abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117866283
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 18:11 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

krijgen die daar dan een kilometervergoeding voor?
Lijkt me totaal niet rendabel anders.
Nou je had weken met weinig post en met veel.
Heb weleens een dag gehad dat er uitgerekend 10 uur voor stond. Met auto er 5 over gedaan maar wel 10 gedeclareerd.

Oh en sinds wanneer worden pakketjes maar 1x aangeboden?!
pi_117873293
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 09:34 schreef Hoplahopla het volgende:

[..]

Niet dat ik wil ontkrachten dat het werk best zwaar kan zijn, maar er worden ook veel mensen aangenomen die niks kunnen hebben. Valt mij op dat bijvoorbeeld de "huisvrouwen" best veel moeite hebben met een wijkje van 3 uur. Postbezorgen blijft een beetje mannenwerk. PostNL moet zijn beleid wat dat betreft veranderen... Meer mannen of meer huisvrouwvriendelijker.
Mee eens. Ik zal er zelf niet overspannen van raken maar ik zie wel collega's waarvan ik het wel zou begrijpen als ze wel overspannen raken. Dat zijn sowieso al van die stresskippen! Ik denk dat ze vooral minder slapjanussen moeten aannemen en beter kijken of een huisvrouw een beetje stevig in haar schoenen staat want al dat gestress van sommigen maakt het alleen maar zwaarder voor hunzelf.
pi_117873545
Wel druk vandaag. Wéér het blaadje van de kvk in een wijk waar teveel mensen met een eigen bedrijf wonen. Daarnaast hadden ze ook weer voor de zoveelste keer de kampioen erbij gegooid. Ik heb iedere keer het idee dat ik 3 weken bezig ben om al die dingen weg te lopen.
Voor dat piek en dal gebeuren kregen ze de kampioenen binnen, de volgende dag had je de eerste helft en de dag daarna de andere helft. Tenzij het heel druk was, dan werd het een dagje opgeschoven. Zo moet het weer. Gewoon in 2 dagen die rotzooi weglopen ipv verspreiden over weet ik het hoeveel weken.
pi_117884324
Het was mij ook al opgevallen dat ik al twee weken voortdurend de kampioen ertussen heb zitten...
Kom maar konijntje, doe maar wiebelen wiebelen...
pi_117889031
Dat was mij inderdaad ook al opgevallen met die Kampioen.

Vanmorgen 50 min op het vbg zitten wachten (tc liep een beetje uit) voor een gesprek van 5 min. :(
pi_117893107
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 11:57 schreef Herfstblad het volgende:
Dat was mij inderdaad ook al opgevallen met die Kampioen.

Vanmorgen 50 min op het vbg zitten wachten (tc liep een beetje uit) voor een gesprek van 5 min. :(
Als het gesprek dan maar naar wens is verlopen, dan is het tenminste niet voor niets geweest.
"Everybody lies..."
House M.D.
pi_117895155
Morgen hier wéér Kampioenen ja. Mogen ze volgens mij twee weken over doen (tegen lagere prijs van ANWB, maar ja, anders hadden ze geen contract meer).
Ook de Makro en sowieso 2x HAH. En morgen gaat 't waarschijnlijk weer de hele dag regenen.... Ze weten het wel altijd te plannen!! Niet zo fijn vooruitzicht! Hopelijk valt het mee. Daarna wel lekker vakantie! :)
pi_117895564
Hmm.. tijdje terug gehoord van de teamcoach dat we nu tot 18.00 mochten bezorgen, staat er in het nieuwe instructieboekje dat ik net kreeg weer gewoon 17.00. Wat is het nou :?
17.00 red ik op sommige drukke dagen niet eens, als ik voor 2 grote wijken ingepland ben..
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_117895710
Mogelijk minder of geen post op maandag, woensdag en vrijdag
Voortaan bezorgen we de meeste post op dinsdag, donderdag en zaterdag. U kunt denken aan tijdschriften, bankafschriften, folders en rekeningen.

Tot 18.00 uur post bezorgd
U ontvangt uw post straks op een ander tijdstip dan dat u van ons gewend bent. De ene dag heeft u uw post misschien al kort na 11.00u in huis, de volgende dag pas later op de middag. Maar altijd voor 18.00u.

Postbezorgen = teamwerk
In plaats van een vaste bezorger brengt nu een vast team parttime postbezorgers de post rond in uw wijk. U ziet dus verschillende gezichten in een week.
pi_117896269
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 15:04 schreef Deezertje het volgende:
Mogelijk minder of geen post op maandag, woensdag en vrijdag
Voortaan bezorgen we de meeste post op dinsdag, donderdag en zaterdag. U kunt denken aan tijdschriften, bankafschriften, folders en rekeningen.

Tot 18.00 uur post bezorgd
U ontvangt uw post straks op een ander tijdstip dan dat u van ons gewend bent. De ene dag heeft u uw post misschien al kort na 11.00u in huis, de volgende dag pas later op de middag. Maar altijd voor 18.00u.

Postbezorgen = teamwerk
In plaats van een vaste bezorger brengt nu een vast team parttime postbezorgers de post rond in uw wijk. U ziet dus verschillende gezichten in een week.
Gezellig en bij mij klagen ze, dat de anderen het niet zo goed doen, dan dat ik dat doe :S
pi_117896517
Volgens mij proberen ze voor wat speling te zorgen door tegen de bezorgers te zeggen 17.00 en tegen de buitenwereld 18.00. Als het dan wat later wordt, krijgen ze (hopen ze) minder gezeur :')
pi_117898254
In de winter zie je na 5-en al bijna niets meer :D
pi_117898968
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 16:10 schreef Thomas-sama het volgende:
In de winter zie je na 5-en al bijna niets meer :D
Ik heb in de winter standaard een zaklamp mee.
Heb een wijk van meer dan 3 uur, en als het kerst is komt tie pas rond half 3 als ik geluk heb....
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 16:41:02 #164
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_117899293
In de winter hehe
Zo hadden wij afgelopen winter een chauffeuse, was net nieuw en had die op route opleiding gekregen.
Mocht ze alleen, ze was om 18:00 nog niet terug. TC bellen waar ze bleef. "ja ik ben nog bezig maar het is donker en ik weet niet waar de binnenverlichting zit".
Had ze dus de adressen voor de koplampen van de auto zitten bekijken _O-
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_117900901
Haha handig!

Hier is het bij uitzondering een keer 19.00 geworden in de winter :X maar na 5 uur kwam best nog wel eens voor. Moet toch regelmatig 2 grote wijken lopen en zeker met gladheid en dergelijke kan dat uitlopen. Maar ik loop nu ook doordeweeks, dus als het echt erg wordt kan ik wel vragen om minder uren op zaterdag. Heb toch maar een contract van 3 uur. Alleen zitten ze wel krap meestal op zaterdag :P

Hoop op een winter zonder sneeuw en weinig gladheid ;) vorig jaar viel behoorlijk mee :)

En anders..

:')

[ Bericht 15% gewijzigd door VixenFromHell op 12-10-2012 17:43:34 ]
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 12 oktober 2012 @ 19:39:22 #166
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_117904345
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 16:41 schreef ErwinRommel het volgende:
In de winter hehe
Zo hadden wij afgelopen winter een chauffeuse, was net nieuw en had die op route opleiding gekregen.
Mocht ze alleen, ze was om 18:00 nog niet terug. TC bellen waar ze bleef. "ja ik ben nog bezig maar het is donker en ik weet niet waar de binnenverlichting zit".
Had ze dus de adressen voor de koplampen van de auto zitten bekijken _O-
Ik zie het al helemaal voor me. Voor ieder adres de post in de koplamp bekijken _O-
Altijd onderweg naar het avontuur
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 19:53:49 #167
110987 ErwinRommel
pi_117904907
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 19:39 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Ik zie het al helemaal voor me. Voor ieder adres de post in de koplamp bekijken _O-
Zoiets ja _O-
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 12 oktober 2012 @ 20:03:32 #168
Maffe Fries
pi_117905338
ben wel eens met een autoroute na 17.00 op de vestiging teruggekomen, maar zo laat? _O-

Als je de post in de koplampen gaat bekijken kost het alleen maar meer tijd :P
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 20:04:35 #169
110987 ErwinRommel
pi_117905369
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 20:03 schreef Peterselieman het volgende:
ben wel eens met een autoroute na 17.00 op de vestiging teruggekomen, maar zo laat? _O-

Als je de post in de koplampen gaat bekijken kost het alleen maar meer tijd :P
hehe, I know, maar die doos wist niet eens de binnen verlichting te vinden.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 12 oktober 2012 @ 20:11:56 #170
Maffe Fries
pi_117905639
wat ik in de winter vaak wel deed was een stukje van de route omgooien om één gedeelte waar totaal geen verlichting was eerder te rijden dan een ander stuk. Is een stuk waar je in het donker met gladde wegen niet wilt rijden :P
pi_117905753
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 20:11 schreef Peterselieman het volgende:
wat ik in de winter vaak wel deed was een stukje van de route omgooien om één gedeelte waar totaal geen verlichting was eerder te rijden dan een ander stuk. Is een stuk waar je in het donker met gladde wegen niet wilt rijden :P
ZO heb ik bij de eerste sneeuw een keer mijn fiets op de grond gegooid :P
Mijn achterwiel bleef hangen, en de voorkant ging er wel op. Ik wist precies waar de stoep lag.
Komt er iemand voorbij, waarom gooi je de fiets op de grond?! Tja als ik mee val is het erger, ik ben breekbaar en onvervangbaar ;)
pi_117912967
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 14:50 schreef Deezertje het volgende:
Morgen hier wéér Kampioenen ja. Mogen ze volgens mij twee weken over doen (tegen lagere prijs van ANWB, maar ja, anders hadden ze geen contract meer).
Ook de Makro en sowieso 2x HAH. En morgen gaat 't waarschijnlijk weer de hele dag regenen.... Ze weten het wel altijd te plannen!! Niet zo fijn vooruitzicht! Hopelijk valt het mee. Daarna wel lekker vakantie! :)
Wij hebben morgen ook weer 2x HAH en die klote makro grootste probleem is die HAH daardoor ben je 2x zo lang bezig pff
pi_117913593
2x HAH? Dat is het hier zelden meer op zaterdag, meestal 3 of 4, soms 5...
Wat een mooie tijd was dat vroeger, zaterdagen zonder HAH.
Makro boeit me totaal niet.
pi_117914022
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 22:25 schreef ItaloDancer het volgende:
2x HAH? Dat is het hier zelden meer op zaterdag, meestal 3 of 4, soms 5...
Wat een mooie tijd was dat vroeger, zaterdagen zonder HAH.
Makro boeit me totaal niet.
yep vroeger hadden wij op zaterdag ook nooit HAH nu standaard op zaterdag HAH
pi_117914176
Ja, dat is overal...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')