abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117547870
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 13:59 schreef Selestha het volgende:

[..]

Toch is dat niet echt zo, wat laatst zei ik dat ik nog een afspraak had om 11.30 en kreeg ik te horen dat ik die maar af moest zeggen omdat ik na ''11 uur beschikbaar diende te zijn'' terwijl ze adverteren met de vrijheid om je dag zo in te plannen als je wil ..

Ik heb trouwens verlof van 7 okt tot 14 okt, volgende week dus *O*

En de problemen met de zetting van mijn wijk blijken niet aan de voorbereider te liggen, maar aan de zetting door de machine en de volgorde in de bakjes. De TC heeft toegezegd met mij de route door te gaan nemen, maar wanneer, dát weet hij niet 'ja ergens binnen een paar dagen denk ik'' lekker duidelijk weer. Daar moet ik dus waarschijnlijk weer als een pitbull in vastbijten :{
Ja dat is net zo fijn als nou wat zou het zijn een week of 12 geleden, te horen krijgen dat er op ons steunpunt een afgesloten kist komt voor de post....
Hij is er echt nog steeds niet dus....zal het van de week eens vragen....

Oh en wasmiddel maak ik of met sunlight zeep of marseille zeep(toevallig gekregen) Dan een aantal gram op een aantal ml kokend water. Maat hij was net ietsjes te dik, dat word schudden voor gebruik dus...
pi_117549193
Wat apart Gridjuh dat je dat zo doet, heb je daar een reden voor?
"Everybody lies..."
House M.D.
pi_117550165
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 15:42 schreef KatrienDuck het volgende:
Wat apart Gridjuh dat je dat zo doet, heb je daar een reden voor?
Goedkope oplossing, voor als ik geen wasmiddel meer kan kopen.
Een tijdje terug een blok sunlight zeep gekocht voor ¤ 1,- en met 16 gram geraspte zeep, maak ik 1 liter wasmiddel.
Ik gebruik die wel alleen voor de witte was(die we veel hebben) en meestal op 90 graden.
Maar op 30 graden vind ik de sunlight niet echt super ruiken, maar heb andere zeep(mason de marseille ofzo) gekregen van familie dus probeer ik het daar eens mee
pi_117550290
Ik mag hier zelf wel redelijk bepalen hoe laat ik begin, als het om 18.00 maar in de bus ligt :P
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_117554283
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 16:09 schreef gridjuh het volgende:

[..]

Een tijdje terug een blok sunlight zeep gekocht voor ¤ 1,- en met 16 gram geraspte zeep, maak ik 1 liter wasmiddel.
Ik gebruik die wel alleen voor de witte was(die we veel hebben) en meestal op 90 graden.
Maar op 30 graden vind ik de sunlight niet echt super ruiken, maar heb andere zeep(mason de marseille ofzo) gekregen van familie dus probeer ik het daar eens mee
Ok ik snapt het! Ik koop altijd alleen maar wasmiddelen die in de aanbieding zijn, maar die zijn voor jou ws dan ook nog te duur! Wel vindingrijk dat je het zo redt! Chapeau!
"Everybody lies..."
House M.D.
pi_117554845
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 16:09 schreef gridjuh het volgende:

[..]

Goede tip zeg! Die neem ik even van je over, voor mij is wasmiddel ook vaak te duur! :)
pi_117555587
Is het normaal dat aangetekende post maar eenmaal wordt aangeboden?
pi_117555661
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 18:42 schreef SKBlondie het volgende:
Is het normaal dat aangetekende post maar eenmaal wordt aangeboden?
Volgens mij wel ja, toen het nog niet bij de pakketpost zat en postbodes het zelf nog moesten doen hoefden we alleen bankpassen maar 2 keer aan te bieden.
pi_117557170
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 18:20 schreef Selestha het volgende:

[..]

Goede tip zeg! Die neem ik even van je over, voor mij is wasmiddel ook vaak te duur! :)
Ja het precieze recept moet je maar ff op google gooien.

Ik gebruik normaal 16 gram geraspte sunlight of marseille zeep op 1 liter kokend water...en dan eerst kokend water en beetje bij beetje de zeep er met garde doorheen roeren. Maar ik heb af en toe dikke kwabjes :P maar gewoon schudden en het komt goed. :)
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 3 oktober 2012 @ 19:25:26 #235
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_117557586
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 18:44 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

Volgens mij wel ja, toen het nog niet bij de pakketpost zat en postbodes het zelf nog moesten doen hoefden we alleen bankpassen maar 2 keer aan te bieden.
idd. Dat beleid hadden wij ook.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_117568294
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 18:44 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

Oke, thanx voor de reactie. :)
pi_117589140
Hoeveelheid post viel mee hier, wel lastige, veel te grote enveloppen van de ANWB erbij. Ik heb ze gewoon tussen de bundels gedaan, jullie?
"Everybody lies..."
House M.D.
  donderdag 4 oktober 2012 @ 15:24:25 #238
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_117589815
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 15:09 schreef KatrienDuck het volgende:
Hoeveelheid post viel mee hier, wel lastige, veel te grote enveloppen van de ANWB erbij. Ik heb ze gewoon tussen de bundels gedaan, jullie?
Veel veel veel post.
En slecht gezet. Ze moeten echt eens met de pet rond zodat hij een leesbrilletje kan kopen.
En ook enorm dikke bundels, 15cm :')
Dat stuurt erg lastig in de auto.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_117590190
Lekker dagje gehad, veel post maar de sorteerder heeft mijn lijstje aangehouden dus ik heb voor het eerst in 3 weken binnen de tijd gelopen :D
  donderdag 4 oktober 2012 @ 16:39:26 #240
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_117592569
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 15:09 schreef KatrienDuck het volgende:
die gele enveloppen toch?
bij ons was er wel veel post veel die tijdschrijften enzo
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_117593085
Hier viel het mee. Alleen een beetje jammer dat mijn wijk te laat was en raar gebundeld. Meerdere bundels waren door 2en gedeeld. Heel irritant. Heb het maar even aangegeven op het bezorgrapport. Ook dat ik moest wachten.

Ik de tc bellen toen mijn wijk er niet stond: "Ja, jouw wijk staat nog hier. Die zijn ze vergeten mee te nemen." :') Hij was ook helemaal af. Heb 30 min. staan wachten.
O, en ik heb nog niets over het verlof gehoord. Wat een verrassing. :')
pi_117593385
Hier viel het op zich ook wel mee, wel veel gezinsgidsen, visies en een behoorlijke hoeveelheid van die christelijke kinderbladen (de bimbam of zo geloof ik)
  donderdag 4 oktober 2012 @ 17:07:14 #243
110987 ErwinRommel
pi_117593595
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 16:59 schreef gelestipjes het volgende:
Hier viel het op zich ook wel mee, wel veel gezinsgidsen, visies en een behoorlijke hoeveelheid van die christelijke kinderbladen (de bimbam of zo geloof ik)
De Saambinder, om Sions Wil, De wachters Sions' etc, vandaag allemaal erbij gehad ja.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 4 oktober 2012 @ 17:09:06 #244
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_117593649
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 15:24 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Veel veel veel post.
En slecht gezet. Ze moeten echt eens met de pet rond zodat hij een leesbrilletje kan kopen.
En ook enorm dikke bundels, 15cm :')
Dat stuurt erg lastig in de auto.
dikke bundels maken bij autoroutes niet zoveel uit. Mits het normaal in het kratje staat en fatsoenlijk gezet is.
Altijd onderweg naar het avontuur
  donderdag 4 oktober 2012 @ 17:10:54 #245
110987 ErwinRommel
pi_117593692
quote:
14s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 17:09 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

dikke bundels maken bij autoroutes niet zoveel uit. Mits het normaal in het kratje staat en fatsoenlijk gezet is.
Ik hou de bundels altijd in mijn linkerhand namelijk tijdens het rijden en zoek dan alvast de post uit voor het komende adres.
In dat kratje rechts van je vind ikzelf niet echt fijn.
  donderdag 4 oktober 2012 @ 17:11:34 #246
110987 ErwinRommel
pi_117593713
Ohhh ja, en een tekort aan die grijze kratjes, dus alles doen ze in die hoge blauwe kratjes. Dat werkt dus echt niet :')
pi_117594619
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 16:39 schreef Anonymousz het volgende:

[..]

die gele enveloppen toch?
bij ons was er wel veel post veel die tijdschrijften enzo
Ja die gele. Hoe komen ze er nou bij om zulke grote enveloppen te gebruiken. :N
"Everybody lies..."
House M.D.
pi_117594702
Kan brievenbuspost naar belgie binnen 1 dag aankomen?
PostNL website geeft aan dat het 2-3 dagen duurt. Dacht dat het altijd wel sneller was naar belgie?
pi_117594773
Hier had de HSM er niet zoveel zin in geloof ik. Ontving thuis alle machinepost (tijdschriften, mailing etc.) post zowat kapot, en nee, kwam niet door de regen. Was kurkdroog na 10:00u vandaag... :P
  donderdag 4 oktober 2012 @ 17:51:42 #250
110987 ErwinRommel
pi_117594867
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 17:45 schreef Snoepje5 het volgende:
Kan brievenbuspost naar belgie binnen 1 dag aankomen?
PostNL website geeft aan dat het 2-3 dagen duurt. Dacht dat het altijd wel sneller was naar belgie?
Nee. gaat niet lukken.
De bussen worden over het algemeen gelicht na 17:00.
Dat zal zo rond een uur of 20:00 in een sorteercentrum komen.
Daar sorteert men dat dus.
Transport naar België is dus al erg laat, of de volgende dag pas. En daarna moet het daar ook nog eens behandeld worden.
Nee, binnen 24 uur lukt niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')