abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118028524
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 06:24 schreef Selestha het volgende:

[..]

Ja precies dat zou inderdaad al wel fijn zijn. Ik heb er vaak meer dan 20, en die zitten dan allemaal in een tas die ik zelf uit moet zoeken. Ik vind dat niet prettig werken, maar het schijnt hier beleid te zijn.
Nou ja ik had het even nagevraagd aan de postbode + of dat de bedoeling was, maar dat bleek niet zo te zijn :{ Ze zouden het er dinsdag over hebben, maar ik ben benieuwd :')
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_118029941
Lopen jullie al in de nieuwe PostNL kleren? Ik ben van de zomer begonnen als zaterdagpostbode en heb toen kleren gekregen van TNT omdat de nieuwe PostNL kleren nog niet voorradig waren. Zo ja, hoe kan ik dat het beste aanvragen? Kan dat via internet?
pi_118031050
Ik heb het allemaal via mijn Team Coach gekregen.
Heb het wel zelf geregeld via internet, maar dat was niet helemaal goed gegaan.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_118032661
Ik heb het ook via internet gedaan en mijn tc kwam ermee toen de jas binnen wa. Polo's e.d. heb ik niet, alleen een jas en regenpak. :P
pi_118035779
En dat hebben jullie gedaan via mijnpostnl.nl?
pi_118037678
Kleding gaat via workwearweb
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 14:44:14 #257
334746 The_Groove
And cricket is the winner
pi_118038694
Als ik het goed begrijp is er een tekort aan postbezorgers en werkt PostNL alleen met 1 jaar contracten? Dat vind ik dus raar, ik dacht ik ga even 3 maandjes postbezorgen en dan verhuis ik terug naar Haarlem (zit een paar maanden bij ouders van m'n vriendin). Gaat dus niet. Jammer
So confused when you're lost in the groove
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 15:14:04 #258
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_118039738
Welnee, je kunt zelfs vaak via een uitzendbureau aan de slag.
pi_118039789
Van TNT heb ik bijna alles.. maar van Post NL heb ik nu alleen een jas.
Polo en regenjas zijn onderweg.
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 15:45:55 #260
334746 The_Groove
And cricket is the winner
pi_118040821
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 15:14 schreef Zelva het volgende:
Welnee, je kunt zelfs vaak via een uitzendbureau aan de slag.
Dat is niet wat de kerel waar ik een gesprek mee had zei..

Wellicht had ik gewoon voor een jaar moeten tekenen en over 3 maanden opzeggen.
So confused when you're lost in the groove
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 15:52:14 #261
39333 Zelva
pi_118041057
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 15:45 schreef The_Groove het volgende:

[..]

Ik zou gewoon even op sites van uitzendbureaus zoeken op je woonplaats. Als het er is, staat het daar tussen.

Sowieso geen woord geloven van wat tegen je gezegd wordt, ze maken er toch maar een rotzooitje van. Ik wilde ruim een jaar geleden ook al bij de post beginnen, kwam toen in een bijeenkomst terecht van uitkeringstrekkers waarvan echt 99 procent helemaal geen trek had in die baan. Nog nooit zoveel gezeur gehoord en desinteresse gezien. Ik was wel dolenthousiast, dus na een persoonlijk gesprek zou het allemaal goed komen en zo.

Nooit meer wat van gehoord toen. Maar wel nog een paar keer door het uitzendbureau gebeld worden of ik alsjeblieft aan de slag kon, want ze hadden zo dringend bezorgers nodig bij PostNL... Maar goed, toen had ik inmiddels een ongeluk gekregen, waardoor ik maanden niet meer kon werken, anders was ik er zelf wel weer achter aan gegaan.

quote:
Vaak zijn tijdelijke contracten niet tussentijds opzegbaar en dan zit je er echt voor een jaar aan vast.
pi_118041170
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 15:52 schreef Zelva het volgende:

[..]

[..]

Vaak zijn tijdelijke contracten niet tussentijds opzegbaar en dan zit je er echt voor een jaar aan vast.

Dat
Dat is bij postnl niet zo, dan heb je een opzegtermijn van een maand bij een jaarcontract. Maar het zal er denk ik wel aan liggen hoe groot het tekort aan postbezorgers is. Het is op zich niet vreemd dat ze niet zitten te wachten op mensen die er al heel snel weer mee stoppen. Nou ja, tenzij ze dus echt een enorm tekort hebben, dan zou je denken dat ze iedereen aannemen die ze maar kunnen krijgen.
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 15:56:21 #263
39333 Zelva
pi_118041213
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 15:55 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

Dat is bij postnl niet zo, dan heb je een opzegtermijn van een maand bij een jaarcontract.
Oké :)
pi_118042075
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 09:25 schreef KatrienDuck het volgende:
Hoe hebben jullie de pakjes het liefst? Ik doe altijd de pakjes die plat in de tas willen op de bundel waar ze bij horen en de grotere die niet plat in de tas willen in de laatste tas (rechtop). Maar dat zijn er altijd maar 2 of 3.
Ik doe alles wat IN de bundel past, in de bundel. Zelf vergeet ik halverwege de straat toch altijd dat ik ergens een pakje moest bezorgen. Alleen de pakjes die te groot zijn om plat in de tas te kunnen, doe ik aan de zijkant in de juiste tas.
pi_118043421
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 15:45 schreef The_Groove het volgende:

[..]

Dat wouden ze mij ook aansmeren ik heb nu gewoon contract voor onbepaalde tijd met 1 maand opzegtermijn, weet namelijk zelf niet of ik over een jaar nog hier woon...
pi_118046352
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 09:12 schreef Rafierafie het volgende:

[..]

Op dat soort dagen worden wij wel verplicht om te komen werken. Zo gaat dat al jaren.
We krijgen dan gewoon de mededeling dat dat een "dinsdagse" maandag is en dat je dan gewoon wordt geacht te komen werken zelfs als je (zoals ik) nooit op maandag werkt.
Kijk er nu alweer naar uit!
Okee dus dat kan toch wel verplicht worden.. zeker wel alleen omdat het niet anders kan :o

Hier wordt het iig wel altijd als (dringend) verzoek gebracht. Eerdere jaren werd ook altijd gevraagd of men aub wilde komen werken en werd mij gevraagd om in te vallen voor mensen die niet wilden of konden :P
Maar Woussie werkt ook hier en heeft neem ik aan dezelfde mail gehad, en daar werd wel echt gesproken over een verzoek :) dus nee zeggen kan neem ik aan, al is dat niet zo collegiaal in die tijd ;)

Zelf weet ik het nog niet zo, ik zei eerdere jaren in de kerstperiode vaak dat ik niet kon, omdat ik geen zin had in die drukte :@ ook niet erg collegiaal maar het was me het eerste jaar niet zo best bevallen :')

Dat van die jaarcontracten klopt wel, ik kon de mijne ook altijd gewoon opzeggen. Maar een maand opzegtermijn betekent meestal wel dat je na het opzeggen nog de volledige kalendermaand daarna door moet werken. Dus half oktober opzeggen is de maand november ook nog geheel werken, en niet tot half november. Zo werkt het voor zover ik weet iig vaak wel, mensen die weten hoe PostNL daar mee om gaat?
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_118048636
Ja, dat klopt wel ja, de maand waarin je opzegt telt niet mee. Het is tegen het einde van de kalendermaand opzeggen, en vervolgens nog een maand werken.
Ligt wel aan de vestiging waar je werkt hoe streng ze daarin zijn. Hier gebeurt het ook vaak genoeg dat mensen opzeggen en 2 weken later al niet meer hoeven te werken.
pi_118050091
ik zie hier niks over de drukte vandaag?
hier was het mega, met heel veel hah en gewicht, icm de ideale weeromstandigheden (niet dus)
pi_118050345
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 17:57 schreef VixenFromHell het volgende:

[..]

Okee dus dat kan toch wel verplicht worden.. zeker wel alleen omdat het niet anders kan :o

Hier wordt het iig wel altijd als (dringend) verzoek gebracht. Eerdere jaren werd ook altijd gevraagd of men aub wilde komen werken en werd mij gevraagd om in te vallen voor mensen die niet wilden of konden :P
Maar Woussie werkt ook hier en heeft neem ik aan dezelfde mail gehad, en daar werd wel echt gesproken over een verzoek :) dus nee zeggen kan neem ik aan, al is dat niet zo collegiaal in die tijd ;)

Zelf weet ik het nog niet zo, ik zei eerdere jaren in de kerstperiode vaak dat ik niet kon, omdat ik geen zin had in die drukte :@ ook niet erg collegiaal maar het was me het eerste jaar niet zo best bevallen :')

Dat van die jaarcontracten klopt wel, ik kon de mijne ook altijd gewoon opzeggen. Maar een maand opzegtermijn betekent meestal wel dat je na het opzeggen nog de volledige kalendermaand daarna door moet werken. Dus half oktober opzeggen is de maand november ook nog geheel werken, en niet tot half november. Zo werkt het voor zover ik weet iig vaak wel, mensen die weten hoe PostNL daar mee om gaat?
die opzegging kun je eventueel omzeilen met de nog beschikbare vakantie,
als je nog een maand hebt of meer.
pi_118051264
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 19:37 schreef ophaling10 het volgende:
hier was het mega, met heel veel hah en gewicht, icm de ideale weeromstandigheden (niet dus)
Komt omdat het hier rustig was. En goed weer :P Ik had maar 6 zakken incl HaH in plaats van de gebruikelijke 10 ;)
pi_118051267
Val de laatste jaren al nooit meer in, maar wegens herfstvakantie toch maar gedaan vandaag. Nou ben er al meteen klaar mee. Zelfs naar de vaste krachten is het bedrijf gewoon niet aardig meer. Vandaag een piekdag, loop je de longen uit je lijf met veel zware post en HAH. Morgen hoef ik al niet meer te komen, is een daldag en dus geen fluit te doen. :( Extra inkomsten verwerven wordt steeds lastiger gemaakt.

Mag toch echt hopen dat ze met KNJ van het piek/dalsysteem afzien. Anders zie ik het nog wel gebeuren dat je met HAH (die dan weer op maandag gaat toch?) loopt, een hele berg kerstkaarten (ze worden steeds kleiner, loopt irritant) én nog de gewone poststroom meesjouwt...Hopelijk komt alle 'kerstpost' op de daldagen (kaartjes etc.) Zaterdags blijft wel gewoon HAH...

Heb nu al besloten dat ik alleen op zaterdag werk (zaterdagbesteller), dus niet extra. Zal doordeweeks namelijk complete chaos zijn verwacht ik... En heb echt geen zin om uren onbetaald te wachten op de post (in de kou).

Maandag wordt binnenkort ook al afgeschaft. En let op mijn woorden: binnen vijf jaar hoeven we alleen nog maar op dinsdag, donderdag en zaterdag te bezorgen. Over part-time gesproken... ;)
pi_118051573
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 19:37 schreef ophaling10 het volgende:
Hier viel het erg mee. Veel gidsen en aalgladde H&M catalogussen. En heel veel van die enkele kaarten van een modewinkel. Veel werk met ingooien.
"Everybody lies..."
House M.D.
pi_118055056
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 20:07 schreef KatrienDuck het volgende:

[..]

Hier viel het erg mee. Veel gidsen en aalgladde H&M catalogussen. En heel veel van die enkele kaarten van een modewinkel. Veel werk met ingooien.
ja de H&M heb ik ook gezien en de oeroriginele dikke Linda plus andere ellende :)
pi_118057040
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:01 schreef ophaling10 het volgende:

[..]

ja de H&M heb ik ook gezien en de oeroriginele dikke Linda plus andere ellende :)
Hier ook redelijk druk, maar het is wel eens drukker geweest. Oa LInda, H&H en Bijenkorf en dikke hah.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_118057778
Echt ongelooflijk veel post vandaag zeg. Bijna ieder huis kreeg een brief van de gemeente over een nieuwe afvalcontainer. Ik was echt lang bezig vandaag
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')