quote:
quote:In 2010, a man in Azerbaijan drunkenly ordered that a restaurant's dancing bear be killed so that he could eat it. He woke up the next morning to a bill for the agreed-upon fee of $1.2 million.
The guys from The Hangover have nothing on this guy’s post-drinking wake up. Back in May 2010, a man named Anar Mammadov ordered that the restaurant he was eating at slaughter a dancing bear attraction and cook it for him and his friends. Anar is a playboy son of Ziya Mammadov, the Minister of Transportation. Anar was drunk at the time, and so he didn’t pay much attention to the $1.2 million bill.
Initially, the restaurant’s employees didn’t want to kill their bear to satisfy a rich drunk, saying he wasn’t available for slaughter. Eventually they relented when the Minister for Emergency Situations told them to let him eat it. Anar wasn’t too happy when he woke up hungover with the bill. Fortunately for him, he had so much money that it wasn’t too much to bear.
Waar ga je heen?quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zit ik vandaag al uur of 12 mee in een bus
Stiekem best leuk
quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zit ik vandaag al uur of 12 mee in een bus
Stiekem best leuk
quote:
Sowieso is West Ham tofquote:Op zondag 7 oktober 2012 00:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nu op terugweg, net west ham Arsenal gekeken.
Oude stadions midden in woonwijk
Yup, paar foto's en filmpjes. Vooral genoten van sfeer en wedstrijdquote:Op zondag 7 oktober 2012 00:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Sowieso is West Ham tof
Wel foto's gemaakt?
Was wel een toffe wedstrijd jaquote:Op zondag 7 oktober 2012 00:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Yup, paar foto's en filmpjes. Vooral genoten van sfeer en wedstrijd
Arsenal uitvak ging ook wel aardig los. Op 1 of andere manier niet van verwacht.
quote:A Venezuelan can fill a 30 gallon tank for just two dollars! The state-owned oil company in Venezuela, Petróleos de Venezuela, spends $11 billion every year subsidizing gas prices to keep them artificially low in Venezuela.
During the gas crisis in 2008 when Americans were paying 4 dollars for a gallon of gas, Venezuelans were only paying 12 cents! As of June 2010, gas costs $0.06 for a gallon in Venezuela.
Maar hoezo zijn het meteen 410 jongens danquote:Op zondag 7 oktober 2012 00:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Die vak 410 gasten hebben net een kwartier zitten zingen naar een bus vol orthodoxe jodending helemaal door elkaar schudden enzo
Ze lopen overal stickers en shit op te plakken. En zeggen t. En zien er zo uit. Maar je hebt gelijk, ik heb niet hun seizoenkaart gezienquote:Op zondag 7 oktober 2012 00:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Maar hoezo zijn het meteen 410 jongens dan
Vraag om bewijs danquote:Op zondag 7 oktober 2012 00:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ze lopen overal stickers en shit op te plakken. En zeggen t. En zien er zo uit. Maar je hebt gelijk, ik heb niet hun seizoenkaart gezien
Jammer, nu afgeslacht. Heel mijn kamp vol torens gebouwd toen ik al verloren had, werkte ook minder goed dan gehooptquote:Op zondag 7 oktober 2012 00:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb helaas geen WC3 account. Anders wilde ik wel tegen je spelen
Dan zullen ze wel 410 gasten zijn ja wanneer ze stickerenquote:Op zondag 7 oktober 2012 00:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ze lopen overal stickers en shit op te plakken. En zeggen t. En zien er zo uit. Maar je hebt gelijk, ik heb niet hun seizoenkaart gezien
Meteen een andere neuken nu het nog kanquote:
of dit voor de stoere jongensquote:Op zondag 7 oktober 2012 00:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Meteen een andere neuken nu het nog kan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |