abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117594901
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 17:51 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Nee. gaat niet lukken.
Pakketpost wel?
  donderdag 4 oktober 2012 @ 17:54:41 #252
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_117594932
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 17:53 schreef Snoepje5 het volgende:

[..]

Pakketpost wel?
Ook niet ;)
Zie mijn post boven
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_117595779
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 17:48 schreef Deezertje het volgende:
Hier had de HSM er niet zoveel zin in geloof ik. Ontving thuis alle machinepost (tijdschriften, mailing etc.) post zowat kapot, en nee, kwam niet door de regen. Was kurkdroog na 10:00u vandaag... :P
Had jij even geluk. Hier regende het stevig door tot zo'n 13.00 ;)
pi_117599719
Hier regende het gelukkig niet. Dat had mijn pestbui pas echt compleet gemaakt :P
pi_117614795
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 15:24 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Veel veel veel post.
En slecht gezet. Ze moeten echt eens met de pet rond zodat hij een leesbrilletje kan kopen.
En ook enorm dikke bundels, 15cm :')
Dat stuurt erg lastig in de auto.
Het is dan ook niet de bedoeling dat je met de bundel in je hand stuurt :') .

Ik weet niet wat ze jou met de opleiding wijs gemaakt hebben maar de normale procedure is gewoon dat je stopt bij het adres waar je moet zijn en dat je dan de post pakt uit het grijze kratje en die controleert en dan pas binnen flikkert. :P
pi_117614854
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 17:48 schreef Deezertje het volgende:
Hier had de HSM er niet zoveel zin in geloof ik. Ontving thuis alle machinepost (tijdschriften, mailing etc.) post zowat kapot, en nee, kwam niet door de regen. Was kurkdroog na 10:00u vandaag... :P
Ik kreeg van de week een brief van het pensioenfonds die eruit zag alsof hij opgevreten was door de machine :D
pi_117616788
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 17:54 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Ook niet ;)
Zie mijn post boven
Hoe verklaar je dan dat een pakketje dat Woensdag bij het PostNL punt is aangeboden, donderdag (gisteren) is afgeleverd in België? ;)
pi_117617774
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 00:51 schreef lololo het volgende:

[..]

Ik weet niet wat ze jou met de opleiding wijs gemaakt hebben maar de normale procedure is gewoon dat je stopt bij het adres waar je moet zijn en dat je dan de post pakt uit het grijze kratje en die controleert en dan pas binnen flikkert. :P
Nu weten we gelijk hoe het komt dat Erwin zo snel is. Hij stuurt met z'n knieën en controleert de post al rijdend!
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_117617910
quote:

[..]

En eigenlijk is het ook de bedoeling dat postbezorgers eerst naar de brievenbus lopen, kijken bij welk nummer ze zijn en dan voor de deur pas de post pakken voor dat adres. Dat doet toch ook niemand? Iedereen probeert op zijn eigen manier zo snel mogelijk zijn werk te doen.

Ik hoop alleen dat er met sneeuw en ijzel niet op die manier gereden wordt :)
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 5 oktober 2012 @ 10:21:50 #260
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_117619654
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 09:05 schreef Rafierafie het volgende:

[..]

En eigenlijk is het ook de bedoeling dat postbezorgers eerst naar de brievenbus lopen, kijken bij welk nummer ze zijn en dan voor de deur pas de post pakken voor dat adres. Dat doet toch ook niemand? Iedereen probeert op zijn eigen manier zo snel mogelijk zijn werk te doen.

Ik hoop alleen dat er met sneeuw en ijzel niet op die manier gereden wordt :)
ook dan kun je goed doorboenderen. Je zoekt constant de grenzen van de auto op zonder er overheen te gaan :P
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_117619690
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 09:05 schreef Rafierafie het volgende:

[..]

En eigenlijk is het ook de bedoeling dat postbezorgers eerst naar de brievenbus lopen, kijken bij welk nummer ze zijn en dan voor de deur pas de post pakken voor dat adres. Dat doet toch ook niemand?

Mag dat eigenlijk niet? :D
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_117619885
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 10:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Mag dat eigenlijk niet? :D
Dat klopt. Maar er is ook een regel dat je je fiets nooit uit het oog mag verliezen, en dat is in de praktijk ook niet altijd haalbaar. Tenzij je je fiets van deur tot deur meeneemt, en zelfs de tuinen in.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_117619936
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 10:30 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Dat klopt. Maar er is ook een regel dat je je fiets nooit uit het oog mag verliezen, en dat is in de praktijk ook niet altijd haalbaar. Tenzij je je fiets van deur tot deur meeneemt, en zelfs de tuinen in.
Dat lukt mij nooit, aangezien ik een groot plein in mijn wijk heb
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_117619967
Wat een weer :{

Mag ik nog wel geluk spreken dan ik vandaag een wijk heb met voornamelijk flatjes.
pi_117623272
Pffff.... respect voor de bezorgers vandaag! Regent al sinds vannacht non-stop hier. Harde wind (écht hard). Gewoon deprimerend weer. Het is nog niet droog geweest, dus je moet er wel op uit vandaag... Denk dat ik de Sandd bezorger hier dan ook pas morgen zie :P

Morgen beloofd overigens ook 'leuk' te worden. 4 HAH, en mogelijk de Kampioenen. En laat het morgen ook 90% kans op regen zijn incl. zware wind. Voorspel dat de HAH en Kampioenen morgen dan als papier maché aankomen.... (zullen wel weer niet in plastic worden verzonden). Heb nu al last van wegwaaiende HAH als ik door de straten fiets.
pi_117624386
Vandaag was het al ruk, dus verheug me op morgen. :P
Hier liep Sandd wle trouwens.

Tc zou me vanmiddag bellen over het verlof. Ik ben benieuwd. Ik geloof het "Ik bel je terug" niet meer zo, aangezien bijna niemand terugbelt. :P
pi_117625099
Hier heb ik de Sanddman ook al gezien, helemaal ingeregenpakt! Postnl nog niet gezien vandaag, maar het is hier nu droog, heel harde wind en af en toe een zonnestraal! Wel de hele godganse morgen regen gehad.
"Everybody lies..."
House M.D.
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 13:35:15 #268
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_117625236
Hier ook geen last van de regen gehad, ten minste niet bij het bezorgen. Woensdag wel, toen was het echt erg.
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 14:50:48 #269
110987 ErwinRommel
pi_117627984
quote:

[..]

Ik heb het mijzelf zo aangeleerd omdat het voor mij een stuk sneller gaat dan eerst stilstaan, dan de post zoeken dan de auto uitlopen.
Ik stuur stop stap uit met bundel in m'n hand en alls ik naar de brievenbus loop zoek ik de post zo uit en plemp het in de bus.
Kwestie van gewenning dus ;)
Velen doen het bij ons zo op deze manier.

Over vandaag, man, dacht dat ik gek werd. Ik moest vandaag 1 dag in opleiding, om morgen die rit zelf te kunnen.
Maar die chauffeur, ik weet niet hoelang die zich al niet gedouched heeft. Die stonk letterlijk een uur in de wind :r
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 14:51:43 #270
110987 ErwinRommel
pi_117628019
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 08:58 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Nu weten we gelijk hoe het komt dat Erwin zo snel is. Hij stuurt met z'n knieën en controleert de post al rijdend!
Zoiets ja, met knieën en 1 hand.
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 14:53:18 #271
110987 ErwinRommel
pi_117628062
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 10:21 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

ook dan kun je goed doorboenderen. Je zoekt constant de grenzen van de auto op zonder er overheen te gaan :P
Juist. En met het bietenseizoen nu kun je dat al goed testen :)
Ik raas gewoon met 120 over (rechte stukken) landweggetjes.
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 14:54:58 #272
110987 ErwinRommel
pi_117628106
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 07:19 schreef Snoepje5 het volgende:

[..]

Hoe verklaar je dan dat een pakketje dat Woensdag bij het PostNL punt is aangeboden, donderdag (gisteren) is afgeleverd in België? ;)
Dat noem ik vette mazzel hebben.
Mijn bedrijfje heeft ook klanten in België zitten, duurt steevast 2 tot 4 werkdagen, soms helaas zelfs wat langer.
pi_117629210
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 14:54 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Dat noem ik vette mazzel hebben.
Mijn bedrijfje heeft ook klanten in België zitten, duurt steevast 2 tot 4 werkdagen, soms helaas zelfs wat langer.
Ik zal eens zien wat de andere pakketjes doen.

Als die ook de volgende dag aankomen dan heb jij 't toch mooi mis :P
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 15:32:01 #274
110987 ErwinRommel
pi_117629330
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 15:27 schreef Snoepje5 het volgende:

[..]

Ik zal eens zien wat de andere pakketjes doen.

Als die ook de volgende dag aankomen dan heb jij 't toch mooi mis :P
Dan zal ik dat ook toegeven ;)
Maar onze pakketten doen er dus echt 2 tot 4 werkdagen over.
Heb jij ook een eigen toko?
pi_117629349
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 15:32 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Dan zal ik dat ook toegeven ;)
Maar onze pakketten doen er dus echt 2 tot 4 werkdagen over.
Heb jij ook een eigen toko?
Ja. Je kent me wel op het webwinkel forum.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')