Moet je die reacties daar lezen. Wat kunnen mensen toch heerlijk neerbuigend doen. Volgens veel mensen daar is het niet mogelijk om overspannen te raken van ons werk... Ik heet ze van harte welkom om het zelf eens te proberen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:51 schreef ErwinRommel het volgende:
Bleker blijft bij geen post meer op maandag
Niet dat ik wil ontkrachten dat het werk best zwaar kan zijn, maar er worden ook veel mensen aangenomen die niks kunnen hebben. Valt mij op dat bijvoorbeeld de "huisvrouwen" best veel moeite hebben met een wijkje van 3 uur. Postbezorgen blijft een beetje mannenwerk. PostNL moet zijn beleid wat dat betreft veranderen... Meer mannen of meer huisvrouwvriendelijker.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:17 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Moet je die reacties daar lezen. Wat kunnen mensen toch heerlijk neerbuigend doen. Volgens veel mensen daar is het niet mogelijk om overspannen te raken van ons werk... Ik heet ze van harte welkom om het zelf eens te proberen.
Ook grappig dat half Nederland ervan overtuigd is dat er al jaren geen post meer wordt bezorgd op de maandag.
de maandagen die ik gewerkt heb waren vaak kort maar heftig. Een heel groot stuk buitengebied doen met direct er achteraan een haalrit. Je moest doortrappen om het te kunnen halen, omdat je in het buitengebied uiteraard naar alle uithoeken moestquote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:17 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Moet je die reacties daar lezen. Wat kunnen mensen toch heerlijk neerbuigend doen. Volgens veel mensen daar is het niet mogelijk om overspannen te raken van ons werk... Ik heet ze van harte welkom om het zelf eens te proberen.
Ook grappig dat half Nederland ervan overtuigd is dat er al jaren geen post meer wordt bezorgd op de maandag.
Had je ze vandaag weer?quote:
huisvrouwvriendelijker is een kleine aanpassing:quote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:34 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Niet dat ik wil ontkrachten dat het werk best zwaar kan zijn, maar er worden ook veel mensen aangenomen die niks kunnen hebben. Valt mij op dat bijvoorbeeld de "huisvrouwen" best veel moeite hebben met een wijkje van 3 uur. Postbezorgen blijft een beetje mannenwerk. PostNL moet zijn beleid wat dat betreft veranderen... Meer mannen of meer huisvrouwvriendelijker.
Niet veel gelukkig, een paar. En inderdaad, de post viel goed mee!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:32 schreef Anonymousz het volgende:
Hadden jullie ook veel die grote kaarten van KPN?
Hier ook maar een stuk of vijf voor mijn hele wijk.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:21 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Niet veel gelukkig, een paar. En inderdaad, de post viel goed mee!
PTSS?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:19 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik zat vandaag bij de zieleknijper
Ja, van al die niet meewerkende brievenbussen en het verkeerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
Toen ik nog voor selektmail werkte, kreeg ik per stuk uitbetaald. Een normale wijk was 175 stuks per uur en buitenwijk 75-100 stuks per uur.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:39 schreef Deezertje het volgende:
Herfstvakantie in aantocht he....
Sandd zegt trouwens voor dit jaar al op ruim 600 miljoen poststukken te zitten, hoe tellen ze daar dan?
uhuh. Kwam de bezorger onderweg regelmatig tegen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:04 schreef ErwinRommel het volgende:
Met selektmail moet je toch met je eigen auto rijden?
krijgen die daar dan een kilometervergoeding voor?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:10 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
uhuh. Kwam de bezorger onderweg regelmatig tegen.
ik heb werkelijk geen idee.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:11 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
krijgen die daar dan een kilometervergoeding voor?
Lijkt me totaal niet rendabel anders.
Idem, ben wel benieuwd hoe hun dan werken, en wat voor de eigen auto de vergoedingen zijn.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik heb werkelijk geen idee.
Was het heavy? Hoe vaak moet je daar nog heen?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:19 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik zat vandaag bij de zieleknijper
Zie DMquote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:42 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Was het heavy? Hoe vaak moet je daar nog heen?
Jep deed buitengebied idd met auto.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:10 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
uhuh. Kwam de bezorger onderweg regelmatig tegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |