ik heb eigenlijk geen ideequote:
Die van Ohra bedoel je?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:22 schreef Anonymousz het volgende:
hadden jullie ook van die mini envelopjes
volgens mij wel jaquote:
Hele, hele kleine vierkantje envelopjes, wit met n rood sierlijk (klein) lettertype?quote:
Maar is dat door de hoeveelheid post of door de hoeveelheid huis aan huis? Want qua post heb ik op de donderdagen meestal toch wel 3 keer zoveel als op de dinsdagen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:53 schreef Selestha het volgende:
[..]
Geen piekdag? Ik loop me op dinsdag het vuur uit mn schoenen, ik heb meestal 10 zakken ofzo. Dan is de donderdag écht aanmerkelijk rustiger voor me..
Ik heb op dinsdag meestal zo'n 5 zakken post, op donderdag heb ik nooit meer, eerder minder. Dus voor mij is de dinsdag extra zwaar, omdat er dan ook HaH bij zit.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 08:36 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Maar is dat door de hoeveelheid post of door de hoeveelheid huis aan huis? Want qua post heb ik op de donderdagen meestal toch wel 3 keer zoveel als op de dinsdagen.
Nou ja, qua tijden klopt het op zich ook wel, althans bij ons wel. Want hoewel we op de donderdag veel meer post hebben ben ik dan wel duidelijk sneller klaar dan op de dinsdag/zaterdag. Huis aan huis kost gewoon veel extra tijd.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:19 schreef Rafierafie het volgende:
Dinsdag varieert hier heel erg qua drukte. Op donderdag kan ik er altijd vanuit gaan dat het veel en zwaar is en dat het standaard te laat aangeleverd wordt. Donderdag is in de regel een zwaardere dag dan dinsdag, zelfs met de HAH erbij maar toch krijgen we voor de dinsdag meer betaald dan de donderdag. Ondertussen krijgen we voor iedere dag een andere looptijd terwijl dat vroeger voor piekdagen en daldagen een basistijd was met evt. extra voor HAH.
Dan lijkt het me ook helemaal niet de juiste baan voor je.quote:Pfff op de vroege ochtend heb ik echt geen goed inzicht
Ik zocht gewoon een bijbaan voor naast m'n andere werk. Ik kan wel functioneren in de ochtend na een paar bakken koffie, maar eigenlijk ben ik meer een avondmens helaasquote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:43 schreef Zelva het volgende:
[..]
Dan lijkt het me ook helemaal niet de juiste baan voor je.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 06:59 schreef Crientj het volgende:
[..]
Hele, hele kleine vierkantje envelopjes, wit met n rood sierlijk (klein) lettertype?dan was t Ohra.
Als blokje 1 van 1-20 loopt kan 19 daar ook in, want de nummering 1-20 suggereert dat bij deze straat de nummering even en even door elkaar is.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:39 schreef Vault-Boy het volgende:
Pffff net voor gesprekje geweest en het werd weer niks.![]()
Het was al vroeg en ik ben totaal geen ochtendmens, maar ik moest een ander soort sorteertestje maken. Pas na de test kwam ik er achter dat ik de helft van de cijfers verkeerd had geplaatst.Bij voorbereiden werk je met even en oneven getallen, en bij sorteren (wat ik jaren geleden deed bij TNT Post) is het gewoon op postcode sorteren.
Dus die vrouw zei al dat ze het een aparte manier van sorteren vond. Ik sorteerde de helft goed maar de andere helft precies niet goed. Want je had dan bijvoorbeeld:
Blokje 1: 1-20
Blokje 2: 11-31
Blokje 3: 0-54
Wat deed ik nou na een tijdje. Ik sorteerde bijvoorbeeld nummer 19 in Blokje 1, maar dat moest dus in Blokje 2Ik zei ook "ja ik zie nu wat ik verkeerd deed", maar helaas mocht ik het niet nog eens proberen. Achteraf is het ook niet zo erg omdat het maar om 6 a 8 uur per week ging.
![]()
Pfff op de vroege ochtend heb ik echt geen goed inzicht, zelfs niet voor zo'n simpel testje![]()
Toen ik jaren geleden bij TNT Post een sorteertestje moest maken, was ik telkens degene die alles goed had.![]()
In de ochtend ben ik echt dom man![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:34 schreef Mirgeam het volgende:
Kwam deze vandaag een paar keer tegen
[ afbeelding ]
Dat vind ik ook raar. Als er nieuw personeel wordt gevraagd, wordt er altijd bij vermeld dat ze de Nederlandse taal goed moeten beheersen. Zouden ze zo wanhopig zijn?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:11 schreef Zelva het volgende:
Moet deze week iemand inwerken die net negen weken in Nederland is. Slim genoeg hoor, daar niet van, maar ik vind toch dat je als postbezorger bij lange na niet honderd procent kunt functioneren zonder het Nederlands machtig te zijn, al is het alleen al om vragen te kunnen beantwoorden van mensen op straat.
Het is een speciaal project waarbij bijstandsgerechtigden met behoud van uitkering aan de slag gaan bij PostNL via een sociale werkvoorziening.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:15 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Dat vind ik ook raar. Als er nieuw personeel wordt gevraagd, wordt er altijd bij vermeld dat ze de Nederlandse taal goed moeten beheersen. Zouden ze zo wanhopig zijn?
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:34 schreef Mirgeam het volgende:
Kwam deze vandaag een paar keer tegen
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |