Zulke opleidingen kom ik de laatste tijd steeds meer tegen. Is dat nou echt wat? Stiekem lijkt het mij ook wel wat om zo'n opleiding te doenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:46 schreef Mirgeam het volgende:
Mezelf uit de OP gehaald, ik begin binnenkort aan de opleiding tot treinmachinist![]()
Een paar weken opleiding, dan examen en een jaarcontract tekenen waarna ik verder opgeleid word
Volgens mij beginnen de machines op leeftijd te raken. Bij ons zijn er de laatste tijd ook veel problemen met het machinepark.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 11:11 schreef Selestha het volgende:
Machinestoring. Alle post komt later, wanneer is onbekend. Vorige week ook al!
Nou prima, het zou vanmiddag droog worden. Dan begin ik wel om 1300 ofzo
Dat weet ik nog niet, het lijkt allemaal heel tof te zijnquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:49 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Zulke opleidingen kom ik de laatste tijd steeds meer tegen. Is dat nou echt wat? Stiekem lijkt het mij ook wel wat om zo'n opleiding te doen
Wij hebben de eerste generatie nog staan, gingen er dus twee tegelijk stuk vandaag, 2.5 uur vertragingquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:59 schreef lololo het volgende:
[..]
Volgens mij beginnen de machines op leeftijd te raken. Bij ons zijn er de laatste tijd ook veel problemen met het machinepark.
Dat soort incidenten hebben wij dus ook steeds vaker. Eerst was het een uitzondering, nu kijkt er al niemand meer van op als er weer eens een machine stil staat. Als we hiermee de kerst in moeten vrees ik het ergstequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:01 schreef Mirgeam het volgende:
Wij hebben de eerste generatie nog staan, gingen er dus twee tegelijk stuk vandaag, 2.5 uur vertraging
Neuh het was weer op de gebruikelijke (onhandige) manier ingedeeld, en het waren trouwens bijna 2 tassen alleen voor mondriaan plus een zak met een hele zooi pakjes van een of andere uitvaartverzekering. Totaal 5 tassen plus 3 HaH. Was door de indeling weer 3 uur bezig (begon uiteindelijk om 1400). Hoorde dat mijn vaste zetter een weekend verlof had, dus dat verklaart hetquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:01 schreef Mirgeam het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet, het lijkt allemaal heel tof te zijn
[..]
Wij hebben de eerste generatie nog staan, gingen er dus twee tegelijk stuk vandaag, 2.5 uur vertraging
Selestha, blij met je anderhalve tas piet mondriaan?
"Vracht"? Hoe groot is dat pakket?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:02 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Is mijn aanname dat PostNL vracht op zaterdag niet bezorgd en mijn pakket, dat sinds gisteren onderweg is en is "overgenomen door vracht" volgens de T&T pagina, dus maandag zal worden bezorgd correct?
Ik was je voorbereider vandaag ja, ken die wijk niet goed genoeg om em beter te zetten, en een lijstje lag er ook nietquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:49 schreef Selestha het volgende:
[..]
Neuh het was weer op de gebruikelijke (onhandige) manier ingedeeld, en het waren trouwens bijna 2 tassen alleen voor mondriaan plus een zak met een hele zooi pakjes van een of andere uitvaartverzekering. Totaal 5 tassen plus 3 HaH. Was door de indeling weer 3 uur bezig (begon uiteindelijk om 1400). Hoorde dat mijn vaste zetter een weekend verlof had, dus dat verklaart het
Op weg naar huis zag ik trouwens nog wel 5 collega's bezigWas weer een lekker chaotisch dagje..
Treinmachinist is trouwens tof, ik heb een jaar bij prorail gewerkt, awesome arbeidsvoorwaarden!
Helaas zat ik op een uitzendcontract..
Haha dacht ik al, geeft niet kan jij ook niets aan doenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:51 schreef Mirgeam het volgende:
[..]
Ik was je voorbereider vandaag ja, ken die wijk niet goed genoeg om em beter te zetten, en een lijstje lag er ook niet
quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:04 schreef sbientje het volgende:
bij ons ook, maar alleen de oneven nummers. Wij hebben toevallig veel wijken met flats aan de even kant, dus het viel mee. Aan de even kant is het vaak wel vrij veel als de kampioenen erbij zitten
ik had trouwens vandaag in de industriewijk een brief die als volgt geadresseerd was:
Bedrijf B.V.
t.a.v.: De persoon die de frankeermachine bedient
Straat 123
9876 AB bladibla
haha dan ben je echt een nobody, als je zo je post krijgt
quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:11 schreef Peterselieman het volgende:
ik denk dat je gisteren wel kunt beginnen
Toch 2 keer hah te veel hahaquote:Op zondag 7 oktober 2012 10:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gisteren viel erg mee, maar 2 HAH en om 12.45 klaar.
Jammer genoeg wel, maar twee bundels HAH vind ik wel meevallenquote:
Dat is toch normaal met het piek en dal model en twee vaste dagen HAH per week?quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:22 schreef rdwilbrink het volgende:
ja wij hadden er 3 maar het stomme is door de weeks hebben ze soms 3 dagen geen hah
zaterdagmedewerkers zijn altijd de lul omdat we goedkoper zijn ofzoquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:23 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Dat is toch normaal met het piek en dal model en twee vaste dagen HAH per week?
Normaal heb je namelijk alleen op dinsdag en zaterdag HAH en bij uitzondering op donderdag.
de attentiewaarde is hoger en we klagen minderquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:27 schreef rdwilbrink het volgende:
[..]
zaterdagmedewerkers zijn altijd de lul omdat we goedkoper zijn ofzo
Zoals hierboven, attentiewaarde is groter.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:27 schreef rdwilbrink het volgende:
[..]
zaterdagmedewerkers zijn altijd de lul omdat we goedkoper zijn ofzo
Heb je twee benen, twee armen, en tenminste 1 functionerend oog? Dan ben je in feite al aangenomen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:09 schreef FerryNL het volgende:
Aanstaande woensdag een gesprekje voor een functie als voorbereider. Ik hoop dat je toch snel aangenomen word
ik wel hoor, ik vind het leuk om te doen! Maar het wordt gewoon teveel en het levert te weinig op voor mij. Ik heb al een fulltime baan dus ik doe het erbij op zaterdag. Toevallig ben ik nu net aan het verhuizen dus kan ik die extra 150 euro in de maand (quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:49 schreef Rafierafie het volgende:
Het valt mij op dat er tot voor kort heel veel mensen waren die zeiden dat ze ermee willen stoppen maar nu komen er steeds meer mensen die ook daadwerkelijk de stap nemen en het voor gezien houden. Zelfs collega's die nooit een reden hadden om ook maar aan ontslag te denken worden het nu echt zat.
Hoeveel mensen hier kunnen nog oprecht zeggen dat ze het nog leuk vinden? En dan heb ik het over het totaalplaatje en niet alleen het bezorgen op zich. De meeste mensen die ik spreek vinden het werk op zichzelf helemaal niet vervelend maar het gedoe eromheen neemt het plezier weg.
Jup, ik loop ook van di/tm za en ben postbezorger. Geldt zo ongeveer voor mijn hele depot.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:57 schreef Herfstblad het volgende:
Hier hebben we volgens mij ook weinig zaterdagmedewerkers. Ik weet dat minstens 5 collega's van di tm za lopen
Als je een maand proeftijd hebt, kun je zonder reden opzeggen dacht ik...quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:50 schreef MervinMinky het volgende:
Ik ben als zaterdagbezorger op zoek naar ander werk en ga vandaag solliciteren bij een ander bedrijf. Stel ik word daar aangenomen en kan per 1 november beginnen, kan ik dan zomaar mijn contract laten verbreken (die overigens 23 september van kracht is gegaan, derde jaar) en beginnen bij het andere bedrijf of is er een uitlooptijd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |