Bad?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:43 schreef RensAjacied het volgende:
Toch maar in bad en dan de stad in
Morgen dan maar extra naar de kenker.
quote:
Warcraft 3 ? Speel dan Wowquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:47 schreef Littlerabbit het volgende:
Eerste potje Warcraft 3 zetten ze mij tegenover een rank 30 terwijl ik het spel in geen 7? jaar heb gespeeld
Die blonde is wel do-ablequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:55 schreef stevenmac26 het volgende:
Deze gast lijkt zo gay
[ afbeelding ]
Maar hij doet dit
[ afbeelding ]
Wat een baasquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:55 schreef stevenmac26 het volgende:
Deze gast lijkt zo gay
[ afbeelding ]
Maar hij doet dit
[ afbeelding ]
Best wel jaquote:
ik verbaas me wel vaker over dit soort combinaties. of van die dikke lelijkerds die echt een pracht van een meid naast zich hebben lopen. Die lebberen ze dan ook volledig af in het openbaar, die drie weken dat hij op haar mag moet hij ook wel er van profiteren.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:55 schreef stevenmac26 het volgende:
Deze gast lijkt zo gay
[ afbeelding ]
Maar hij doet dit
[ afbeelding ]
Wat zou jij doen?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:58 schreef Adames het volgende:
[..]
ik verbaas me wel vaker over dit soort combinaties. of van die dikke lelijkerds die echt een pracht van een meid naast zich hebben lopen. Die lebberen ze dan ook volledig af in het openbaar, die drie weken dat hij op haar mag moet hij ook wel er van profiteren.
Of van die slappe gladde mofo's die echt lekkere wijven hebben.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:58 schreef Adames het volgende:
[..]
ik verbaas me wel vaker over dit soort combinaties. of van die dikke lelijkerds die echt een pracht van een meid naast zich hebben lopen. Die lebberen ze dan ook volledig af in het openbaar, die drie weken dat hij op haar mag moet hij ook wel er van profiteren.
De mooiboys hebben dan ook elke week een nieuwequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:58 schreef Adames het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:59 schreef Adames het volgende:
[..]
ben niet zo van openbaar lebberen, komt een beetje triest over.
wat ben ik toch een brave boi met mijn bijna 3 jaar relatiequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
De mooiboys hebben dan ook elke week een nieuwe
Hoe heet je vriend eigenlijk?quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:00 schreef Adames het volgende:
[..]
wat ben ik toch een brave boi met mijn bijna 3 jaar relatie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |