Das de retina.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:23 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
MacBook Pro in de OP is dik en oud
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:28 schreef AppleOcean het volgende:
Die in de op is dus nog altijd niet oud.
Wel. Die worden niet eens meer gemaakt.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:28 schreef AppleOcean het volgende:
Die in de op is dus nog altijd niet oud.
Open alsjeblieft ergens je eigen topic, dan hoeven we jouw crap hier niet meer te lezen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:21 schreef AppleOcean het volgende:
Gelukkig heb ik nog een geldige serial. Ergens...
Sorry ik koop wel een dagboekquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Open alsjeblieft ergens je eigen topic, dan hoeven we jouw crap hier niet meer te lezen..
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Open alsjeblieft ergens je eigen topic, dan hoeven we jouw crap hier niet meer te lezen..
Gemiddeld ben ik rond de 4 uur bezig met een volledige TM restorequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:22 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Nou een half uurtje zou ik fijner vindenmaarja, usb2.
Gemiddeld? Hoe vaak doe jij een volledige restore?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:31 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Gemiddeld ben ik rond de 4 uur bezig met een volledige TM restore. Exclusief het herinstalleren van OSX dus
Te vaak... Ik loop nogal veel te kutten met OSX... Nu al een keer of 3/4 moeten doen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:31 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Gemiddeld? Hoe vaak doe jij een volledige restore?
Een schone installatie is imo beter dan een update. Komt doordat het systeem dan weer helemaal op 0 wordt gezet en je dus incompatibele configs vermijdtquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:35 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik heb nog nooit een volledig schone installatie en restore gedaan met een upgrade, dus zo vanzelfsprekend vind ik dat niet. Vanaf 10.5 geen schone installatie nodig gehad, mijn systeem werkt al sinds 2009 uitstekend.
Mijn TM backups vooralsnog ook slechts incidenteel voor enkele bestanden moeten gebruiken, gelukkig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |