Haha nope. Stake personeelsfeest vorig naar, doktertje ooit met paar dames ui lichtenvoorde geweest, en lido via klasgenoot kerr geweest, ben een bijna tukker, behoor tot het slaapdorpquote:Op woensdag 15 mei 2013 19:08 schreef Individual het volgende:
[..]
Dan ben je vast een Keienslopper onietdan?
Da's nog steeds randje Gelderland terwijl het bijna twee uur rijden is vanuit Winterswijkquote:
inderdaad.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:13 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Da's nog steeds randje Gelderland terwijl het bijna twee uur rijden is vanuit Winterswijk
Heeft iemand ervaring met die Sushitent in Winterswijk? De verwachtingen liggen sowieso niet hoog omdat het tot voor kort een 'Chinees op de hoek' was
Van het hotel naast het ziekenhuis? Ik doel op die tent naast het station.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:18 schreef slangpie het volgende:
[..]
inderdaad.
bestel je in het hotelrestaurant een cordon blue, kreeg ik zo'n diepvriesding
Nee vd valk aan de a15quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:28 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Van het hotel naast het ziekenhuis? Ik doel op die tent naast het station.
pampan heet tegenwoordig grolliebooth en de pauw bestaat volgens mij nogquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:14 schreef Individual het volgende:
De KAA SC werd een beetje Achterhoeks
KAA / KAA SC #24
Welke bestaan nog?
Lido City, Doktertje, Van Ooijen, Cafe Kras, PamPam[?], De Pauw[?], Achterhoek Arena, Radstake, Elbekurkie, Sevink Molle, Moustache, Skinny Binny, Palladium.. en en Feestzaal Woold en Feestzaal Kotten en Nieuw Beusink en Nijenhuis..
[?] = zijn er niet meer?
Achterhoek Arena daarentegen..quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:14 schreef Individual het volgende:
De KAA SC werd een beetje Achterhoeks
KAA / KAA SC #24
Welke bestaan nog?
Lido City, Doktertje, Van Ooijen, Cafe Kras, PamPam[?], De Pauw[?], Achterhoek Arena, Radstake, Elbekurkie, Sevink Molle, Moustache, Skinny Binny, Palladium.. en en Feestzaal Woold en Feestzaal Kotten en Nieuw Beusink en Nijenhuis..
[?] = zijn er niet meer?
Wie zegt zoiets nou?quote:
Grapjeflapje heur.quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:36 schreef Unmountable het volgende:
[..]
Wie zegt zoiets nou?
Buitenstaander.
quote:
Ik sta niet op het lijst maar ik ben een oud-achterhoeker. Heb 8 jaar in Doetinchem gewoond en nu al stevige 2 jaar in Ernem. Bevalt me prima hier eigenlijk.quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:38 schreef Unmountable het volgende:
[..]Nee oke. Is oke. Waar kom jij uit dan?
Aaaaah dtc, of all places. Ernem?quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:42 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Ik sta niet op het lijst maar ik ben een oud-achterhoeker. Heb 8 jaar in Doetinchem gewoond en nu al stevige 2 jaar in Ernem. Bevalt me prima hier eigenlijk.
Ernem. Tyfus stad.quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:42 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Ik sta niet op het lijst maar ik ben een oud-achterhoeker. Heb 8 jaar in Doetinchem gewoond en nu al stevige 2 jaar in Ernem. Bevalt me prima hier eigenlijk.
Als Achterhoeker Arnhem haten? Jij bent zeker een Enschede liefhebberquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:43 schreef Unmountable het volgende:
[..]
Aaaaah dtc, of all places. Ernem?
Het is tenminste een stad, laat ik het zo zeggen. Heel Achterhoek is er gewoon niets bij. Geen werk, vergrijzing, geen HBO. Niets.quote:
Haha nee gelukkig niet, bovendien haat ik niet, maar de spellingquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:45 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Als Achterhoeker Arnhem haten? Jij bent zeker een Enschede liefhebber
Heb tijdje achterhoek gewoond, tijdje arnhem, geboren in nijmegen en tijdje rotterdamquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:45 schreef RoW_0 het volgende:
Het is tenminste een stad, laat ik het zo zeggen. Heel Achterhoek is er gewoon niets bij. Geen werk, vergrijzing, geen HBO. Niets.
Nee, Doetinchem "DTC" noemen is fijn wou je zeggen. Dat is pas kankervervelend. Nadruk op kanker.quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:46 schreef Unmountable het volgende:
[..]
Haha nee gelukkig niet, bovendien haat ik niet, maar de spelling
Okay. Fijn dat je voor jezelf een lijstje heb gemaakt. Ik ben alleen maar verhuisd van Doetinchem naar Arnhem en dat bevalt mij prima. Dat Nijmegen beter is weet elke hond wel. En Rotterdamquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heb tijdje achterhoek gewoond, tijdje arnhem, geboren in nijmegen en tijdje rotterdam
maar van die 4 staat Arnhem toch echt wel onderaan van waar ik zou willen wonen. Ongezellige stad vind ik het.
rotterdam enigste echte stad van nederland zeg ik eerlijkquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:48 schreef RoW_0 het volgende:
Okay. Fijn dat je voor jezelf een lijstje heb gemaakt. Ik ben alleen maar verhuisd van Doetinchem naar Arnhem en dat bevalt mij prima. Dat Nijmegen beter is weet elke hond wel. En Rotterdamdaar begin ik niet eens over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |