PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
BesottedOrb (BesottedOrb)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
Pvt_Wollie (tostitomaatkaas)
LinQ-NL (LinQ)
Rojiblancos (Timez)
Als een league makkelijk is omdat er zoveel goede spelers zijn, is het de Serie A welquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:36 schreef zerokil het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom is het zo moeilijk.
CAM's posities niet.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Als een league makkelijk is omdat er zoveel goede spelers zijn, is het de Serie A wel
El Shaarawy op CAMquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:36 schreef zerokil het volgende:
[ afbeelding ]
El Shaarawy is 2K ofzoquote:
Marchisio Boateng El Sharaawy als Cam, CDM's Vidal en de Rossi, verdediging Balzaretti/Armero, Chiellini Ogbonna Abate.quote:
Bij mij functioneert ie geweldigquote:
Ik heb er ook last van :/quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:40 schreef Maver24 het volgende:
Wat is Fifa traag zeg, wtf, werken ze niet bij EA ofzo in het weekend
hattrick van zo'n dude. Even kijken of hij goed is in FUTquote:
Beste opstelling bij serie a vind ik 4-3-1-2.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:36 schreef zerokil het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, die is slechtquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:43 schreef Fuszy het volgende:
[..]
hattrick van zo'n dude. Even kijken of hij goed is in FUT
oh de webapp doet het niet
Ik gebruik 4312 en 4321 voor mijn Serie A teams. Bevallen primaquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:44 schreef nwilke het volgende:
[..]
Beste opstelling bij serie a vind ik 4-3-1-2.
Deze man weetquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:42 schreef vandermar het volgende:
Handanovic, beste keeper in de serie A
Zit niet in FUT volgens mijquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:43 schreef Fuszy het volgende:
[..]
hattrick van zo'n dude. Even kijken of hij goed is in FUT
oh de webapp doet het niet
Rtl 4, ziet er goed uit.quote:
Janzenquote:
Daar heb ik niet mee gespeeld, maar Buffon doet het echt niet goed bij mij en ik heb al zeker 3 wedstrijden letterlijk verloren door een achterlijke blunder van hem. Ook echt nog geen wedstrijd gehad waarin hij juist de punten pakte. In die prijsklasse is Lloris echt een miljoen keer beter.quote:
verdommequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:47 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Oh ja toch wel deze [ afbeelding ]
Nee johquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:46 schreef Greenpeas het volgende:
Damn, die skill challenges zijn nog best wel moeilijk ook.
Bij dat voetvolley moet ik steeds met een CB dat gaan doenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:48 schreef marcie216 het volgende:
Ja die is me niet gelukt, dat voetvolleyen. Elke keer rost zo'n domme mongool hem 20 meter weg..
Ja die bedoel ik, dat met die voorzetten moet je 30k punten halen kom niet verder dan 22k.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee joh
Alleen die skill games die je op het einde hebt zijn echt kut..dat je moet gaan tennissen met hoge passes enzo
Idd, ik kreeg Pepe, die kan alleen maar rammen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Bij dat voetvolley moet ik steeds met een CB dat gaan doenDat werkt niet goed, Puyol en Voetvolley
Puyol kan het dan ook niet met zijn handenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Bij dat voetvolley moet ik steeds met een CB dat gaan doenDat werkt niet goed, Puyol en Voetvolley
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |