He-man stond op spotned?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:16 schreef Sands het volgende:
Weet er iemand nog een leuke/goede actiefilm die ik niet gezien heb?
ik zit op zijn imdb pagina te kijken, maar die kan je toch onmogelijk in dezelfde categorie als de rest plaatsenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:16 schreef dyonvbaal het volgende:
Dit is Tom "Tiny" Lister
[ afbeelding ]
Hij speelt volgens mij net zo lang als het niet al langer is in actie films als Terry Crews...quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:17 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
ik zit op zijn imdb pagina te kijken, maar die kan je toch onmogelijk in dezelfde categorie als de rest plaatsen
Maar Terry Crews is voor de vrouwenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:18 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Hij speelt volgens mij net zo lang als het niet al langer is in actie films als Terry Crews...
met de rest bedoelde ik natuurlijk niet crews/couture, dus dan heb ik liever crews en couturequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:18 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Hij speelt volgens mij net zo lang als het niet al langer is in actie films als Terry Crews...
En als we dan Crews vervangen voor BA Baracus?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:20 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
met de rest bedoelde ik natuurlijk niet crews/couture, dus dan heb ik liever crews en couture
gaat niet gebeuren en ik zie liever couture vertrekken, die heeft bij mij nooit zo'n geweldige indruk achterlaten in de ufc wedstrijden die ik heb gezien en the expandable filmsquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:21 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
En als we dan Crews vervangen voor BA Baracus?Neger voor een neger en als die niet vergelijkbaar zijn... dan dan...
enjoyquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:31 schreef SamuelofSEK het volgende:
ik ga beginnen aan cabin, iemand als michel komt straks vast wel film 2 van de huidige vraag beantwoorden
Nee sorry. Heb buiten net Expendables al lang geen actiefilms meer gezien... zijn bijna altijd comedies...quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:33 schreef Sands het volgende:
Niemand die een leuke actiefilm weet?(die ik nog niet gezien heb
)
Condor Manquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:33 schreef Sands het volgende:
Niemand die een leuke actiefilm weet?(die ik nog niet gezien heb
)
Geloof me, het wordt alleen maar beter!quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:46 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Geloof me, het wordt alleen maar beter!
Blind fury al eens gezien?
Naar actie. Het wordt niet cooler dan dit:quote:
Dat is actie jaquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Naar actie. Het wordt niet cooler dan dit:
[ afbeelding ]
Tenzij dit:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:09 schreef Robby87 het volgende:
Heb je die scene van Seagal nog Sands? Met die auto
De monsters zagen er leuk uitquote:Op zondag 7 oktober 2012 00:23 schreef SamuelofSEK het volgende:
Sands, vertel me eens wat je zo leuk vindt aan cabin? Ik koester nog enige hoop dat ik gewoon een andere cabin in the woods heb gekeken...
Hij was leuker dan The Grey, en Headhunters heb ik niet gezien dus daar kan ik niks over zeggenquote:Op zondag 7 oktober 2012 00:27 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
dan blijven er nog 94 minuten over waar je het nog niet over hebt gehad
Het meest vervelende is dat de zwaar irritante en extreem ongrappige "stoner"quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:27 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond Cabin in the Woods al bij al nog vrij leuk door het laatste half uur, maar die 2 andere films zijn toch beter.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
Ik persoonlijk vond de dialogen erg geestig, en de verklaring voor het "standaard hutje in het bos"verhaal leuk gevonden. Ik vind hem als comedy meer geslaagd dan als horror.quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:27 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
wie? hij ziet er wel net zo irritant als die stoner uitquote:Op zondag 7 oktober 2012 00:44 schreef Sands het volgende:
[ afbeelding ]
Nog meer mensen hier die Jandino Asporaat haten?
Hij deed het NFF presenteren samen met Doutzen Kroes.quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:45 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
wie? hij ziet er wel net zo irritant als die stoner uit
beter doutzen dan dat mens dat elk jaar de oscars komt doenquote:Op zondag 7 oktober 2012 00:46 schreef Sands het volgende:
[..]
Hij deed het NFF presenteren samen met Doutzen Kroes.
Ben blijquote:Op zondag 7 oktober 2012 00:46 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
beter doutzen dan dat mens dat elk jaar de oscars komt doen
maar die gast ken ik niet
*zoekt even snel opquote:Op zondag 7 oktober 2012 00:48 schreef Sands het volgende:
[..]
Ben blij
Volgend jaar Seth MacFarlane als Oscar host
Het zal sowieso beter zijn dan toen Anne Hathaway James Franco het presenteerde.quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:52 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
*zoekt even snel op
ah ted
mijn family guy kennis en american dad kennis (ja alleen die aflevering met je weet wel wie) is wat te summier om er echt een mening over te hebben.
vooral die franco liep daar echt heel vreemd rondquote:Op zondag 7 oktober 2012 00:56 schreef Sands het volgende:
[..]
Het zal sowieso beter zijn dan toen Anne Hathaway James Franco het presenteerde.
Of Billy Crystal voor zijn 10de en dan ook laatste keer.quote:Op zondag 7 oktober 2012 01:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik loop niet echt warm voor die McFarlane.
Doe mij maar Stephen Colbert, Louis CK of, als 't dan toch bekende acteurs moeten zijn, een duo-presentatie van Robert Downey Jr. en Emma Stone.
Ik weet niet wie.quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:52 schreef SamuelofSEK het volgende:
(ja alleen die aflevering met je weet wel wie)
Als ik zou moeten gokken: Zooey.quote:
Zou Disney zich schamen voor die film?quote:
Geen idee. Ik vond hem als kind erg leuk. Ikdenk niet dat ik hem nu nog zou willen zien.quote:Op zondag 7 oktober 2012 07:40 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Zou Disney zich schamen voor die film?
Verbazingwekkend genoeg is er geen HD variant van op nzbindex![]()
Waarom krijg ik het punt dan nietquote:Op zondag 7 oktober 2012 02:00 schreef Njosnavelin het volgende:
Waaghals wist het eigenlijk![]()
Drie films met deze actrice?
[ afbeelding ]
Omdat Disney nog geen Blu-ray heeft uitgebracht, net als met zoveel live-action films van Disney?quote:Op zondag 7 oktober 2012 07:40 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Zou Disney zich schamen voor die film?
Verbazingwekkend genoeg is er geen HD variant van op nzbindex![]()
present.quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:44 schreef Sands het volgende:
[ afbeelding ]
Nog meer mensen hier die Jandino Asporaat haten?
Krijg er spontaan ooraids van.quote:Op zondag 7 oktober 2012 10:54 schreef Sands het volgende:
[..]
Vind je hem ook zo'n fijne stem hebben?![]()
Zeer begrijpelijk, ook zo mooi dat wanneer hij een woord niet kan uitspreken of niet snapt dat hij zijn Antilliaanse afkomst de schuld geeft.quote:
Ik kijk nooit naar uitreikingen. Boring as hell.quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:50 schreef Tem het volgende:
Dat geratel bij de uitreiking van de gouden kalveren was ook vervelend.
Dat is waar, en die bedankjes zijn ook altijd kut. De hoogtepunten waren:quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:51 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik kijk nooit naar uitreikingen. Boring as hell.
Heb een hoop gemist zo te lezenquote:Op zondag 7 oktober 2012 11:52 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat is waar, en die bedankjes zijn ook altijd kut. De hoogtepunten waren:
Rutger Hauer op een lelijke motor
Paul Verhoeven die teleurgesteld is in de Nederlandse regering_!
Lekker wijfquote:
Volgens mij wist Rutger Hauer ook niet helemaal waar hij wasquote:Op zondag 7 oktober 2012 11:52 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat is waar, en die bedankjes zijn ook altijd kut. De hoogtepunten waren:
Rutger Hauer op een lelijke motor
Paul Verhoeven die teleurgesteld is in de Nederlandse regering_!
Te kleine tetten.quote:
quote:
Jammer dat je hier geen mooie plaatjes mag postenquote:
Die heeft er ook bijna geen?quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:58 schreef FireFox1 het volgende:
[..]![]()
Maar die van mijn vriendin mogen er ook wel wezen
Daar lopen de meningen over uiteen.quote:
Of grote Cquote:
Voelde je je aangesproken Njos?quote:
Niks mis met jouw tietenquote:
Getuigenverklaring niet genoeg?quote:
Oh jullie hebben elkaar waarschijnlijk op een meet gezien natuurlijk. Dan geef ik je het voordeel van de twijfel.quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:32 schreef Tem het volgende:
[..]
Oh jullie hebben elkaar waarschijnlijk op een meet gezien natuurlijk. Dan geef ik je het voordeel van de twijfel.
Waar woont ze dan?quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:24 schreef Waaghals het volgende:
Helaas moet ik haar nu weer naar het station brengen
Naar sport kijken is saai.quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:43 schreef Desunoto het volgende:
Straks zenden ze Hitchcocks film 'Suspicion' uit op de Belg.
Ik ga alleen niet kijken want er zijn motorraces en zo.
quote:
Jawelquote:
Neequote:Op zondag 7 oktober 2012 13:45 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Naar jouw kut-films kijken is saai.
• Voetbalquote:Op zondag 7 oktober 2012 13:50 schreef Desunoto het volgende:
Nietes, welles, nietes, welles.
Waarom is sport saai? Het is begrijpelijk dat je sommige sporten niet tof vindt, ik ook niet (vechtsporten bijv.), maar de term sport is heel breed. Er moet toch wel iets zijn dat je leuk vindt?
Nee eigenlijk nietquote:Op zondag 7 oktober 2012 13:50 schreef Desunoto het volgende:
Nietes, welles, nietes, welles.
Waarom is sport saai? Het is begrijpelijk dat je sommige sporten niet tof vindt, heb ik ook (met vechtsporten bijv.), maar de term sport is heel breed. Er moet toch wel iets zijn dat je leuk vindt?
En rugby.quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:57 schreef picodealion het volgende:
Snooker is de enige sport die ik graag kijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |