M'n vriend wil niet!quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:15 schreef slangpie het volgende:
[..]
kom terug dan!
waar ga je carnaval vieren?
okeequote:Op vrijdag 18 januari 2013 06:51 schreef triptruffel het volgende:
[..]
M'n vriend wil niet!
Zaterdag/zondag 's Heerenberg (Dolle Graaf meestal) en maandag/dinsdag Didam (Plok).
Nog meer carnavalisten in dit topic?
Ik ben drie dagen lang in Grolse Wanten Stad!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:54 schreef slangpie het volgende:
[..]
okee
ja zeker, 3 februari albergen, vrijdags weet ik nog niet, zaterdags rietmolen, en zondag neede. en maandags niks denk ik, moet dinsdagochtend weer vliegen.
Ik dacht ook nog even aan Rooks. Cafe Flora aan de Vredenseweg zeggen ze op facebook idd.quote:
Gisteren overdag lichtenvoorde-arnhem: wel oke. Het sneeuwde nog dus ze konden er niet veel aan doen. Grotendeels snelweg.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:32 schreef nijnja het volgende:
Hoe zijn de wegen er bij jullie aan toe?
Gisteren avond van Ruurlo naar Barchem was het complete chaos (weliswaar het gehele stuk tot aan de A1 voorbij Lochem). Gelukkig waren ze wel het fietspad aan het strooien
Ik woon in borculo kom dagelijks in ruurloquote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:26 schreef nijnja het volgende:
Hallo mensen,
Hier een import achterhoeker :p. Woon sinds kort in Ruurlo, dus ik denk kom, laat ik me melden. Zag in de OP dat er nog niemand (bekend) uit Ruurlo komt, dus bij dezen
vanmorgen nog erger, weg was perfect schoon, denkt er zo'n halve dat ie maar 50 kanquote:Op maandag 21 januari 2013 12:43 schreef erikkll het volgende:
[..]
Gisteren overdag lichtenvoorde-arnhem: wel oke. Het sneeuwde nog dus ze konden er niet veel aan doen. Grotendeels snelweg.
'S avonds lichtenvoorde-enschede: prima. Ergerde me alleen aan mensen die denken dat je op een perfect gestrooide weg (de twenteroute) maar 50 kunt rijden
Wààrom? Haha, ik ben dagelijks uit Ruurlo :pquote:Op maandag 21 januari 2013 13:15 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ik woon in borculo kom dagelijks in ruurlo
Zondag avond kon ik echt maar 35, vanaf Lochem naar de A1. Nadeel wel, auto weegt maar 725 kilo en geen winterbanden...quote:Op maandag 21 januari 2013 12:43 schreef erikkll het volgende:
[..]
Gisteren overdag lichtenvoorde-arnhem: wel oke. Het sneeuwde nog dus ze konden er niet veel aan doen. Grotendeels snelweg.
'S avonds lichtenvoorde-enschede: prima. Ergerde me alleen aan mensen die denken dat je op een perfect gestrooide weg (de twenteroute) maar 50 kunt rijden

Mijn paardjes staan in ruurloquote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:02 schreef nijnja het volgende:
[..]
Wààrom? Haha, ik ben dagelijks uit Ruurlo :p
Eindelijk toch een beetje verstandig gewordenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:26 schreef nijnja het volgende:
Hallo mensen,
Hier een import achterhoeker :p. Woon sinds kort in Ruurlo, dus ik denk kom, laat ik me melden. Zag in de OP dat er nog niemand (bekend) uit Ruurlo komt, dus bij dezen
Heb je al gezocht en gevonden op de Oud-Winterswijk pagina? Woon je in een oud huis?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:24 schreef Erasmo het volgende:
Hoe komen jullie trouwens aan die archieffoto's? Ik hoop er stiekem nog eentje te vinden met mijn huis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |