abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 15:34:06 #276
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_117629411
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 15:32 schreef Snoepje5 het volgende:

[..]

Ja. Je kent me wel op het webwinkel forum.
Ahhhh :)
Gaat een belletje rinkelen
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_117629644
Zo, ben bijna met post en al weggeblazen vandaag ;) Nog één dagje en dan begint mijn vrije weekje *O*
pi_117631370
Wat een dag vandaag, met windkracht 7. Gelukkig hield het hier om half 12 al op met regenen, dus heb ik grotendeels droog gelopen. Het was wel behoorlijk druk vandaag, voor een zogenaamde daldag. Het leek eerder een rustige piekdag. Maar de bezetting was wel ingesteld op een daldag. Mijn vaste wijk had gisteren 4 tassen (normale hoeveelheid op een piekdag is 4 tot 6 tassen, hah niet meegeteld), en vandaag 3 (normaal op een daldag is 1,5 tasje).
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_117635386
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 14:50 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Ik heb het mijzelf zo aangeleerd omdat het voor mij een stuk sneller gaat dan eerst stilstaan, dan de post zoeken dan de auto uitlopen.
Ik stuur stop stap uit met bundel in m'n hand en alls ik naar de brievenbus loop zoek ik de post zo uit en plemp het in de bus.
Kwestie van gewenning dus ;)
Velen doen het bij ons zo op deze manier.

Over vandaag, man, dacht dat ik gek werd. Ik moest vandaag 1 dag in opleiding, om morgen die rit zelf te kunnen.
Maar die chauffeur, ik weet niet hoelang die zich al niet gedouched heeft. Die stonk letterlijk een uur in de wind :r
Die ook al? Het lijkt wel een bedrijfsepidemie te worden :D . Bij ons lopen er ook verschillende tussen waar je niet naast wil zitten als je je bammetjes oppeuzelt
_O-
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 18:40:32 #280
110987 ErwinRommel
pi_117635638
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 18:31 schreef lololo het volgende:

[..]

Die ook al? Het lijkt wel een bedrijfsepidemie te worden :D . Bij ons lopen er ook verschillende tussen waar je niet naast wil zitten als je je bammetjes oppeuzelt
_O-
Inderdaad, ik snap het niet, je wast je toch? Of hebt op z'n minst je kleding (ander verhaal weer) schoon.
Nee echt, die vent was echt een viespeuk, rook naar zweet, zurig, etc etc :r
pi_117636467
Ik moet toegeven dat mijn postkostuum vaak ook verre van schoon is maar er lopen bij ons mensen rond waarvan ik me afvraag of sommige kledingstukken de afgelopen 3-4 weken wel een wasmachine hebben gezien :P
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 19:27:10 #282
110987 ErwinRommel
pi_117637187
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 19:05 schreef lololo het volgende:
Ik moet toegeven dat mijn postkostuum vaak ook verre van schoon is maar er lopen bij ons mensen rond waarvan ik me afvraag of sommige kledingstukken de afgelopen 3-4 weken wel een wasmachine hebben gezien :P
Om nog maar niet te spreken over mijn eigen kloffie.
Al maanden geleden besteld, nog niks.
Knopen af van mijn overhemd, knoop af van mijn enige TNT!! broek. gaten in mijn shirts, echt.
Veiligheidsschoenen? Zijn besteld, wanneer? 6 maanden geleden geloof ik.

Komt een keertje dat mijn poot tussen de laadklep komt en ik dan PostNL aansprakelijk ga stellen.
Ik loop echt nog met de oude TNT kleding, alles is op, versleten gewoon.
Lijk wel een zwerver :')

Maar hé, ik douche me wel elke dag ;)
pi_117638954
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 19:27 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Om nog maar niet te spreken over mijn eigen kloffie.
Al maanden geleden besteld, nog niks.
Knopen af van mijn overhemd, knoop af van mijn enige TNT!! broek. gaten in mijn shirts, echt.
Veiligheidsschoenen? Zijn besteld, wanneer? 6 maanden geleden geloof ik.

Komt een keertje dat mijn poot tussen de laadklep komt en ik dan PostNL aansprakelijk ga stellen.
Ik loop echt nog met de oude TNT kleding, alles is op, versleten gewoon.
Lijk wel een zwerver :')

Maar hé, ik douche me wel elke dag ;)
Ik loop op mijn jas na ook in oude TNT kleding omdat ik geen zin heb om mijn eigen kleding voor mijn werk kapot te maken. Toen ik die kleding nog niet had zijn er al genoeg dingen gescheurd. Vindt het ook beneden peil dat PBZ's niets anders meer krijgen dan een jas.

Eén van mijn TNT broeken heeft een soort roestkleur gekregen die ik er niet meer uit krijg, maar ach hij werkt nog wel en ik zorg iig dat ik schoon ben en de kleding ook. Al ruik ik aan het eind van een piekdag (zeker met regen) ook niet meer zo fris denk ik :')
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 5 oktober 2012 @ 20:09:38 #284
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_117639035
ze waren toch bezig met het uitdelen van nieuwe pakketten? Eén onderdeel per keer?

Volgens mijn kledingpakket heb ik alleen recht op de jas. Voor de rest doe ik het met TNT-kleding, maar de broek is inmiddels zodanig versleten dat aantrekken geen optie meer is.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_117639110
Ik loop ook nog in oude TNT broeken en shirts. Heb alleen een PostNL fietstas gekregen (wat een drama is dat zeg!!! Als het regent zie je gewoon dat ie helemaal niet tegen water kan, goedkope China rommel. Gaat morgen leuk worden!!) en een PostNL s).

Heb gelukkig een aardig kledingpakket in de TNT-tijd opgebouwd. :) Handschoenen, muts, sjaal, broeken, shirts, vest, bodywarmer, echt goede regenjassen etc.
pi_117642055
Ja,die fietstassen zijn slecht.

:P ik heb niet eens TNTkleding. Ik heb alleen een jas en een regenjas, meer niet.
pi_117642488
Maar in de zomer ziet dan toch niemand dat je van de post bent als je door de straat loopt? Als je alleen maar een jas hebt...
pi_117643627
Dat bezorgers alleen een jas krijgen is nieuws voor mij :?

Uit een nieuwsbrief:

quote:
Als gevolg van de beperkte budgetruimte is de PostNL bedrijfskleding beperkt ten opzichte van de oude collectie. De broek, cap en het checkshirt zijn niet meer opgenomen in het kledingpakket van de postbezorger. Vooral het gemis van de broek heeft tot verschillende reacties geleid: “Slijt de broek van de postbezorger dan niet tijdens het werk? Waarom krijgen chauffeurs van het
Autobedrijf en PostNL Pakketten wel een broek? En hoe ziet het straatbeeld er straks uit als
iedereen een eigen broek draagt?”
Daar heb ik toen uit opgemaakt dat er nog wel gewoon polo's zouden komen. Qua broeken heb ik toch alleen een afritsbroek en die zit niet fijn, dus ik draag altijd al mijn eigen. Checkshirt is toch de blouse?

Wat ik oneerlijk vond is dat eerder de doordeweekse bezorgers wel een muts en sjaal etc kregen en zaterdagbezorgers niet :X
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_117645911
Ik krijg helemaal niets, zelfs geen jas, en ik heb nu al een broek die flink kapot is. Maar ik draag gewoon kleding die ik normaal niet draag als ik ergens heen moet, dan zie ik er maar niet uit op straat.

Ik zit er trouwens over te denken om nog een dag extra te werken (doe nu alleen zaterdag), staan ze daar überhaupt voor open? Ik kom nu elke maand net te kort om normaal te leven (ben eigenlijk ICT ZZP'er, en de inkomsten zijn momenteel niet elke maand even mooi).
pi_117646104
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 21:22 schreef ItaloDancer het volgende:
Maar in de zomer ziet dan toch niemand dat je van de post bent als je door de straat loopt? Als je alleen maar een jas hebt...
Tsja, is niet mijn probleem ;).
Als zij geen kledingpakket leveren kan ik er ook niets aan doen.
pi_117646143
Ik werkte oorspronkelijk op zaterdag, maar ik heb bijna altijd wel werk doordeweeks. Hier staan ze daar dus zeker wel voor open, iig voor invalwerk, en als je bereid bent om verschillende wijken te doen :P. altijd handig als er een keer iemand ziek is of verlof wil. Is alleen wel een kans dat ze dan steeds last minute aan komen zetten als het maar 1 dag is, zo van pietje is ziek kun je vanmiddag werken? Waarschijnlijk geen zekerheid dat je ook echt elke week die extra dag werk hebt dan.
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_117652407
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 22:47 schreef sqdtnz het volgende:
Ik krijg helemaal niets, zelfs geen jas, en ik heb nu al een broek die flink kapot is. Maar ik draag gewoon kleding die ik normaal niet draag als ik ergens heen moet, dan zie ik er maar niet uit op straat.

Ik zit er trouwens over te denken om nog een dag extra te werken (doe nu alleen zaterdag), staan ze daar überhaupt voor open? Ik kom nu elke maand net te kort om normaal te leven (ben eigenlijk ICT ZZP'er, en de inkomsten zijn momenteel niet elke maand even mooi).
Meestal kunnen ze wel extra mensen gebruiken, met name op de piekdagen. Als je je een beetje flexibel opstelt en bereid bent verschillende wijken te lopen zullen ze je zeker met open armen ontvangen.

Zelf heb ik nu alleen nog maar een nieuwe jas. Hier hebben alle nieuwe mensen allemaal allang een nieuwe regenjas terwijl alle oudjes nog in die oude troep moeten rondlopen. Dat ding van mij is bijna 5 jaar oud en ondertussen gewoon op. Hij ruikt altijd muf (ja ik hang hem altijd uit), heeft een aantal viezige plekken en is niet echt waterdicht meer. Hij is ook veel te groot dus ik zie er echt niet uit in dat ding.
pi_117652520
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 22:53 schreef Herfstblad het volgende:

[..]

Tsja, is niet mijn probleem ;).
Als zij geen kledingpakket leveren kan ik er ook niets aan doen.
Precies, zo denk ik er ook over ;)

Succes trouwens iedereen met dit pestweer :*
pi_117652527
Ik ben trouwens zeer benieuwd of we de winterspullen zoals muts, sjaal en handschoenen op tijd gaan krijgen. Ik zie het wel weer gebeuren dat ze daarmee in maart ofzo komen aanzetten.
De vingerloze handschoenen die ik lang geleden in het kledingpakket kreeg waren veel beter dan degene die ik vorig jaar zelf heb gekocht.
pi_117653049
En het blijft ook gewoon regenen!!! En het is ook nog donker buiten, echt deprimerend weer...
Maar heb een wijk waar ik vijf uur over doe, dus ga zo maar eens beginnen! :P
Hopelijk is het ergste al geweest...
pi_117653671
In mei krijgen we die dingen vast ;) Dan heb je er ook nog veel aan.

Ik heb ondertussen nog steeds geen goedkeuring (oke, ook geen nee :P) over het aangevraagde verlof. Gister: "Ik bel je vanmiddag." Uiteraard niet gebeld. Net belde ik zelf maar en toen zat de tc niet achter zijn bureau, maar hij belt me "voor 12 uur!" Ja, tuurlijk, ik geloof het meteen (niet dus). :')
pi_117653796
Machinestoring. Alle post komt later, wanneer is onbekend. Vorige week ook al! :')

Nou prima, het zou vanmiddag droog worden. Dan begin ik wel om 1300 ofzo :)
pi_117654209
Moet je wel later kunnen beginnen natuurlijk... :')
Kom maar konijntje, doe maar wiebelen wiebelen...
pi_117654233
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 11:34 schreef Hoplahopla het volgende:
Moet je wel later kunnen beginnen natuurlijk... :')
Ja precies dat vind ik hier ook zo vervelend aan. Ik kan nu toevallig, maar wat als je andere plannen hebt? En het gebeurt echt vaak op juist de piekdagen.
pi_117654320
Hier is het eigenlijk zelden. De post is sinds ik begonnen ben, 1 keer echt te laat geweest door gemeentelijke huis aan huis. Ja, en donderdag toen ze mijn wijk op het VBG vergeten waren :')
*Roept het niet te hard*

Ik baal vooral van het feit dat mijn tc zegt te zullen bellen en het gewoon niet doet. Heb het inmiddels al 3 keer gevraagd. }:| Hij zegt A, maar doet B.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')