Ah. Dat zegt genoeg. DAT vind ik na Alphen aan de Rijn het smerigste kutstad van Nederland. Ik ben daar drie keer geweest en alleen maar ellende meegemaakt zeg ik je. Hooligans of gewoon tuig aan het ruziën op het station, een white trash mafkeesje die mij een gestolen fiets aanbood en heel wat andere ongein.quote:
Haha nee ik zit in Zwolle op school.quote:
ja man deventer sowieso betere stad vind ik persoonlijk maar ken allebei niet zo heel goedquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:52 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Ah. Dat zegt genoeg. DAT vind ik na Alphen aan de Rijn het smerigste kutstad van Nederland. Ik ben daar drie keer geweest en alleen maar ellende meegemaakt zeg ik je. Hooligans of gewoon tuig aan het ruziën op het station, een white trash mafkeesje die mij een gestolen fiets aanbood en heel wat andere ongein.
Deventer > Zwolle. Maar goed, dat is dan weer Overijssel. DAT moet pas aan Duitsland weggegeven worden of zo. Echt een verschrikkelijke provincie met verschrikkelijke mensen vind ik het.
ah okequote:Op woensdag 22 mei 2013 15:52 schreef Unmountable het volgende:
[..]
Haha nee ik zit in Zwolle op school.
Jij snapt het. Alhoewel Deventer wel kei-leeg is. Echt helemaal niemand te vinden daar :-Pquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja man deventer sowieso betere stad vind ik persoonlijk maar ken allebei niet zo heel goed
Op wat voor tijden ben je in Zwolle geweest dan, 4 uur 's nachts?quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:52 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Ah. Dat zegt genoeg. DAT vind ik na Alphen aan de Rijn het smerigste kutstad van Nederland. Ik ben daar drie keer geweest en alleen maar ellende meegemaakt zeg ik je. Hooligans of gewoon tuig aan het ruziën op het station, een white trash mafkeesje die mij een gestolen fiets aanbood en heel wat andere ongein.
Deventer > Zwolle. Maar goed, dat is dan weer Overijssel. Dat moet pas aan Duitsland weggegeven worden of zo. Echt een verschrikkelijke provincie met verschrikkelijke mensen vind ik het.
Nee, de hele dag door wel. middag, avond. whatever.quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:53 schreef Unmountable het volgende:
[..]
Op wat voor tijden ben je in Zwolle geweest dan, 4 uur 's nachts?
ze hebben daar in deventer wel zo'n lelijk gebouw als je langs rijd met auto weet je welke ik bedoel?quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:53 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Jij snapt het. Alhoewel Deventer wel kei-leeg is. Echt helemaal niemand te vinden daar :-P
In vakanties? Neem eens een paar dagen vrij en kom dan eens, niks tuig zeg ik je.quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:54 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Nee, de hele dag door wel. middag, avond. whatever.
Wtf is dat dan voor bunkerquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
deze bedoel ik in deventer
No thanks man (:quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:55 schreef Unmountable het volgende:
[..]
In vakanties? Neem eens een paar dagen vrij en kom dan eens, niks tuig zeg ik je.
Mwoa, kan 'm niet echt herinneren. Zeker lelijk ja. Lelijke gebouwen heb je overal wel.quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
deze bedoel ik in deventer
weet niet man maar altijd met auto langs bijna blindquote:
Ook in Arnhem?quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:56 schreef RoW_0 het volgende:
Mwoa, kan 'm niet echt herinneren. Zeker lelijk ja. Lelijke gebouwen heb je overal wel.
Vast wel. Nu ik er over nadenk. Kan ik niets vinden? Misschien de 2 pukkels bij de CS?quote:
Arnhem is tof, Enschede is toffer, Winterswijk is best!quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:45 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Als Achterhoeker Arnhem haten? Jij bent zeker een Enschede liefhebber
[..]
Het is tenminste een stad, laat ik het zo zeggen. Heel Achterhoek is er gewoon niets bij. Geen werk, vergrijzing, geen HBO. Niets.
Zeker man! Winterswijk 4 life. Altijd party daar.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:44 schreef Individual het volgende:
[..]
Arnhem is tof, Enschede is toffer, Winterswijk is best!
kom je van winterswijk?quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:44 schreef Individual het volgende:
[..]
Arnhem is tof, Enschede is toffer, Winterswijk is best!
Kiek 'm hey. Echt wel. Van de heeeeeeeeele wereld hé?quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:48 schreef Individual het volgende:
[..]
Ja, maar zelfs als niet dan zou Winterswijk nog het beste dorp ter wereld zijn!
Universum bedoelde ik natuurlijk, maar wereld bekt wel lekker.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:49 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Kiek 'm hey. Echt wel. Van de heeeeeeeeele wereld hé? [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:50 schreef Individual het volgende:
Het dorp waar ik nu woon is ook heel mooi, maar gewoon niet zo mooi als Winterswijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |