He-man stond op spotned?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:16 schreef Sands het volgende:
Weet er iemand nog een leuke/goede actiefilm die ik niet gezien heb?
ik zit op zijn imdb pagina te kijken, maar die kan je toch onmogelijk in dezelfde categorie als de rest plaatsenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:16 schreef dyonvbaal het volgende:
Dit is Tom "Tiny" Lister
[ afbeelding ]
Hij speelt volgens mij net zo lang als het niet al langer is in actie films als Terry Crews...quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:17 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
ik zit op zijn imdb pagina te kijken, maar die kan je toch onmogelijk in dezelfde categorie als de rest plaatsen
Maar Terry Crews is voor de vrouwenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:18 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Hij speelt volgens mij net zo lang als het niet al langer is in actie films als Terry Crews...
met de rest bedoelde ik natuurlijk niet crews/couture, dus dan heb ik liever crews en couturequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:18 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Hij speelt volgens mij net zo lang als het niet al langer is in actie films als Terry Crews...
En als we dan Crews vervangen voor BA Baracus?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:20 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
met de rest bedoelde ik natuurlijk niet crews/couture, dus dan heb ik liever crews en couture
gaat niet gebeuren en ik zie liever couture vertrekken, die heeft bij mij nooit zo'n geweldige indruk achterlaten in de ufc wedstrijden die ik heb gezien en the expandable filmsquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:21 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
En als we dan Crews vervangen voor BA Baracus?Neger voor een neger en als die niet vergelijkbaar zijn... dan dan...
enjoyquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:31 schreef SamuelofSEK het volgende:
ik ga beginnen aan cabin, iemand als michel komt straks vast wel film 2 van de huidige vraag beantwoorden
Nee sorry. Heb buiten net Expendables al lang geen actiefilms meer gezien... zijn bijna altijd comedies...quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:33 schreef Sands het volgende:
Niemand die een leuke actiefilm weet?(die ik nog niet gezien heb
)
Condor Manquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:33 schreef Sands het volgende:
Niemand die een leuke actiefilm weet?(die ik nog niet gezien heb
)
Geloof me, het wordt alleen maar beter!quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:46 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Geloof me, het wordt alleen maar beter!
Blind fury al eens gezien?
Naar actie. Het wordt niet cooler dan dit:quote:
Dat is actie jaquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Naar actie. Het wordt niet cooler dan dit:
[ afbeelding ]
Tenzij dit:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |