Had jij even geluk. Hier regende het stevig door tot zo'n 13.00quote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:48 schreef Deezertje het volgende:
Hier had de HSM er niet zoveel zin in geloof ik. Ontving thuis alle machinepost (tijdschriften, mailing etc.) post zowat kapot, en nee, kwam niet door de regen. Was kurkdroog na 10:00u vandaag...
Het is dan ook niet de bedoeling dat je met de bundel in je hand stuurtquote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:24 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Veel veel veel post.
En slecht gezet. Ze moeten echt eens met de pet rond zodat hij een leesbrilletje kan kopen.
En ook enorm dikke bundels, 15cm![]()
Dat stuurt erg lastig in de auto.
Ik kreeg van de week een brief van het pensioenfonds die eruit zag alsof hij opgevreten was door de machinequote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:48 schreef Deezertje het volgende:
Hier had de HSM er niet zoveel zin in geloof ik. Ontving thuis alle machinepost (tijdschriften, mailing etc.) post zowat kapot, en nee, kwam niet door de regen. Was kurkdroog na 10:00u vandaag...
Hoe verklaar je dan dat een pakketje dat Woensdag bij het PostNL punt is aangeboden, donderdag (gisteren) is afgeleverd in België?quote:
Nu weten we gelijk hoe het komt dat Erwin zo snel is. Hij stuurt met z'n knieën en controleert de post al rijdend!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:51 schreef lololo het volgende:
[..]
Het is dan ook niet de bedoeling dat je met de bundel in je hand stuurt.
Ik weet niet wat ze jou met de opleiding wijs gemaakt hebben maar de normale procedure is gewoon dat je stopt bij het adres waar je moet zijn en dat je dan de post pakt uit het grijze kratje en die controleert en dan pas binnen flikkert.
En eigenlijk is het ook de bedoeling dat postbezorgers eerst naar de brievenbus lopen, kijken bij welk nummer ze zijn en dan voor de deur pas de post pakken voor dat adres. Dat doet toch ook niemand? Iedereen probeert op zijn eigen manier zo snel mogelijk zijn werk te doen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:51 schreef lololo het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ze jou met de opleiding wijs gemaakt hebben maar de normale procedure is gewoon dat je stopt bij het adres waar je moet zijn en dat je dan de post pakt uit het grijze kratje en die controleert en dan pas binnen flikkert.
ook dan kun je goed doorboenderen. Je zoekt constant de grenzen van de auto op zonder er overheen te gaanquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:05 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
En eigenlijk is het ook de bedoeling dat postbezorgers eerst naar de brievenbus lopen, kijken bij welk nummer ze zijn en dan voor de deur pas de post pakken voor dat adres. Dat doet toch ook niemand? Iedereen probeert op zijn eigen manier zo snel mogelijk zijn werk te doen.
Ik hoop alleen dat er met sneeuw en ijzel niet op die manier gereden wordt
Mag dat eigenlijk niet?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:05 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
En eigenlijk is het ook de bedoeling dat postbezorgers eerst naar de brievenbus lopen, kijken bij welk nummer ze zijn en dan voor de deur pas de post pakken voor dat adres. Dat doet toch ook niemand?
Dat klopt. Maar er is ook een regel dat je je fiets nooit uit het oog mag verliezen, en dat is in de praktijk ook niet altijd haalbaar. Tenzij je je fiets van deur tot deur meeneemt, en zelfs de tuinen in.quote:
Dat lukt mij nooit, aangezien ik een groot plein in mijn wijk hebquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:30 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar er is ook een regel dat je je fiets nooit uit het oog mag verliezen, en dat is in de praktijk ook niet altijd haalbaar. Tenzij je je fiets van deur tot deur meeneemt, en zelfs de tuinen in.
Ik heb het mijzelf zo aangeleerd omdat het voor mij een stuk sneller gaat dan eerst stilstaan, dan de post zoeken dan de auto uitlopen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:51 schreef lololo het volgende:
[..]
Zoiets ja, met knieën en 1 hand.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 08:58 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Nu weten we gelijk hoe het komt dat Erwin zo snel is. Hij stuurt met z'n knieën en controleert de post al rijdend!
Juist. En met het bietenseizoen nu kun je dat al goed testenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:21 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ook dan kun je goed doorboenderen. Je zoekt constant de grenzen van de auto op zonder er overheen te gaan
Dat noem ik vette mazzel hebben.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 07:19 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Hoe verklaar je dan dat een pakketje dat Woensdag bij het PostNL punt is aangeboden, donderdag (gisteren) is afgeleverd in België?
Ik zal eens zien wat de andere pakketjes doen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:54 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat noem ik vette mazzel hebben.
Mijn bedrijfje heeft ook klanten in België zitten, duurt steevast 2 tot 4 werkdagen, soms helaas zelfs wat langer.
Dan zal ik dat ook toegevenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:27 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Ik zal eens zien wat de andere pakketjes doen.
Als die ook de volgende dag aankomen dan heb jij 't toch mooi mis
Ja. Je kent me wel op het webwinkel forum.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:32 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dan zal ik dat ook toegeven
Maar onze pakketten doen er dus echt 2 tot 4 werkdagen over.
Heb jij ook een eigen toko?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |