abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118404109
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 00:42 schreef perpixel het volgende:
Ook ik meld me maar even. Gelukkig heb ik een iets positievere insteek dan de rest van jullie(NOFI natuurlijk).

Sinds een maand of 2 is mijn relatie van 3 jaar voorbij. Ze kwam terug van vakantie en vertelde daar gevoelens voor iemand anders te hebben gekregen. Hier heeft ze niks mee gedaan vanwege het feit dat ze een vriend had, maar was voor haar wel genoeg om te bedenken dat haar gevoelens voor mij over waren. Spijtig.

Ondertussen een rollercoaster van emoties gehad. De ene dag tip-top in orde. Volgende dag weer een wrak. en het allemaal maar op proberen te vullen met elk meisje wat ook maar tegen je wil praten(weinig succesvol natuurlijk. ik stond erbij als een bedelend hondje).

Maar nou een maand of 2 later moet ik zeggen dat het verwerken sneller gaat dan ik verwacht had. Natuurlijk nog dipjes. als ik zie dat ze iets op facebook post. Of vorige week kwam ik haar in de stad tegen en werd ik compleet genegeerd, maar voor de rest voel ik me eigenlijk heel lekker. en is het denk ik ook niet slecht voor mij om een periode vrijgezel te zijn.

(Oke ik voel me nog wel degelijk kut, maar positief doen maakt positief denken)
Gelukkig heb je nog een positieve houding! Misschien dat het wel helpt dat je nu veel vrijheid hebt voor andere dingen? Herken wel veel helaas. De leegte als het ware opvullen met aandacht van anderen, maar dan alsnog weer een wrak zijn als de volgende 'ik en mijn schat' foto op fb staat.

Veel sterkte! :)
Now, come on, let me feel the fibre of your fabric.
pi_118404650
meldt
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
pi_118406441
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 02:08 schreef wesleydie het volgende:
Denk dat het makkelijker te verwerken valt als je een goed sociaal leven hebt, niet? :p
Inderdaad. moet eerlijk zeggen dat ik heel veel aan mijn vrienden te danken heb. Hoe weinig ik ze in de laatste periode van mijn relatie ook gezien heb. Als je ze nodig hebt zijn ze er! Moet ook zeggen dat ik me nu pas realiseer hoeveel ik me eigenlijk voor haar aan heb gepast. Zoiets groeit er in in de loop der tijd.

quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 02:13 schreef Perzephone het volgende:

[..]

Gelukkig heb je nog een positieve houding! Misschien dat het wel helpt dat je nu veel vrijheid hebt voor andere dingen? Herken wel veel helaas. De leegte als het ware opvullen met aandacht van anderen, maar dan alsnog weer een wrak zijn als de volgende 'ik en mijn schat' foto op fb staat.

Veel sterkte! :)
Hartstikke bedankt en gaat hopelijk helemaal goed komen. Volgens mij heeft ze niemand anders, maar dat weet je natuurlijk nooit helemaal zeker. De jongen waar ze gevoelend voor had gekregen was een Egyptische ober daar(dat zit toch in hun opleiding? Naïeve toeristen versieren voor extra fooi). Ik vind het wel heel jammer dat ze daar is ingetrapt, maar daar is niks aan te doen.

Het moeilijkst heb ik het er mee dat ze compleet geen behoefte meer heeft aan contact. Het is van elkaar elke dag zien en de rest van de dag whatsappen naar 0 gegaan. en ze lijkt hier geen problemen mee te hebben. Heel vreemd voelt zoiets voor mij.

quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 05:01 schreef Miesjel het volgende:
meldt
En voor jou zal het allemaal wel meevallen. Met zo'n goede auto keuze heb je natuurlijk vrouwen bij de vleet!
pi_118408229
wow ik heb even een doorbraak haha, gister werd ik op mijn verjaardag geblockt en kon er niet eens een fijne verjaardag af.
Ik heb me de hele dag klote gevoeld en lag met dikke koppijn in bed, (terwijl ik rationeel wel besefte dat dat niet slim was maargoed )
Ik heb me ff flink kut gevoeld en vandaag werd ik wakker met een heel ander gevoel, WTF denkt die gozer wel niet? Een uitleg kon er niet eens vanaf ofzo, waar zijn we (ik bedoel mezelf en vele mensen die hier ook een klote ex hebben) nou helemaal mee bezig?
Iemand denkt je na een mooie periode even helemaal kapot te laten gaan van verdriet omdat zij er geen zin meer in hebben?
Rot op hee, we verdienen echt wel beter!
Uit de berichten hier blijkt vaak dat wij wel gevoel in ons flikker hebben en iemand nooit op zo'n manier zouden dumpen/behandelen.
Ik heb hem overal verwijderd en wil niks meer met hem te maken hebben, iemand die zo met mensen om gaat komt zichzelf nog wel 's tegen.
Ik ga gewoon weer verder met m'n dingen oppakken en lekker sportten en stappen met vriendinnen.
Laat die lui alsjeblieft lekker want zij moeten met zichzelf leven.
Dat zegt niks over ons, maar alles over hen hoe je behandelt word.
Ik pak de controle weer terug, ik ga niet verdrietig meer zijn want ik moet blij zijn dat ik niet langer met iemand ben die me zo kapot heeft gemaakt.
pi_118408499
Herken ik wel een beetje. Na elk dipje kom je(ik in ieder geval) er veel positiever uit. Denk dat dit ook heel erg helpt met het over de desbetreffende persoon heen komen.
pi_118408935
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 10:35 schreef spanishrose het volgende:
wow ik heb even een doorbraak haha, gister werd ik op mijn verjaardag geblockt en kon er niet eens een fijne verjaardag af.
Ik heb me de hele dag klote gevoeld en lag met dikke koppijn in bed, (terwijl ik rationeel wel besefte dat dat niet slim was maargoed )
Ik heb me ff flink kut gevoeld en vandaag werd ik wakker met een heel ander gevoel, WTF denkt die gozer wel niet? Een uitleg kon er niet eens vanaf ofzo, waar zijn we (ik bedoel mezelf en vele mensen die hier ook een klote ex hebben) nou helemaal mee bezig?
Iemand denkt je na een mooie periode even helemaal kapot te laten gaan van verdriet omdat zij er geen zin meer in hebben?
Rot op hee, we verdienen echt wel beter!
Uit de berichten hier blijkt vaak dat wij wel gevoel in ons flikker hebben en iemand nooit op zo'n manier zouden dumpen/behandelen.
Ik heb hem overal verwijderd en wil niks meer met hem te maken hebben, iemand die zo met mensen om gaat komt zichzelf nog wel 's tegen.
Ik ga gewoon weer verder met m'n dingen oppakken en lekker sportten en stappen met vriendinnen.
Laat die lui alsjeblieft lekker want zij moeten met zichzelf leven.
Dat zegt niks over ons, maar alles over hen hoe je behandelt word.
Ik pak de controle weer terug, ik ga niet verdrietig meer zijn want ik moet blij zijn dat ik niet langer met iemand ben die me zo kapot heeft gemaakt.
Kijk eens aan, nog iemand met een doorbraak! Je hebt helemaal gelijk, volgens mij is mijn ex zelfs heel blij dat ze nu van me af is, dan denk ik ook: had me dan niet zo aan het lijntje gehouden, trut!

We kunnen allemaal onze tijd beter steken in mensen die het wel waard zijn. En of dat nou vrienden, familie of een nieuwe relatie is maakt niet uit, maar niet meer de persoon die je zoveel pijn heeft gedaan en je niet eens even normaal kan feliciteren.

We komen er wel :')
pi_118409511
quote:
Kijk eens aan, nog iemand met een doorbraak! Je hebt helemaal gelijk, volgens mij is mijn ex zelfs heel blij dat ze nu van me af is, dan denk ik ook: had me dan niet zo aan het lijntje gehouden, trut!

We kunnen allemaal onze tijd beter steken in mensen die het wel waard zijn. En of dat nou vrienden, familie of een nieuwe relatie is maakt niet uit, maar niet meer de persoon die je zoveel pijn heeft gedaan en je niet eens even normaal kan feliciteren.

We komen er wel :')
Precies!

Waarom laten we ons zo "bepalen" door iemand die niks in ons ziet?
Er zijn zoveel mensen om me heen die mij wel een leuk en fijn persoon vinden, maar ik ga me volledig richtten op die ene persoon die me kut heeft behandelt en doet of ik niks waard ben.
En het ergste is dat ik daar nog in ben gaan geloven ook, stupid me!

We komen er zeker wel! :)
pi_118409589
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 11:13 schreef spanishrose het volgende:

[..]

Precies!

Waarom laten we ons zo "bepalen" door iemand die niks in ons ziet?
Er zijn zoveel mensen om me heen die mij wel een leuk en fijn persoon vinden, maar ik ga me volledig richtten op die ene persoon die me kut heeft behandelt en doet of ik niks waard ben.
En het ergste is dat ik daar nog in ben gaan geloven ook, stupid me!

We komen er zeker wel! :)
Ik had tegen mijn ex gezegd dat ik graag nog een keer wat zou gaan drinken met haar om gewoon nog even te praten, maar nu na mijn en jouw doorbraak besef ik me eindelijk dat ik daar niet eens meer zin in moet hebben. En dat ga ik dan dus ook niet doen :)
pi_118409645
hel goed Franknfurter! je verdient beter, zodra je daar in gaat geloven zal het pas waarheid kunnen worden (gek genoeg werkt het zo)
pi_118409703
Jij verdient ook beter, dus we gaan nu beiden vooruit.

pi_118409719
hahahahah
pi_118409755
Ik heb werkelijk NIKS met d66, maar ach :')
  donderdag 25 oktober 2012 @ 21:12:59 #193
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_118434568
Pfff, het lijkt alsof ze met de dag knapper wordt. :') Ok, ik weet dat ik alles romantiseer, maar toch. :')
pi_118434746
quote:
99s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 21:12 schreef Gary_Oak het volgende:
Pfff, het lijkt alsof ze met de dag knapper wordt. :') Ok, ik weet dat ik alles romantiseer, maar toch. :')
Doe het dan niet
pi_118435095
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 09:33 schreef perpixel het volgende:
Het moeilijkst heb ik het er mee dat ze compleet geen behoefte meer heeft aan contact. Het is van elkaar elke dag zien en de rest van de dag whatsappen naar 0 gegaan. en ze lijkt hier geen problemen mee te hebben. Heel vreemd voelt zoiets voor mij.
Raar idd. Als je nou met ruzie uit elkaar bent gegaan kan ik me voorstellen dat ze geen contact meer wil, maar om je nu glashard te negeren terwijl er niks aan de hand is (behalve de breuk dan)..?
pi_118438822
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 21:22 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Raar idd. Als je nou met ruzie uit elkaar bent gegaan kan ik me voorstellen dat ze geen contact meer wil, maar om je nu glashard te negeren terwijl er niks aan de hand is (behalve de breuk dan)..?
Inderdaad heel vreemd, maar ik denk dat ze dat wil omdat ze bang is anders te gaan twijfelen..
pi_118442619
heh, ben tussen het studeren door even op facebook aan t kijken en dan kom ik een mooie foto van haar tegen.
in principe ben ik over der heen, maar bij zoiets smelt ik nog steeds, needless to say best vervelend :X
Let me occupy your mind
As you do mine
  donderdag 25 oktober 2012 @ 23:38:38 #198
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_118442669
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 23:37 schreef WasMachinator het volgende:
heh, ben tussen het studeren door even op facebook aan t kijken en dan kom ik een mooie foto van haar tegen.
in principe ben ik over der heen, maar bij zoiets smelt ik nog steeds, needless to say best vervelend :X
Herkenbaar! ;( :') }:|
pi_118442778
quote:
99s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 23:38 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Kom je uberhaupt over haar heen als je haar steeds blijft zien?
pi_118442958
quote:
99s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 23:38 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Ik heb zelfs een crush op n geweldig meisje, en bij haar smelt ik ook helemaal weg(we komen elkaar alleen amper tegen :') )..
maarja die ex, ze heeft iets. Denk dat ik er pas vanaf raak als ik een nieuwe vriendin heb }:|
Let me occupy your mind
As you do mine
  donderdag 25 oktober 2012 @ 23:45:06 #201
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_118443033
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 23:40 schreef Franknfurter het volgende:

[..]

Tot nu toe niet. :') Maar jij ziet de jouwe toch bijna nooit meer?
  donderdag 25 oktober 2012 @ 23:45:21 #202
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_118443048
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 23:43 schreef WasMachinator het volgende:

[..]

Ik heb zelfs een crush op n geweldig meisje, en bij haar smelt ik ook helemaal weg(we komen elkaar alleen amper tegen :') )..
maarja die ex, ze heeft iets. Denk dat ik er pas vanaf raak als ik een nieuwe vriendin heb }:|
Tijd voor de rebound dan. :')
pi_118443058
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 23:40 schreef Franknfurter het volgende:

[..]

jawel gaat alleen, een stuk, moeizamer. ik ben mijn ex ook heel vaak nog tegengekomen omdat we in dezelfde stad studeren en allebei dezelfde trein oa moeten hebben. je wordt er dus vaker mee geconfronteerd..
Let me occupy your mind
As you do mine
pi_118443086
quote:
99s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 23:45 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Tot nu toe niet. :') Maar jij ziet de jouwe toch bijna nooit meer?
Sterker nog, ik zie haar nooit meer. Sinds het uit is heb ik dr in ieder geval niet meer gezien, en dat bevalt me nu eigenlijk wel. Zo kom ik veel sneller over haar heen :)
  donderdag 25 oktober 2012 @ 23:47:42 #205
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_118443201
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 23:45 schreef Franknfurter het volgende:

[..]

Sterker nog, ik zie haar nooit meer. Sinds het uit is heb ik dr in ieder geval niet meer gezien, en dat bevalt me nu eigenlijk wel. Zo kom ik veel sneller over haar heen :)
Ja, zo'n beetje hetzelfde verhaal hier. :P Ik zie haar niet meer zo veel (weken niet), maar vandaag toevallig weer wel. ;( En over een paar weken ga ik haar wekelijks zien. :') Maar de lange periodes dat ik haar niet zie, bevallen me inderdaad ook enorm, vandaar dat ik de laatste tijd ook bijna niet meer hier post. :)
pi_118447272
ik besef me net opeens dat ik haar stemgeluid niet meer kan herinneren.. Hebben jullie dat ook?
  PR en moderator vrijdag 26 oktober 2012 @ 02:14:13 #207
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_118447568
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 01:52 schreef Franknfurter het volgende:
ik besef me net opeens dat ik haar stemgeluid niet meer kan herinneren.. Hebben jullie dat ook?
Nauwelijks inderdaad. En blij toe!
Fuck the EBU.
pi_118447716
spanishrose, dat had ik ff nodig, thanks. En gefeliciteerd nog. :)

Verder zeg'k tegen iedereen hier nog maar een keertje sterkte, want 't feit dat jullie hier posten zegt wel dat jullie, zoals spanishrose zei, gevoel hebben, dus ik vind dat jullie het verdienen. Ik heb ondanks het niet (vaak) meer willen posten hier wel af en toe meegelezen, dus ben wel soort van bij jullie gebleven.. :P Succes allemaal.
pi_118447775
wow, ik heb al langer een vermoeden dat mijn ex Narcistische trekken heeft maar hoe meer ik er over lees hoe meer ik besef dat deze relatie niet gezond was.
Narcisten zijn niet eens in staat om van iemand te houden.

Als je dus deze trekken bij een ex herkent get the hell out of there!

Is je partner voortdurend bezig met zichzelf - zijn belangen en projecten - en heeft hij weinig interesse in wat er in jou omgaat?
Zelfs als hij belangstelling heeft, is dat van korte duur?
Wil je partner het middelpunt van de belangstelling zijn?
Gedraagt hij zich vervelend of onbeleefd wanneer iemand anders de aandacht heeft?
Is hij geneigd om het gesprek steeds op zichzelf terug te brengen?
Heeft hij het gevoel recht te hebben op een speciale behandeling?
Heeft hij een gebrek aan empathie en compassie voor andere mensen?
Lijkt hij bijzonder moeilijk de pijn te kunnen voelen die andere mensen hebben, hoewel hij wel verwacht dat anderen zijn pijn voelen?
Geeft je partner je het gevoel dat zijn meningen en overtuigingen altijd de juiste zijn en dat anderen echt niet weten waar ze over praten.
Denkt hij dat hij slimmer, aantrekkelijker of meer getalenteerd is dan iemand anders?
Heeft hij een buitensporige behoefte om gelijk te hebben, ongeacht wat er wordt besproken?
Is je partner charismatisch, charmant en / of manipulatief als hij iets wil, word hij afwijzend of koud nadat een persoon zijn doel heeft gediend?
Ben je zover gekomen dat je je partner begint te wantrouwen, omdat je hem vaak betrapt hebt op overdrijven en leugens?
Is hij vaak te afstandelijk, arrogant en zelfingenomen?
Kan hij beledigend of neerbuigend zijn?
Is hij vaak kritisch, kleinerend, of sarcastisch?
Is je partner woedend wanneer iemand de moed heeft om hem te confronteren met zijn ongepast gedrag?
Staat hij erop speciaal behandeld te worden door anderen, met inbegrip van obers en serveersters in restaurants en zelfs door zijn eigen vrouw en kinderen?
Klaagt hij er vaak over dat anderen hem niet genoeg respect, erkenning of waardering geven?
Is hij voortdurend in conflict met autoriteiten. of heeft hij moeite met gezag of met iedereen die een positie van controle of macht heeft? Heeft hij voortdurend kritiek op de machthebbers en zegt hij vaak dat hij het beter zou kunnen doen?
Heeft je partner zelden of nooit waardering of erkenning voor wat je doet voor hem?
Heeft hij in plaats daarvan, iets aan te merken op bijna alles wat je doet?
Zelfs als hij gedwongen wordt om iets wat je gedaan hebt voor hem of een geschenk dat je hem hebt gegeven te erkennen, weet hij het dan op de een of andere manier altijd te bagatelliseren, of zegt hij dat het niet echt aan zijn normen voldoet?
Heeft je partner veel aandacht voor het bereiken van rijkdom, erkenning, populariteit of beroemdheid?

(Waar hij staat kan dus ook zij staan)

Killeroy: graag gedaan! en dankjewel!

Beetje lange post maar ik moet het ook ff kwijt hoor...
pi_118448067
Ja op heel veel van bovenstaande.. o.o; Zat zelf te denken dat ze borderline zou kunnen hebben, maar hier lijkt ook een boel van waar.. Maar't autoriteiten gebeuren niet echt. Zal't morgen misschien maar met iemand erover hebben, misschien niet. Ligt eraan of ik 't dan nog nodig vind. :3
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')