Inderdaad.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:22 schreef gelestipjes het volgende:
Ja, die dinsdag is eigenlijk geen piekdag te noemen, er is alleen vrijwel altijd minstens 3 soorten huis aan huis dan. Qua post is het echt niet veel.
Té veel naar mijn mening.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:32 schreef Herfstblad het volgende:
Er wordt inderdaad veel op donderdag gegooid.
Een verdeling idd, want nu is het echt van de zotte.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:48 schreef Herfstblad het volgende:
Bij mij is het nog wel behapbaar (4-6 zakken voor mijn kleine wijk), maar een verdeling zou wel beter zijn.
Dat hebben ze expres gedaan, omdat je anders op dinsdag een soort dubbele piek zou hebben, met EN veel post, EN veel hah. En dan zou de dinsdag veel te zwaar worden. Dus hebben ze post van de dinsdag naar de donderdag overgeheveld, want op die dag heb je toch vrijwel nooit hah.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:48 schreef ErwinRommel het volgende:
valt het jullie ook op dat zelfse de dinsdag, piekdag, er zeer weinig post is en men schijnbaar alles op de donderdag gooit?
Sterkte, succes en alles wat je maar nodig hebt! Goed dat je de stap genomen hebt!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:26 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
gaat hij wel doen![]()
met mijn trauma, nachtmerries en zéér slecht slapen toch maar besloten weer bij een defensie psychiater langs te gaan.
Thanksquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:15 schreef posje het volgende:
[..]
Sterkte, succes en alles wat je maar nodig hebt! Goed dat je de stap genomen hebt!
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:19 schreef KatrienDuck het volgende:
Hier ook heel weinig en dan ook nog voornamelijk gidsen. Was al om 10.05 u. klaar met voorbereiden en kon ik naar huis gaan!
Heb mijn extra vrije tijd goed besteed en een grote pan snert gekookt!
Nou, als het dan maar helpt hè!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:26 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
gaat hij wel doen![]()
met mijn trauma, nachtmerries en zéér slecht slapen toch maar besloten weer bij een defensie psychiater langs te gaan.
niks tequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:17 schreef ErwinRommel het volgende:
Donderdag vrij kunnen krijgen, dan moet ik naar de zielenknijper
het tegenovergestelde bij onsquote:
Mijn TC, waar ik onder 4 ogen een gesprek mee heb gehad heeft er gelukkig alle begrip voorquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:21 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Nou, als het dan maar helpt hè!
Wat erg toch dat je daar zulke ernstige psychische klachten aan overhoudt! En je zal wel niet de enige zijn! Sterkte alvast!
Sorry had mijn bril niet op!quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:55 schreef MervinMinky het volgende:
[..]
Misschien heb je niet gezien dat ik nog erachter had getypt dat dit mijn derde jaar dus heb al mijn contract twee keer verlengdDus ben al twee jaar werkzaam.
Nee, waar waren die dan van?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:22 schreef Anonymousz het volgende:
hadden jullie ook van die mini envelopjes
Nee, dan kun je niet goed functioneren in je werk!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mijn TC, waar ik onder 4 ogen een gesprek mee heb gehad heeft er gelukkig alle begrip voor
Kuddo's voor hem.
Maar nee, 2 uur slaap per nacht, badend in het zweet wakker worden, angsten hebben omdat die oorlog toch meer met je deed dan dat je dacht. bah
Geen piekdag? Ik loop me op dinsdag het vuur uit mn schoenen, ik heb meestal 10 zakken ofzo. Dan is de donderdag écht aanmerkelijk rustiger voor me..quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:22 schreef gelestipjes het volgende:
Ja, die dinsdag is eigenlijk geen piekdag te noemen, er is alleen vrijwel altijd minstens 3 soorten huis aan huis dan. Qua post is het echt niet veel.
Kloptquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:53 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Nee, dan kun je niet goed functioneren in je werk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |