dat dacht ik dus ookquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zal je zeggen dat ik dacht dat hij dood was
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:26 schreef Karina het volgende:
Hehe mooi spreekwoord. De vrouw heeft ALTIJD gelijk.
dat het niet ging fluiten met die windmachinequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:33 schreef Karina het volgende:
Ik vond ze ook beter de vorige keer. En die rechter... doe NOG een korter rokje aan.
dat zekerquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:35 schreef Karina het volgende:
Tja vanwege hun vorige optreden wel terecht.
Met die waterbak toch?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:45 schreef iBenny het volgende:
In de reclame lieten ze een act zien die fout ging. Die hebben we nog niet gezien
Waar geilt Gordon nou niet opquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:48 schreef iBenny het volgende:
Ohw ja, die Braziliaan waar Gordon op geilde
Deze kan nog winnen..quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:57 schreef iBenny het volgende:
Toevallig... Allemaal buitenlanders en dan wint de Nederlandse act
en toch een terechte winnaar imhoquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:57 schreef iBenny het volgende:
Toevallig... Allemaal buitenlanders en dan wint de Nederlandse act
je mist ook nks, wat een kutfilmquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:52 schreef JRRY het volgende:
[..]
Whahah toen zapte ik juist weg van RTL5.
Heb 'm al gezien.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
je mist ook nks, wat een kutfilm
Ik vond 'm ook niks aan, maar was wel de meest 'enge' horrorfilm die ik tot dan toe had gezien.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik hou niet van die handycam films waar ook nog eens niets in gebeurt
doe mij de Saw serie maarquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:56 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik vond 'm ook niks aan, maar was wel de meest 'enge' horrorfilm die ik tot dan toe had gezien.
Heb ik er 1 half van gezien, zouden Saw 6 (VI?) gaan kijken, maar bijna iedereen vond 'm eng dus gingen we ouderwets monopoliën.quote:
Je hebt ook niet zo heel veel gemist. Een kleine anderhalf miljoenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:24 schreef Koen66 het volgende:
had dit nou nog veel kijkers? heb er maar zelden naar gekeken en de finale alleen het laatste stukkie.
Daar klopte ook geen kut vanquote:Vooral beoordelingssysteem vind ik wat apart
dat valt nog best wel meequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je hebt ook niet zo heel veel gemist. Een kleine anderhalf miljoen
ik blijf het een enorm voordeel vinden om aan het einde te zittenquote:[..]
Daar klopte ook geen kut van
Dat ook. En met ruim 100 man in het publiek (die overigens geen stemkastje in de hand leken te hebben) zou er vrijwel niet lager gestemd mogen worden dan een 9. Kijken we naar beoordelingssites, ed. dan zie je nooit alleen maar van die hoge cijfers.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat valt nog best wel mee
[..]
ik blijf het een enorm voordeel vinden om aan het einde te zitten
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat ook. En met ruim 100 man in het publiek (die overigens geen stemkastje in de hand leken te hebben) zou er vrijwel niet lager gestemd mogen worden dan een 9. Kijken we naar beoordelingssites, ed. dan zie je nooit alleen maar van die hoge cijfers.
/tot zover mijn aluhoedje redenatie
Zonder broekje hier:quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:49 schreef Karina het volgende:
Oh wacht die zou toch ZONDER broekje in die badkuip gaan zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |