Das de retina.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:23 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
MacBook Pro in de OP is dik en oud
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:28 schreef AppleOcean het volgende:
Die in de op is dus nog altijd niet oud.
Wel. Die worden niet eens meer gemaakt.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:28 schreef AppleOcean het volgende:
Die in de op is dus nog altijd niet oud.
Open alsjeblieft ergens je eigen topic, dan hoeven we jouw crap hier niet meer te lezen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:21 schreef AppleOcean het volgende:
Gelukkig heb ik nog een geldige serial. Ergens...
Sorry ik koop wel een dagboekquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Open alsjeblieft ergens je eigen topic, dan hoeven we jouw crap hier niet meer te lezen..
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Open alsjeblieft ergens je eigen topic, dan hoeven we jouw crap hier niet meer te lezen..
Gemiddeld ben ik rond de 4 uur bezig met een volledige TM restorequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:22 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Nou een half uurtje zou ik fijner vindenmaarja, usb2.
Gemiddeld? Hoe vaak doe jij een volledige restore?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:31 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Gemiddeld ben ik rond de 4 uur bezig met een volledige TM restore. Exclusief het herinstalleren van OSX dus
Te vaak... Ik loop nogal veel te kutten met OSX... Nu al een keer of 3/4 moeten doen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:31 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Gemiddeld? Hoe vaak doe jij een volledige restore?
Een schone installatie is imo beter dan een update. Komt doordat het systeem dan weer helemaal op 0 wordt gezet en je dus incompatibele configs vermijdtquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:35 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik heb nog nooit een volledig schone installatie en restore gedaan met een upgrade, dus zo vanzelfsprekend vind ik dat niet. Vanaf 10.5 geen schone installatie nodig gehad, mijn systeem werkt al sinds 2009 uitstekend.
Mijn TM backups vooralsnog ook slechts incidenteel voor enkele bestanden moeten gebruiken, gelukkig.
Huh? Gratis vervanging? Die homeknop van mij werkt ook slecht. Ik dacht eigenlijk gewoon dat dat slijtage is..?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:12 schreef JoelBaka het volgende:
Wat was dat nou precies voor probleem met de iPhone 4 homebutton? (Die mocht je gratis laten vervangen enz.) Want ik heb ook een beetje issues maar ik weet niet of dat t zelfde is
Ja er was iets van een productiefout maar ik weet dus niet precies wat... Nou heeft de homebutton idd al snel slijtage dus vandaar dat ik het vroegquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:15 schreef Saninl het volgende:
[..]
Huh? Gratis vervanging? Die homeknop van mij werkt ook slecht. Ik dacht eigenlijk gewoon dat dat slijtage is..?
Ik had al even vlug gekeken maar niet iets specifieks gevonden, maar ik weet wel dat het er is geweest. (En als het voorbij is haalt Apple het van de site af)quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:37 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Je hebt in de tussentijd nog niet bedacht dat je het met Google snel zal kunnen vinden als Apple een dusdanige fout heeft gemaakt dat onderdelen gratis vervangen worden? Daar wordt doorgaans behoorlijk wat aandacht aan besteed hoor.
Op MacRumors zal het dan vast en zeker nog staan, hoor. Het is niet alsof het dan ineens van het wereldwijde web verdwijntquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:41 schreef JoelBaka het volgende:
[..]
Ik had al even vlug gekeken maar niet iets specifieks gevonden, maar ik weet wel dat het er is geweest. (En als het voorbij is haalt Apple het van de site af)
Nee dat snap ik xD Maar zoals ik al zei, ik heb alleen even vlug gekekenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:44 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Op MacRumors zal het dan vast en zeker nog staan, hoor. Het is niet alsof het dan ineens van het wereldwijde web verdwijnt
http://www.panic.com/blog(...)ain-lion-and-beyond/quote:CandyBar, Mountain Lion, and Beyond
August 3rd, 2012
A quick update on CandyBar!
Updated for 10.8.
First, we’ve updated CandyBar for Mac OS X 10.8! You can now customize the 10.8 system icons. Just launch the app and click the big “Update” button to get the latest IconData.
But there’s a catch, or two: in Mountain Lion, Apple changed how the Dock is rendered, so it’s no longer possible to customize the Dock’s look. (You can still customize the indicator lights!) Also, CandyBar still can’t change the internal icons of Mac App Store apps, due to code signing.
andyBar, although simply changing files on disk, has always fallen into a slightly-uncomfortable-for-us grey area of existence. It seems clear to us that there will undoubtedly come a time (soon?) when CandyBar can no longer customize system icons at all. So, what do we do?
Now free, and unsupported.
Since we’re unsure about the long-term future of changing system icons, we’re not comfortable charging money for CandyBar, and we’re also not comfortable simply making it disappear, instead we’re going to make the current CandyBar free — but unsupported.
That said, being CandyBar fans, we’ll strive to keep CandyBar up-to-date with minor 10.8 releases, so you can keep using it for the foreseeable future! But, if something major changes, on the level of the Dock changes in 10.8, we can’t guarantee compatibility.
Daar heb ik hem gedownload.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:01 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
http://www.panic.com/blog(...)ain-lion-and-beyond/
Ja, de achtergrond van het Dock kun je niet meer veranderen doordat Apple de scriptjes m.b.t. reflectie enzulks heeft veranderd. De Divider en de lampjes kun je wel nog aanpassen maar that's it.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:01 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
http://www.panic.com/blog(...)ain-lion-and-beyond/
Goed lezen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:14 schreef AppleOcean het volgende:
Nou mensen, hij doet het dus.
Echte aanrader
Oooh zo.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:14 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ja, de achtergrond van het Dock kun je niet meer veranderen doordat Apple de scriptjes m.b.t. reflectie enzulks heeft veranderd. De Divider en de lampjes kun je wel nog aanpassen maar that's it.
Sorryquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:14 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ja, de achtergrond van het Dock kun je niet meer veranderen doordat Apple de scriptjes m.b.t. reflectie enzulks heeft veranderd. De Divider en de lampjes kun je wel nog aanpassen maar that's it.
Ook de icoontjes zijn beperkt, want App Store apps hebben de icoontjes als het ware 'ingebrand'.
[..]
Goed lezen.
Icoontjes wordt ook steeds minder, zoals hierboven al staat aangegeven. Daarom denken de devvers dus dat Candybar geen lang leven meer beschoren is.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:15 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Oooh zo.
Die achtergrond houd ik toch, het ging me meer om de lelijke logootjes etc.
Ik wil het houden of ik wil mooie icoontjesquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:15 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Icoontjes wordt ook steeds minder, zoals hierboven al staat aangegeven. Daarom denken de devvers dus dat Candybar geen lang leven meer beschoren is.
Dit icoontje is dus echt de enige reden waarom ik VMWare gebruik in plaats van Parallels. Welke idioot heeft bedacht dat die twee gigantische rode strepen mooi zouden staan?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:16 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Ik wil het houden of ik wil mooie icoontjes
dat heet dus paralelquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:19 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Dit icoontje is dus echt de enige reden waarom ik VMWare gebruik in plaats van Parallels. Welke idioot heeft bedacht dat die twee gigantische rode strepen mooi zouden staan?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |