Das de retina.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:23 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
MacBook Pro in de OP is dik en oud
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:28 schreef AppleOcean het volgende:
Die in de op is dus nog altijd niet oud.
Wel. Die worden niet eens meer gemaakt.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:28 schreef AppleOcean het volgende:
Die in de op is dus nog altijd niet oud.
Open alsjeblieft ergens je eigen topic, dan hoeven we jouw crap hier niet meer te lezen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:21 schreef AppleOcean het volgende:
Gelukkig heb ik nog een geldige serial. Ergens...
Sorry ik koop wel een dagboekquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Open alsjeblieft ergens je eigen topic, dan hoeven we jouw crap hier niet meer te lezen..
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Open alsjeblieft ergens je eigen topic, dan hoeven we jouw crap hier niet meer te lezen..
Gemiddeld ben ik rond de 4 uur bezig met een volledige TM restorequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:22 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Nou een half uurtje zou ik fijner vindenmaarja, usb2.
Gemiddeld? Hoe vaak doe jij een volledige restore?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:31 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Gemiddeld ben ik rond de 4 uur bezig met een volledige TM restore. Exclusief het herinstalleren van OSX dus
Te vaak... Ik loop nogal veel te kutten met OSX... Nu al een keer of 3/4 moeten doen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:31 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Gemiddeld? Hoe vaak doe jij een volledige restore?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |