Godver, jij bent scherpquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je bent goochelaar, en je tovert katten weg?
Ah oke, ik dacht iets ernstigsquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:14 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
vroegah waren het vaak gewoon van die basisschool rotgeintjes, niks ernstigs dus
maar we zijn gewoon water en vuur samen.. gaat niet goed
Kan je ook trucjes met mij?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Goed he? Ik kan hele goede trucjes
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:15 schreef kingtoppie het volgende:
Ik zou lovelylady wel eens int echt 1 op 1 een trucje willen zien doen bij me.
Kwestie van goed zuigenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:15 schreef fietsie het volgende:
@LL maken die poezels die donkere bank niet helemaal haaaarig ?? Dat doen die van ons iig wel....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Godver, jij bent scherp
[..]
Ah oke, ik dacht iets ernstigsMaar gelukkig is dat niet zo
[..]
Kan je ook trucjes met mij?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Kwestie van goed zuigenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
Je kunt vast een poesje voor me tevoorschijn toveren.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
Ik had die hele kat niet gezienquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Neuh...
Ik denk niet in hokjes...
quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja kan wel een bro-hug van me krijgen
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je kunt vast een poesje voor me tevoorschijn toveren.Dat kan ik welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar lijkt me verstandig van niet
![]()
Jij straalt erg mooi jaquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:20 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
we are the stars so soon to shine
Verstandig....quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat kan ik welmaar lijkt me verstandig van niet
Die tijd heb ik toch al lang gehad kingtoppiequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Verstandig....
Meest misbruikte woord ooit...
Ja ik drink water ''zozo, verstandig''
Neeheeeeee, je moet zuipen, lol maken, iets doen met je leven verdomme, alcohol erin en gauw, dat is veel slimmer.
Heul wel, ik heb een foto gezienquote:
Veel plezier schatjequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:21 schreef LovelyLady het volgende:
Bankhangen + serietje kijken![]()
doeg moppies
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:21 schreef LovelyLady het volgende:
Bankhangen + serietje kijken![]()
doeg moppies
oh poep jaquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heul wel, ik heb een foto gezien
[..]
Veel plezier schatje![]()
Nou, dan leer je het me.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die tijd heb ik toch al lang gehad kingtoppie
echte vrouwen poepen toch helemaal nietquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee niet poepPoepen doe je op de wc.
Nou kijk dat bedoel ikquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:23 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
echte vrouwen poepen toch helemaal niet![]()
Ik ben gisteren al naar huis vertrokkenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:23 schreef kingtoppie het volgende:
GET OUTTA HERE, AND GET ME SOME MONEY TOOOOOOO
Jij lijkt me een echte damequote:
ik heb m'n momenten.. somsquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben gisteren al naar huis vertrokken![]()
En bier kun je krijgen
[..]
Jij lijkt me een echte dame
We will seequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:25 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik heb m'n momenten.. soms![]()
ernstig eigenlijk welquote:
En bevalt het je niet, ga je gewoon naar huisquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:27 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ernstig eigenlijk wel.. ik liep altijd zo hard te schreeuwen dat ik nooit aan echte meets zou doen
slechte invloeden.. tsk tsk tsk
Dingen zijn nauwelijks anders...quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:27 schreef Vinniiee het volgende:
Pc maar even een beetje opschonen
KT, weet jij wat een beetje goeie harde schijf is?
ach komt vast wel goed.. ik verwacht dat tam me troost als ik het niet meer aankan u_uquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En bevalt het je niet, ga je gewoon naar huisIk ben in het begin maar een stil mannetje hoor. Moet eerst een beetje drank op hebben
Ja ik ben al 2 jaar out tha bisinissssssquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dingen zijn nauwelijks anders...
Gewoon bekend merkje pakken als seagate oid. Prima spul. En goedkoop.
Daar vertrouw ik haar wel op, tenminste, zoals ik me haar voorstelquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:29 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ach komt vast wel goed.. ik verwacht dat tam me troost als ik het niet meer aankan u_u
en ik wsl ook.. hoewel ik t wel nu al weet, dus kan ik me er zelf iig (mentaal) goed op voorbereiden, dus t komt vast goed
http://tweakers.net/price(...)star-7k4000-4tb.htmlquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daar vertrouw ik haar wel op, tenminste, zoals ik me haar voorstel![]()
Dat scheelt ook wel inderdaad
Dan moet ik met der mee.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En bevalt het je niet, ga je gewoon naar huisIk ben in het begin maar een stil mannetje hoor. Moet eerst een beetje drank op hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |