Wie zegt zoiets nou?quote:
Grapjeflapje heur.quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:36 schreef Unmountable het volgende:
[..]
Wie zegt zoiets nou?
Buitenstaander.
quote:
Ik sta niet op het lijst maar ik ben een oud-achterhoeker. Heb 8 jaar in Doetinchem gewoond en nu al stevige 2 jaar in Ernem. Bevalt me prima hier eigenlijk.quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:38 schreef Unmountable het volgende:
[..]Nee oke. Is oke. Waar kom jij uit dan?
Aaaaah dtc, of all places. Ernem?quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:42 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Ik sta niet op het lijst maar ik ben een oud-achterhoeker. Heb 8 jaar in Doetinchem gewoond en nu al stevige 2 jaar in Ernem. Bevalt me prima hier eigenlijk.
Ernem. Tyfus stad.quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:42 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Ik sta niet op het lijst maar ik ben een oud-achterhoeker. Heb 8 jaar in Doetinchem gewoond en nu al stevige 2 jaar in Ernem. Bevalt me prima hier eigenlijk.
Als Achterhoeker Arnhem haten? Jij bent zeker een Enschede liefhebberquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:43 schreef Unmountable het volgende:
[..]
Aaaaah dtc, of all places. Ernem?
Het is tenminste een stad, laat ik het zo zeggen. Heel Achterhoek is er gewoon niets bij. Geen werk, vergrijzing, geen HBO. Niets.quote:
Haha nee gelukkig niet, bovendien haat ik niet, maar de spellingquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:45 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Als Achterhoeker Arnhem haten? Jij bent zeker een Enschede liefhebber
Heb tijdje achterhoek gewoond, tijdje arnhem, geboren in nijmegen en tijdje rotterdamquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:45 schreef RoW_0 het volgende:
Het is tenminste een stad, laat ik het zo zeggen. Heel Achterhoek is er gewoon niets bij. Geen werk, vergrijzing, geen HBO. Niets.
Nee, Doetinchem "DTC" noemen is fijn wou je zeggen. Dat is pas kankervervelend. Nadruk op kanker.quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:46 schreef Unmountable het volgende:
[..]
Haha nee gelukkig niet, bovendien haat ik niet, maar de spelling
Okay. Fijn dat je voor jezelf een lijstje heb gemaakt. Ik ben alleen maar verhuisd van Doetinchem naar Arnhem en dat bevalt mij prima. Dat Nijmegen beter is weet elke hond wel. En Rotterdamquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heb tijdje achterhoek gewoond, tijdje arnhem, geboren in nijmegen en tijdje rotterdam
maar van die 4 staat Arnhem toch echt wel onderaan van waar ik zou willen wonen. Ongezellige stad vind ik het.
rotterdam enigste echte stad van nederland zeg ik eerlijkquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:48 schreef RoW_0 het volgende:
Okay. Fijn dat je voor jezelf een lijstje heb gemaakt. Ik ben alleen maar verhuisd van Doetinchem naar Arnhem en dat bevalt mij prima. Dat Nijmegen beter is weet elke hond wel. En Rotterdamdaar begin ik niet eens over.
Ah. Dat zegt genoeg. DAT vind ik na Alphen aan de Rijn het smerigste kutstad van Nederland. Ik ben daar drie keer geweest en alleen maar ellende meegemaakt zeg ik je. Hooligans of gewoon tuig aan het ruziën op het station, een white trash mafkeesje die mij een gestolen fiets aanbood en heel wat andere ongein.quote:
Haha nee ik zit in Zwolle op school.quote:
ja man deventer sowieso betere stad vind ik persoonlijk maar ken allebei niet zo heel goedquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:52 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Ah. Dat zegt genoeg. DAT vind ik na Alphen aan de Rijn het smerigste kutstad van Nederland. Ik ben daar drie keer geweest en alleen maar ellende meegemaakt zeg ik je. Hooligans of gewoon tuig aan het ruziën op het station, een white trash mafkeesje die mij een gestolen fiets aanbood en heel wat andere ongein.
Deventer > Zwolle. Maar goed, dat is dan weer Overijssel. DAT moet pas aan Duitsland weggegeven worden of zo. Echt een verschrikkelijke provincie met verschrikkelijke mensen vind ik het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |