PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
BesottedOrb (BesottedOrb)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
Pvt_Wollie (tostitomaatkaas)
LinQ-NL (LinQ)
Rojiblancos (Timez)
Als een league makkelijk is omdat er zoveel goede spelers zijn, is het de Serie A welquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:36 schreef zerokil het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom is het zo moeilijk.
CAM's posities niet.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Als een league makkelijk is omdat er zoveel goede spelers zijn, is het de Serie A wel
El Shaarawy op CAMquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:36 schreef zerokil het volgende:
[ afbeelding ]
El Shaarawy is 2K ofzoquote:
Marchisio Boateng El Sharaawy als Cam, CDM's Vidal en de Rossi, verdediging Balzaretti/Armero, Chiellini Ogbonna Abate.quote:
Bij mij functioneert ie geweldigquote:
Ik heb er ook last van :/quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:40 schreef Maver24 het volgende:
Wat is Fifa traag zeg, wtf, werken ze niet bij EA ofzo in het weekend
hattrick van zo'n dude. Even kijken of hij goed is in FUTquote:
Beste opstelling bij serie a vind ik 4-3-1-2.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:36 schreef zerokil het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, die is slechtquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:43 schreef Fuszy het volgende:
[..]
hattrick van zo'n dude. Even kijken of hij goed is in FUT
oh de webapp doet het niet
Ik gebruik 4312 en 4321 voor mijn Serie A teams. Bevallen primaquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:44 schreef nwilke het volgende:
[..]
Beste opstelling bij serie a vind ik 4-3-1-2.
Deze man weetquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:42 schreef vandermar het volgende:
Handanovic, beste keeper in de serie A
Zit niet in FUT volgens mijquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:43 schreef Fuszy het volgende:
[..]
hattrick van zo'n dude. Even kijken of hij goed is in FUT
oh de webapp doet het niet
Rtl 4, ziet er goed uit.quote:
Janzenquote:
Daar heb ik niet mee gespeeld, maar Buffon doet het echt niet goed bij mij en ik heb al zeker 3 wedstrijden letterlijk verloren door een achterlijke blunder van hem. Ook echt nog geen wedstrijd gehad waarin hij juist de punten pakte. In die prijsklasse is Lloris echt een miljoen keer beter.quote:
verdommequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:47 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Oh ja toch wel deze [ afbeelding ]
Nee johquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:46 schreef Greenpeas het volgende:
Damn, die skill challenges zijn nog best wel moeilijk ook.
Bij dat voetvolley moet ik steeds met een CB dat gaan doenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:48 schreef marcie216 het volgende:
Ja die is me niet gelukt, dat voetvolleyen. Elke keer rost zo'n domme mongool hem 20 meter weg..
Ja die bedoel ik, dat met die voorzetten moet je 30k punten halen kom niet verder dan 22k.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee joh
Alleen die skill games die je op het einde hebt zijn echt kut..dat je moet gaan tennissen met hoge passes enzo
Idd, ik kreeg Pepe, die kan alleen maar rammen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Bij dat voetvolley moet ik steeds met een CB dat gaan doenDat werkt niet goed, Puyol en Voetvolley
Puyol kan het dan ook niet met zijn handenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Bij dat voetvolley moet ik steeds met een CB dat gaan doenDat werkt niet goed, Puyol en Voetvolley
L1 inhouden voordat je crosstquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:49 schreef Thorb het volgende:
Die silver voorzetten doe ik steeds iets fout, maar ik had de uitleg al geskipt
Dat je hem in die tonnetjes moet schieten?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:49 schreef Thorb het volgende:
Die silver voorzetten doe ik steeds iets fout, maar ik had de uitleg al geskipt
Jij droomt er van om zo'n mooie vrouw te krijgen later...quote:
Beter op Wong Pong Tjong jaquote:
quote:
Kom ik niet langsquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat je hem in die tonnetjes moet schieten?
Nee, maar volgens mij heeft GJE al geholpen. Zal de volgende keer eens kijken.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat je hem in die tonnetjes moet schieten?
Je moet er recht voor gaan staan, dus met je gezicht naar die dingen toe. Dan gewoon 3 x vierkantje, en daarna de hogere (2x)quote:
Eerst in die voorste 3 schieten, krijg je dubbele punten. Dan haal je het makkelijk.quote:
Ze is niet lelijk maar kom op, zulke meisjes zie je overal in de randstad.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:51 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Jij droomt er van om zo'n mooie vrouw te krijgen later...
Daar komen GJe, VDM en Marcie nooitquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:52 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ze is niet lelijk maar kom op, zulke meisjes zie je overal in de randstad.
Maar daar staan geen sexy foto's van op internet, of doet ze mee aan zo'n show .quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:52 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ze is niet lelijk maar kom op, zulke meisjes zie je overal in de randstad.
Ik woon erquote:
Ja, schiet de heletijd naastquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:52 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Je moet er recht voor gaan staan, dus met je gezicht naar die dingen toe. Dan gewoon 3 x vierkantje, en daarna de hogere (2x)
Actie ervoor is prachtig, THAT OVERSTAPJEquote:
Hoertjes pakkenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:54 schreef marcie216 het volgende:
Wat moet ik in de randstad doen dan?
Dan heb je de zus van Mathijs niet gezien!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:54 schreef Fuszy het volgende:
Ik sta er overigens ook versteld van hoeveel mooie vrouwen er in Nijmegen rondlopen. Dat is echt niet normaal. 100x beter dan Tilburg en Den Bosch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:55 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dan heb je de zus van Mathijs niet gezien!
had ik wel een paar pogingen voor nodig, maar dat is meer omdat die tonnetjes irritant doen..steeds op de rand en weer eruit enzo. Verder gewoon steeds 2x of 3x cross knop en dan komt het wel goed.quote:
Ik schiet continu op de rand van die tonnenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
had ik wel een paar pogingen voor nodig, maar dat is meer omdat die tonnetjes irritant doen..steeds op de rand en weer eruit enzo. Verder gewoon steeds 2x of 3x cross knop en dan komt het wel goed.
Ik deed gewoon 1x en dan die achterste pakkenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
had ik wel een paar pogingen voor nodig, maar dat is meer omdat die tonnetjes irritant doen..steeds op de rand en weer eruit enzo. Verder gewoon steeds 2x of 3x cross knop en dan komt het wel goed.
Dat is wat andersquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:56 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik deed gewoon 1x en dan die achterste pakkenIs ook wel te doen, je hebt best veel pogingen, zolang ze maar in het vak blijven liggen.
Dat klopt, randstad is voor paupers. In Friesland zijn genoeg mooie vrouwen. Doutzen Kroes valt hier niet op tussen al het schoons dat hier rondhuppelt.quote:
Als Doutzen d'r bek opentrekt ben ik wel klaarquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat klopt, randstad is voor paupers. In Friesland zijn genoeg mooie vrouwen. Doutzen Kroes valt hier niet op tussen al het schoons dat hier rondhuppelt.
tonnetjes moet je niet in schieten, tonnetjes moet je investerenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
Eerst heel kort x drukken, dan heb je in het voorste tonnetje en krijg je dubbele punten, dan gewoon x en rechtdoor rammen en je krijgt wel een paar keer 8k punten en je bent er.
Heb ze nog nooit gezien hoor in Leeuwardenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat klopt, randstad is voor paupers. In Friesland zijn genoeg mooie vrouwen. Doutzen Kroes valt hier niet op tussen al het schoons dat hier rondhuppelt.
Jij valt liever op iemand die de koran kan opdreunen?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Als Doutzen d'r bek opentrekt ben ik wel klaar
Ik kom nu ook helemaal niet meer in de webappquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
Fut op de Console is naar de klote
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Als Doutzen d'r bek opentrekt ben ik wel klaar
Je moet je ogen dan ook open doenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:58 schreef Rijst het volgende:
[..]
Heb ze nog nooit gezien hoor in Leeuwarden
'Ik ben Doutzen en ik ben boos'quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jij valt liever op iemand die de koran kan opdreunen?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:59 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
'Ik ben Doutzen en ik ben boos'__
Ik wist al dat ik zo'n reactie zou krijgen voordat ik het had ingevoerdquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je moet je ogen dan ook open doen
gna gna gna
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:59 schreef vandermar het volgende:
[..]Jij koopt later een van poolsebruiden.com
Papa betaalt dus het mag wel van iets verder komen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:59 schreef vandermar het volgende:
http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-teamquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:59 schreef detennismaster het volgende:
Wat is een goede horrorfilm? Daar heb ik zin in.
Beter gewoon lekker Hollandsquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:59 schreef vandermar het volgende:
Daar zie ik hem wel voor aan.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:59 schreef vandermar het volgende:
Ik keek laatst zo'n Japanse maar dat doe ik niet meer. DIe zijngewoon creepyquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:59 schreef detennismaster het volgende:
Die zijn saai en raarquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik keek laatst zo'n Japanse maar dat doe ik niet meer. DIe zijngewoon creepy
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Beter gewoon lekker Hollands
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
Ik gebruik http://www.facebook.comquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hier http://www.asianbridesonline.com/
Wel wat voor jou denk ik
zo modern? Ik dagt dot julli nog op haaaivz gebroikte.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:02 schreef vandermar het volgende:
[..]
ik gebruik http://www.partyflock.nl
lekkere raveteef, niets mis mee
Krijg je in een keer allemaal van die Japanners met grote ogenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik keek laatst zo'n Japanse maar dat doe ik niet meer. DIe zijngewoon creepy
[REC]quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:59 schreef detennismaster het volgende:
Laatst deel 3 gehuurd, die is echt slechtquote:
Impossibruquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:03 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Krijg je in een keer allemaal van die Japanners met grote ogen
Tik bij google afbeeldingen ullzang in.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:03 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Krijg je in een keer allemaal van die Japanners met grote ogen
dat is eerder een comedy dan een horrorquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:05 schreef vandermar het volgende:
Resident Evil vond ik altijd wel een leuke film
Teringquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:05 schreef Rijst het volgende:
[..]
Tik bij google afbeeldingen ullzang in.
Ok, dat is toch zo'n Spaanse film?quote:
Chernobyl diaries was zon bullshit film , niet normaalquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:05 schreef Fuszy het volgende:
[..]
dat is eerder een comedy dan een horror
misschien chernobyl diaries gaan kijken?
Ja ze hebben ook een Amerikaanse remake gemaakt maar die is echt heel slecht. Met dat zusje van Dexter als hoofdrolquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:06 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ok, dat is toch zo'n Spaanse film?
Cabin in the woods is echt fantastischquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:06 schreef vandermar het volgende:
The hills have eyes, ook wel aardig. Silent Hill ook wel goed
jupquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:06 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ok, dat is toch zo'n Spaanse film?
Zijn wel tof ja, maar vind ik toch meer actie dan horrorquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:05 schreef vandermar het volgende:
Resident Evil vond ik altijd wel een leuke film
Saw is a horror franchise distributed by Lions Gate Entertainment and produced by Twisted Pictures that consists of seven films and two video games, published by Konami.quote:
die was best matig vond ik.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:09 schreef vandermar het volgende:
Ik heb ook een keer een finse horror gezien over de kerstman, ook wel prima filmpje.
Ik was met wat vrienden en er zaten kinderen van 10 jaar ofzo achter ons en bij elke keer dat het woord kut viel kregen zij de slappe lach en zo wij ookquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:09 schreef Rijst het volgende:
[..]
Die heb ik ook nog niet gezien. Bij de eeste film moest ik huilen van het lachen in de bios.
[ afbeelding ]
Doe normaal. Het is een gore film.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Saw is a horror franchise distributed by Lions Gate Entertainment and produced by Twisted Pictures that consists of seven films and two video games, published by Konami.
Bakkes oen
Ik vond hem echt zo slecht. Die eerste dan en die tweede heb ik niet gezien. In de bios kijken leek me ook geen pretje. Iedereen veranderde ineens in een mongool daar, van wat ik gehoord hebquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:09 schreef Rijst het volgende:
[..]
Die heb ik ook nog niet gezien. Bij de eeste film moest ik huilen van het lachen in de bios.
[ afbeelding ]
30 days of nightquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
die was best matig vond ik.
Dead Snow is wel geniaal
Ik vond hem best lekker hoor, niet zo viesquote:
Ja dead snowquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
die was best matig vond ik.
Dead Snow is wel geniaal
VDM had nog een goede parodie op Saving Private Ryanquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:12 schreef dion_v_k het volgende:
Ik ga ook maar een film kijken, webapp is nu helemaal dood
La horde (2009) - IMDbquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja dead snowzombie films vind ik sowieso wel tof
Er is nog zo'n nazi zombie film die ik ook wel leuk vind
IF Bony
Klopt ja. Vervolg laatst nog gezien, die was ook nog wel oke (maar wel minder)quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:13 schreef vandermar het volgende:
Outpost (2008) - IMDb
Die vond ik ook wel tof
ik zal eens even kijken, ik moet nog een hele rits aan films kijkenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
La horde (2009) - IMDb
Deze gezien? Toffe Franse zombiefilm
Lekker een film streamen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:14 schreef Covati het volgende:
Voor de mensen die deze site nog niet kennen:
Google op "Noobroom" en dan krijg je n soort site met IP daar staan een stuk of 500 goede films op in HD etc
BONY is een baas dus IFquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:20 schreef vandermar het volgende:
Maarja,
Locadia, Immers en de Leeuw maakten ook een hat-trick
Hopelijk haalt hij dan nog een SIF voor de winterquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:21 schreef wieisboos het volgende:
Haha Bony een IF dat wordt gewoon een 78>79 met shooting en dribbling +2 ofzo
En daarom zijn 5k packs soms goedquote:
Waarom zijn sommigen toch zo luckyquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:27 schreef Maver24 het volgende:
Torres uit een pakje, ik kan een pakje openen en toen was het feest
nietquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:29 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Waarom zijn sommigen toch zo lucky![]()
Hoeveel verkoop je hem.
Ik heb ook een regel ingevoerd. De komende maand koop ik sowieso geen gold packsquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:31 schreef vandermar het volgende:
Ik ga een regel invoeren, wanneer ik 10 potjes heb gespeeld mag ik een 7,5K pack openenelke 10 potjes een pakje dus.
lolquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:31 schreef vandermar het volgende:
Ik ga een regel invoeren, wanneer ik 10 potjes heb gespeeld mag ik een 7,5K pack openenelke 10 potjes een pakje dus.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:33 schreef FUT123 het volgende:
Als ik een speler koop in webapp blijft die hangen bij 'completing' en kan ik hem dus niet gebruiken. Iemand die de oplossing weet ?
Doe normaal pussy.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:33 schreef RavioliPunch het volgende:
[ afbeelding ]
Ik.. wil.. zo.. graag...
Koopquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:33 schreef RavioliPunch het volgende:
[ afbeelding ]
Ik.. wil.. zo.. graag...
Al je spelers discarden helpt soms.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:33 schreef FUT123 het volgende:
Als ik een speler koop in webapp blijft die hangen bij 'completing' en kan ik hem dus niet gebruiken. Iemand die de oplossing weet ?
Netjes, zijn er geen meer op de markt verder of zijn er nu echt blessures?quote:
Ik denk gewoon een geestelijk gehandicapte die m heeft gekochtquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Netjes, zijn er geen meer op de markt verder of zijn er nu echt blessures?
Zal het eens aan de begeleider van Roy vragen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik denk gewoon een geestelijk gehandicapte die m heeft gekocht
Ik denk dat ze meer begrip krijgen als ze de boel gewoon platgooien voor onderhoud..quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
Fut is echt onspeelbaar geworden op de ConsoleGeen een wedstrijd komt erdoor, en het duurt sowieso een uur voordat je er eindelijk bent.
Met als resultaat...?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik denk dat ze meer begrip krijgen als ze de boel gewoon platgooien voor onderhoud..
Ja dat ze dat doen. Net ook gewonnen, en gewoon coins gehad voor de wedstrijd, kom ik in Seasons staat er 3-0 loss DNF.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik denk dat ze meer begrip krijgen als ze de boel gewoon platgooien voor onderhoud..
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja dat ze dat doen. Net ook gewonnen, en gewoon coins gehad voor de wedstrijd, kom ik in Seasons staat er 3-0 loss DNF.
Lensie maakt er morgen 4 en dan is het geen IF Bonyquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Hahaquote:
Klassiekertje jaquote:
Gefeliciteerd.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:56 schreef dion_v_k het volgende:
Mijn BPL team nu:
http://www.futhead.com/fifa/squads/141375/
Hoeist dooiequote:
Umadbroquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:58 schreef bombmannl het volgende:
wtf nog steeds geen spelers die ik heb gekocht in me club.. Kut ea. Ik wil eto'o!
En nog steeds geen salaris van vorige maand, kkr baas....
Voor een BPL team niks mis mee of ga jij nog voor opa Lampardquote:
Fat Frank is een baas.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:05 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Voor een BPL team niks mis mee of ga jij nog voor opa Lampard
Te aanvallend op het middenveld vind ik. Ik heb liever een type Gerrard erbijquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:05 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Voor een BPL team niks mis mee of ga jij nog voor opa Lampard
Vandermar is er ook volgens mij. Zit in het andere team.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:07 schreef Fuszy het volgende:
[..]
daarom is toefjes al een minuut of 20 stil
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Klassiekertje ja
Ik moet ook iedere keer weer hardop lachen bij deze
Sinds wanneer ben ik voor ajaxquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:08 schreef Thorb het volgende:
[..]
Vandermar is er ook volgens mij. Zit in het andere team.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:08 schreef vandermar het volgende:
[..]ik had de slappe lach
mijn pa zit mij dom aan te kijken
Ik vind dat je best goed de Macarena kan doen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:09 schreef vandermar het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben ik voor ajax [ afbeelding ]
Is het ook een lucky goal als jij de bal vol in het eigen doel schietquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:10 schreef Rijst het volgende:
De Fifa community![]()
![]()
Sommige jochies verdienen een baksteen tegen hun hoofd.
Eerste scoort er eentje uit een lucky goal. en daarna ging die hele wedstrijd achteruit spelen
Tweede pot Scoort uit een lucky goal en zet zn downloads aan zodat het voor mij onspeelbaar is.
Ik kan alleen buikdansen hoorquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:10 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik vind dat je best goed de Macarena kan doen.
Doodsverwensing TR gemachtquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:10 schreef Rijst het volgende:
De Fifa community![]()
![]()
Eerste scoort er eentje uit een lucky goal. en daarna ging die hele wedstrijd achteruit spelen
Tweede pot Scoort uit een lucky goal en zet zn downloads aan zodat het voor mij onspeelbaar is.
Jij bent toch ook nog maar een jochie?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:10 schreef Rijst het volgende:
De Fifa community![]()
![]()
Laat Jood lekker overdrijven..... Aan het eind lach ik het hardst...samen met andere die er stiekum van mee hebben geprofiteerdquote:
Nee en ik speel tenminste normaal en verricht niet zulke praktijken om te moeten winnen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:11 schreef kilozout het volgende:
[..]
Jij bent toch ook nog maar een jochie?
Al lam van het Schultenbrau van de buren?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:11 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Laat Jood lekker overdrijven..... Aan het eind lach ik het hardst...samen met andere die er stiekum van mee hebben geprofiteerd
Niet zo serieus.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:12 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nee en ik speel tenminste normaal en verricht niet zulke praktijken om te moeten winnen.
Prima bier hoorquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Al lam van het Schultenbrau van de buren?
Heb er al aardig wat binnen ja....hahaha...quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Al lam van het Schultenbrau van de buren?
LOOP NIET ZO TE JANKEN EN PAK DIE KANKER BAL GEWOON AF NIGGER.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:14 schreef Rijst het volgende:
[..]
JIJ DENKT GODVERDOMME DAT DIT EEN SPELLETJE IS?
Ey niet met kanker gaan scheldenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:15 schreef kilozout het volgende:
[..]
LOOP NIET ZO TE JANKEN EN PAK DIE KANKER BAL GEWOON AF NIGGER.
Gewoon Frische Vlag wegtikken tochquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
Prima bier hoorgoedkoop maar beter dan Heinie en Amstel
Roy 2.0quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:15 schreef kilozout het volgende:
[..]
LOOP NIET ZO TE JANKEN EN PAK DIE KANKER BAL GEWOON AF NIGGER.
Definieer zo eenquote:
Gebruik maar een andere dodelijke ziekte zoals tering, tyfus of malaria!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:19 schreef kilozout het volgende:
[..]
Oke, ik zal voortaan andere woorden kiezen.
Die kutposters hangen overal tegenwoordigquote:
En terecht.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Die kutposters hangen overal tegenwoordig
Nog nooit ergens zien hangen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Die kutposters hangen overal tegenwoordig
Dan moet je beter kijkenquote:
Al vaker gepost, maar moet je maar eens een seizoen over mn lijk kijken, van BNN.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:19 schreef kilozout het volgende:
[..]
Oke, ik zal voortaan andere woorden kiezen.
Of in sommige delen van Nederland wonen gewoon geen paupers die die taal in de mond nemen. IK heb ook nog nooit zo'n poster gezien.quote:
Dank u....quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Al vaker gepost, maar moet je maar eens een seizoen over mn lijk kijken, van BNN.
Dat is pas kanker.
[ afbeelding ]
Dat zei ik ook al.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:23 schreef Dudeweiser het volgende:
Die gozer naast Thomas Acdavandermar 2.0
Ik heb geen plofkopquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:23 schreef Dudeweiser het volgende:
Die gozer naast Thomas Acdavandermar 2.0
SCquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:24 schreef m25 het volgende:
Aardig fut forum.... alleen maar geouwehoer.
Fut ligt plat, dus hebben we het over andere zaken in het leven.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:24 schreef m25 het volgende:
Ga lekker naar Tweakers dan.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:24 schreef m25 het volgende:
Als jij eens terugleest dan zie je het antwoord wel, luie.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:24 schreef m25 het volgende:
Fut plat???? start net me PS3 op...ga ik voor niets weg bij een verjaardag????quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Fut ligt plat, dus hebben we het over andere zaken in het leven.
Generatiekloofquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:24 schreef Joodnl het volgende:
heel eerlijk zijnde.....het lijkt wel gewoon een woord tegenwoordig te wezen voor jongeren die het gebruiken als of iets heel Cool is...of heel Lauwwww....
Deze man for president echtquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:26 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Fut plat???? start net me PS3 op...ga ik voor niets weg bij een verjaardag????![]()
![]()
Ik hoop dat je trolltquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:26 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Fut plat???? start net me PS3 op...ga ik voor niets weg bij een verjaardag????![]()
![]()
Onzekere mannetjes gebruiken het om stoer over te komen, want als je kanker zegt dan ben je een ruige recalcitrante puber.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:24 schreef Joodnl het volgende:
heel eerlijk zijnde.....het lijkt wel gewoon een woord tegenwoordig te wezen voor jongeren die het gebruiken als of iets heel Cool is...of heel Lauwwww....
Die dikzak die commentaar gafquote:
Ben nu aan het opstarten.....dus we zullen het zien? En anders moet ik maar wat drugs gaan bestellen om het gezellig te maken vanavondquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Deze man for president echt
Krachttermquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Onzekere mannetjes gebruiken het om stoer over te komen, want als je kanker zegt dan ben je een ruige recalcitrante puber.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Onzekere mannetjes gebruiken het om stoer over te komen, want als je kanker zegt dan ben je een ruige recalcitrante puber.
ben jij ook voor Romney?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb geen plofkop
Ik heb geen bril
Ik heb geen grijs haar (donkerblond)
Ik heb wel een knappe kop
omgquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:28 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Ben nu aan het opstarten.....dus we zullen het zien? En anders moet ik maar wat drugs gaan bestellen om het gezellig te maken vanavond![]()
![]()
Wat een vaderquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:28 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Ben nu aan het opstarten.....dus we zullen het zien? En anders moet ik maar wat drugs gaan bestellen om het gezellig te maken vanavond![]()
![]()
Nee, Pechtold swaquote:
Black ops?quote:
Doet Geluid mee?quote:
Owja..... ik bedoelde een.....euhhhhhh....euhhhh...Shit, K%$#%$ wat bedoelde ik ook alweer..... Owja...Shit bestellenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
omgDenk aan je voorbeeld functie voor de jeugdigen hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |