SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Confidence through competence
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:21 schreef Stereotomy het volgende:
Problemen gemixt met positieve dingen geeft vaak goede gesprekstof, Krak
Klusdagboek, mag overgeslagen worden voor degene die er geen zin an heeft:
Mannenhuis kleurenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
Nouja, ik vind wel dat woon- en slaapkamers verschillende uitstralingen mogen hebben.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:35 schreef Duderinnetje het volgende:
Vanwaar verschillende kleuren op de vloeren stereo?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, ik kon het roze laminaat niet vinden![]()
[ afbeelding ]
/de waarheidquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:41 schreef Stereotomy het volgende:
Eigenlijk wil ik dat de slaapkamer er gewoon uitnodigend uit ziet om te slapen neuken.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:21 schreef Stereotomy het volgende:
HeySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vond het eigenlijk steeds minder worden. Vreemde persoonlijkheidsveranderingen en vage gebeurtenissen.Ik ben wel benieuwd naar dit seizoen en ga het ook vooral kijken, maar dan wel pas als alles is uitgezonden.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:49 schreef Sarabi het volgende:
We hebben de afgelopen weken alle seizoenen gekekenis leuk!
Dit nieuwe seizoen is wel weer leuk beginnen, het vorige Dexter-seizoen was erg zwak.quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:24 schreef Isabeau het volgende:
Ik vond het eigenlijk steeds minder worden. Vreemde persoonlijkheidsveranderingen en vage gebeurtenissen.Ik ben wel benieuwd naar dit seizoen en ga het ook vooral kijken, maar dan wel pas als alles is uitgezonden.
Ondertussen kijk ik naar Dexter als homoseksuele begrafenisondernemer. Ook heel verfrissend
Absoluut een leuke seriequote:Op zondag 7 oktober 2012 00:26 schreef golfer het volgende:
Dit nieuwe seizoen is wel weer leuk beginnen, het vorige Dextre-seizoen was erg zwak.
En 6 feet under, die je nu kijkt is briljant.
1,4,2,3,5,6quote:
Dat is 5.quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Absoluut een leuke serie![]()
Totaal andere rol van de acteur, maar toch ook veel overeenkomsten.
De dood als thema bijvoorbeeld
Is 4 met Julia Stiles?![]()
![]()
![]()
Wanneer ga jij eigenlijk uit huis, borisz?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |