SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
een wekker die om 8 uur gaatquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:20 schreef Swaytje het volgende:
Morgen denk ik ook even een rit maken.. Moet toch om 8 uur opstaan om F1 te kijken, en dan heb ik tot half 1 tot Ajax moet voetballen.
Tussendoor mooi een paar uurtjes fietsen
quote:
De Silkroad 1200 gaat door het gebied waar vroeger de Zijderoute liep. Samarkand is start/finish en controle halfweg (route is in de vorm van een 8) en was de grote draaischijf van de Zijderoute.quote:
Hele interessante omgeving. Staat nog op mijn verlanglijst, net als Kazakhstan en Mongolie. Welliswaar niet om te fietsen want daar heb ik gewoonweg niet voldoende tijd voor.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:47 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
[..]
De Silkroad 1200 gaat door het gebied waar vroeger de Zijderoute liep. Samarkand is start/finish en controle halfweg (route is in de vorm van een 8) en was de grote draaischijf van de Zijderoute.
Een kort rondje is iets rond de 70-80km. Dat is meer om de benen in beweging te houden tussen het inpakken door. En natuurlijk de fiets een laatste keer te controleren voordat ie verpakt wordt voor het vliegtuig.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:52 schreef Holenbeer het volgende:
Ivo, wat is voor jou een 'kort rondje' (waar je het vorige topic over had)?
moet zo'n zondagmiddag ritje in hetzelfde perspectief geplaatst worden als jouw duurritten?
Ik ga er een toertocht rijden. Die duurt maar 4 dagen. Voor de rest gewoon steden bezichtigen en vanuit die steden af en toe een rondje fietsen naar een of ander interesante plek in de buurt van Tashkent, Samarkand of Bukhara.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:57 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Hele interessante omgeving. Staat nog op mijn verlanglijst, net als Kazakhstan en Mongolie. Welliswaar niet om te fietsen want daar heb ik gewoonweg niet voldoende tijd voor.
Nou, als je eigen baas bent heb je in de regel juist minder vakantiedagen dan iemand in loondienst heur. Het is ook nogal CAO afhankelijk. Toen ik nog boomkweker was had ik ook 40 vrije dagen in 1 jaar. Maar altijd topdruk in het voorjaar, en erg lastig om dan vrij te nemen voor fietsen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 09:23 schreef the_critic het volgende:
@Ivo, wat doe jij voor een werk? dat je zoveel vrije tijd hebt om de halve wereld over te reizen voor fietstochten. Ik heb niet zoveel vakantiedagen per jaar namelijkJe bent eigen baas oid?
Leuk ben benieuwd!quote:Op zondag 7 oktober 2012 10:39 schreef CyclingGirl het volgende:
Vandaag voor het eerst in 6 weken weer fietsen. Rust zit er op. Wel op mijn nieuwe fiets! Ga wel wat foto's maken en post ze hier.
Ik werk in Den Bosch. Vanuit mijn werk rij ik vaak naar het zuiden. Richting Vught, Helvoirt, Haaren en zo. Mooie omgeving. Verder kan je de Maasdijk richting Ravenstein en Grave pakken. Ook erg mooi.quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:25 schreef b_jurriens het volgende:
Zijn er nog mensen die in de buurt van Den Bosch touren? Ik heb inmiddels mijn Stevens in de schuur staan en al een paar rondjes gereden nu het nog kan. Heeft iemand nog leuke routes in deze omgeving?
Tnx
Drongelens kanaal richting Waalwijk, rondje rond de Drunense Duinen en evenwijdig aan de N65 terug.quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:25 schreef b_jurriens het volgende:
Zijn er nog mensen die in de buurt van Den Bosch touren? Ik heb inmiddels mijn Stevens in de schuur staan en al een paar rondjes gereden nu het nog kan. Heeft iemand nog leuke routes in deze omgeving?
Tnx
Nee, in mijn dromen misschien. Ik zit nog steeds thuis. Ik ben nog snotverkouden en eigenlijk de hele week ziek geweest. Volgende week wellicht.quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:20 schreef Gripper het volgende:
Kaassie, ging jij om 10 voor 1 en danseuse de brug bij Vianen over? Ik kwam vanaf lopik naar huis en zag iemand voor me uit fietsen, dus ik probeerde m nog voor de brug in te halen. Dat lukte niet maar toen ie vlak voor me de brug opreed zag ik de fiets in profiel, lichtblauw met blinkend wit lintje. En ik ken maar 1 zo'n fiets
haha ok dat stukje heb ik ook meer om me heen zitten kijken dan naar andere fietsers gekeken, volgende keer beterquote:Op zondag 7 oktober 2012 14:17 schreef kanovinnie het volgende:
Was tussen de tolweg en restaurant bij de buurvrouw.
Volgende keer geef ik wel een brul, ik had 't ook pas door toen je al voorbij me was. Ik heb dan wel weer witte schoentjes
Kan een mod dit even naar B&H verplaatsen aub?quote:
Moet ik jouw foto's ook even bij langs?quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:33 schreef ultra_ivo het volgende:
Camera iets teveel laten zakken. Hoofd afgesneden, zwarte sokken bij profkleding![]()
quote:
Das zonde ja. Dure grap.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:45 schreef buzz1291 het volgende:
[..]Maar volgende keer svp een duidelijkere foto zodat ik kan zien of het nou een teen is of gewoon een vouw in die zeem
En dan ook dit nog..... Goddoeme!
[ afbeelding ]
Zonde hé?
Tinteling kwam niet door de kou? Wat mij opvalt is dat je zadel aan de lage kant staat. En er steekt een spriet uit over je zadelpen, dat hoort toch niet?quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:16 schreef b_jurriens het volgende:
Bedankt voor de tips voor de routes rondom Den Bosch.
Vandaag me eerste wat langere rit gemaakt. Den Bosch - Best langs de A2 en terug over de dorpen. 62 KM. gemiddeld 27 KM/H.
Het ging wel redelijk lekker, alleen na een KM. of 25 begint er een tinteling in mijn benen en armen. De laatste 10 KM. had ik echt het gevoel dat mijn voeten slaapte, zoveel tintelde het. Ik neem aan dat dit komt dat mijn houding/afstelling fiets nog niet goed is? Ik heb wel het idee dat ik er lekker op zit, maar dit is toch nog niet prettig. Ik zal komende week nog even langs de FM gaan.
Het was trouwens vandaag echt heerlijk weer, had nog behoorlijk warm in korte broek en lange mouwen
https://fbcdn-sphotos-h-a(...)210_1424162870_n.jpg
quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:45 schreef buzz1291 het volgende:
[..]Maar volgende keer svp een duidelijkere foto zodat ik kan zien of het nou een teen is of gewoon een vouw in die zeem
En dan ook dit nog..... Goddoeme!
[ afbeelding ]
Zonde hé?
Staat haar goed Patroon, mooi meiske ook. Zie je nu wat ik bedoelde met die cameltoe mbt die zeem in die Craft koersbroek?quote:
Wat was er gebeurt?quote:
Tja, als je een full carbon vork hebt en je doet er niet zo'n alu expansietonnetje in voor je de stuurnok over de vork schuift kan deze breken.quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:22 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Wat was er gebeurt?
Zag vorige week zaterdag nog op de belg een veldrij wedstrijd en daar stond/zat een rijder opeens met z'n stuur en stuurpen in zijn handen die waren gewoon afgebroken van de vork
Zonder die expansieplug krijg je het toch ook nooit goed vast?quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:26 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Tja, als je een full carbon vork hebt en je doet er niet zo'n alu expansietonnetje in voor je de stuurnok over de vork schuift kan deze breken.
Ja toen ik mijn broek aantrok zag ik gelijk wat je bedoelde. Het zeem zit wel goed qua bescherming maar het zeem in bijvoorbeeld mijn Core broek blijft beter rond mijn poepertjequote:Op zondag 7 oktober 2012 19:14 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Staat haar goed Patroon, mooi meiske ook. Zie je nu wat ik bedoelde met die cameltoe mbt die zeem in die Craft koersbroek?
Dank u, jouw vriendin mag er ook zijn.quote:
Met zo'n stermoer lukt het ook wel, maar ik zou het niet proberen want een gerede kans dat die in het carbon snijdt en dus ....... afbreekt.quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:30 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Zonder die expansieplug krijg je het toch ook nooit goed vast?
Ik heb even gekeken maar het zit hem in de broek. Ik zal je ff een DM met foto sturen om dat te bewijzenquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:45 schreef buzz1291 het volgende:
En dan ook dit nog..... Goddoeme
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |