SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
een wekker die om 8 uur gaatquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:20 schreef Swaytje het volgende:
Morgen denk ik ook even een rit maken.. Moet toch om 8 uur opstaan om F1 te kijken, en dan heb ik tot half 1 tot Ajax moet voetballen.
Tussendoor mooi een paar uurtjes fietsen
quote:
De Silkroad 1200 gaat door het gebied waar vroeger de Zijderoute liep. Samarkand is start/finish en controle halfweg (route is in de vorm van een 8) en was de grote draaischijf van de Zijderoute.quote:
Hele interessante omgeving. Staat nog op mijn verlanglijst, net als Kazakhstan en Mongolie. Welliswaar niet om te fietsen want daar heb ik gewoonweg niet voldoende tijd voor.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:47 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
[..]
De Silkroad 1200 gaat door het gebied waar vroeger de Zijderoute liep. Samarkand is start/finish en controle halfweg (route is in de vorm van een 8) en was de grote draaischijf van de Zijderoute.
Een kort rondje is iets rond de 70-80km. Dat is meer om de benen in beweging te houden tussen het inpakken door. En natuurlijk de fiets een laatste keer te controleren voordat ie verpakt wordt voor het vliegtuig.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:52 schreef Holenbeer het volgende:
Ivo, wat is voor jou een 'kort rondje' (waar je het vorige topic over had)?
moet zo'n zondagmiddag ritje in hetzelfde perspectief geplaatst worden als jouw duurritten?
Ik ga er een toertocht rijden. Die duurt maar 4 dagen. Voor de rest gewoon steden bezichtigen en vanuit die steden af en toe een rondje fietsen naar een of ander interesante plek in de buurt van Tashkent, Samarkand of Bukhara.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:57 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Hele interessante omgeving. Staat nog op mijn verlanglijst, net als Kazakhstan en Mongolie. Welliswaar niet om te fietsen want daar heb ik gewoonweg niet voldoende tijd voor.
Nou, als je eigen baas bent heb je in de regel juist minder vakantiedagen dan iemand in loondienst heur. Het is ook nogal CAO afhankelijk. Toen ik nog boomkweker was had ik ook 40 vrije dagen in 1 jaar. Maar altijd topdruk in het voorjaar, en erg lastig om dan vrij te nemen voor fietsen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 09:23 schreef the_critic het volgende:
@Ivo, wat doe jij voor een werk? dat je zoveel vrije tijd hebt om de halve wereld over te reizen voor fietstochten. Ik heb niet zoveel vakantiedagen per jaar namelijkJe bent eigen baas oid?
Leuk ben benieuwd!quote:Op zondag 7 oktober 2012 10:39 schreef CyclingGirl het volgende:
Vandaag voor het eerst in 6 weken weer fietsen. Rust zit er op. Wel op mijn nieuwe fiets! Ga wel wat foto's maken en post ze hier.
Ik werk in Den Bosch. Vanuit mijn werk rij ik vaak naar het zuiden. Richting Vught, Helvoirt, Haaren en zo. Mooie omgeving. Verder kan je de Maasdijk richting Ravenstein en Grave pakken. Ook erg mooi.quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:25 schreef b_jurriens het volgende:
Zijn er nog mensen die in de buurt van Den Bosch touren? Ik heb inmiddels mijn Stevens in de schuur staan en al een paar rondjes gereden nu het nog kan. Heeft iemand nog leuke routes in deze omgeving?
Tnx
Drongelens kanaal richting Waalwijk, rondje rond de Drunense Duinen en evenwijdig aan de N65 terug.quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:25 schreef b_jurriens het volgende:
Zijn er nog mensen die in de buurt van Den Bosch touren? Ik heb inmiddels mijn Stevens in de schuur staan en al een paar rondjes gereden nu het nog kan. Heeft iemand nog leuke routes in deze omgeving?
Tnx
Nee, in mijn dromen misschien. Ik zit nog steeds thuis. Ik ben nog snotverkouden en eigenlijk de hele week ziek geweest. Volgende week wellicht.quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:20 schreef Gripper het volgende:
Kaassie, ging jij om 10 voor 1 en danseuse de brug bij Vianen over? Ik kwam vanaf lopik naar huis en zag iemand voor me uit fietsen, dus ik probeerde m nog voor de brug in te halen. Dat lukte niet maar toen ie vlak voor me de brug opreed zag ik de fiets in profiel, lichtblauw met blinkend wit lintje. En ik ken maar 1 zo'n fiets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |