SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody expects the Spanish Inquisition!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 09:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
De mascotte van de tegenpartij is vermist. Mogelijk opgegeten door een kat
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 09:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
haha ja dat zou zomaar kunnenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 09:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 10:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
iemand nog interesse in een leuk SM spelletje? Ga naar de Bijenkorf
Vechten voor je leven zul je bedoelenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 10:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
iemand nog interesse in een leuk SM spelletje? Ga naar de Bijenkorf
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 10:51 schreef LadyBlack het volgende:
Ah, zijn de doldwaze dagen weer aangebroken?
Zijn vast fijne kortingen, maar ik waag me daar voor geen goud naar binnen
Nice! Wat voor jas?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 11:01 schreef LadyBlack het volgende:
Haha, ik heb mijn eigen koopje al gescoord vandaagmet een beetje mazzel kan ik vanmiddag op weg naar mn schoonouders een winterjas ophalen die ik via marktplaats voor 25 euro kon overnemen
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 11:15 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Oh wacht, oplossing! Bij de Bijenkorf hebben ze nu een handsfree paraplu in de aanbieding
OMGquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 11:15 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Oh wacht, oplossing! Bij de Bijenkorf hebben ze nu een handsfree paraplu in de aanbieding
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 11:19 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik ga maar eens naar de bakker waggelen
In welk geval je het budget moet verdubbelen, je afspraken voor vanavond moet afzeggen, moet reserveren bij de plaatselijke griek en een goed boek + klapstoel zijn geen overbodige accessoires.quote:
Woedende mensen en Duitse Schlagermuziek?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 11:42 schreef Nembrionic het volgende:
Dit hele weekend is er weer Furieade in Maassluis en in Delfshaven is het "Bock and music". Dat wordt heen en weer pendelen 3 dagen lang
Zo ken ik nog iemand.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 11:23 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik heb een nieuwe jas, nieuwe schoenen, een of twee nieuwe broeken en iets van een trui/ overhemd nodig, dus ik moet eraan geloven, tijd om te gaan winkelen, help
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:04 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Zo ken ik nog iemand.
* Etcetera kijkt opzij....![]()
Aaand he's gone
Echt?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:12 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]![]()
Ik bestel altijd een hele bult online, dan kan vriend daaruit uitzoeken
met vriendin, maar we Zijn weer thuis, nieuwe schoenen, jas, overhemd, trui, colbertjasje. En cadeautjes voor twee verjaardagen. Toen was ik er klaar mee en ging ik zeuren dat ik naar huis wildequote:
Dat ga ik echt niet doenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:12 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]![]()
Ik bestel altijd een hele bult online, dan kan vriend daaruit uitzoeken
Jij ookquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:46 schreef Etcetera het volgende:
Jij ook trouwensvond het gezellig. En je hebt een leuk accent
In mijn vakkenvullersdagen hadden ze paasstollen. Even later werden dat moederdagstollen en uiteindelijk pinksterstollenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:38 schreef Cobra4 het volgende:
De kerststollen liggen alweer in de winkel.
En dat is maar goed ook! Van de week is er al genoeg voetbal op geweestquote:
Yep, Sorbo gaat voor vermoed ikquote:Op zondag 7 oktober 2012 10:49 schreef LadyBlack het volgende:
Bij jou nog alles rustig Ophelia?
(ik zal het niet de hele tijd vragen hoor)
Dat maakt niet uitquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:04 schreef _Ophelia_ het volgende:
Wel gezien(en ik dacht dat ik ook gereageerd had
) Anyways, de 16e dus, en dit weekend wil ik echt een paar nieuwe buikfoto's, dus ergens begin volgende week krijgen jullie de exclusieve scoop
(ik hoop alleen eigenlijk een leuker plaatje dan met mobiel in een spiegel)
Hij doet dan wel schaarsgeklede dames maar ik denk niet dat dat hetgeen is waar Oof naar op zoek isquote:
Mijn navel ziet eruit alsof hij het syndroom van down heeft (mijn associatie vraag me niet waarom), dus doe maar even nietquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hij doet dan wel schaarsgeklede dames maar ik denk niet dat dat hetgeen is waar Oof naar op zoek is![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:20 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Mijn navel ziet eruit alsof hij het syndroom van down heeft (mijn associatie vraag me niet waarom), dus doe maar even niet
quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hij doet dan wel schaarsgeklede dames maar ik denk niet dat dat hetgeen is waar Oof naar op zoek is![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:04 schreef _Ophelia_ het volgende:
Wel gezien(en ik dacht dat ik ook gereageerd had
) Anyways, de 16e dus, en dit weekend wil ik echt een paar nieuwe buikfoto's, dus ergens begin volgende week krijgen jullie de exclusieve scoop
(ik hoop alleen eigenlijk een leuker plaatje dan met mobiel in een spiegel)
Als ik ziek wordt is het eigenlijk altijd op dat moment.quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:33 schreef Etcetera het volgende:
met een beetje mazzel komt het doordat het 'die tijd van de maand' wordt, maar ik voel me nu gewoon beroerd
Dan ben je in elk geval net als je kind chronisch verkouden jaquote:Op zondag 7 oktober 2012 18:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Het schijn dat als je kinderen naar de dagopvang/ speelzaak gaan dat snel afgelopen is
Ik denk wel dat je op een gegeven moment de meeste virusjes wel hebt gehad binnen 1 groepquote:Op zondag 7 oktober 2012 18:32 schreef MaJo het volgende:
Word je daar op een gegeven moment ook niet immuun voor? Ik merk dat vriend en ik eerst veel vaker ziek waren dan nu. Hij geeft namelijk les aan kinderen en pakte steeds alle griepjes en verkoudheden op. Het laatste jaar hebben we bijna nergens last van, het lijkt alsof we antistoffen hebben aangemaakt ofzo
En nu ik gestopt ben met roken zal ik waarschijnlijk minder vaak verkouden zijn dan andersIn ieder geval minder lang. Rokers zijn volgens mij 2x langer verkouden dan anderen. Dat krijg je als je gewoon doorpaft terwijl je verkouden bent
![]()
5 weken en 3 dagenquote:Op zondag 7 oktober 2012 18:53 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik denk wel dat je op een gegeven moment de meeste virusjes wel hebt gehad binnen 1 groep
Maar als je kind net naar de opvang gaat, ben je de eerste tijd echt nog wel zoet omdat die kinderen alles nog van elkaar oppikken
Stoppen met roken heeft alleen maar voordelen![]()
Hoe lang nu al?
Net pas terugquote:Op zondag 7 oktober 2012 09:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Hoe was het keteldestilleerfestival?
quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:28 schreef LadyBlack het volgende:
Wij zijn echt hamstersmaar gelukkig kunnen we ook wel flink opruimen als het nodig is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ideaal inderdaad, wij hebben op de logeerkamer zo'n ouderwets onderschuifbed.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:40 schreef LadyBlack het volgende:
Dit wordt het nieuwe logeerbed waarschijnlijk:
[ afbeelding ]
Kun je ook uittrekken zodat het een tweepersoonsbed ismaar scheelt een klap ruimte als je de kamer ook nog nodig hebt om de was te drogen bijvoorbeeld.
Jaaaaquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:54 schreef Soempie het volgende:
![]()
Bij *hips* moet ik altijd aan Sus Antigoon denken.
[ [url=http://suskeenwiske.ophetwww.net/albums/verhalen/de_maffe_maniak/sus.gif]afbeelding[/url] ]
Iddquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:54 schreef Soempie het volgende:
![]()
[ [url=http://suskeenwiske.ophetwww.net/albums/verhalen/de_maffe_maniak/sus.gif]afbeelding[/url] ]
quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:24 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
This obviously Winny the Pooh with road rage
quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:54 schreef Soempie het volgende:
![]()
Dat ookquote:
Gelukkig op 2/3 minuten lopen van ons eigen huis, scheelt enormquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:08 schreef LadyBlack het volgende:
Oi, wat een ziekenboeg hier
Jij was dit weekend bij een lan toch, Etc? Wel fijn dat je nu weer thuis bent. Ik zou het maar rustig aankijken morgen als je het nog steeds warmkoudwarmkoud hebt.
en wij waren niet uitgenodigd?quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:16 schreef Cobra4 het volgende:
Bier drinken op een bokbierfestival met wat FOK!kers en 22 Noren is best wel leuk.
Ik heb het er hier toch over gehad?quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
en wij waren niet uitgenodigd?
7-daagse werkweek?quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:15 schreef wyccie het volgende:
Haha, vet veel geslapen door iedereen.
Ik heb nadat ik terug was van het werk nog even snel gegeten, maar daarna ook even geslapen. Gisteren hetzelfde. Lange tijd niet meer zo ontzettend moe geweest.
En nu ben ik inderdaad ook wakker en kan niet slapen.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:37 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben een bikkel, ik heb helemaal geen tukjes gedaan dit weekend
Je moet vaker naar het toilet, ook 's nachts, dus moet je dat overdag inhalen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
heb je als je zwanger bent meer slaap nodig?
Het begint iets minder te worden, maar ik heb wel aardig wat tukjes gedaan hoor, de laatste tijd. Als ik 's middags uit mn werk kwam, ging ik eerst ff met mn ogen dicht op de bank liggen voor ik aan het eten ofzo ging beginnen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
heb je als je zwanger bent meer slaap nodig?
Valt wel mee, ik moet werken vandaagquote:
quote:
eerder een pilletje vergeten, weer zwanger worden.quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:27 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]![]()
Zijn ze er al Jojo?
Gordijnen in de wasmachine/nesteldrang (zou er een pilletje zijn waardoor dat blijft na de bevalling?)
Stroomstoringen, rellen, bommen, Groningen is helemaal hotquote:Op maandag 8 oktober 2012 13:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik las het straks al. In Groningen gebeurd het....
Nicequote:Op maandag 8 oktober 2012 12:38 schreef LadyBlack het volgende:
Ik zit op het terras in de zonwhat a treat!
denk dat ze daar het principe hanteren van maakt niet uit hoe er over je gepraat wordt als er maar over je gepraat wordtquote:Op maandag 8 oktober 2012 13:36 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Stroomstoringen, rellen, bommen, Groningen is helemaal hot
Je vergeet de explosiesquote:Op maandag 8 oktober 2012 13:36 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Stroomstoringen, rellen, bommen, Groningen is helemaal hot
hij heeft geen prik op zn pc?quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Je vergeet de explosiesdie de stroomstoring veroorzaakte.
Heb een collega gemaild, maar nog geen reactie.
Dit kan toch altijjd nog?quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:40 schreef Soempie het volgende:
En nu vind ik het stom van mezelf dat ik Wiebel niet heb gevraagd om het toch samen te vieren ofzo.
Rot voor je, is toch een mijlpaal. Ben zelf zonder diploma van de Uni afgegaan, maar ben blij dat we er voor mijn vrouw wel een feestje voor gehouden hebben.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:40 schreef Soempie het volgende:
Ik weet niet. 't Gaat in z'n algemeenheid gewoon niet zo lekker en vanmorgen zei Wiebel een beetje verontwaardigd dat ik hem ook had kunnen machtigen om m'n diploma op te halen. Dat dat sneller zou zijn, dan met z'n drietjes naar Nijmegen.En eenmaal in Nijmegen was er gezeik met parkeren, dus toen ben ik alleen even snel naar binnen gelopen.
En nu vind ik het stom van mezelf dat ik Wiebel niet heb gevraagd om het toch samen te vieren ofzo.
Ja, dat is ook zo.quote:
Dat ja!quote:
Begonnen met rechten, omdat ik niet wist wat ik wilde (standaardverhaaltje dus), daarna overgestapt naar Bestuurs- en Beleidswetenschappen. Achteraf had ik waarschijnlijk beter HBO kunnen gaan doen, iets meer structuur had me beter gelegen, denk ik.quote:
Jij ook al? Ik had hetzelfde, alles ging me met veel te veel gemak af, waardoor ik moeilijkheden kreeg op de universiteit.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:30 schreef Mark het volgende:
[..]
Ik gooi het er dus maar op dat ik nooit geleerd heb om te leren (basisschool beste van de klas, VWO met minimale inspanning gehaald).
quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:30 schreef LadyBlack het volgende:
Ohja, en in het kader: 'mannen' heb ik er ook nog eentje.
Ik verheug mij al tijden op zwanger trouwen. Vriendje is niet zo goed in hypothetisch praten, maar nu is het zover en hebben we er maar eens over gepraat; blijkt dat meneer het helemaal niet ziet zitten om nog voor maart dat te regelen
"Je weet niet hoe goed jij je tegen die tijd nog voelt"quote:
Het zal toch niet aan de geboortedag liggen, he?quote:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:36 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
"Je weet niet hoe goed jij je tegen die tijd nog voelt"
"Ik heb het zo druk, er moet al zoveel geregeld worden"
"Een geregistreerd partnerschap + erkenning geeft dezelfde rechten en is minder regelwerk" --> want, hij vindt een huwelijk meer omvatten en wil daar uitgebreider de tijd voor nemen om het te plannen enzo...
Terwijl hij altijd druk zal zijn, en er dus kans is dat een huwelijk nooit uitkomt bijvoorbeeld.
Daarnaast vind ik een boterbriefje voor ons samen eigenlijk best onzin, maar lijkt het me juist heel mooi om omwille van een kindje een gezin te vormen, ook op papier. Maar daarin staan we dus lijnrecht tegenover elkaar
quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:37 schreef LadyBlack het volgende:
Meh
Het stomste vind ik nog wel: waarom heeft ie dat allemaal niet eerder gezegd?! Het is niet dat ik nu ineens over trouwen begin... maar hij heeft altijd gewoon een beetje ja gemompeld omdat het toen nog niet aan de orde was.
We zijn wel slimme mensen in elk gevalquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:39 schreef Mark het volgende:
[..]
Het zal toch niet aan de geboortedag liggen, he?
hmmm, klinkt als "assumption is the mother of all fuckups"quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:37 schreef LadyBlack het volgende:
Meh
Het stomste vind ik nog wel: waarom heeft ie dat allemaal niet eerder gezegd?! Het is niet dat ik nu ineens over trouwen begin... maar hij heeft altijd gewoon een beetje ja gemompeld omdat het toen nog niet aan de orde was.
Maar als LB al een paar keer over trouwen is begonnen, is het toch wel enigszins handig als haar vriend dan zegt 'nee, lijkt me niet handig omdat...'quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:44 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Daa
[..]
hmmm, klinkt als "assumption is the mother of all fuckups"
lastig, misschien op een later tijdstip het er nog over hebben?quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:51 schreef LadyBlack het volgende:
Ik zou het prima vinden om 's ochtends naar het gemeentehuis te gaan met wat familie en vrienden, en dan daarna lekker te lunchen bijvoorbeeld. Halve dag, kan hartstikke mooi zijn en daar hoeft een zwangerschap denk ik niet bij in de weg te staan.
Maar hij vindt dat dus zonde van je trouwdag ofzo
Sja, maar dan is het helemaal te laat om nog dingen te regelen denk ikquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
lastig, misschien op een later tijdstip het er nog over hebben?
Haha, neehoor, ik zit niet op advies van al die fokkertjes te wachtenquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
En anderskan je ook nog een topic openen in KLB of R&P
Ik ben/Wij zijn inmiddels al flink wat jaren getrouwd, daarvoor hadden we een samenlevingscontract. Ons huwelijk was in principe puur zakelijk (eigen zaak en zo en rechten in geval van overlijden), het voegt verder niets toe aan de situatie die er aan vooraf ging. Mw. MM heeft haar eigen naam behouden, ons huwelijk kostte $180 dollar en niemand wist het vooraf/was erbij.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:49 schreef LadyBlack het volgende:
Nu wil hij dus een geregistreerd partnerschap, iets waarvan ik ook al heel vaak heb gezegd dat ik dat een slap en puur administratief aftreksel vind van een huwelijk (sorry voor degenen die dit hebben).
Oi, je vriend is dus romantischer dan hij doet vermoeden...quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:51 schreef LadyBlack het volgende:
Ik zou het prima vinden om 's ochtends naar het gemeentehuis te gaan met wat familie en vrienden, en dan daarna lekker te lunchen bijvoorbeeld. Halve dag, kan hartstikke mooi zijn en daar hoeft een zwangerschap denk ik niet bij in de weg te staan.
Maar hij vindt dat dus zonde van je trouwdag ofzo
Ja preciesquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Oi, je vriend is dus romantischer dan hij doet vermoeden...
Ondanks mijn mening over het huwelijk, geef ik je toch gelijk.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:32 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja preciesik zei net al, daar moet ik natuurlijk blij mee zijn, maar het werkt me nu ff tegen
Het is zelfs nog vreemder: hij hoeft helemaal geen uitgebreide dag met een groot feest, dus ik snap ook echt niet zo goed waar alle fuss vandaan komt..quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:35 schreef B.ertha het volgende:
Het klinkt als gemakzuchtig romantisch hoor. In principe niet willen trouwen, maar als het dan moet, dan ook voluit. Maar dáár heeft ie dan weer geen tijd voor. Misschien ook wel met de gedachte dat dat voor jou niet zo nodig hoeft en je dus zult zwichten voor een puur administratieve handeling.
Ik vat het even samen voor mijn eigen begrip:quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:37 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Het is zelfs nog vreemder: hij hoeft helemaal geen uitgebreide dag met een groot feest, dus ik snap ook echt niet zo goed waar alle fuss vandaan komt..![]()
En ik weet nog niet of ik ga zwichten of hij
In grote lijnen: jaquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:39 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik vat het even samen voor mijn eigen begrip:
Jij: hoeft niet per se te trouwen maar als je dan toch alle administratieve handelingen gaat doen voor de baby, wil je ook wel een jurk, gasten en een hapje.
Hij: leek nooit te willen trouwen en is niet van plan van gedachten te veranderen voor de baby. Misschien wil hij wel ooit trouwen, maar dan moet het wel uitgebreid maar dat vindt hij eigenlijk niet leuk en hij heeft er geen tijd voor. Voor de baby wil hij wel administratief alles opschrijven aan een balie.
Ik weet precies wat je bedoelt, dat kan Sheep ook echt niet. Ook met het inrichten, als je het niet tekent, de materialen laat zien en liefst op proef koopt, snapt hij echt niet wat je bedoelt. Geen enkele inbeeldingquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:41 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
In grote lijnen: ja![]()
Mijn idee van een trouwerij zou echt heel klein zijn, want ja, ik ben dan flink zwanger (ik denk aan januari, als iig de feestdagen voorbij zijn), dus hoeveel zul je dan moeten regelen![]()
Geen idee wat hij er voor beeld bij heeft, maar daar laat ie zich ook niet over uit (want hij kan niet zo goed hypothetisch praten)
Ik ben wel gegaan, maar het duurde lang en was erg saai. Mijn broer had in de tussentijd nog even een boekje gekocht dat hij in de zaal heeft zitten lezen, en ik kan hem dat niet kwalijk nemenquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:44 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb er best wel spijt van dat ik nooit naar mijn uitreiking ben geweest, ik heb 'm gewoon opgehaald. En toen had ik 'm, en had ik ook iets van: ja, leuk. Meh. Is dit het nou? Maar toen ik moest aangeven of ik bij de uitreiking wilde zijn of dat ik 'm wilde ophalen was ik zo klaar met school, dat ik geen zin had in een uitreiking
gewoon zelf maken:quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:43 schreef Etcetera het volgende:
Enige wat ik weet qua regelen: voor een jurk moet je er op tijd bij zijnMaar dat is als je een jurk in een trouwjurkenwinkel koopt, want dat moet je helemaal zelf weten.
En ik maar denken dat dit erg was:quote:
My eyes!quote:
Snelle zoektocht levert al wat:quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:46 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
My eyes!![]()
En klopt Etc, maar ik denk niet dat ik een echte trouwjurk zou kopen. Die zijn zoooooo duur![]()
Tweedehands kan ook, of mn moeder vragen om een te maken.... of gewoon een mooi jurkje zoeken
Ja, dat kan wel, maar als we dan toch al een partnerschap hebben zie ik de toegevoegde waarde van een huwelijk niet.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
LB, is nu een partnerschap en een grote bruiloft over een paar jaar (als Mini het ook mee kan maken) nog een optie of heb je er geen vertrouwen in dat het dan goed komt?
Ja, dat hebben we uit zitten zoeken, als je het kind ook erkent (en dat zullen we sowieso doen), is het echt hetzelfde als een huwelijk.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:50 schreef _Ophelia_ het volgende:
LB je zou nog als argument kunnen gebruiken dat met een GP niet alles is geregeld voor de baby. Hij zal het kind nog steeds moeten erkennen, een huwelijk is het enige om dat direct te regelen. (gezag krijgt hij trouwens wel bij GP)
Wij hebben een GP, en hebben dat jaren geleden al gedaan om e.e.a. administratief te regelen maar we zien dat allebei ook niet als huwelijk. Geen idee ook op welke datum dat wasquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:50 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja, dat kan wel, maar als we dan toch al een partnerschap hebben zie ik de toegevoegde waarde van een huwelijk niet.
Ja, daarna wel ja, daar gaat je argumentquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:50 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja, dat hebben we uit zitten zoeken, als je het kind ook erkent (en dat zullen we sowieso doen), is het echt hetzelfde als een huwelijk.
Ok. Zit ik er ver naast als ik denk dat jouw beeld van een huwelijk en zijn beeld van een GP sluiten overeenkomen, maar jij een GP stom vindt en hij een huwelijk niet op die manier wil doen?quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:50 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja, dat kan wel, maar als we dan toch al een partnerschap hebben zie ik de toegevoegde waarde van een huwelijk niet.
Volgens mij wil vriend een GP of een 'normale bruiloft' en LB een 'bruiloft light' of een 'GP met familie en sfeer'quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ok. Zit ik er ver naast als ik denk dat jouw beeld van een huwelijk en zijn beeld van een GP sluiten overeenkomen, maar jij een GP stom vindt en hij een huwelijk niet op die manier wil doen?
Nee, mijn vriend vindt het huwelijk juist iets dat om ons draait en wil daar geen half werk van maken vóór maart omdat er een baby aan komt. Hij zou het later wel willen doen met kindje erbij inderdaad, maar dan ook klein want hij houdt helemaal niet van grote feestenquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:54 schreef B.ertha het volgende:
Is het geen optie om een bruiloft te doen zoals jij dat wilt (klein, maar wel huwelijkerig) en dan later een groot doopfeest te geven - mits je katholiek bent - of een grote 1e verjaardag waarmee je toch ook aan de wensen van je vriend voldoet?
Dat is het inderdaad preciesquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ok. Zit ik er ver naast als ik denk dat jouw beeld van een huwelijk en zijn beeld van een GP sluiten overeenkomen, maar jij een GP stom vindt en hij een huwelijk niet op die manier wil doen?
Dan zeg je dat je van gedachten bent verandert: je wilt gewoon trouwen, ongeacht het kindquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:56 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nee, mijn vriend vindt het huwelijk juist iets dat om ons draait en wil daar geen half werk van maken vóór maart omdat er een baby aan komt. Hij zou het later wel willen doen met kindje erbij inderdaad, maar dan ook klein want hij houdt helemaal niet van grote feesten
Het is dus echt het principe dat een huwelijk om ons hoort te gaan en niet om het kind.
Jammer, jij wilt wel graag?quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:56 schreef _Ophelia_ het volgende:
Overigens moet ik wel zeggen dat vriend altijd zei dat hij wilde trouwen, maar het daar sinds het GP niet meer over heeft gehad, volgens mij vind hij het niet ook nodig meer...
Gewoon een keer op je knieën gaan, kijken wat ie dan zegtquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:56 schreef _Ophelia_ het volgende:
Overigens moet ik wel zeggen dat vriend altijd zei dat hij wilde trouwen, maar het daar sinds het GP niet meer over heeft gehad, volgens mij vind hij het niet ook nodig meer...
Ja en nee, op zich is alles prima geregeld zoals het nu is, maar ik hecht er toch een andere emotionele waarde aan.quote:
Dat moet hij doenquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:02 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Gewoon een keer op je knieën gaan, kijken wat ie dan zegt
quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:05 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dat moet hij doenBovendien heeft hij me een jaar of tien geleden eigenlijk al gevraagd
Aha.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:03 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ja en nee, op zich is alles prima geregeld zoals het nu is, maar ik hecht er toch een andere emotionele waarde aan.
Lekker! Veel plezierquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:08 schreef LadyBlack het volgende:
Mensen, bedankt voor het klankbord, ik ga nu risotto maken en daarna zingen, dus ik zwaai af!
Risottoquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:08 schreef LadyBlack het volgende:
Mensen, bedankt voor het klankbord, ik ga nu risotto maken en daarna zingen, dus ik zwaai af!
Gewoon E's lievelingsgerecht laten bezorgenquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:12 schreef Etcetera het volgende:
Hmm ik had niks beloofd ofzo, maar ik had een beetje bedacht dat ik wel boodschappen kon doen vanmiddag. En dat is niet gebeurd, omdat ik met toen nogal moe en gammel voelde. Maar nu baal ik dat ik geen boodschappen gedaan heb
Ik zie liever een mail zonder onderwerp dan een joekel van een taalfout.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:11 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb net een mailtje verstuurd dat voor mijn project best wel belangrijk is, waarmee ik mensen in een projectgroep moet gaan betrekken.
Ik ben het onderwerp vergeten in te vullen![]()
En dan ben ik dus bang dat ze het over het hoofd zien / onprofessioneel vinden
Nah, hij zal zo wel thuis zijn. Heb wel een deel van de was gedaan, toch nog iets nuttigsquote:
Die zit er in ieder geval niet in, daar durf ik bijna mijn hand voor in het vuur te steken.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:14 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik zie liever een mail zonder onderwerp dan een joekel van een taalfout.
Ik wilde zelf niet naar mijn Masteruitreiking gaan, maar uiteindelijk toch gegaan omdat mijn moeder er bij wilde zijn. Was ook gelijk haar eerste bezoek aan mij in Nijmegen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:44 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb er best wel spijt van dat ik nooit naar mijn uitreiking ben geweest, ik heb 'm gewoon opgehaald'.
Wat dat betreft denk ik er hetzelfde over als je vriend eigenlijk. Hij wil niet dat het binnen nu en maart moet gebeuren omdat je dan toevallig zwanger bent. Daar is een bruiloft toch niet voor bedoeld?quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:56 schreef LadyBlack het volgende:
Het is dus echt het principe dat een huwelijk om ons hoort te gaan en niet om het kind.
3 jaar 8 maandenquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:48 schreef wyccie het volgende:
Wat lijkt Jair groot.Die is toch nog geen vijf of zo?
Ik ga maar niet zeggen op wat voor foto's ik dat vind lijken.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:32 schreef iamredleader het volgende:
Uitzicht te linker zijde:
[ afbeelding ]
Zeg het toch maarquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:53 schreef Cobra4 het volgende:
Ik ga maar niet zeggen op wat voor foto's ik dat vind lijken.
Ok, jij wilt het.quote:
P/dm?quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ok, jij wilt het.
Nee, ik doe het niet.
quote:
quote:
Je bent te nieuwsgierig! Juist jij zou het niet mogen weten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |