Volgens mij gaat die stad gigantisch uit z'n voegen barstenquote:Op zondag 28 april 2013 15:32 schreef Individual het volgende:
Ik ga morgen naar Amsterdam!![]()
Op 2-2-02 ook in Amsterdam geweest.
Dat zeiden ze ook van Londen tijdens de Olympische spelen en iedereen was zo bang dat ze niet kwamen opdagen dus het was de rust zelve.quote:Op zondag 28 april 2013 15:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Volgens mij gaat die stad gigantisch uit z'n voegen barsten
Ik vier het lekker hier, met een stapel cocktails en sushiquote:Op zondag 28 april 2013 15:45 schreef Individual het volgende:
[..]
Dat zeiden ze ook van Londen tijdens de Olympische spelen en iedereen was zo bang dat ze niet kwamen opdagen dus het was de rust zelve.
We zullen zien..
Aaaaah dank!!!! Ik moet tijdens mijn werk stiekem kijken. En potdomme mijn allerlaatste verjaardag op koninginnedagquote:Op zondag 28 april 2013 11:17 schreef breaky het volgende:
Het word live uitgezonden via Youtube.
http://www.youtube.com/user/noskoningshuis
Nu maar hopen dat ik een snelle 3G verbinding heb op Dinsdag...
Dat is inderdaad ook een optie! Dankjewel voor de link. Ik heb het net geprobeerd en kan op mijn mobiel nieuws kijken.quote:Op zondag 28 april 2013 21:00 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Aaaaah dank!!!! Ik moet tijdens mijn werk stiekem kijken. En potdomme mijn allerlaatste verjaardag op koninginnedagMet dank aan onze nieuwe koning.
Zendt de NOS het trouwens niet live uit via 24journaal??
http://nos.nl/nieuws/live/journaal24/
Daar kijk ik elk jaar koninginnedag.
normaal toch vrije toegang voor onderdanen ?quote:Op maandag 29 april 2013 12:12 schreef Jagärtrut het volgende:
Hier is morgen ook een vrije dag. In mijn stad is het groot feest, vooral voor de studenten. Ik ga proberen het te ontvluchten, zeker omdat ik op een studentencomplex woon. Ik ga morgen dus naar Stockholm, en zal weinig van de kroning meekrijgen. Wel jammer, maar er zijn altijd de herhalingen.
Te laat bedacht dat ik ook op de ambassade zou kunnen gaan kijken, ik neem aan dat ik me eerder had moeten aanmelden..
Hier in BKK moest je aanmelden, en zijn er inmiddels zoveel aanmeldingen dat er niemand meer bij kan. Wat een beetje sneu is, want m'n man zou inmiddels verhuisd zijn (nee, we gaan niet uit elkaar: z'n nieuwe baan begint morgen en wij blijven hier om het schooljaar af te maken), heeft z'n vertrek twee dagen uit moeten stellen vanwege visumperikelen, maar kan dus niet mee. Voor deze ene keer maar even de hulp van de buurman (=ambassadaire hotemetoot) inroepen denk ik....quote:Op maandag 29 april 2013 16:47 schreef Stroekie het volgende:
normaal toch vrije toegang voor onderdanen ?
De NOS youtube stream haperde een beetje hier, maar heb best veel meegekregen nog, zo tussen de afspraken door gisteren. Grappig wel! Wel vervelend, al die bier drinkende en feestende mensen op social media terwijl jij gewoon moet werkenquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:04 schreef Prego het volgende:
Ik ga nu de beelden terugkijken, heb nog niets gezien.
@flipsen:elegant oranje
Toen we emigreerden hadden we nog 1 tas met de laatste algemene rommel, mee als handbagage. Tot de KLM ons er bij voor de marechaussee uit pikte, tas laten wegen, anderhalve kilo te zwaar. Dat ik géén handbagage bij me had maakte niet uit. Dus tas ingecheckt, door de paspoortcontrole, en op naar de douanebalie om geld terug te vragen. Waarop bleek dat het uischrijvingsbewijs in die ene tas zat. En zonder kon ze het écht niet doen, want het systeem waarop zij het na kon kijken was die dag toevallig net offline.quote:Op woensdag 1 mei 2013 17:25 schreef elvy[b] in het remigrantentopic[/b] het volgende:
Wij hebben de eerste jaren ook veel BTW terug gevraagd, en meestal via VATfree, maar na een paar jaar kregen we haast niets meer terug omdat de meeste winkels niet (meer) mee wilden werken. Nu doen we het alleen nog wel eens als we één groot artikel kopen, zoals bijvoorbeeld een fotolens, en dan vaak ook nog eens rechtstreeks via de winkel waar we dat item kopen. Die vragen er wel vaak iets van 25 Euro voor, maar dan nog loont het de moeite. Bewijs van uitschrijving heb ik volgens mij nog nooit hoeven te laten zien, werkvergunning is voldoende. (ik weet niet eens waar ik dat bewijs van uitschrijving heb).
Gare oranje Nederlandersquote:Op woensdag 1 mei 2013 19:52 schreef El_Matador het volgende:
Keigoede Koninginnedag en heerlijk haring gegeten...
Infected Mushroom in Bogotį als afsluitend erg lekker happyfeestje...
En zondag al een aardig stukje geskate en gefietst...
[ afbeelding ]
Hoe was K-dag bij jullie?
Kwam gister langs het BTW loket op Schiphol en het stond er idd vol met Chinezen.quote:Op woensdag 1 mei 2013 17:31 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Toen we emigreerden hadden we nog 1 tas met de laatste algemene rommel, mee als handbagage. Tot de KLM ons er bij voor de marechaussee uit pikte, tas laten wegen, anderhalve kilo te zwaar. Dat ik géén handbagage bij me had maakte niet uit. Dus tas ingecheckt, door de paspoortcontrole, en op naar de douanebalie om geld terug te vragen. Waarop bleek dat het uischrijvingsbewijs in die ene tas zat. En zonder kon ze het écht niet doen, want het systeem waarop zij het na kon kijken was die dag toevallig net offline.
Bummer....
quote:Op woensdag 1 mei 2013 12:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Weet iemand hoe lang het duurt om een electronisch visa voor de vs te krijgen?
Haring!quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:52 schreef El_Matador het volgende:
Keigoede Koninginnedag en heerlijk haring gegeten...
Infected Mushroom in Bogotį als afsluitend erg lekker happyfeestje...
En zondag al een aardig stukje geskate en gefietst...
[ afbeelding ]
Hoe was K-dag bij jullie?
Rancho Argentinian Grill op het Leidseplein. Prima steak daar. Het plan was om een taxi te nemen en het aan de taxichauffeur te vragen, maar geen taxi te bekennen in de binnenstad. Ook leuk om de grote massa's oranje, dronken en stonede mensen langs te zien komen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 02:06 schreef flipsen het volgende:
Welk restaurant ben je geweest Indi? La Luna op de lindengracht? Is mijn favoriet, leuk en redelijk authentiek tentje met vaak live muziek in het weekend. Oud-klanten die nieuwe klanten aanbrengen bij mij krijgen een tegoedbon om hier te gaan eten en ook van hen hoor ik gelukkig alleen maar lovende verhalen (onlangs iemand met een Argentijnse schoondochter, zélfs die was enthousiast).
quote:
quote:
"Look how hot"quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 23% gewijzigd door El_Matador op 08-05-2013 07:30:23 ]The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
De film Up gezien?quote:
Ik dacht al, wat komt dat bekend voorquote:
Doet mij erg denken aan een plek waar ik met mijn vorige vriendin ooit ben geweest.quote:Op woensdag 8 mei 2013 05:28 schreef El_Matador het volgende:
In oktober een congres op slechts 500 km van dit hoogtepunt op Aarde:
Life is great!!
Je vriendin ziet er erg mannelijk uit op die onderste foto.quote:Op zondag 12 mei 2013 11:46 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Doet mij erg denken aan een plek waar ik met mijn vorige vriendin ooit ben geweest.
[ afbeelding ]
en onderstaande was wel de lekkerste plek om in te staan terwijl het water over je heen gutst.
Tenminste dat vond mijn toenmalige vriendin.
[ afbeelding ]
Da's mooi!quote:Op zondag 12 mei 2013 19:48 schreef Jagärtrut het volgende:
Goed nieuws voor de kaa-ers binnen de eu:
Hema.nl bezorgt nu ook binnen de eu!
quote:Op zondag 12 mei 2013 14:47 schreef Fogel het volgende:
Je vriendin ziet er erg mannelijk uit op die onderste foto.
Tompoucen!quote:Op zondag 12 mei 2013 19:48 schreef Jagärtrut het volgende:
Goed nieuws voor de kaa-ers binnen de eu:
Hema.nl bezorgt nu ook binnen de eu!
Die site blijft moeilijk doen.. Blijft maar zeuren om "BEVESTIG JE ACCOUNT!" en dat heb ik gedaan.. Ik heb maar een mailtje gestuurd aan 'admin'.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:51 schreef flipsen het volgende:
Als het zo stil is hier, valt een beetje spam vast niet zo opWe gaan geen KLM-tickets meer verloten (de aandacht in de pers was vorig jaar nihil, in tegenstelling tot voorgaande jaren), maar als we de nominatieronde doorkomen (zal toch wel?) dan verloten we wel een etentje in ons favoriete Argentijnse restaurant in Amsterdam
Tipica Reizen nomineren kan op deze pagina: http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=157965
Dan hoef ik het zelf niet mee te slepen. Vind maar eens fatsoenlijke schenkstroop, erwtensoep, stroopkoeken of ketjap in de UK..quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:30 schreef Barbusse het volgende:
Misschien een domme vraag, maar waarom worden jullie zo blij van het feit dat je 'Nederlandse' producten kunt bestellen?
Ik kwam er laatst achter dat een winkel hier zelfs Texelse graskaas verkooptquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:52 schreef Jagärtrut het volgende:
oh, en fatsoenlijke kaas. We gaan dit weekend naar NL, en reizen met alleen handbagage heen, en ruimbagage terug. Ik gok dat we zon 2 kilo kaas meenemen, en flink wat pakken hagelslag en beschuit...
woon je in een Nederlandse enclave ofzo?quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik kwam er laatst achter dat een winkel hier zelfs Texelse graskaas verkoopt
Ben ik toevalling in september geweest. Tof maar ik zou er niet onder gaan staan.quote:
Nee, integendeel.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:56 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
woon je in een Nederlandse enclave ofzo?
In stockholm zit een winkel die ook Nederlandse kaas verkoopt, en ook wel eens een rol beschuit/pak hagelslag heeft staan. Alleen kom ik daar niet zo vaak..Makkelijker (en goedkoper) om een voorraad uit NL te importeren..
Godver, ga niet proberen heimwee te activeren bij mij please? Wooldse kaas.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:57 schreef Individual het volgende:
Oh ja kaas. Ik had ruim 3 kilo bij me de laatste keer. Echte boerenkaas uut dn Achterhoek van de markt en Wooldse boerenkaas van de Harmienahoeve. Ook metworsten.
Nee, nog nooit gezien. Zelfs niet bij de ica-maxi's...Helaas!quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:05 schreef Fogel het volgende:
Beschuit hebben ze toch gewoon bij de Ica in Zweden? Paar jaar geleden wel in ieder geval, van Bolletje zelfs
quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Godver, ga niet proberen heimwee te activeren bij mij please? Wooldse kaas.![]()
Kut-Achterhoeker die d'r bunt
quote:
Wel veel geweest om uit te gaan maar een echte Winterswieker.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:24 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
jj kwam oorspronkelijk uit grolle, toch?
ah, bij lido city? Daar gingen wij ook wel eens heen!quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:26 schreef Individual het volgende:
[..]
Wel veel geweest om uit te gaan maar een echte Winterswieker.
Kutdorpquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:26 schreef Individual het volgende:
[..]
Wel veel geweest om uit te gaan maar een echte Winterswieker.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:33 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Een padndrieter, hier. (toegegeven, dat moest ik opzoeken op wikipedia)
Bijna elk weekend van begin 15 tot begin 18.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:30 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ah, bij lido city? Daar gingen wij ook wel eens heen!
ik 'werk' vandaag vanuit huis, en merk dat ik constant engels praat tegen onze kat. Best gek!
Haha alternatieveling! Ben daar ook geweest en die tent daar tegenover waarvan ik altijd de naam vergeet. ..en Cafe Kras.. enne zo ongeveer elke kroeg daar.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:49 schreef Barbusse het volgende:
Ik ging altijd naar PamPam in Groenlo en van Ooijen in Lichtenvoorde![]()
Lions
Dat was de Pauwquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:55 schreef Individual het volgende:
[..]
Haha alternatieveling! Ben daar ook geweest en die tent daar tegenover waarvan ik altijd de naam vergeet. ..en Cafe Kras.. enne zo ongeveer elke kroeg daar.
En Achterhoek Arena, Radstake, Elbekurkie, Sevink Molle, Moustache, Skinny Binny...
oh, en sorry aan de mensen die in die dorpjes fietsen zijn kwijtgeraakt..
Voor mij is de achterhoek buitenlands genoeg! Is het trouwens overal in Europa van dat takkeweer? 12 Graden hier in London, blech!quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:09 schreef Individual het volgende:
Misschien moet dit eigenlijk in STA / De Achterhoek #4
Oh, ik ga het verder niet doen ofzoquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:30 schreef Barbusse het volgende:
Misschien een domme vraag, maar waarom worden jullie zo blij van het feit dat je 'Nederlandse' producten kunt bestellen?
quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:00 schreef drWho het volgende:
Voor mij is de achterhoek buitenlands genoeg!
Vanochtend -5, nu graadje of 8quote:Is het trouwens overal in Europa van dat takkeweer? 12 Graden hier in London, blech!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |