien moet je eens een filmpje kijken, doe je dat weleens? Dat is ook goed voor je gemiddelde, gewoon doen! Ik zie jou altijd zo altijd onderaan aan het eind van elke maand.
Ik moet zelf nog ong. twee weken wachten tot KPN de boel hier komt aansluiten..
Wat is daar specifiek Hitchcock aan?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:42 schreef Sands het volgende:
[..]
Nee het was het jaartal+speelduur waardoor ik het wist.
Ach dat valt nog mee, ik zit al bijna 3 weken zonder internetquote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:32 schreef Sands het volgende:
[..]
Ja dat had ik al begrepen. Ik kijk vanavond wel als ik thuis ben.
Al 5+ dagen geen fatsoenlijk internet door UPC en idioten die over kabels struikelen
Niksquote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:44 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wat is daar specifiek Hitchcock aan?
Arme meidquote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:51 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ach dat valt nog mee, ik zit al bijna 3 weken zonder internet![]()
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:51 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ach dat valt nog mee, ik zit al bijna 3 weken zonder internet![]()
Hoe kun je het daar dan aan weten?quote:
Verhuisd.. maar huisgenoot is er nu mee bezig, dus hopelijk binnenkort weerquote:
Weer terug naar NL? Succesquote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:55 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Verhuisd.. maar huisgenoot is er nu mee bezig, dus hopelijk binnenkort weer
Omdat ik weet uit welk jaar The Birds is en de speelduur ongeveer weet.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:54 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar?
[..]
Hoe kun je het daar dan aan weten?
Welke Hitchcock heb jij nog niet gezien?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:58 schreef Sands het volgende:
[..]
Omdat ik weet uit welk jaar The Birds is en de speelduur ongeveer weet.
Nog een stuk of 20quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:03 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Welke Hitchcock heb jij nog niet gezien?
Ik vond 20 wat veel, dus even gekeken hoeveel die er gemaakt heeft. Wist niet dat hij er zoveel gemaakt had...quote:
Goede film, maar wel de minste van de Hitchcock films met Stewart.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:31 schreef Robby87 het volgende:
Als ik The man who knew too much opzet kan ik me dat bijv. wel indenken
Stewart weer hè, die brengt al die films naar benedenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:36 schreef Sands het volgende:
[..]
Goede film, maar wel de minste van de Hitchcock films met Stewart.
ik zou dr wel doen hoorquote:
Kirsten Stewart ja.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:50 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Stewart weer hè, die brengt al die films naar beneden
Zo kreeg ik bij Rear Window allemaal foute gedachten bij het zien hoe Hitchcock het zoenen met Grace Kelly regisseerde... of bij Dial M for Murder, dat zag er ook zo ontiegelijk stug en fout uit. En dat terwijl Cock toch een geil mannetje was, zo wilde hij een masturbatiescène gebruiken voor een van zijn films, weet alleen niet welke.
Je hebt het over de kwaliteit? Of inhoudelijk?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:02 schreef dyonvbaal het volgende:
the birds... heb ik een slechte download gekeken of is het eindee zo k*t?
Ik bedoelde: Heb ik een verkeerde einde gekeken of is er gewoon geen einde? Geen uitleg of wat over waarom die beesten doen wat ze doen? Huh?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:05 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Je hebt het over de kwaliteit? Of inhoudelijk?
Had je daar behoefte aan? Het is toch gewoon tof dat die beesten mensen aanvallen? Who caresquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:07 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik bedoelde: Heb ik een verkeerde einde gekeken of is er gewoon geen einde? Geen uitleg of wat over waarom die beesten doen wat ze doen? Huh?
Dat zit in de trailer van de filmquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:07 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik bedoelde: Heb ik een verkeerde einde gekeken of is er gewoon geen einde? Geen uitleg of wat over waarom die beesten doen wat ze doen? Huh?
Nou ja, eigenlijk had ik dat wel jaquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:08 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Had je daar behoefte aan? Het is toch gewoon tof dat die beesten mensen aanvallen? Who cares
Oscar kandidaatquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:13 schreef JayHovah het volgende:
Nu we toch over het onderwerp hebben:
Zal het wat worden?
Daar moest ik ook om lachen jaquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:12 schreef Robby87 het volgende:
Mooiste scène van de birds is nog wel dat vogelkooitje in die auto, die dan een bocht neemt waarbij dat vogeltje zo meedraait, kwam niet meer bij toenwat een VFX
Meer uitleg is ook niet nodigquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:18 schreef dyonvbaal het volgende:
Wat een geweldige trailer. Zo heerlijk droogvan The birds dan he. Maar echt een uitleg (buiten dat ze zo slecht worden behandeld door de mens) is er niet...
ScarJoquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:20 schreef JayHovah het volgende:
Ik moest echt eventjes twee keer kijken of het echt Anthony Hopkins was. Z'n stem herkende ik wel, maar hij ziet er echt uit als Hitchcock. Voor de rest sterke cast ook
Nee, verhuisd binnen België.. maar dankje, verhuizen is stom er vooral zonder internetquote:
Kan er niet over oordelen. Ben pas 1 keer verhuisd en toen was het leukquote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:20 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee, verhuisd binnen België.. maar dankje, verhuizen is stom er vooral zonder internet
In heel je leven pas 1 keer?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:00 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Kan er niet over oordelen. Ben pas 1 keer verhuisd en toen was het leuk
Zo gek is dat ook weer niet, ik ben ook 1 keer verhuisd -> van ouderlijk huis naar eigen huis.quote:
Ja sorry, ik ben laat het huis uit gegaan en ik zit nou in me eigen huisje ook al is het dan huur...quote:
Ik woon nog thuisquote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:12 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ja sorry, ik ben laat het huis uit gegaan en ik zit nou in me eigen huisje ook al is het dan huur...
maar dat kwam omdat de buurtbewoners je broertje wilden lynchen.. Dat zijn toch andere omstandighedenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:15 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik woon nog thuismaar we zijn toch wel 4-6 keer verhuist.
Mijn moeder is niet zo welvarend dat ze (regelmatig) kan verhuizen. Mijn vader is in al die tijd 3 keer verhuisd. Maar daar woonde ik niet bijquote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:15 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik woon nog thuismaar we zijn toch wel 4-6 keer verhuist.
Ik denk niet dat ze dat durven.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:18 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
maar dat kwam omdat de buurtbewoners je broertje wilden lynchen.. Dat zijn toch andere omstandigheden
Nu doe je net of we rijk zijn..quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:18 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Mijn moeder is niet zo welvarend dat ze (regelmatig) kan verhuizen. Mijn vader is in al die tijd 3 keer verhuisd. Maar daar woonde ik niet bij
Rijk genoeg om te kunnen verhuizenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:25 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze dat durven.
[..]
Nu doe je net of we rijk zijn..
Misschien is Sands wel verhuisd naar een miljoenenvilla naar een Bassie en Adriaan caravanquote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:29 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Rijk genoeg om te kunnen verhuizen
Na 8x wen je eraan kan ik wel zeggen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:00 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Kan er niet over oordelen. Ben pas 1 keer verhuisd en toen was het leuk
Kan me bijna niet indenken dat ik nog 7 keer ga verhuizen in mijn verdere leven...quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:59 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Na 8x wen je eraan kan ik wel zeggen.
Het kan raar lopen, voordeel is dat je gedwongen wordt om je snel aan te passen/thuis te voelen, soms is dat niet makkelijk... ik zou pas over een tijd die zekerheid hebben dat je ergens wilt blijven plakken. Het buitenland sluit ik niet uitquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:08 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Kan me bijna niet indenken dat ik nog 7 keer ga verhuizen in mijn verdere leven...
Waarom ben je eigenlijk binnen het centrum verhuisd? Woonde je in (anti)kraak? Je hebt wel gelijk, ik sluit het ook niet uit, ik vind het alleen onwaarschijnlijk. Maar ik voel me nergens thuis of juist niet thuis, dus het maakt mij niet uit waar ik woon...quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:14 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Het kan raar lopen, voordeel is dat je gedwongen wordt om je snel aan te passen/thuis te voelen, soms is dat niet makkelijk... ik zou pas over een tijd die zekerheid hebben dat je ergens wilt blijven plakken. Het buitenland sluit ik niet uit
Nee ik zat echt top, in een herenhuis, mn kamer was 50m2, en spotgoedkoop. Nu woon ik boven de winkel van mijn verhuurders, een tikkeltje kleiner maar nog wel heel erg, zo niet nog leuker. Over een jaar of twee/drie ga ik hier weer weg, ookal mag ik hier blijven zolang ik wil.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:17 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Waarom ben je eigenlijk binnen het centrum verhuisd? Woonde je in (anti)kraak? Je hebt wel gelijk, ik sluit het ook niet uit, ik vind het alleen onwaarschijnlijk. Maar ik voel me nergens thuis of juist niet thuis, dus het maakt mij niet uit waar ik woon...
Waarom? Wil je je niet ergens vestigen?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:25 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Nee ik zat echt top, in een herenhuis, mn kamer was 50m2, en spotgoedkoop. Nu woon ik boven de winkel van mijn verhuurders, een tikkeltje kleiner maar nog wel heel erg, zo niet nog leuker. Over een jaar of twee/drie ga ik hier weer weg, ookal mag ik hier blijven zolang ik wil.
Jawel, maar nu nog niet, ik ben nog jong (25). Moet er niet aan denken om bijv. al samen te wonen...quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:41 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Waarom? Wil je je niet ergens vestigen?
Waarom?quote:
Diverse omstandighedenquote:
Kun je niet gewoon een deel van de rotzooi weggooien dan?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:15 schreef wyccie het volgende:
Ik zit inmiddels ook op 5. De volgende keer wordt de laatste keer. Tenzij ik daarna naar een lekker warm oord kan verhuizen en op mijn luie reet kan blijven zitten om van mijn pensioen te genieten.
Elke verhuizing heb ik steeds meer rotzooi mee te verhuizen.
[..]
Waarom?
Nogal een aparte opmerking van iemand die mij niet kent...quote:
Gelukkig worden er ergere beledigingen gemaakt hier... dus kom je ook wel over deze toch?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nogal een aparte opmerking van iemand die mij niet kent...
Best beledigend ook.
Je hebt geld zat?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nogal een aparte opmerking van iemand die mij niet kent...
Best beledigend ook.
Meestal door foxje zelfquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:21 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Gelukkig worden er ergere beledigingen gemaakt hier... dus kom je ook wel over deze toch?
Dat zijn niet mijn woorden...quote:
Nee, maar ik vind het gewoon geen leuke opmerking. En bovendien ook niet waar.quote:
Dus je vind het niet erg als Robby het over je moeder heeft, maar dit beledigd je...quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind het gewoon geen leuke opmerking. En bovendien ook niet waar.
Striiiiiiiiiiikequote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind het gewoon geen leuke opmerking. En bovendien ook niet waar.
Omdat dat de waarheid was.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:24 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dus je vind het niet erg als Robby het over je moeder heeft, maar dit beledigd je...
Robby neem ik niet serieus.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:24 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dus je vind het niet erg als Robby het over je moeder heeft, maar dit beledigd je...
Jij bent toch die womanizer waar alle fmt vrouwen een hekel aan hebben? En dan neem je Wyccie serieus?...quote:
Foxje, even wat minder diep inhaleren, je wordt wat prikkelbaarquote:
Ik heb respect voor wyccie. Ik probeerde haar uit de tent te lokken, maar daar trapte ze mooi niet in. Soms moet je je meerdere erkennen en stoppen op het juiste moment voordat het vervelend wordtquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:26 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Jij bent toch die womanizer waar alle fmt vrouwen een hekel aan hebben? En dan neem je Wyccie serieus?...
Neem je mij niet, serieus?!quote:
Doe ik wel een aai over je kale schedeltjequote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:30 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Neem je mij niet, serieus?!
Gisteravond nog wel, wat is gebeurd? Moet ik je over je lekkere ribbenkastje kietelen?
Maar ik ben niet altijd serieus. En ik heb de neiging om op de verkeerde momenten smileys weg te laten.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:27 schreef FireFox1 het volgende:
Ik heb respect voor wyccie. Ik probeerde haar uit de tent te lokken, maar daar trapte ze mooi niet in. Soms moet je je meerdere erkennen en stoppen op het juiste moment voordat het vervelend wordt
Daar neem ik genoegen meequote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar ik ben niet altijd serieus. En ik heb de neiging om op de verkeerde momenten smileys weg te laten.
Sorry dat je het verkeerd hebt opgevat, maar het was niet zo bedoeld. En uiteraard meende ik het niet.
Hier, 3 Michael Jackson's om je teleurstelling te vergeten.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:32 schreef DragonFodder het volgende:
Wat een teleurstelling, deze rel
Jij bent ook een tamme zeg...quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar ik ben niet altijd serieus. En ik heb de neiging om op de verkeerde momenten smileys weg te laten.
Sorry dat je het verkeerd hebt opgevat, maar het was niet zo bedoeld. En uiteraard meende ik het niet.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:35 schreef DragonFodder het volgende:
THRILLEEER! THRILLER NIIGGGHT badamdam da da dam dam, badamdam da da dam dam
En een Tam Tam voor jouquote:
badum tsssquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:36 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
En een Tam Tam voor jou![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |